Saturday 6 October 2012

[--> Fun-DL <--] Raaz o Ramze Movafaghiat Az Zabane Doctor Seida ~ Bekhanid

 

 
 
 


رمـز و رازهای موفقیـت از زبـان دکتـر سیـدا


وارد دفتر کار دکتر سیدا که می شوی در نگاه اول، انبوه تقدیرنامه ها توجه تو را به خود جلب می کند. شاید تصور کنی رسیدن به جایگاهی که مرد برتر حافظه ایران صدایت کنند، نیازمند داشتن حافظه ای استثنایی با یک ضریب هوشی خیشلی بالاست، اما گفت وگو با دکتر تمام گره های ذهنمان را در این مورد باز کرد. دکتر سیدا با رویی خوش و لبخندی دلنشین، با زبانی که برای هر کسی قابل درک است، برایمان از داستان زندگی اش گفت تا شما هم یادتان بماند و باورتان شود هیچ چیزی غیرممکن نیست.



● از دیالیز پدر تا مسیر نابغه شدن

موفقیت من داستان جالبی دارد که به بیماری پدرم برمی گردد. من در مهاباد متولد شدم. پدرم در آن دوره زمانی در مهاباد دیالیز می شد و چون در شهر ما تنها ۲ دستگاه دیالیز وجود داشت اگر یکی از این دستگاه ها دچار اشکال می شد برای بیماران مشکل به وجود می آمد و به ناچار بیماران را به نوبت برای دیالیز به ارومیه می فرستادند. زمانی که پدر من در مهاباد دیالیز می شد من کنارش می ماندم و حین دیالیز مراقبش بودم اما داستان در ارومیه کمی متفاوت تر شد. در بیمارستان ارومیه چون تعداد دستگاه ها و به دنبال آن تعداد پرسنل بیشتر بود، مجموعه آنجا اجازه ورود همراه بیماران را حین دیالیز نمی دادند و به همین دلیل حدود ۴ تا ۵ ساعت، باید این زمان را به تنهایی سر می کردم. بیمارستان خارج از شهر بود و برای همین من وارد محدوده شهر شدم و گذرم به یکی از کتابخانه ها افتاد. ۲ کتاب توجه مرا به خود جلب کرد؛ کتاب اول «حافظه در روانشناسی» و کتاب دیگر «مانیتیسم شخصی» نام داشت. من در حیاط بیمارستان این دو کتاب را خواندم و از آنجا بود که به بحث حافظه خیلی بیشتر از قبل علاقه مند شدم. این کتاب مسیر را به من نشان داد و اینطور نبود که دقیقا بر اساس کتاب ها عمل کرده باشم، بلکه من بسیاری از روش هایی که در کتاب ها بود را به سبک خودم تغییر دادم و تکمیل کردم. بعد از مطالعه این کتاب ها دلم می خواست نتیجه یافته هایم را با همکلاسی هایم در میان بگذارم. زمانی که به مدرسه برگشتم چند تکنیکی که از خواندن کتاب ها یاد گرفته بودم را با چند نفر از دوستانم در میان گذاشتم. عده ای به من خندیدند و اصلا حرف هایم را جدی نگرفتند اما ۲ نفر از دوستانم با من همراهی کردند و من با وجود اطلاعات پراکنده و ناقصم در آن دوره زمانی، با آنها اطلاعاتم را به اشتراک می گذاشتم. مسیر زندگی من از آن زمان به سرعت تغییر کرد زیرا قدم در راهی گذاشته بودم که دوست داشتم با جدیت و پشتکار زیاد در آن موفق شوم.

● انرژی مثبت و منفی آدم ها را حس می کنم

علاوه بر مباحث ذهن یکی از موضوعات موردعلاقه من، شخصیت شناسی و چهره شناسی بود که مطالعات زیادی در این زمینه کرده ام. چهره شناسی یکی از موضوعاتی است که می تواند به هر شخصی کمک کند. من چون به این موضوعات علاقه زیادی داشتم، باعث شد که استعدادم در این زمینه رشد کند.

گاهی اوقات که وارد آسانسور می شوم، می توانم انرژی مثبت و منفی آدم هایی که قبل از من وارد آسانسور شده اند را حس کنم یا اگر همین حالا چشم هایم را ببندم و چند نفر وارد اتاقم شوند، بدون اینکه به آنها نگاهی بیندازم، می توانم ویژگی آنها را حدس بزنم. تمام این موضوعات علم است و هرکسی می تواند آن را به دست بیاورد و بر این اساس به زندگی شخصی اش کمک کند. برای مثال موضوع چهره شناسی به شما کمک می کند که در انتخاب دوست، همسر و همکارتان دقت کنید تا بعدها باعث پشیمانی تان نشود. با داشتن دانش بیشتر در این خصوص می توانید زندگی بهتر و موفق تری داشته باشید.



● بیل گیتس هم دلش می خواهد بیشتر پول داشته باشد

ذات انسان طوری است که در هر مرحله ای قرار بگیرد باز هم به دنبال داشتن امکانات بیشتر است. حتی فرد ثروتمندی مانند بیل گیتس هم بر اساس ذات انسانی اش دلش می خواهد بیشتر از اینها درآمد داشته باشد اما فراموش نکنید که این خواستن ها نباید به اندازه ای باشد که ایجاد حسرت در شما کند. مهم لذت بردن و احساس خوشبختی در همین لحظه و با همین ویژگی هایی است که شما دارید. بعضی آدم ها برای خودشان معیارهایی را به وجود می آورند که اگر تنها به آن درجه برسند فکر می کنند خیلی خوشبخت شده اند اما این نوع طرز فکر باعث از دست دادن لحظات حال شماست و مانع لذت بردن شما از چیزهایی می شود که در حال حاضر از آن برخوردار هستید.

● من هم شکست خورده ام

باید ببینید تعریف تان از شکست چیست چون اگر تصور کنید شکست پایان فعالیت های شماست قطعا زندگی تان مسیر درستی را طی نخواهد کرد. تعریف تان از شکست را تغییر دهید و به آن به شکل یک تجربه نگاه کنید و پلی برای رسیدن به مراحل بعدی از آن بسازید. من هم در طول زندگی ام با لحظاتی مواجه شده ام که کاملا دلسرد شده ام اما آن لحظات، راه را برای موفقیت های بعدی ام هموار کرد و تجربه کافی در اختیارم گذاشت.



● زودتر از دیگران عمل کنید

می خواهم رازی را با شما در میان بگذارم و آن این است که وقتی فکری به ذهنتان می رسد حتما آن را به مرحله عمل برسانید. این تنها شما نیستید که چنین فکری به ذهنتان رسیده چون در همان زمانی که شما به ایده ای فکر می کنید شخص دیگری هم به آن ایده فکر کرده است و در این بین شانس با کسی است که زودتر فکر و تصمیمش را به مرحله اجرا بگذارد. این علم است که شما بتوانید ایده تان را به عمل بگذارید. رمز موفقیت من هم این بود که توانستم ایده هایم را زودتر از دیگران به مرحله اجرا بگذارم در حالی که ممکن است آدم های دیگری هم همزمان با من به فکر راه های تقویت ذهن و تکنیک های بالابردن هوش افتاده باشند اما فقط در مرحله تئوری و ایده باشند.

● از آدم های بدبین فاصله بگیرید

اگر ایده ای دارید و به یقین می دانید که درست است، حتما به فکر به اجرا گذاشتن آن باشید و در این میان سعی کنید با کسانی ایده تان را مطرح کنید که به شما دلگرمی بدهند نه اینکه دلسردتان کنند. با جملاتی مثل تو نمی توانی و... دلسرد نشوید. نکته مهم دیگر در میان گذاشتن دانش و اطلاعات تان با دیگران است. من به شخصه هر آنچه یاد می گیرم را به سرعت به دیگران منتقل می کنم زیرا با این کار به یادگیری خودم بیشتر کمک کرده ام و مهم تر از همه ترغیب می شوم که به دنبال اطلاعات دیگری بروم چون اگر دانشم را به دیگران منتقل نکنم این تصور در من به وجود می آید که نیازی به کسب دانش جدید و بیشتر ندارم و پر هستم، اما با در میان گذاشتن اطلاعاتم این شانس را پیدا می کنم که بیشتر به دنبال فراگیری دانش های جدید باشم. نکته مهم دیگر این است که با انتقال دانش تان به دیگران جمعیت بیشتری را تغذیه می کنید و تاثیر مثبتی روی جامعه تان می گذارید. من معتقدم هر فردی به اندازه خودش مسئولیت دارد که کمکی به افراد جامعه اش برساند. اینکه در یک جا بنشینید و بگویید به من ربطی ندارد و فقط منتظر خدمات رسانی دیگران باشید، نمی توانید انتظار موفقیت داشته باشید. هر کار مفیدی که از دست تان برمی آید، انجام دهید تا راه موفقیت بیشتر از گذشته به رویتان باز شود.

 





آموزش تقویت حافظه و تند خوانی دکتر سیدا

لذت حافظه قوی وسرعت در یاد گیری را با آموزش تقویت حافظه

و تند خوانی دکتر سیدا مرد حافظه ایران تجربه کنید

آیا مایلید ۵۰۰ عدد را که هیچ ترتیبی ندارند حفظ کنید؟!!! 

 آیا مایلید با یکبار مطالعه خط به خط کتاب را حفظ شوید؟!!! 

 آیا مایلید در زندگی به هدفتان برسید و همیشه خوشبخت باشید؟!!!

  مجموعه کامل برنامه ذهن برتر با حضور استاد بزرگ
(دکتر سیدا مرد حافظه ایران) لذت حافظه قوی را تجربه کنید

http://www.30cd.biz/upload_pic/1345554614.jpg

قیمت : 9800 تومان     تعداد : 5 DVD

خرید اینترنتی - تحویل درب منزل

 


مجموعه آموزشي ذهن برتر كه در مدت 28 جلسه كه هر جلسه نيم ساعت است توسط دكتر محمد سيدا در شبكه آموزش به نمايش در آمد اين دوره كه نحوه به خاطر سپاري مطالب درسي بدون فراموشي و يادگيري زبانهاي خارجي و هم چنين استفاده از ذهن به بهترين شكل و ساده ترين روش ممكن را آموزش داده است با نازل ترين قيمت به فروش ميرسد .

 

قابل پخش در تمامی دستگاههای پخش دی وی دی خانگی و کامپیوتر

 

این مجموعه جدید و کمیاب را از دست ندهید 

 

اهميت تند خوانی:
امروزه خواندن يكي از مهمترين وسايل ارتباطي انسان با محيط بيرونش مي باشد، وي سعي دارد با مطالعه منابع گوناگون ارتباط بيشتري با جهان خارج از خود برقرار نمايد و بر وسعت اطلاعات خويش بيافزايد. در اين ميان مطالب گوناگون با سرعت غير قابل وصفي افزايش مي يابند هر روز بر تعداد روزنامه ها، مجلات، كتابهاي درسي، داستاني، علمي، تحقيقاتي و غيره افزوده مي گردد كه در اين راستا نياز به مطالعه بيشتر نيز ضرورت مي يابد.
ولي مشكل عمده اين است كه براي افزايش اطلاعات خويش بايد زمان بيشتري را صرف مطالعه نمايد اما متاسفانه زمان محدود است و غير قابل افزايش پس چاره چيست؟ تنها راه حل اين است كه بر سرعت مطالعه خويش بيفزايد تا از غافله علم عقب نماند.
وقتي پيرامون انسان امروزي با انبوهي از كتابها احاطه مي گردد، زمانيكه وي در دنيايي از كتابها سرگردان ميشود، هنگامي كه زمان به سرعت مي گذرد و فرصت بس اندك است وي مات و مبهوت مي ماند و نمي داند چگونه از نتيجه زحمات دانشمندان و نويسندگاني كه عمر خويش را صرف مطالعه و تحقيق نموده اند استفاده كند و آرزو مي كند ايكاش راهي بود تا فرصت خواندن اينهمه مطالب را داشت، ولي اين آرزويش نيز تحقق يافت و سرانجام شيوه هاي آموزش تند خواني ارائه گرديد. سرانجام شيوه هايي بوجود آمد كه وي مي تواند خود را با كاروان علم و دانش هماهنگ كند، شيوه هايي كه وي را در رسيدن به اهدافش ياري مي دهند و اكنون آموزش اين شيوه ها در كشورهاي پيشرفته يك ضرورت محسوب مي گردد اما متاسفانه در كشور ما دوستداران علم و دانش با كاروان خود هماهنگ نيستند. مطمئنا اگر دانش آموزان و دانشجويان ما از مزاياي تند خواني آگاهي يابند از هيچ فرصتي جهت آموختن آن دريغ نمي ورزند.

دوره حافظه برتر ( نقطه پایان فراموشی ) :

- افزایش قدرت حافظه تا چندین برابر میزان کنونی
- افزایش قدرت تمرکز و کاهش حواس پرتی
- آموزش نحوه بکارگیری هر دو نمیکره مغز برای ثبت بهتر مطالب در مغز
- افزایش چشمگیر شور و اشتیاق به مطالعه
- آماده سازی ذهن برای ثبت اسامی اشخاص، اشیاء ،اعداد و ارقام،فرمولها و متون درسی
- استفاده از ذهن همچون یک کامپیوتر پرقدرت در امور روزمره
- نتایج بهتر ، بیشتر و ثمربخش تر در کلیه امور ( شغل،تحصیل،مدیریت و زندگی )
- و …

 

در پایان این دوره شما قادر خواهید بود ، یک عدد حداقل

ده رقمی را بخاطر بسپارید و همگان را شگفت زده نمائید.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1345495004.jpg

قیمت : 9800 تومان     تعداد : 5 DVD

خرید اینترنتی - تحویل درب منزل

کلاسهای تکنیک برتر ( نقطه پایان کند خوانی ) : 

- آشنایی با اصول علمی و عملی مطالعه و یادگیری موثر
- افزایش سرعت مطالعه حداقل تا ۵ برابر
- بکارگیری سیستم مطالعه ۸ مرحله ای
- آشنایی با سیستم برنامه ریزی تحصیلی ، زندگی و شغلی
- افزایش اعتماد به نفس
- ارتقاء روحیه و انگیزه
و … 
 

آیا تاکنون فکر کرده اید حداقل با دو برابر کردن سرعت مطالعه خود می توانید
دست کم دو برابر بیشتر از وقت و زمان کنونی خود استفاده کنید؟

این در حالیست که در پایان دوره تکنیک برتر سرعت مطالعه شما حداقل
پنج برابر خواهد شد. یعنی حداقل پنج برابر استفاده بیشتر از وقت و زمان

در عصر سرعت و کامپیوتر، فردی موفق است که بیشتر بداند و موفق تر از او کسی است که سریعتر بیاموزد

http://www.30cd.biz/upload_pic/1345494972.jpg

http://www.30cd.biz/upload_pic/1345494973.jpg

http://www.30cd.biz/upload_pic/1345494974.jpg

http://www.30cd.biz/upload_pic/1345494975.jpg

 


مطالب ارائه شده در این مجموعه به تفکیک جلسه به صورت زیر می باشد:

• جلسه اول : آرامش( به چه صورت آرام و خونسرد باشیم)
• جلسه دوم : دلايل تندخوانی
• جلسه سوم : تندخوانی ( قسمت اول)
• جلسه چهارم : تندخوانی ( قسمت دوم)
• جلسه پنجم : تندخوانی ( قسمت سوم)
• جلسه ششم : تندخوانی همراه با درک
• جلسه هفتم : آموزش روش اسکن و به کارگیری آن
• جلسه هشتم : یادداشت برداری صحیح – کلمات کلیدی – الگوی یادگیری
• جلسه نهم : انجام تمرینات (یادداشت برداری صحیح – کلمات کلیدی – الگوی یادگیری)
• جلسه دهم : اصول صحیح مطالعه( قسمت اول)
• جلسه یازدهم: اصول صحیح مطالعه( قسمت دوم)
• جلسه دوازدهم: اصول صحیح مطالعه – شرایط مطالعه
• جلسه سیزدهم: شرایط مطالعه( قسمت دوم)
• جلسه چهاردهم: شرایط مطالعه( قسمت سوم)
• جلسه پانزدهم : تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت اول)
• جلسه شانزدهم : تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت دوم)
• جلسه هفدهم : تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت سوم)
• جلسه هجدهم : تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت چهارم)
• جلسه نوزدهم : تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت پنجم)
• جلسه بیستم : تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت ششم) – تاثیر تغذیه بر مغز
• جلسه بیست و یکم: تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت هفتم) – تکنیکهای به خاطر سپاری اعداد
• جلسه بیست و دوم: تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت هشتم) – تکنیکهای به خاطر سپاری و فهمیدن مطالب
• جلسه بیست و سوم: تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت نهم)
• جلسه بیست و چهارم: تكنيكهای تقويت حافظه ( قسمت دهم) – انجام تمرینات تقویت حافظه
• جلسه بیست و پنجم: تکنیکهای بهتر یادگیری زبانهای خارجی
• جلسه بیست و ششم: تکنیکهای یادگیری مطالب محاسباتی و زود آموزی در کلاس درس
• جلسه بیست و هفتم: تکنیکهای حفظ روحیه و اعتماد به نفس
• جلسه بیست و هشتم: امتحانات و جمع بندی مطالب
این مجموعه در 5 دی وی دی قابل پخش بر روی دستگاه خانگی و کامپیوتر با بهترین کیفیت تصویر تهیه شده است.


 
http://www.30cd.biz/upload_pic/1345495003.jpg

قیمت : 9800 تومان     تعداد : 5 DVD

خرید اینترنتی - تحویل درب منزل

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment