Tuesday 23 October 2012

[--> Fun-DL <--] Downloade JadidTarin ~ NarmAfzar va Bazi

 

ميهن دانلود پربازديد ترين وب سايت دانلود ايراني

www.MihanDownload.com

هر روز با جديد ترين هاي دانلود روز دنيا با ما باشيد.

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود بازی Of Orcs And Men قتل عام اورک ها
 

 دانلود بازی Of Orcs And Men
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی کامل همراه با کرک معتبر SKIDROW  |

 

نام بازی: Of Orcs And Men
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English*, German*, French*, Italian, Spanish, Russian, Polish, Portuguese-Brazil
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Cyanide Studio - Spiders Studios
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

بازی روایت گر انقلاب اورک ها و اجنه است.در جهانی که شاهد جنگ و خونریزی هستید ،امپراتوری وسیعی از مردان تلاش می کند به گسترش سلطه خوددر سرزمین هایی از اورک ها و اجنه دست یابند.آذار  و اذیت و قتل عام اورک ها یکی از اقدامات این گروه است.شما برای انجام یک مامریت ویژه منصوب شده اید.این ماموریت فوق العاده خطرناک و حساس است.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Logorama 2009 Persian انیمیشن لوگوآباد دوبله فارسی

دانلود Logorama 2009 Persian  انیمیشن لوگوآباد دوبله فارسی
 
| انیمیشن لوگوآباد  Logorama 2009 |
 

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

| دوبله اختصاصی تیم دوبلاژ میهن دانلود - استودیو رسانه |


ژانر: انیمیشن - اجتماعی
کیفیت: HD 720p
سال انتشار: 2009
نویسنده و کارگردان: François Alaux, Hervé de Crécy و Ludovic Houplain
زبان: پارسی
مدیر دوبلاژ: مجتبی ایزدی
مترجم: اسدالله جم

مقدمه:
Logorama یک انیمیشن 16 دقیقه ای فرانسوی، به نویسندگی و کارگردانی François Alaux, Hervé de Crécy و Ludovic Houplain است. این فیلم وقایع واقعی شهر لس آنجلس را به تصویر می کشد و شهر کاملا پوشیده بیش از 2,500 لوگو (آرم) جدید، قدیم و کثیف می باشد.

داستان:
مجرمی به اسم رونالد شهر را به آشوب می کشد و سر تا سر شهر لوس آنجلس را پلیس برای دستگیری این متهم فرا می گیرد. پلیسی خودخواهی نیز در این داستان وجود دارد که برای کشتن این مجرم انسان های بیگناه زیادی را قربانی می کند، اما ...

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود مستند جهان جدید با استفان هاوکینگ Brave New World With Stephen Hawking Full Episode HDTV 720p

دانلود مستند جهان جدید با استفان هاوکینگ Brave New World With Stephen Hawking Full Episode BluRay 720p
 

|   مستند Brave New World With Stephen Hawking با کیفیت HDTV 720p |
 

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

|زیرنویس فارسی 2 قسمت اضافه شد |
 

پس از مدت های انتظار مستند زیبا و علمی جدید پروفسور هاوکینگ را برایتان آماده کرده ایم.علت اینکه این مستند دیر آماده شد این است که به دنبال جمع آوری کیفیت HD این مستند بودیم.
جهش بزرگ در فن آوری ، پزشکی و ژنتیک و نیز چالش هایی برای حفظ یک جمعیت هشت میلیارد نفری ، یک قرنی پر از تجربه و اکشاف را ایجاد نموده است.پروفسور هاوکینگ در این مجموعه مستند با بهترین دانشمندان جهان ازجمله Sir David Attenborough, Richard Dawkins, Aarathi Prasad, Lord Winston, Jim Al-Khaliliو  Maggie Aderin-Pocock همراه می شود تا به کمک این تیم علمی بتوانند نگاهی اجمالی به آینده انسان و پیشرفت های علمی داشته باشند و اینکه چگونه در آینده علم می تواند زندگی بشر را دگرگون سازد.
این مستند در شش قسمت تهیه شده است که تمام این قسمت ها برای دانلود آماده شده اند
کیفیت به شرح زیر می باشد:
English | H264 | 1278x720 | 23.98fps 2930 Kbps | AAC 128 Kbps 48.0khz |
 

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Open Blu-ray Ripper 2.00 Build 500 نرم افزار ریپ کردن و تبدیل فرمت های Blu-Ray

دانلود Open Blu-ray Ripper 2.00 Build 500 نرم افزار ریپ کردن و تبدیل فرمت های Blu-Ray
 

Open Blu-ray Ripper ابزاری کاربردی و حرفه ای در زمینه ریپ و تبدیل کردن فرمت های Blu-Ray می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای Blu-Ray را به آسانی ریپ کرده و آنها را بر روی هارد دیسک کپی کنید و آنها را به فرمت های رایج دیگر نیز تبدیل کنید. این نرم افزار امکان ریپ و تبدیل ویدیوهای مختلف را برای اجرا و ذخیره سازی بر روی دستگاه هایی جانبی مانند iPad, iPod, iPhone, AppleTV, PSP, PS3, XBOX360, Zune, Mobile Phone, GPhone, Smart Phone, PMP, Pocket PC, PDA نیز فراهم می کند. این نرم افزار مدعی است که می تواند 800% سریعتر از نرم افزارهای دیگر عملیات ریپ و تبدیل را برای شما انجام دهد و در زمان تبدیل به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. همچنین شما می توانید ویدیوهای 2D و 3D را نیز توسط این نرم افزار تغییر فرمت دهید. البته در زمان تبدیل شما می توانید بیت ریت مربوط به صدا و ویدیو را مناسب با سلیقه خود تغییر دهید. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند و قادر به رمزگشایی هرگونه فایل بلوری است.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Aiseesoft HD Video Converter 6.2.52.12523 نرم افزار تبدیل ویدیوهای HD

دانلود Aiseesoft HD Video Converter 6.2.52.12523 نرم افزار تبدیل ویدیوهای HD
 

Aiseesoft HD Video Converter یک مبدل کاملا کاربردی و مفید در زمینه تبدیل ویدیوهای HD و کیفیت بالا به سایر فرمت های رایج ویدیویی می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای HD را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید. شما می توانید فرمت HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM را به فرمت های MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, QT تبدیل کنید. این برنامه قابلیت تبدیل سایر فرمت ها به یکدیگر را نیز دارد و می توانید ویدیوهای HD و با کیفیت بسیار بالا را نیز به فرمت های دیگر تبدیل کندو همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار گنجانده است. در نهایت می توانید ویدیوهای تبدیل شده را برای اجرا در دستگاه های iPod, iPhone, iPhone 4, Apple TV, PSP, PS3, Wii, Zune, Xbox 360, Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, Palm Pre, Motorola, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone بهینه سازی کنید.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود DriverEasy Pro 4.1.1.32690 نرم افزار مدیریت درایورهای سخت افزاری

دانلود DriverEasy Pro 4.1.1.32690 نرم افزار مدیریت درایورهای سخت افزاری
 

DriverEasy Pro یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و کاربردی در زمینه مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید تا در زمان های دلخواه از تمامی درایورهایی که بر روی سیستم نصب کرده اید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت تعویض ویندوز و یا هر مشکل دیگری به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین توسط این نرم افزار می توانید بصورت مداوم اقدام به اسکن درایورهای سیستم کنید و در صورتی که آپدیت جدیدی در سایت سازنده منتشر شده باشد اقدام به دانلود نسخه جدید و بروز رسانی درایورهای سیستم کنید و همیشه یک سیستم پایدار و سریع در اختیار داشته باشید و سرعت سیستم را نیز افزایش دهید. همچنین شما می توانید درایورهای دانلود شده را در محل دیگری ذخیره سازی نمایید. تا در صورت لزوم بتوانید در زمان های دیگری از آنها بهره ببرید و بر روی سیستم نصب کنید. این نرم افزار از یک دیتابیس بسیار عظیم و قدرتمند بهره مند است که بیش از 100,000,000 درایور مختلف در خود جای داده است و می تواند بصورت آنلاین درایورهای جدیدتر را نیز در درون خود بروز رسانی کند.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Aiseesoft MKV Converter 6.2.52.12523 نرم افزار تبدیل ویدیوهای MKV به سایر فرمت ها

دانلود Aiseesoft MKV Converter 6.2.52.12523 نرم افزار تبدیل ویدیوهای MKV به سایر فرمت ها
 

Aiseesoft MKV Converter یک مبدل بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه تبدیل فرمت MKV به سایر فرمت های رایج تصویری می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا فرمت MKV را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید. شما می توانید فرمت MKV را به فرمت های دیگری نظیر 3GP , AVI, dv, Flash flv, swf, f4v, MOD, MJPEG ,MKV, MPEG ,mpeg2, vob, dat, MPEG4, mp4, m4v, MPV, rm, rmvb, TOD, ts , trp, tp, wmv, asf, MPEG2 HD, MPEG4 HD, QuickTime HD Files, WMV HD Video Files, HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD TRP, HD TP تبدیل کنید. این برنامه قابلیت تبدیل سایر فرمت ها به یکدیگر را نیز دارد و می توانید ویدیوهای HD و با کیفیت بسیار بالا را نیز به فرمت های دیگر تبدیل کندو همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار گنجانده است.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Longtion AutoRun Pro Enterprise II v6.0.0.116 نرم افزار ساخت اتوران
 

Longtion AutoRun Pro Enterprise II یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی اتوران برای سی دی و دی وی دی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود بدون داشتن دانش خاص در زمینه طراحی اتوران و یا برنامه نویسی اقدام به ساخت اتوران های حرفه ای کنید. شما می توانید از الگوهای از پیش تعریف شده در داخل نرم افزار بهره مند شده و تنها با کمی خلاقین آنها را ویرایش کرده و بصورت یک اتوران سفارشی در آورید. شما می توانید برای سی دی های خود یک منوی بسیار جالب طراحی کنید بگونه ای که همه چیز بصورت منظم در اختیار کاربر باشد. شما می توانید از تمامی تصاویر , متون , لینک ها , ویدیو , تصاویر , موزیک و... در ساخت اتوران بهره مند شوید. بطور مثال می توانید برای یک نرم افزار خاص یک فایل نصب قرار دهید که کاربر با فشردن کلید نصب وارد مراحل نصب شده و در محیطی کاملا زیبا اقدام به نصب فایلهای خود کند. همچنین می توانید با استفاده از گرافیک و قرار دادن موزیک در پس زمینه اتوران محیط زیباتری را برای کاربران ایجاد کنید.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود TuneUp Utilities 2013 13.0.2024.10 Final نرم افزار قدرتمند بهینه سازی ویندوز

دانلود TuneUp Utilities 2013 13.0.2024.10 Final نرم افزار قدرتمند بهینه سازی ویندوز
 

TuneUp Utilities یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود به شما معرفی کرده است می توانید سیستم را بصورت حرفه ای ومورد ارزیابی قرار دهید و تمامی بخش های ویندوز را بهینه سازی کنید. این نرم افزار بصورت پیش فرض دارای ابزارهای مختلف و کاربردی می باشد که همگی بصورت یک نرم افزار جامع جمع آوری شده اند و لازم نیست برای هر بخش از ویندوز نرم افزار خاص همان قسمت را دانلود کنید چرا که این نرم افزار همه این ابزارهای را بصورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید اقدام به یکپارچه سازی هارد دیسک با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کنید , سیستم خود را همیشه در شرایط خوب و سالم نگهداری کنید , shortcut های خراب را حذف کنید , تمامی بخش های رجیستری را اسکن کرده و اقدام به پاکسازی و یکپارچه سازی آن کنید , کارآیی سیستم را بصورت اصولی و حرفه ای افزایش دهید , سیستم را مورد بهینه سازی قرار دهید و خطاها و مشکلات را از بین ببرید, فضای هارد دیسک را از شر فایلهای بیهوده خلاص کنید و فضای بیشتری را آزاد کنید , اقدام به پیکربندی و تنظیم زمان اجرای ویندوز کنید , برنامه های مختلف را مشاده و سپس آنها را از روی سیستم حذف کنید , تمامی اطلاعات حذف شده از روی سیستم را در سریعترین زمان ممکن بازیابی کنید , تمامی برنامه ها و پروسه های در حال اجرا را مدیریت کنید , ویندوزتان را مناسب با سلیقه خود سفارشی کنید و بسیاری قابلیت دیگر که پس از استفاده از این نرم افزار مشاهده خواهید کرد.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Minilyrics 7.4.21 نرم افزار نمایش متن ترانه های در حال اجرا

دانلود Minilyrics 7.4.21 نرم افزار نمایش متن ترانه های در حال اجرا

Minilyrics یک نرم افزار بسیار کاربردی و جالب در زمینه اجرای نمایش متن ترانه های در حال پخش توسط پلیرها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا متن ترانه هایی را که توسط پلیرهای موجود در ویندوز مانند Winamp 2.0/3.0, Winamp 5.x, Windows Media Player, itunes, matchbox, Quintessenial Player, foobar2000. RealOne را مشاده کنید و از آنها لذت ببرید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پلیرهای معروف و کاربردی را دارد و کافیست شما موزیک و ترانه مورد علاقه تان را اجرا کرده و سپس نرم افزار بصورت اتوماتیک به جستجو در دیتابیس خود می پردازد و سپس آن را برای شما به نمایش در می آورد. این نرم افزار می تواند برای تمامی افرادی که مشکل در زبان و درک اشعار دارند مخصوصا آهنگ هایی که به دیگر زبان ها هستند می تواند مفید واقع شود.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Bros HD Video Converter 3.0.0.433 مبدل قدرتمند ویدیوهای HD

دانلود Bros HD Video Converter 3.0.0.433 مبدل قدرتمند ویدیوهای HD
 

Bros HD Video Converter یک مبدل بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل ویدیوهای HD می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی فرمت های ویدیویی که بصورت HD و با کیفیت بسیار بالا هستند مانند  MOV HD, ASF HD, AVI HD, DivX HD, H.264 HD, MPEG2 HD, MPEG2- TS HD, MPEG4 HD, WMV HD, XviD HD, MKV HD را به فرمت های AVI, MPEG, MP4, ASF, MOV, RMVB, WMV, DivX, XviD, 3GP, RM تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و تبدیل فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4A, MP2, OGG, WAV, WMA را نیز دارد. البته این نرم افزار می تواند در زمینه ویرایش ویدیوها نیز مفید واقع شود. زیرا شما می توانید به ویدیوهای مورد نظرتان واترمارک اضافه کنید , آنها را ویرایش کنید , افکت های جالب و کاربردی بر روی فیلم ها قرار دهید و سپس آنها را با بهترین کیفیت ذخیره سازی نمایید.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Nimbuzz 2.4.0 مسنجر قدرتمند و مخصوص کامپیوتر

دانلود Nimbuzz 2.4.0 مسنجر قدرتمند و مخصوص کامپیوتر
 

Nimbuzz یک مسنجر بسیار قدرتمند و محبوب که در مدت زمان کوتاهی توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. تقریبا تمامی استفاده کنندگان از گوشی های همراه با این مسنجر آشنایی کامل دارند و حال با توجه به بروز رسانی اخیر نسخه جدید این نرم افزار را برای کامپیوتر آماده کرده ایم که می توانید از سایت میهن دانلود آن را دریافت نمایید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به همه حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف اینترنتی مانند MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves و بسیاری سرویس های دیگر دسترسی داشته باشید و از این طریق به راحتی با دوستان خود در قالب یک نرم افزار در ارتباط باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد. کافی است از طریق این نرم افزار حساب های کاربری خود را باز نمایید تا لیست همه دوستان خود را

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Instant Demo Professional 8.50.45 نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم های آموزشی

دانلود Instant Demo Professional 8.50.45 نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم های آموزشی
 

Instant Demo Professional  یک نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه تصویربرداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم های آموزشی می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید تا در هر زمان که مایل باشید اقدام به عکسبرداری و یا فیلمبرداری از صفحه نمایش کنید و آنها را با فرمت های مختلف و با کیفیت بسیار بالا ذخیره کنید. این نرم افزار شما را قادر می سازد تا تمامی عملیاتی را که بر روی  صفحه نمایش ایجاد می کنید بصورت عکس یا فیلم در آورید. شما می توانید از صفحه نمایش بصورت تمام صفحه و یا مناسب با اندازه ای که مایل هستید و یا تنها از یک پنجره خاص تصویربرداری کنید. همچنین این نرم افزار به شما کمک می کند تا صدای خود را به فیلم های ساخته شده اضافه کنید و یک ویدیو آموزشی کامل و حرفه ای تهیه کنید.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Imax Van Gogh 2009 BluRay مستند ونسان ون گوگ

 دانلود Imax Van Gogh 2009 BluRay  مستند ونسان ون گوگ
 
| تقدیم به همه نقاشان هنرمند ایران زمین |
 

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

| محصول 2009 IMAX با کیفیت BluRay 720p |

اگر اهل هنر نقاشی باشید ، حتما ونسان ون گوگ را می شناسید.مستندی که برای شما عزیزان میهن دانلود آماده کرده ایم در مورد این هنرمند مشهور است.
 
وَنسان وَن گوگ یا فینسِنت ویلم فان خوخ ‏ (۳۰ مارس ۱۸۵۳ - ۲۹ ژوئیه ۱۸۹۰) یک نقاش نامدار هلندی بود. هرچند او در زمان حیاتش در گمنامی به سر می‌برد و در تمام طول عمر خود تنها یک تابلو یعنی تاکستان سرخ را فروخت، اما اکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقاشان پسادریافتگر شناخته می‌شود.
ون گوگ جوانی خود را به عنوان دلال آثار هنری و معلم گذراند. مدتی نیز در انگلستان و همچنین در میان کارگران معادن زغال سنگ شهر بوریناژ در بلژیک به عنوان مبلغ مسیحی فعالیت کرد. وی فعالیت‌های جدی خود را به عنوان طراح و نقاش از سال ۱۸۸۰ و در سن ۲۷ سالگی شروع کرد، و از آن‌جاکه در سن ۳۷ سالگی درگذشت، در واقع تمام آثارش را در ۱۰ سال پایانی عمر خویش آفرید که شامل بیش از ۹۰۰ نقاشی، بیش از ۱۱۰۰ طراحی و ۱۰ چاپ می‌باشد.
ون گوگ شیفته نقاشی از مردم طبقهٔ کارگر مانند تابلوی سیب‌زمینی‌خورها، کافه‌های شبانه مانند تراس کافه در شب، مناظر طبیعی فرانسه، گل‌های آفتابگردان، شب‌های پرستاره و خودنگاره بود. وی در اواخر عمر به شدت از بیماری روانی و فشار روحی رنج می‌برد و به اعتقاد اکثریت همین موضوع به خودکشی او منجر شد.
 
تصویر فوق مربوط به اثر (گندم زار و کلاغ ها سال 1890 میلادی ) می باشد

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود نرم افزار یکپارچه جامع مالی و اداری نخل

دانلود نرم افزار یکپارچه جامع مالی و اداری نخل
 

با توجه به نیاز شرکت ها در زمینه مدیریت کالاها و اجناس و همچنین مدیریت دقیق مالی و اداری بر آن شدیم تا در این مطلب یک نرم افزار فارسی برای شما کاربران عزیز میهن دانلود قرار دهیم تا به آسانی بتوانید امور مالی و اداری شرکت , کارخانه , مغازه و سایر مشاغل را خودتان بدست بگیرید. نرم افزار یکپارچه جامع مالی و اداری نخل توسط برنامه نویسان ایرانی نوشته شده است و مدیران شرکت ها می توانند بدون صرف هیچ هزینه ای این نرم افزار را دانلود کرده و تمامی کارهای مربوط به امور مالی و اداری را انجام دهند. توسط این نرم افزار شما می توانید به: ثبت مشتریان و اشخاص , ثبت رسید اول دوره , ثبت رسید مشتری به صورت مبلغ دار , ثبت گروه های کالا جهت دسته بندی کالا به صورت درختواره , شماره گذاری مجدد اسناد , ثبت اسناد حسابداری , ثبت سند افتتاحیه , تعریف کدینگ حسابداری به صورت درختواره , ساخت چندین سال و دفتر مالی , ثبت رسید انبار به صورت بدون مبلغ , ثبت حواله مشتری به صورت مبلغ دار , وارد نمودن تخفیف و مالیات به دو روش عددی و درصدی در فاکتورها , ثبت اطلاعات بارنامه ای فاکتورهای خرید، فروش، برگشت از خرید و برگشت از فروش , ذخیره گزارشات به صورت فایل های Word, Excel یا pdf و... بپردازید. شما می توانید توضیحات بیشتر و دقیق تر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود تریلر پارسی Assasins creed III

 دانلود تریلر پارسی Assasins creed III
|تریلر پارسی بازی  Assasins creed III ، اختصاصی میهن دانلود  |
|
سرپرست دوبلاژ و گویندگان : مجتبی ایزدی|
|
دوبله از رسانه |
 

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin's Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Dark Alleys Penumbra Motel Collectors Edition v1.4.2012 بازی فکری و هیجان انگیز

دانلود Dark Alleys Penumbra Motel Collectors Edition v1.4.2012 بازی فکری و هیجان انگیز
 

Dark Alleys Penumbra Motel Collectors Edition یکی دیگر از بازی های معمایی و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی در مورد شخصی می باشد که دختر دوستش بطور کاملا مرموزانه ای ربوده شده است و خانواده وی بسیار نگران این ماجرا هستند. حال شما تصمیم دارید با توجه به دانش و هوشی که در اختیار دارید به دنبال آدم ربا بگردید و دختر ربوده شده را بیابید. در این بازی شما به مکان های جالب و دیدنی سفر خواهید کرد و در هر مرحله باید اشیاء و لوزام مورد نیاز را بیابید. شما با یافتن این اشیاء قدم به مراحل بعدی می گذارید و در این مسیر با پازل های گیج کننده نیز روبرو خواهید شد که با حل کردن آنها می توانید زودتر آدم ربا و دختر ربوده شده را بیابید. این بازی از گرافیک بسیار مناسبی برخوردار است.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود BlazeVideo Video Editor v1.0.0.3 نرم افزار ویرایش فرمت های ویدیویی

دانلود BlazeVideo Video Editor v1.0.0.3 نرم افزار ویرایش فرمت های ویدیویی
 

BlazeVideo Video Editor یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند در زمینه ویرایش فرمت های ویدیویی می باشد . شما با کمک این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مختلف را در برنامه بارگذاری کرده و سپس اقدام به ویرایش آنها کنید. شما می توانید ویدیوهای مختلف را Clip, Crop, Rotate, Flip کنید و سپس واترمارک های مختلف مانند لوگو و متون به آنها بیافزایید و یا زیرنویس های مورد نظرتان را به فیلم ها اضافه کنید. همچنین شما می توانید به آسانی میزان روشنایی و کنتراست ویدیوها را برای رسیدن به بهترین کیفیت و نتیجه تغییر دهید. همه ی ابزارهای موجود برای ویرایش ویدیوها از بصورت پیش فرض و از قبل در برنامه تعریف شده هستند و شما می توانید براحتی به آنها دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز با تغییر دادن به نتایج مطلوب تر برسید. همچنین این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید اطلاعات مربوط به یک فایل ویدیویی مانند مدت زمان , اسم فایل , حجم آن و فرمت ویدیو را به فایلهای ویدیویی اضافه کنید و یا اطلاعات مربوط به تصاویر و صداها مانند codec, size, bitrate, framerate, samplerate را نیز در ویدیوها اضافه کنید. همچنین این نرم افزار امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های قابل پخش در دستگاه های  iPad, iPhone, iPod, BlackBerry, Nokia, HTC و... را برای شما فراهم می کند.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Graphics Converter Pro 2011 v2.62 Build 120605 نرم افزار مبدل تصاویر

دانلود Graphics Converter Pro 2011 v2.62 Build 120605 نرم افزار مبدل تصاویر
 

Graphics Converter Pro یک مبدل تمام عیار و بسیار قدرتمند در زمینه تبدیل و مشاهده تصاویر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا بیش از 500 فرمت مختلف تصویری را در برنامه بارگذاری کرده و آنها را به بیش از 100 فرمت رایج دیگر تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک ویرایشگر سبک و کوچک نیز می باشد که 50 فیلتر و 12 افکت خاص را می تواند به تصاویر شما بیافزاید. بطور مثال شما می توانید فرمت هایی مانند BMP; DIB; EMF; GIF; ICB; ICO; JPG; PDF; PBM; PCD; PCX; PGM; PNG; PPM; PSD; PSP; RLE; SGI; TGA; TIF; TIFF; VDA; VST; WBMP; WMF; VST; CEL; PIC; PDD را در برنامه بارگذاری کرده و سپس مناسب با سلیقه و نیزا خود آنها را به فرمت های BMP; GIF; JPG; PNG; TGA; TIF; WMF; EMF; WBMP; RGB; BM; RPPM; RPGM; PCC; DCX; RPBM; PIX; BPX; VDA; ICB; VST; WBM; WAP; JIF; RL4; TIM تبدیل کنید. حتی می توانید فایلهای PDF را به آسانی و بصورت دسته ای به فرمت های رایج تصویری تبدیل کنید و هرگز نگران از دست رفتن کیفیت آنها نشوید.

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Aiseesoft DVD Software Toolkit Ultimate 6.3.36 نرم افزار چند منظوره کار کردن با فرمت های DVD

دانلود Aiseesoft DVD Software Toolkit Ultimate 6.3.36 نرم افزار چند منظوره کار کردن با فرمت های DVD
 

Aiseesoft DVD Software Toolkit Ultimate یک مجموعه بسیار کامل و کاربردی از ابزارهای مورد نیاز در زمینه کار کردن با فایلهای DVD در اختیار شما قرار می دهد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا فرمت های مختلف DVD را تبدیل کنید , اقدام به ساخت و کپی فرمت های دی وی دی کنید , فایلهای موجود در گوشی آیفون را منتقل کنید , برای گوشی های آیفون رینگتون بسازید , فرمت های مربوط به DVD را برای اجرا در دستگاه های PSP, iPod, iPhone, iPad, Android devices, Blackberry, Archos, Xbox, mobile phone ریپ کنید و در نهایت تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری مانند MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, MPEG, 3GP, VOB, DivX, MOV, RMVB, MP3, AAC, WAV را به یکدیگر تبدیل کنید. همانطور که در بالا ذکر کردیم این نرم افزار دارای ابزارها و برنامه های مختلف و کاربردی می باشد که همه آنها می توانند در قالب یک نرم افزار جامع بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف کنند و دیگر نیاز نیست برای ریپ کردن و یا تبدیل فرمت های دی وی دی نرم افزارهای مختلف را دانلود کنید. چرا که این نرم افزار تمامی قابلیت های ذکر شده را بصورت یکجا در خود جای داده است.

 

براي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيدDownload

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment