Sunday 4 March 2012

[--> Fun-DL <--] SMS Love ~> Bazi Haye 2012 Iphone va Android ~> NarmAfzar Haye Jadid

 

 
نسخه جدید از بازی GTA 3 یا Grand Theft Auto III v1.3 که اینبار برای گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا قرار داده ایم , عکس هایی از محیط بازی در ادامه مطلب موجود میباشد .
PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Pudding Camera 2.0.0 یک نرم افزار فوق العاده جهت گرفتن عکس های حرفه ای با جلوه های ویژه و سپس به اشتراک گزاری در توییتر , فیسبوک و ... میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار جدید Call Timer Pro v1.0.8 یک نرم افزار فوق العاده جهت صرفه جویی در هزینه های تماس شما میباشد , این نرم افزار به صورتی عمل میکند که برای هر شماره و مخاطب خود یک زمانی مشخص میکنید که بعد از آن زمان ارتباط تلفنی قطع خواهد شد , همینطور از امکانات این نرم افزار شماره گیری مجدید خودکار میباشد , این نرم افزار برای گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از اس ام اس های عاشقانه بهمن 90 که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه کنید ...

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Password Manager Pro v1.3 یک نرم افزار فوق العاده جهت ذخیره رمز های عبور شما میباشد , به وسیله این نرم افزار دیگر پسورد خود را فراموش نمیکنید , این نرم افزار مخصوص آندروید 2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار جدید BlackList Pro v2.9 یک نرم افزار فوق العاده جهت ساخت لیست سیاهی از مزاحمین تلفنی و اس ام اسی میباشد که دارای امکانات فوق العاده ای میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید 2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی معروف سیمس با نام The Sims™ FreePlay v1.0.24 که برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 2 به بالا آماده شده است .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید نرم افزار Facebook for Android v1.8.3 نرم افزاری جهت وارد شدن به فیسبوک و استفاده از تمامی امکانات آن میباشد , این نرم افزار برای گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 30 عکس زیبا و متفاوت در موضوعات مختلف برای پس زمینه گوشی های موبایل در سایز 240x320 آماده کرده ایم که میتوانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید نرم افزار معروف Winamp Pro v1.2.12 یک پلیر صوتی قوی میباشد که قابلیت های بسیار زیادی دارد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی 3Kingdoms Defenders v1.4 یک بازی استراتژیکی فوق العاده میباشد که شما را تبدیل به یک پادشاه از 3 امپراطوری چین کرده و شما باید کشور های دیگر را تصخیر کنید , این بازی مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Better Translator Pro v1.2.1 یک نرم افزار مترجم جملات و کلمات از زبانی به زبان دیگر میباشد , این مترجم از مترجم گوگل و بینگ استفاده میکند , این نرم افزار برای گوشی های موبایل آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Counter Strike 1.6 یک بازی جنگی فوق العاده میباشد که کمتر کسی پیدا میشود که با این بازی آشناد نباشد , اینبار این بازی را برای گوشی های موبایل آیفون , آیپاد تاچ و آیپد قرار داده ایم .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار MyBackup Pro v3.0.8 یک نرم افزار فوق العاده جهت گرفتن نسخه پشتیبان از تمامی فایل ها و اطلاعات گوشی موبایل شما میباشد , این نرم افزار حتی قادر است از اس ام اس ها و اطلاعات تماس شما هم بک آپ بگیرد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 1.5 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار iQuran Pro v2.1.7 یک نرم افزار جامع از قرآن کریم به زبان عربی میباشد که به زبان های مختلف قابل ترجمه میباشد , از قابلیت های این نرم افزار میتوان به : پخش صوتی آیه ها , بوک مارک نامحدود , جستجو , ... اشاره کرد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده Trial Xtreme 2 HD v2.9 یک بازی با کیفیت HD برای علاقه مندان به بازی های موتور سواری میباشد , این بازی مخصوص گوشی های آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار oneSafe v1.1.2 یک نرم افزار امنیتی برای حفظ و نگهداری رمز های عبور شما میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های آیفون آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Camera Plus Pro v4.2 یک نرم افزار فوق العاده جهت گرفتن عکس و ویدیو با بالاترین کیفیت و به صورت سریع به هماره انواع جلوه های ویژه در هنگام عکس و فیلم گرفتن میباشد مخصوص گوشی های آیفون , آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی SPB Quads v1.4.5491 یک بازی پازلی سرگرم کننده و جالب با کیفیت عالی میباشد که مخصوص گوشی های موبایل آندروید 1.5 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید نرم افزار فوق العاده World Atlas v2.2 که یک نقشه فوق العاده کامل از کل جهان میباشد که به صورت سه بعدی قابل نمایش است , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید از بازی معروف و فوق العاده پرنده خشمگین Angry Birds v2.0.2 که مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment