Sunday 18 March 2012

[--> Fun-DL <--] SMS va Jok Haye KhandeDare Esfande 90 ~> Hamechiz Baraye Mobile !!!

 

 
مجموعه ای از اس ام اس و جک های جالب و خنده دار که در ادامه مطلب میتوانید مطالعه کنید ...
PersianMob.Net



 


 

نرم افزار APP Lock V1.21 یک نرم افزار فوق العاده جهت گزاشتن قفل یا رمز عبور بر روی تمامی نرم افزار های نصب شده روی گوشی میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 1.5 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار ProPanorama v1.26 یک نرم افزار فوق العاده جهت گرفتن عکس های پانوراما و پهن میباشد , این نرم افزار تمامی عکس ها را با وضوح بالا گرفته و دخیره میکند و مخصوص گوشی های آندروید 2.2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده Gangstar Rio: City of Saints v1.1.0 یک بازی ماجراجویی که دارای 60 مرحله یا ماموریت میباشد , این بازی در سبک بازی GTA میباشد و مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Full Screen Caller ID v7.8.4 یک نرم افزار برای تمام صفحه کردن عکس مخاطب گوشی شما هنگام زنگ خوردن گوشی موبایل میباشد , حتی قادر به تمام صفحه کردن عکس مخاطب در تماس بی پاسخ و اس ام اس و ایمیل هم میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار My Sketch v1.9 یک نرم افزار جهت ویرایش عکس میباشد , این نرم افزار قادر خواهد بود عکس شما را به صورت طراحی در آورد و دارای 20 افکت مختلف میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید از بازی Fruit Ninja v1.7.4 یک بازی معروف و سرگرم کننده با کیفیت بالا میباشد که مخصوص گوشی های موبایل آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Dolphin Browser HD v7.4.0 Final یک مرورگر وب قوی میباشد , این مرورگر قادر خواهد بود انواع صفحات اینترنتی را با سرعت بازکند و دارای افزونه های بسیار میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار 8player v2.3.3 یک پلیر قوی صوتی , تصویری و عکس میباشد , این نرم افزار قادر به بازکردن انواع فایل های صوتی تصویری و عکس میباشد , این نرم افزار مخصوص آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای شامل 30 عکس جدید شامل حیوانات , ماشین و طبیعت در سایز 240x320 مخصوص پس زمینه گوشی های موبایل میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Alarm Clock Pro v1.6.0 یک ساعت دیجیتال فوق العاده زرق و برق دار میباشد و دارای تم های فراوان میباشد و همینطور میتوانید آهنگ مورد علاقه خود را برای زنگ بیداری قرار بدهید و همچنین دارای یک چراغ قوه در تاریکی میباشد , این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده دیگری میباشد که با نصب آن متوجه خواهید شد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Business Calendar v1.1.9.0 یک نرم افزار فوق العاده برای کسانی میباشد که برنامه کاری روزانه شان بسیار زیاد میباشد و در خاطرشان نمیماند , به کمک این نرم افزار برنامه روزانه , هفتگی ماهانه و سالانه خود را به صورت تقویم ذخیره میکنید که از خاطرتان فراموش نشه , این نرم افزار دارای امکانات بسیار بالایی میباشد و مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و وق العاده ZUBA Deluxe 3D v1.01 یک بازی پازلی با گرافیک بالا و بسیار سرگرم کننده میباشد , در این نسخه تعداد مرحله ها زیاد و متفاوت شده , این بازی مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار ConvertMe - Currency and Units Conversion Calculator v1.8 یک نرم افزار فوق العاده جهت تبدیل واحد های ارزی,دما,مسافت,سرعت,سوخت,زمان, نیرو, تراکم و ... میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آیفون , آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی معروف Modern Combat: Sandstorm v1.4.7 یک بازی اکشن و فوق العاده با کیفیت بالا , این بازی مخصوص گوشی های موبایل آیفون , آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment