Wednesday 14 March 2012

[--> Fun-DL <--] Giahan Darooee baray Taghviat Hafezeh

 




گیاهان دارویی و تقویت حافظه



مهمترین دلایلی که بعضی از گیاهان دارویی را برای تقویت حافظه و رفع نسیان یا فراموشی مناسب ساخته است  

 

1- وجود مقادیر زیادی لیسیتین که یک چربی فسفر دار بوده و برای تقویت سیستم اعصاب مرکزی و قوای فکری بسیار ضروری وحیاتی می باشد .

 

2- بالا بودن میزان فسفر ، پتاسیم ، منیزیم ، اهک ، گوگرد ، کلر ، سدیم ، آهن در این گیاهان .

 

3-وجود خاصیت ضد افسردگی ،ضد ضعف عصبی و همچنین خاصیت کاهش دهنده علایم استرس (فشار روانی )در بعضی از این گیاهان.

 

4- طبیعت گرم و خاصیت تحریک کنندگی بالایی که در برخی از این گیاهان وجود دارد .کمک زیادی به تحریک مغز وقوای فکری و در نتیجه افزایش میزان بازدهی قسمتهایی که کار باز یابی و به خاطر سپاری اطلاعات در یافتی را بر عهده دارند

 

5-وجود مقادیر زیاد قند طبیعی در این گیاهان یا میوه ها ی که مغز بیشترین نیاز را به انها دارد .

 

6-اثر مستقیم و فوری گیاهان و میوه ها ی با طبیعت گرم در خنثی سازی علایم افسردگی ، ضعف اعصاب ،کندی ذهن ،پایین بودن عملکرد مغز و....و کمک به برطرف شدن این علایم .

 

 

بهترین گیاهان و میوه های مقوی حافظه:

آویشن 

طبیعت گرم،خاصیت محرک سیستم عصبی  مرکزی و مقوی اعصاب و همچنین قدرت تحریک کنندگی بالایی که به سبب وجود تیمول که از مواد موثره این گیاه محسوب می شود . در ان تا ثیری ماندگار در تقویت قوای فکری و مغزی و کمک به کار این قسمت از بدن دارد . آویشن به علت عطر نافذ به صورت دمکرده یا جوشانده مصرف گردیده و همچنین موجب ضد عفونی کردن مجاری تنفسی و سینوسهاو درمان برونشیت و آسم (تنگی نفس )بسیار موثر است .

 

 

اسطوخودوس     

اگر دچار سردرد های عصبی و فراموشی و کندی ذهن گردیده اید از مصرف گل اسطو خودوس که تازه انرا خشک نموده و به صورت پودر در اورده با کمی پودر کندر و مقداری عسل به حالت خمیر در اورده اید دریغ نورزید این گیاه خوش عطر یکی از بهترین گیاها نی است که از قدیم الایام تا کنون جهت درمان انواع بیماریها ی ذهنی و مغزی از جمله مالیخولیا ، مانیا ، صرع ،سرگیجه ،عقب ماندگی ذهنی و نسیان (فراموشی ) توسط طبیبان یونانی وایرانی تجویز شده و مورد استفاده قرار می گرفته است .

 

 

اکلیل کوهی  

رزماری یا اکلیل کوهی گیاهی است که دستگاه عصبی را تحریک وتقویت می کند و از اثری عجیب در تقویت حافظهو قوای ذهنی دارد. طبیعت گرم و خشک و طعم تند و تیز و خاصیت محرک دستگاه عصبی و گردش خون این گیاه سبب شده که دارویی مفید و موثر جهت درمان اکثر بیماریها و اختلالات عصبی و مغزی از جمله افسردگی ، میگرن عصبی و استرس و ضعف قوای فکری و فراموشی باشد .

برا یتهیه شربت از این گیاه کافی است که مقدار 30 گرم اکلیل کوهی خشک را به همراه یک لیتر اب گرم و مقداری عسل بجوشانید و مقداری بهار نارنج هم به ان اضافه کرده و هر 8 ساعت یک لیوان میل نمایید .

 

 

 انجیر      

وجود در صد بالایی از مواد قندی به طور ی که در صد گرم انجیر حدود 6/7 میلی گرم قند طبیعی وجود دارد . ومصرف ان با کارهای فکری می تواند بسیار مفید باشد . دارای ویتامینها ی آ و ب و ث و مواد معدنی مثل آهن ،برم ، منگنز ، گوگرد می باشد که همه برای بدن و سلولهای مغزی مفید هستند .

 

 

بادام  

وجود 54 در صد روغن و 24در صد مواد نشاسته ای و مقداری قند و صمغ و همچنین در صد بالایی از املاح نظیر فسفر ، منیزیم ، پتاسیم ، گوگرد و آهن و ویتامین نیاسین در میوه شیرین بادام هر چندانرا کمی سنگین و دیر هضم برای معده ساخته ولی یکی از بهترین مواد طبیعی مقوی مغز و سلولهای دستگاه اعصاب مرکزی می باشد.

 

 

جین سینگ     

جین سینگ که ریشه گیاهی است چینی و شبیه به هویج زرد رنگ می باشد به قدری از نظر ارزش غذایی بالاست که به نام ریشه زندگی لقب گرفته است . و از ان برای تقویت جسم و ذهن استفاده می نمایند .

 

 

جینکو      

جینکو بیلو با به درخت معبد شهرت دارد . یک گیاه مقوی حافظه به شمار می رود .قسمت مورد استفاده دارو ی ان برگهای این گیاه می باشد که خاصیت ریلکس کننده (آرام بخش )دارد و موجب جریان خون بیشتر در سلولهای مغزی می شود .و جهت مقابله با الزایمر در پیری بکار می رود .

 

 

چغندر       

با مقدار زیاد فسفر و قند این گیاه کمک زیادی به مغز و درک مطالب و خاطرات و ثبت و ضبط مطالب می کند . از سوی دیگر در درمان کم خونی و ضعف عمومی بدن بویژه در ناحیه سلولهای مغزی کمک می نماید . میزان فسفر 100 گرم ریشه چغندر 55 میلی گرم است .

 

 

خردل       

سبزی خردل غنی ترین منشا اهک غذایی است . از نظر ویتامین آ وث و آهن و کلسیم بسیار غنی است . طبیعت گرم و تند و تیز و وجود اسانس فرار و معطری که در خردل و دانه های ان وجود دارد این گیاه را جهت تحریک سلولهای معده مناسب ساخته است.

 

 

زعفران     

شهرت زیادی در تقویت اعصاب ،کمک به تحریک سلولهای مغزی و تقویت آن و همچنین تقویت حافظه دارد . ابن سینا حکیم عالیقدر مصرف زعفران را با کمی کندر و عسل به صورت خمیر جهت رفع کندی ذهن تجویز کرده است .

این گیاه گرم وخشک بوده دارای خاصیت شادی بخش وتقویت کننده حواس و مغز و تنظیم کننده سلسله اعصاب می باشد . زعفران خواب اور بوده و در رفع تشنج که منشا آن تحریکات مغز می باشد بسیار موثر است جهت تقویت حافظه 4 گرم زعفران با 10 گرم کندر و 10 گرم زنجفیل  را ساییده و با 100 گرم عسل به صورت قرص در اورید .

 

 

سعد کوفی     

اثرات بسیار مفیدی بر روی حافظه و از بین بردن کند ذهنی و فراموشی دارد . خوردن سعد پودر شده به همراه پودر زعفران و مویز خشک و کمی عسل در طول 40 روز متوالی هر روز یک قاشق مربا خوری صبح ناشتا در رفع فراموشی و حواس پرتی بی نظیر است .

 

 

سیر     

وجود ماده ای به نام الیسین که موجب خاصیت انتی بیوتیکی در سیر شده است و بوی ان نیز مربوط به این ماده می باشد . و همچنین روغن فرار موجود در سیر که الیله سولفید نام دارد از یک سو و غنی بودن این گیاه از سولفور و فسفر و اهن و کلسیم یبب شده است که از هر ماده مقوی ضد میکروبی شناخته شده دیگری بهتر و موثر تر بوده و حتی الیسین موجود در ان قویتر از پنی سیلین باشد .

 






نرم افزار تقویت امواج مغز


حتما توضیحات این محصول استثنایی را بخوانید...



با داشتن حافظه قدرتمند و تمركز بالا همه را مبهوت خود کنید!

آیا می دانید دلیل جذابیت جهانی آقای شرلوك هولمز چیست؟

تمركز و دقت فوق العاده بر محیط اطراف و داشتن حافظه فوق العاده قوی

این راز جذابیت جهانی شرلوك هولمز است

شما هم می توانید یك شرلوك هولمز باشید!!!

 

نظرتان راجع به شخصیتی با مشخصات زیر چیست؟

كسی كه فقط با یك بار حضور در یك مهمانی تك تك افراد را با تمام مشخصات ظاهری و اسم و فامیل به خاطر می سپارد و در هر ملاقات دیگر بدون هیچ مشكلی آنها را به اسم صدا می زند
 

كسی كه پیچیده ترین  موضوعات علمی و فرمول های محض را به سرعت به ذهن می سپارد و با تكیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون می آید.
 

كسی كه هر شماره و عددی (شماره تلفن افراد ـ پلاك اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سریال ها و ...) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت میكند.
 

كسی كه در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر میسپارد! این یعنی یادگیری یك زبان جدید در هر ماه!

كسی كه بدون نیاز به روخوانی از روی كاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی میكند و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آور حافظه خود در یادآوری سریع موضوعات می نماید.
 

شما هم مانند یك حرفه ای آنگونه كه انتخاب كرده اید دنیا را می بینید و حس می كنید


 ما در این مجموعه روش كسب این تواناییها را بشما آموزش می دهیم

 روش جذابیت با استفاده از تواناییهای ذاتی

 


 

بدون نیاز به ثبت در سررسید به طور دقیق ساعات قرار

 ملاقات های خود را در ذهن خود مرتب و ذخیره نمائید!

خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت : 6000   تومان        تعداد : 4 سی دی


 

مجازترین و عالی ترین دوپینگ حافظه و ذهن برای مطالعه! چیزی به زمان آزمون باقی نمانده است و تنها چیزی كه می تواند عقب ماندگی را جبران كند ، سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز است. این امر میسر نمی شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشیار و سرزندگی كامل فعالیت كند. اما امواج مزاحم و افكار و توهمات درونی وبیرونی به مغز مجال نمی دهند كه ساعتی بیشتر در حالت فوق هشیاری باقی بماند. درنتیجه با وجودی كه هنوز حدود چهارده هفته تا كنكور باقی است ولی در هر روز مغز بیشتر از یكساعت كشش درك سریع و جذب كامل مطالب را ندارد.چاره كار تحریك مغز و وادار سازی آن به ثبات در حالت فوق هشیاری است و این میسر نمی شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار كنید.

 

 

بر اساس حافظه قوی خود نام و مكان دقیق خیابان و كوچه های
 یك شهر بزرگ را در كمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.
 


زبان مغز امواج مغزی است.
وقتی انسان در حالت مطالعه و تمركز شدید است، مغز او امواجی فوق العاده متفاوت با حالات بازی و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر می كند
. اگر ابزاری وجود داشته باشد كه امواج لحظات هشیاری و مطالعه با تمركز عالی را دوباره بازسازی كند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشیاری می رود. چرا كه امواج به او چنین فرمانی را می دهند. نرم افزار بیوفیدبك همان ابزار جادویی بازخوراندن امواج دلخواه مغزی از طریق هدفون به مغز است. این نرم افزار كه برای اولین بار با آموزش كامل فارسی و بدون قفل و همراه با هزاران موج آماده به بازار ایران عرضه شده ، تحولی شگرف را در حوزه یادگیری سریع و دستیابی به حافظه های فوق عادی باعث شده است.
 

در كمترین زمان ممكن و ساعتی مانده به برگزاری آزمون
صدها پاسخ را به طور دقیق در ذهن خود جای دهید

 

با تكیه بر حافظه خارق العاده خود و با اعتماد به نفس فوق العاده در

تمام فعالیت های ذهنی مقام و جایگاه اول را از آن خود سازید.



خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت : 6000   تومان        تعداد : 4 سی دی


طرز كار این نرم افزار:
در عین سادگی فوق العاده و حیرت آور است. بانكی كامل از امواج مغزی حالات مختلف انسانی از مطالعه و یادگیری سریع گرفته تا تمركزهای حیرت آور و مدیتیشن و آرامش و قدرت های شگرف ذهنی ، همگی با اندازه گیری دقیق امواج مغزی نمونه های شاهد انسانی در سراسر جهان توسط تیمی مجرب از صدها كارشناس و متخصص جمع آوری و به شكل مناسب نرم افزار تبدیل شده است. حال این شما هستید كه حالت مورد نظر خود را از بین صدها حالت پیشنهادی نرم افزار انتخاب می كنید. با انتخاب وضعیت و حالت مطلوب ، شما هدفون را در گوش های خود گذاشته و برای مدت مشخصی كه نرم افزار تعیین می كند امواج تولیدی را به سوی مغز خود گسیل میدارید.

بعد از پایان تمرین به طرز معجزه آسایی تمام متابولیسم بدن شما ویژگی های آن حالت انتخابی را در خود منعكس می سازد و شما
مانند یك حرفه ای آنگونه كه انتخاب كرده اید دنیا را میبینید و حس می كنید. نرم افزار بیوفیدبك محصولی است بی نظیر كه می تواند دلهره های ایام نزدیك كنكور را به یكباره در وجود شما محو سازد و ذهن آشفته و به هم ریخته و هراسان شما را چنان نظمی دهد كه قدرت شگرف آن همه را حیرت زده سازد.این نرم افزار همراه آموزش كامل ویدئویی فارسی و بانك جامع امواج به طور كامل  تقدیم مشتاقان و علاقه مندان به كار گیری فناوری های نوین یادگیری قرن بیست و یك می شود.




پیچیده ترین موضوعات علمی و فرمول های محض را
به سرعت به ذهن بسپارید
 و با تكیه به حافظه فعال و غنی خود
از بزرگترین آزمون های هوش سربلند بیرون آئید !
 


با این شیوه درحداقل زمان قابل تصور می توان ده ها زبان جدید را یاد گرفت و به هزاران مهارت جسمی و ذهنی تازه مسلط شد. حوزه كاربرد امواج مغزی هر روز در حال گسترش است. به جای خواندن و تكرار كردن فقط كافی است ببینید با آلبوم آموزش ویدئویی تكنیك تقویت حافظه مبتنی بر تجسم ذهنی چند حسگری موفقیت MSMI=Multi Sensory Mental Imagery شما می توانید به خارق العاده ترین حافظه عالم دست پیدا كنید. و همه را مبهوت توان خارق العاده خود نمائید
 



بر اساس حافظه قوی خود نام و مكان دقیق خیابان و كوچه های

 یك شهر بزرگ را در كمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.

طرز کار با این نرم افزار در بالا توضیح داده شده است

با تهیه این محصول استثنایی و استفاده از آن،
همه را  مبهوت توانایی های خود خواهید کرد... !!!


خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت : 6000   تومان        تعداد : 4 سی دی

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment