Sunday 11 March 2012

[--> Fun-DL <--] Hamechiz Baraye Android va Iphone + SMS Love

 

 
نرم افزار AutoKiller Memory Optimizer Pro v7.3 یک نرم افزار فوق العاده جهت بهینه سازی حافظه گوشی موبایل شما میباشد , این نرم افزار باعث میشود سرعت گوشی شما بیشتر از قبل بشود , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 1 به بالا میباشد .
PersianMob.Net



 


 

نرم افزار String Tuner v1.0 یک نرم افزار فوق العاده جهت طراحی و ساخت قطعه های موسیقی ویلون , ویولا , سلو , دابل باس میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آیفون , آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از اس ام اس های عاشقانه بهمن 90 که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه کنید ...

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار HippoRemote Pro v3.3.3 یک نرم افزار فوق العاده جهت کنترل کامپیوتر خود از طریق گوشی موبایل خود که حتی قابلیت کنترل از راه دور توسط wi-fi را نیز دارا میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Resident Evil 4 Mobile v1.1.9 یک بازی اکشن و جدید میباشد که با کیفیت فوق العاده و به صورت کرک شده برای گوشی های آندروید 2.3 به بالا آماده دانلود میباشد .

PersianMob.Net



 


 

زاویه تصویر برداری و نور کافی، دو اصل مهم در عکاسی حرفه ای می باشد. با کمک نرم افزار Sensor Camera میتوانید با در نظر گرفتن این دو اصل، یک عکاسی حرفه ای داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک میکند تا عکس های خود را از زاویه بهتری بگیرید و اگر نور محیط نیز کافی نباشد، به شما اطلاع خواهد داد. همراه با امکانات Sensor Camera تبدیل به یک عکاس حرفه ای شوید.

PersianMob.Net



 


 

++Calculator یک ماشین حساب حرفه ای، مدرن و ساده است. به کمک آن می توانید انواع محاسبات ساده و پیچیده را انجام دهید. از ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد: - محاسبه سریع بدون نیاز به زدن دکمه مساوی - صفحه نمایش مدرن با قابلیت انتخاب چندین پوسته - حفظ محاسبات قبلی - قابلیت تعریف متغیر و ثابت - و ...

PersianMob.Net



 


 

BlackList Pro ابزاری قدرتمند است که به شما کمک میکند برای خود یک لیست سیاه درست کنید تا ار دریافت تماس ها و SMS های بیهوده، جلوگیری کنید. ابتدا نرم افزار را نصب کنید و سپس یک لیست سیاه با نام دلخواه برای خود درست کنید. سپس شماره های مورد نظر خود را یکی یکی وارد لیست کنید. از آن لحظه به بعد تمامی ارتباط شما با آن شماره ها به طور کامل قطع خواهد شد.

PersianMob.Net



 


 

Android-Speedometer یک سرعت سنج می باشد. این نرم افزار با محاسبه سرعت شما و گرفتن یک زمان مشخص می تواند شتاب شما را نیز حساب کند. قابلیت نمایش سرعت بر حسب کیلومتر بر ساعت و یا مایل، نمایش بیشترین و کمترین سرعت، نمایش سرعت متوسط در بازه زمانی خاص، شمارشگر و تایمر دیجیتالی و قابلیت Portrait و Landscape شدن از ویژگی های این نرم افزار است.

PersianMob.Net



 


 

دیگر نگران نشان دادن گوشی خود به دوستانتان نباشید. با استفاده از برنامه App Protector Pro قادر خواهید بود برای پیامک ها، ایمیل ها، عکس ها، گالری ها، مارکت ها و همه برنامه های موبایل خود رمز یا پترن تعریف کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به قفل خودکار، ویجت برای قفل کردن، ریکاوری رمز و ... اشاره کرد. این برنامه با گوشی HTC Desire HD سازگار نیست.

PersianMob.Net



 


 

Android Weather نرم افزار ساده برای نمایش آب و هوای تمام شهرهای دنیا. از ویژگی های این نرم افزار می توان به نمایش دما، آب و هوا، میزان رطوبت و جهت و سرعت وزش باد اشاره کرد. همچنین این نرم افزار می تواند تا 4 روز پیش بینی آب و هوا را به شما نشان دهد.

PersianMob.Net



 


 

یکی از معروف ترین نرم افزار های شرکت Adobe نرم افزار Adobe Reader می باشد که برای خواندن فایل های PDF بکار می رود. این شرکت نسخه ی جدید موبایل این نرم افزار را منتشر کرده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید فایل های PDF را مطالعه کنید.

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید از نرم افزار PowerAMP Music Player v2.0.5-build-473 Full یک پلیر موزیک با امکانات فوق العاده میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Zuma Revenge Pro v1.0 یک بازی پازلی با کیفیت بالا میباشد , این بازی قابلیت چند نفره بازی کردن را نیز دارد و دارای 72 مرحله و 16 نقشه میباشد , این بازی مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید نرم افزار iPray: Prayer Times & Qibla Compass v3.2.7 که یک نرم افزار فوق العاده اوقات شرعی میباشد که با توجه به هر شهری در جهان اذان عصر , مغرب , عشا و صبح را اعلام میکند , این نرم افزار قابلیت پیدا کردن قبله و مکه را نیز دارد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آیفون , آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 30 عکس زیبا در موضوع طبیعت و در سایز 240x320 مخصوص پس زمینه گوشی های موبایل میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده 2XL MX Offroad v1.0.5 یک بازی موتور سواری آفرود در جنگل و کوه میباشد , این بازی با کیفت بالا مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Oxford Advanced Dictionary v1.1.2 یک دیکشنری معروف انگلیسی به انگلیسی میباشد , این دیکشنری حالت یادگیری را دارا میباشد و برای کسانی که میخواهند زبان انگلیسی خود را قوی کنند بسیار مفید میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment