Tuesday 17 January 2012

[--> Fun-DL <--] SMS & Joke + Ringtone + Games >> Mobile

 

 
هم اکنون برای شما مجموعه ای از اس ام اس های خنده دار به همراه جوک های بسیار شیرین و خنده دار را برای شما در پرشین موب گردآوری و برای شما عزیزان به انتشار در آورده ایم . امید واریم در همه حال خوش باشید .
PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبا و جنگی Mortal Skies 2 v1.1 را آماده کرده ایم . این بازی جنگی در رده های بازی استراتژیکی می باشد . این بازی به سبک قدیمی می باشد که داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است . شما با فرار از اردوگاه به انفجار خطوط دشمن می پردازید که این بازی بسیار هیجان انگیز است . زمانی که شما از ماموریت های دشوارتان باز می گردید به شما مدال های نقره ، برنز و طلا می دهند. این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه ای فوق العاده از زنگخوز گوشی را برای شما آماده کرده ایم . این مجموعه شامل 10 زنگ بسیار زیبا با فرمت MP3 که همه ی گوشی های موبایل آن را پشتیبانی می کنند ، می باشد . این مجموعه مناسب برای گذاشتن زنگ موبایل می باشد . هم اکنون این مجموعه را می توانید در یک فایل فشرده از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

چندین نرم افزار های سخن گو برای موبایل ساخته شده اند ما در اینجا برای شما نرم افزار سخن گوی موبایل Talking Gingerbread Man v1.0.0 را آماده کرده ایم . شما در این نرم افزار یک آدمک شیرینی زنجفیلی صحبت می کند که حالاتی مانند شوخی ، شیطنت آمیز ، گریه ، خنده دار و .. را نیز دارد . همچنین با این آدمک جالب نیز می توانید چند بازی سرگرم کننده ای را انجام دهید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

aهم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Escape v1.0.5 را در اینحا آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا باید آدمک را از مسیر درستی هرایت نمایید تا همه ی لیوان ها بسته شوند . این بازی زیبا بصورت جاوا می باشد که در سایز 640×360 با انتشار یافته است . این بازی برای گوشی های لمسی ساخته شده است . این بازی زیبا را می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار ضبط مکالمات تلفنی Boldbeast Recorder v3.10 را هم اکنون آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور آسان و خودکار به ضبط تماس های تلفنی بدون بوق بپردازید . همچنین این نرم افزار می تواند در ضبط کردن صدا هم به شما کمک کند . در این نرم افزار نیز می توانید مدیریت کامل بر روی فایل های ضبط شده داشته باشید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان 9.4 قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید از پرشین موب این نرم افزار را دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار جالب Run Run Bear v1.0.0 را فراهم کرده ایم . شما در این بازی زیبا نقش یک خرسی را بازی می کنید که در جنگل میدود . در زمانی که شما یک کندوی زنبود عسل بر روی درختان دیده اید باید بپرید و آن را بگیرید . باید در بازی مواظب باشید تا به بمب های زنبور عسل برخورد نکنید . این بازی برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که دارای IOS 4 و بالاتر دارند قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Mobile Security v9.10.106 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این آنتی ویروس شناخته شده و قدرتمند می توانید گوشی خود را از هر گونه ویروس محافظت نمایید . با این نرم افزار امنیتی نیز می توانید از دریافت اس ام اس های تبلیغاتی نیز جلوگیری نمایید . همچنین با این نرم افزار می توانید متن ها ، اس ام اس ها ، تماس های خود را مخفی نگاه دارید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار جالب عکس برداری ToonCamera 3.0.1 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید بصورت جالب و با افکت های مانند کاریکاتور ، عکس های کارتونی و ... بگیرید و همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید تاثیرات مداد ، جوهر و .. را نیز به تصاویر گرفته شده اضافه نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه ای از 3 والپیپر بسیار زیبا و جالب را برای شما آماده کرده ایم . این والپیپر های زیبا با نام های Fireflies و Bubble Pro و Cylon می باشند که هر کدام متحرک بوده و خواص ویژه خودشان را دارند . به عنوان مثال در والپیپر Fireflies می توانید شدت روشنایی لامپ را کم و زیاد نمایید و در والپیپر Bubble Pro حباب ها را بترکانید . این والپیپر های زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از اس ام اس زیبای فلسفی و سخنان پند آموز و زیبای بزرگان را برای شما در پرشین موب جمع آوری و آماده کرده ایم . امید واریم از این اس ام اس ها لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Police Sim 3D: London v1.0.0 را آماده کرده ایم . شما در ان بازی نقض یک افسر پلیس را بازی می کنید که تازه کار است و شب اول می باشد . ماموریت شما با پاهای پیاده است که باید مجرمان را دستگیر کنید . محیط این بازی بصورت 3D و زیبا می باشد که بصورت بسیار واقعی است . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

اگر به دنبال زنگ هایی متفاوت برای گوشی موبایل خود می گردید ما در اینجا برای شما مجموعه ای از 10 زنگ فوق العده زیبا برای موبایل را آماده کرده ایم . این زنگ های زیبا مجموعه 10 تراک با کیفیت MP3 می باشند . هم اکنون می توانید این مجموعه را که در یک فایل فشرده آماده شده است را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار گیتار Robotic Guitarist v3.0.1 را در اینجا آماده کرده ایم . این نرم افزار برای کسانی که می خواهند گیتار یاد بگیرند بسیار مفید می باشد . ویژگی چند لمسی گوشی شما به شما کمک می کند تا به راحتی یک گیتار به اندازه گوشی خود داشته باشید و با آن تمرین نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما شل بسیار زیبای SPB MobileShell v3.8.0 build 944 را آماده کرده ایم . این شل زیبا گوشی شما را بسیار زیبا می سازد . این شل دارای ویجت های بسیار زیبا برای سفارشی کردن صفحه نمایش گوشی می باشد که دارای آیکون های بسیار زیبا برای ابزار ها می باشد . با استفاده از این شل می توانید تمامی منو های خود را سفارشی سازید و به منو ها دسترسی سریع اضافه نمایید . این شل برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که به راحتی می توانید آن را در گوشی خود نصب نمایید . هم اکنون می توانید این شل را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار قدرتمند امنیتی UMU Mobile Security v2.02 را در اینجا آماده کرده ایم . این نرم افزار امنیتی چند کاره می باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید یک نرم افزار ضد سرقت داشته باشید که دارا تنظیمات خاصی نیز می باشد . علاوه بر این این نرم افزار کار یک آنتی ویروس قدرتمند را نیز انجام می دهد و همجنین با استفاده از این نرم افزار می توانید یک بلک لیست بسیار قدرتمند نیز تشکیل دهید . این نرم افزار بر روی سیستم عامل سیمبیان 3 و سری 60 ورژن 5 و 3 قابل نصب می باشد هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی ورزشی بسکتبال NBA 2K12 for iPhone v1.2.9 را آماده کرده ایم . این بازی زیبا از سری بازی های NBA می باشد شما می توانید با هیجان بازی نمایید . صدای گزارشگر ها از جمله تاثیراتی است که به هیجان میافزاید . این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی می باشد که یک بازی بسکتبال واقعی را برای شما می سازد . این بازی برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار اندازه گیری و کار با سنسور Smart Tools v1.3.8 را در اینجا آماده کرده ایم . شما می توانید با استفاده از این نرم افزار طول یک مسیر ، زاویه ، فاصله ، ارتفاع ، جهت را مشخص نمایید و همچنین با استفاده از این نرم افزار یک قطب نما و یک GPS پشرفته نیز داشته باشید و همچنین ارتغاش های صدا و نوسانات را نیز بسنجید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار قران کریم MyQuran V 3.3 را آماده کرده ایم . این نرم افزار ضمن خواندن قرآن یک تفسیر نیز دارد و همچنین در رابطه با ریشه کلمات نیز توضیحاتی دارد . با استفاده از این نرم افزار نیز می توانید تلفظ قرآن را یاد بگیرید و بصورت روان به رو خوانی قرآن بپردازید و همچنین با این نرم افزار به حفظ قرآن بپردازید . این نرم افزار برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما والپیپر جالب ACircuit Board Live Wallpaper v1.8.7 را آماده کرده ایم. این والپیپر زیبا بورد گوشی را بصورت متحرک را نمایش می دهد که دارای چرخش فن ، چراغ های چشمک زن (برای تنظیمات گوشی) ، ساعت ، رویداد بر روی هارد و ... می باشد . این والپیپر زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net






 

هندزفري جادويي

تغيير صدا با قابليت هاي جالب

توانايي ايجاد تغييرات كلي در صدا و

تبديل صداي مرد به زن و بالعكس

دوست داري يك عمر دوستاتو سركار بزاريد؟؟

يك شوخي فوق العاده جالب وخنده دار

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1291537972.jpg

((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

12800 تومان

قیمت جدید : تنها 10800 تومان!


سری K، W، S و تمام مدلهای دارای فيش سونی اریکسون
 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261253.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261252.gif       http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261254.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261847.gif

 

تغيير صدا با قابليت هاي جالب!!!

تبديل صداي شما به مرد يا زن هنگام صحبت با موبايل

كافيست اين هندزفري را به گوشي خود وصل كنيد

 و صداي خود را تغيير دهيد

دستگاهي براي تغيير صدا در مكالمات

داراي قابليت اكو (برگشت ) كه در هنگام مكالمه شما علاوه بر

صداي مخاطب صداي تغيير يافته خودتان را نيز خواهيد شنيد.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1291537973.jpg            

((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

12800 تومان

قیمت جدید : تنها 10800 تومان!


سری K، W، S و تمام مدلهای دارای فيش سونی اریکسون
 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261253.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261252.gif       http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261254.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261847.gif

 

خوشت مياد دوستاتو سر كار بزاري و با صداي دختر يا پسر

 با آنها صحبت كني؟!

واقعا كه اين محصول باور نكردنيه ! 

توانايي ايجاد تغييرات كلي در صدا و تبديل صداي كاربر به صداي مرد و زن

شما مي توانيد در هنگام مكالمه حالت صدا را تغيير داده

 و حالت مرد يا زن را حين مكالمه انتخاب كنيد...

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1291798052.jpg

((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

12800 تومان

قیمت جدید : تنها 10800 تومان!


سری K، W، S و تمام مدلهای دارای فيش سونی اریکسون
 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261253.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261252.gif       http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261254.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261847.gif

هيچ كس نمي داند شما چه كسي هستيد!!!

تغيير همزمان صدا بعد از صحبت كردن

شما با صداي متفاوت مي توانيد صحبت كنيد همچنين شما براي دريافت تماس  نيز مي توانيد

 از اين دستگاه استفاده و قبل از بر قراري ارتباط دكمه lift/hang-up را فشار دهيد و

 با صداي متفاوت تلفن خود را پاسخ دهيد.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1291537975.jpg

((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

12800 تومان

قیمت جدید : تنها 10800 تومان!


سری K، W، S و تمام مدلهای دارای فيش سونی اریکسون
 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261253.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261252.gif       http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261254.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261847.gif

 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment