Sunday 1 January 2012

[--> Fun-DL <--] SMS Shabe Yalda + Zang Haye Jadide Mobile + ...

 

 
شب یَلدا یا شب چلّه بلندترین شب سال در نیم‌کره شمالی زمین است. این شب به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) اطلاق می‌شود. ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام شب یلدا را جشن می‌گیرند. هم اکنون برای شما مجموعه ای از اس ام اس های شب یلدا را برای شما در پرشین موب آماده کرده ایم .
PersianMob.Net



 


 

چهار شنبه 30 آذر 1390 شب یلدا می باشد . این شب در نیم‌کره شمالی با انقلاب زمستانی مصادف است و به همین دلیل از آن زمان به بعد طول روز بیش‌تر و طول شب کوتاه‌تر می‌شود. بدین ترتیب برای شما مجموعه ای از اس ام اس هایی برای تبریک شب یلدا آماده کرده ایم . امیدواریم از این اس ام اس ها لذت ببرید پرشین موب فرا رسیدن شب یلدا را به شما تبریک عرض می نماید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار فیلم برداری SymDVR v1.24 را در اینجا آماده کرده ایم . شما با استفاده از این نرم افزار که قابلیت های زیادی دارد می توانید بصورت با کیفیت فیلم برداری نمایید . با این نرم افزار می توانید بدون محدودیت فیلم برداری کنید همچنین می توانید فیلم های داخلی گوشی را نیز مشاهده نمایید همراه با زیر نویس . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیا 9.4 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار قدرتمند مدیریت فایل X-plore file manager v2.03 را آماده کرده ایم . این نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار زیبا دارای قبلیت های زیادی می باشد . از جمله این قابلیت ها خواندن فایل های صوتی و تصویری و متنی می باشد . در این نرم افزار می توانید به جستجو میان فایل هایتان بپردازید و عملیات مدیریت فایل ها از جمله مشاهده ، کپی کردن ، حرکت ، پاک کردن ، فشرده سازی ، استخراج ، تغییر نام ، به اشتراک گذاری و ... بپردازید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار مدیریت تماس A+ Call Manager Backgrounder v1.6.2 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید زمانی که کسی به گوشی شما تماس میگرید و شما نمی خواهید گوشی بگیرید و رد تماس دهید و به ادامه کارهایتان در گوشی بپردازید می توانید دکمه Backgrounder را بزنید و تماس مورد نظر شما کنار گذاشته شود و شما ادامه کارتان را انجام دهید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون شما را به دیدن مجموعه اس ام اس ها و جوک های خنده دار و سرکاری سری جدید در آذر ماه 90 دعوت می کنیم .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از 2 بسیار زیبا را با نام های Grateful Dead و FGshah آماده کرده ایم . این تم های زیبا دارای گرافیک و بکگراند بسیار زیبایی می باشند . این تم ها برای گوشی های سیمبیان 3 مانند گوشی های C7 و N8 و ... ساخته شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی داستانی و بسیار زیبای Arrow of Time v1.0 را قرار داده ایم . داستان این بازی این گونه می باشد که یک پلیس برای پیدا کردن دختری و شمشیری درگیر افراد مسلح می شود در این حال او به 13 قرن پیش در مراکش سفر میکند تا شمشیر را پیدا نماید . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار جالب سخن گوی Talking Santa for iPhone 3.0.1 را آماده کرده ایم . شما با این نرم افزار می توانید حرف بزنید . سانتا نام شخصی است که حرف میزند و به مرکز خرید میرود تا لوازم کریسمس را خرید کند . همچنین می توانید سانتا را نیز قلقلک دهید و لمس کنید . این نرم افزار جالب برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما والپیپر بسیار زیبای 3D Christmas Live Wallpaper v1.1 را آماده کرده ایم . این والپیپر زیبا بصورت زنده (Live) می باشد که روز ، ساعت ، دقیقه و ثانیه مانده به کریسمس را نماش می دهد . این والپیپر زیبا مخصوص گوشی های آندروید می باشد . هم اکنون می توانید این والپیپر را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی زیبا و فکری Platinum Sudoku 2 را آماده کرده ایم . این بازی یک بازی فکری به شمار می آید که در این بازی شما باید اعداد را بدون تکرار در یک مربع 3 در 3 قرار دهید . این بازی زیبا بصورت جاوا می باشد که در سایز 640×360 منتشر شده است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای دوست داران ماشین بازی یک بازی زیبا به نام Reckless Racing Play v1.0.5 را گذاشته ایم . شما می توانید از این ماشین بازی لذت کافی را ببرید .این ماشین بازی زیبا در پیست می باشد که دارای پیست های خاکی و ... می باشد . این ماشین بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است . این بازی زیبا همراه با فایل SD می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار پیشرفته امنیتی Nokia Facelock v1.00 را آماده کرده ایم . این نرم افزار امنیتی قادر است تا گوشی شما را با استفاده از تشخیص چهره از حالت قفل امنیتی خارج نماید . این نرم افزار امنیتی برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان 9.4 قابل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار Ring Duration v2.0 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید دریابید چه در چه زمان موبایل شما تماس های دریافتی و تماس های از دست رفته داشته است . همچنین با این نرم افزار می توانید در بعضی از مخاطبین شما زنگ دیگری را انتخاب نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما کتاب الکترونیکی دانشنامه نسخه آذر ماه 1390 را آماده کرده ایم . محتوای این کتاب مجموعه ای از اس ام اس ها ، سخنان بزرگان ، دانستنیها ، ركورد هاي گينس ، ضرب المثل ها ، جوک و ... می باشد . این کتاب هم بصورت جاوا می باشد و هم بصورت آندروید ساخته شده است . هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا شما را به دیدن مجموعه ای از اس ام اس های عاشقانه که همراه با متن و شعر می باشد دعوت می کنیم .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما تم بسیار زیبای Tron Legancy را آماده کرده ایم . این تم زیبا بسیار زیبا و دارای آیکون های شکیل می باشد . این تم را برای شما در سه رنگ سیاه ، آبی و قرمز آماده کرده ایم . این تم زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 قابل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما سری جدید بازی زیبا و معتاد کننده پرندگان خشمگین Angry Birds v2.0 را آماده کرده ایم . شما در این بازی که یک بازی مشهود می باشد باید با استفاده از قابلیت هایی که پرنده های مختلف دارد خوک ها را نابود سازید . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد آماده شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار جالب Lumiere 1.3.1 را قرار داده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های با افکت های جالب و خارق العاده بگیرید و یک عکس فانتزی و شیک بگیرید . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که با IOS4.2 به بالاتر سازگاری دارد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما والپیپر زیبا Snowfall Live Wallpaper FULL v2.11 را آماده کرده ایم . این والپیپر بصورت زنده می باشد که پس زمینه گوشی شما را بسیار زیبا می سازد . این والپیپر برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 



 

شـارژر همه کاره
 

قابـل استـفاده براي تمامي گوشي ها

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928718.png هم در ماشين        http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928717.pngهم در منزل

 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927395.jpg

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928718.png هم در ماشين        http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928717.pngهم در منزل

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322929009.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    

 

شارژر همه کاره – قابل استفاده برای انواع گوشی موبایل

حتماً تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که شارژر تلفن همراه یا مثلاً

 PSP خود را به همراه نداشته و دچار مشکل شده باشید و یا دوستتان

 شارژر موبایل خود را به همراه نیاورده، کلافه است و شما هم نمی توانید

 با شارژر گوشی خود کمکی به او بکنید.

اما با داشتن این کابل اختاپوسی که تا ۱۰ وسیله شما را به راحتی با

 اتصال به USB شارژ می کند، می توانید مشکل خود و احتمالاً دوستتان

 را حل کنید.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927396.jpg


مجموعه اتصال هایی که این کابل می تواند برای شارژ گجت های مربوط به

 آنها استفاده شود عبارتند از:

اتصال ۲ میلی متری گوشی های نوکیا

اتصال ۳٫۵ میلی متری گوشی های نوکیا

اتصال PSP سونی

اتصال mini USB مانند گوشی های موتورولا V3 و همچنین برخی

 گوشی های HTC

اتصال micro USB برای گوشی موتورولا V8

اتصال گوشی های LG

اتصال ۲۰P s سامسونگ

اتصال ۲۰P M سامسونگ

اتصال گوشی های سونی اریکسون

و در نهایت اتصال آی فون و آی پاد که علاوه بر شارژ می تواند

 برای جابجایی فایل نیز استفاده شود.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927397.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    


برق خانگی – شارژر فندگی

شارژر ۱0 کاره برای همه خانواده

همه جا – یکی برای همه

مدل گوشی شما چیه ؟؟

با شارژر همه کاره یک شارژر بخرید برای چند نفر

راحتی در اتومبیل خود موبایلتان را شارژ کنید !

فقط کافیست یک سر این دستگاه را به جافندکی ماشین و سر دیگر را

 به گوشی همراه خود وصل کنید تا گوشی شما شارژ شود.

این شارژر علاوه بر اینکه هم در منزل و هم در اتومبیل قابل استفاده

می باشد قابلیت شارژ بیش از 50 نوع تلفن همراه را دارد.

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927398.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    

 

تبديل براي مـاشين  USB

 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment