Friday 19 October 2012

[--> Fun-DL <--] Ezdevaj Konim Ama Ba Cheshmane Baaz ~ Khandani

 

 
 
 


ازدواج کنیـم؛ اما با چشـمان بـاز ...


درست است که می شود حتی همسران پرخاشگر را طوری کنترل کرد که هنگام گفت وگو با آنها کار به دعوا نکشد، اما به هر حال اگر کسی پیش از ازدواج بتواند به ویژگی تندخویی طرف مقابلش پی ببرد می تواند از یک ازدواج اشباع شده از نگرانی، ترس و بگومگو جلوگیری کند.

می خواهید بدانید آدم های پرخاشگر و عصبی چه ویژگی هایی دارند و چگونه می توانید پیش از ازدواج این ویژگی ها را در آنها شناسایی کنید؟ بد نیست گفته های چند زن و مرد را که در نخستین دیدارهای پیش از ازدواج به ویژگی هایی چون خشونت طلبی، پرخاشگری و عصبی بودن طرف مقابل پی برده اند، بخوانید:


احمد ۴۰ ساله: دختری که با او آشنا شده بودم در ظاهر آرام و خوش اخلاق بود اما چند بار اتفاقی گفت وگوی تلفنی او را با خانواده اش شنیدم. او با اعضای خانواده اش تندی می کرد و وقتی تلفن را قطع می کرد باز هم همان دختر ملیح و خندان می شد! علاوه بر این، او وقتی با فروشنده ها صحبت می کرد هم ناگهان لحن صحبت کردنش را تغییر می داد و گاهی ناخواسته کلمات نادرستی استفاده می کرد.

نکته: بسیاری از افراد تندخو این ویژگی اخلاقی را از بقیه پنهان می کنند. یکی از بهترین راه ها برای شناخت شیوه رفتار یک فرد در زندگی آینده تان توجه به شیوه رفتار او در زمان حال با خانواده اش است. در این مثال دختر مورد بحث، عصبانیتش را پشت نقاب پنهان کرده است، اما در گفت وگو با خانواده باز به خودش تبدیل می شود.

شیما ۲۲ ساله: پسری که به خواستگاری من آمد بسیار مودب بود. در طول خواستگاری با صدایی آهسته حرف می زد و ظاهرا آنقدر خجالتی بود که حاضر نمی شد سرش را وقت صحبت کردن بالا بگیرد و به آدم های اطرافش نگاه کند.

در نخستین جلسه ای که با اجازه خانواده هایمان با هم بیرون رفتیم تا یکدیگر را بیشتر بشناسیم ناگهان او متوجه شد کارت اعتباری اش را جا گذاشته است. من هم پولی همراه نداشتم. بنابراین او پیشنهاد کرد به خانه زنگ بزند تا کارت اعتباری اش را برایش بیاورند. او چند بار با منزل تماس گرفت و کسی پاسخ نداد. من حدس زدم احتمالا اعضای خانواده اش در خانه نیستند. بنابراین به او گفتم: "حالا که کسی خانه تان نیست تا کارت تان را بیاورد، بهتر است ناهار امروز در رستوران را کنسل کنیم و به خانه برگردیم." او در حالی که گوشی تلفنش هنوز توی دستش بود، گفت: "اجازه بدهید یک بار دیگر تماس بگیرم." باز هم تماس گرفت، اما کسی پاسخگو نبود و من ناگهان دیدم که رنگ چهره اش تغییر کرد و موبایلش را به زمین کوبید!

در خاطره ای دیگر شیما به یاد می آورد که طرف مقابلش یک بار وقتی در کافی شاپ، پیشخدمت را صدا کرد و او متوجه نشد با مشت روی میز شیشه ای کوبید و باعث شد شیشه ترک بردارد.

نکته: ممکن است فرد عصبی، به جای آن که خشمش را در برخوردهایش با شما و دیگران نشان بدهد، آن را در تخریب اشیا و لوازم اطرافش نشان دهد. در این مثال، مرد جوان فقط وقتی مستاصل شده بود ناگهان نقاب چهره اش را کنار زد و خشمش را به شکل آسیب رسانی به محیط اطراف نشان داد.

مصطفی ۲۵ ساله: آشنایی ما فقط دو هفته طول کشید و پس از آن عقد کردیم. در این مدت هیچ مشکلی با هم نداشتیم و دختری که به او علاقه مند شده بودم بسیار خونسرد و کم حرف به نظر می رسید تا این که یک روز ​سر موضوع ساده ای که هیچ ربطی هم به زندگی مشترکمان نداشت با هم بحث کردیم. موضوع بحث مان درباره شیوه های تفریح کردن آدم ها بود و اولین باری بود که با هم اختلاف نظر داشتیم. او در طول بحث هر لحظه صدایش بلندتر شد. ناگهان متوجه شدم​من همچنان عادی صحبت می کنم، اما او فریاد می کشد و اخم کرده است و دست آخر، برافروخته بحث را نیمه کاره گذاشت و گفت: "یا باید نظر من را قبول کنی یا دیگر با هم حرفی نداریم!"

نکته: افراد کم طاقت و عصبی، قادر به تحمل نظرات مخالف نیستند و وقتی نمی توانند حرفشان را به کرسی بنشانند توهین و پرخاش می کنند.

سیما ۳۴ ساله: هر بار که برای خرید عروسی با هم بیرون رفتیم او با کسی درگیر شد و کتک کاری کرد! بار اول با فروشنده لباس عروس و یک باربر در بازار، بار دوم با راننده تاکسی، بار سوم با رهگذری که او تصور می کرد به ما چپ چپ نگاه کرده است و ...

نکته: کسی که مدام با مردم درگیر می شود، احتمالا با شریک زندگی اش نیز زیاد درگیر خواهد شد و اگر درگیری هایش با مردم به زد و خورد می کشد امکان دارد در خانه نیز دست به خشونت بزند.

پیمان ۲۰ ساله:
هر دفعه که با هم بحث می کردیم، او در طول گفت وگو، زیر لب بد و بیراه می گفت و گاهی هم من بوضوح صدایش را می شنیدم که فحاشی می کند!

نکته: بددهانی نوعی خشونت زبانی است. افراد بددهان نه تنها شما را تحقیر می کنند و به روانتان آسیب می زنند، بلکه این خطر وجود دارد که شما به دلیل بی ادبی طرف مقابل​، از کوره در بروید و مانند او شوید.

سیمین ۳۶ ساله:
فقط یک ماه از عقدمان گذشته بود. در مترو وقتی او داشت درباره خاطره ای در کودکی با من صحبت می کرد ناگهان برای من پیامکی آمد و تا خواستم تلفن همراهم را از کیفم بیرون بیاورم او کشیده ای به من زد! آنقدر شوکه شده بودم که نتوانستم حرفی بزنم و فقط اشک هایم سرازیر شد. او پس از این اتفاق عذرخواهی کرد و گفت ناگهان تصور کرده غریبه ای به من پیامکی زده است و او نتوانسته خودش را کنترل کند. او یک بار دیگر نیز وقتی خلاف خواسته اش خواستم رفتار کنم در حالی که لبخند می زد مچ دستم را به شدت فشار داد. او هر بار پس از هر رفتار خشن عذرخواهی می کرد و می گفت دیگر تکرارش نمی کند، اما رفتارهای نادرستش همچنان تکرار می شد.

نکته: احتمال دارد افراد خشن و پرخاشگر، هر بار پس از هر رفتار خشونت آمیز عذرخواهی کنند و بگویند دیگر آن را تکرار نخواهند کرد، اما اگر آنها واقعا برای تغییر رفتارشان گامی برندارند، بعید است ناگهان رفتارشان دگرگون شود.





آمـوزش و هنـر عـشق بـازی با همسـر

سخنـرانی استـاد حجت الاسلام دهنـوی
(کارشناس برنامه گلبـرگ)

مجموعه ای متفاوت و بسیار مفید برای زوج های ایرانی


اگر شما از آن دسته از كسانی هستید كه در زندگی زناشویی خود مشكلات جدی دارند و آنگونه كه باید از همسر خود لذت نمی برید و به دنبال كامیابی های جنسی رؤیایی در زندگی مشتركتان هستید یك پیشنهاد ویژه برایتان داریم كه در طول مدت زندگی تان بی نظیر است.




قیمت : تنها 4800 تومان

خرید اینترنتی - تحویل درب منزل


حتما نام حجة الاسلام دهنوی را تاكنون شنیده اید ...
كارشناسی خوش اخلاق و خبره در حوزه مسائل جنسی و زناشویی كه پایه ثابت برنامه گلبرگ شبكه 3 سیما هستند كه چند سالی است از رسانه ملی پخش می شود.
مجموعه ای كه همینك برایتان آماده كرده ایم اما چیزی متفاوت و واقعا دیدنی و قابل تامل برای زوج های ایرانی است، مجموعه ای تصویری با كیفیتی عالی در زمینه بررسی و حل مشكلات زناشویی كه به زبان بسیار ساده و شیرین از سوی آقای دهنوی مطرح و پاسخ داده می شوند.



استفاده از این مجموعه را به همه زوج های گرامی توصیه می كنم چرا كه كلید حل بسیاری از مشكلات جنسی شما و همسرتان در این مجموعه افشاء می شود به گونه ای كه شما پس از استفاده از این مجموعه خواهید توانست:

- اختلالات جنسی خود و همسرتان را شناخته و به سادگی برطرف كنید
- مشكلات سرد مزاجی خانمها در كوتاه ترین زمان و با كارهایی ساده برای همیشه حل كنید
- رغبت خود و همسرتان به رابطه جنسی را به شدت افزایش دهید
- به رابطه یكنواخت خود و همسرتان رنگ و بویی تازه از تنوع و هیجان ببخشید
-كاری كنید تا همسرتان بیشتر از شما عاشق عشق بازی و همبستری شود
- دید تازه ای از رابطه زناشویی بدست آورید و همسرتان را مانند روزهای آغازین شاداب ببینید
- و ده ها تكنیك كاربردی دیگر كه قطعا زندگی زناشویی شما را از این رو به آن رو می كند


با دیدن این مجموعه تغییرات عمیقی در روابط زناشویی خود ایجاد کنید



قیمت : تنها 4800 تومان

خرید اینترنتی - تحویل درب منزل


همیشه هر مشكلی در زندگی راه حلی دارد اما مشكلات جنسی و زناشویی از جمله مشكلاتی است كه نمی توان به سادگی با دیگران مطرح كرد و درخواست كمك كرد به خصوص باتوجه به شرایط اجتماعی كه ما ایرانیان داریم.
ما با توجه به این نكته مهم اقدام به گردآوری این مجموعه نفیس كردیم كه حقیقتا تماشای آن، چه برای خانم و چه برای آقا دیدنی و پندآموز هست نیازی نیست ده ها هزارتومان پول مشاوره بدید و با شرم و حیاء سوالات خود را مطرح كنید بلكه با یكبار هزینه كردن بسیاری از فوت و فن های روابط جنسی را یاد بگیرید.

بدون تردید رابطه جنسی شما پس از مشاهده این مجموعه تغییر محسوسی خواهد كرد و شما از این همه تغییر شگفت زده خواهید شد!!!
هر زوج ایرانی به وجود چنین مجموعه ای در خلوت شان نیاز دارند چون متاسفانه در مملكت ما خط قرمزهای اشتباهی است كه واقعا مانع از آموزش صحیح این مطالب برای ما می شوند. این نكته در خود این مجموعه به صراحت توسط آقای دهنوی هم ذكر شده و ایشان هم از این وضع ابراز نارضایتی می كنند.
ما بر آن شدیم تا این مجموعه رابه طور كامل و با كیفیت بالا و بدون سانسور برای شما عزیزان آماده كنیم تا شما هم بزودی شاهد تغییرات شیرینی در روابط زناشویی تان باشید.



در این برنامه مطالبی را از زبان حجة الاسلام دهنوی می شنوید كه هرگز در تلویزیون مطرح نشده و چهره ای زیبا از اسلام ناب محمدی به شما نشان می دهند كه در رسانه ملی هرگز نمی توان به آنها حتی اشاره هم كرد چه رسد به توضیح شان.

توجه : با توجه به اینكه این مجموعه متناسب با شرایط زن وشوهر های گرامی تهیه شده لذا پس از تهیه آن، از تماشای این مجموعه در كنار كودكان و یا سایر اعضای خانواده جدا پرهیز كنید و فقط در خلوت خودتان و همسر محترمتان به تماشای آن بپردازید.


رابطه ای لذت بخش و متفاوت در انتظار شماست ...

قیمت : تنها 4800 تومان

خرید اینترنتی - تحویل درب منزل

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment