Sunday 8 January 2012

[--> Fun-DL <--] Downloade Ringtone + Android va Iphone + SMS

 

 
هم اکنون برای شما یک والپیپر بسیار زیبای NFL 3D Live Wallpaper v1.05 را آماده کرده ایم . این والپیپر زیبا یک کلاه ورزشی را نشان می دهد . علاوه بر این بر روی این والپیپر برف می آید و چراغ های چشمک زن برای کریسمس روشن می شود و ... که این ها را می توانید در قسمت تنظیمات ، نتظیم نمایید . این والپیپر زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .
PersianMob.Net



 


 

انقلاب Dravanian در سال 1701 به پایان رسید ، وزیر Zeo نیروی نظامی را آماده کرده است تا صلح و رفا را باز گرداند . هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Generation of Chaos v1.4 را آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا 30 جنگ حماسه ای می کنید . همچنین این بازی دارای انیمیشن های بسیار زیبایی می باشد . این بازی زیبا یک بازی استراتژیکی به شمار می آید که برای آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار عکس برداری حرفه ای Camera Lover Pack 1.01 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید یک دوربین عکس برداری جرفه ای داشته باشید که شامل منظره ، فیلترها ، سبکهای قدیمی و هنری پشت سر هم عکس گرفتن، ترکیب، اثرات خنده دار و ... می باشد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار تغییر دهنده لحن صدای Tune Me v1.02 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ هر خواننده ای که در گوشی شما می باشد را بدهید و لحن صدای خوانند را برای خودتان استفاده نمایید و صدای ظبط نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار یادداشت ListNote Notepad Full Version v1.20 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار بر روی فایل هایی که این نرم افزار میسازد یادداشت نمایید و همچنین ویژگی بارز این نرم افزار چنین می باشد که شما بدون تایپ کردن و با حرف زدن می توانید متنی را یادداشت نمایید . شما می توانید بر روی یادداشت ها رمز عبور بگذارید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار باز کردن قفل به شیوه ای دیگر Slide To Unlock 1.1.0 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید به دو صورت قفل گوشی را باز نمایید . اول اینکه به صفحه گوشی دو ضربه وارد نمایید و باز شود و شیوه دوم این است کا مانند آیفون دکمه باز کردن قفل را به سمت راست هدایت نمایید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما موزیک پلیر قدرتمند Winamp Pro v1.2.8 را آماده کرده ایم . این موزیک پلیر قدرتمند می تواند بیشتر فایل های صوتی را پخش نماید . همچنین با این موزیک پلیر می توانسد لیست موزیک های جدید را مشاهده نمایید و دانلود کنید . این موزیک پلیر دارای 10 باند اکولایزر می باشد و همچنین دارای ویجت بسیار زیبا برای پخش در مینیموم سایز می باشد . این موزیک پلیر برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و جالب و فکری Antrim Escape 3 Deluxe 1.4 را آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا باید تلاش کنید که از اتاق ها فرار کنید . برای فرار از اتاق ها باید معما های پیچیده ای را حل نمایید . این بازی زیبا دارای صحنه هایی با کیفیت HD می باشد . این بازی فکری برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما والپیپر متحرک ساعت EZ Clock Wallpaper Pro v1.11 را آماده کرده ایم . این والپبپر زیبا یک ساعت بسیار زیبا را نمایش می دهد . همچنین این والپیپر طول شارژ باطری و آب و هوا را نیز نشان می دهد . در تنظیمات این والپیپر می توانید تمامی رنگ ها و بکگراند را نیز تعویض نمایید . این والپیپر زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

زنگ های موبایل تنوعی است برای اینکه از زنگ گوشی خود خسته نشوید . هم اکنون برای شما مجموعه ای از 10 زنگ متفاوت موبایل را برای شما آماده کرده ایم . این مجموعه شامل 10 تراک با فرمت MP3 می باشد که بسیار زیبا بوده و همه ی گوشی های موبایل قابلیت پخش آن را نیز دارند .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما ماشین بازی بسیار زیبای N.O.S. Car Speedrace v1.20 را قرار داده این . این بازی یک ماشین بازی مسابقه ای بسیار زیبا به شمار می آید . در این ماشین بازی آثار تصادف نیز مشاهده می شود و ماشین مورد نظر یا ماشین خودتان نیز خراب می شود . این ماشین بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید همراه فایل SD این بازی دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار چرخش اتوماتیک صفحه QuickRotate 1.01 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید هر قدر که گوشی خودتان را بچرخانید همانطور صفحه گوشی شما می چرخد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان 9.4 ساحته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار گالری QuickPic v1.5.2 را قرار داده ایم . با استفاده از این نرم افزار یک گالری بسیار زیبا و دارای امکانات داشته باشید . این نرم افزار می تواند بصورت با کیفیت و با سرعت عکس های شما را به نمایش بگذارد . همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی عکس ها رمز گذاری نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار کار با فایل PDF PDF Reader - iPhone Edition v3.8.3 را در اینجا قرار داده ایم . با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیال های PDFخود را مشاهده نمایید . با این نرم افزار می توانید فایل های PDF خود را با سرعت زیاد و همچنین فایل های بزرگ را نیز بخوانید . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از 2 تم فوق العاده زیبا با نام های Facebook و Tiger را آماده کرده ایم . این تم های زیبا از بکگراند های فوق العاده زیبا و آیکون های گرافیکی زیبا برخوردارند . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا ساخته شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی ماشین جنگی زیبای Mad Tracks 1.0 را در اینجا آماده کرده ایم . این بازی جالبی است که به صورت مینیاتوری می باشد و شما در این بازی می توانید سلاح هایی در طول بازی دریافت نمایید و به ماشین های دیگر بزنید تا مسابقه را برنده شوید همچنین در طول این بازی آهنگ های بسیار زیبایی پخش میشود . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار گرفتن عکس 360 درجه Panorama v1.0.3 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید یک دوربین داشته باشید که برای شما عکس 360 درجه میگیرد و شما کافیست در هنگام عکس گرفتن در جای خود بایستید و دور بزنید تا یک عکس 360 درجه خوب را بگیرید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه ای از 3 بکگراند متحرک زیبا با نام های Glitter، Snowfall و Christmas را در اینجا آماده کرده ایم . این والپیپر های زیبا متحرک می باشند . همچنین وقتی انگشتتان را روی این والپیپر ها قرار می دهید بر روی این والپیپر ها تاثیر می گذارید . این والپیپر های زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

اگر شما از آن دسته از آدم هایی هستید که زنگخورشان بالا می باشد بهتر است زنگ موبایلتان را عوض کنید تا تنوعی برای شما باشد . هم اکنون برای شما مجموعه زیبا از زنگخور موبایل را در اینجا آماده کرده ایم . این مجموعه شامل 15 تراک با فرمت WAV می باشد که به تمامی موبایل ها قابل اجرا می باشد . هم اکنون این مجموعه را می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار جالب و زیبای Dizzy - Prince of The Yolkfolk v3.0 را آمده کرده ایم . این بازی زیبا از آنجا شروع می شود که قهرمان داستان یعنی دیزی در سرزمین جادویی رفته است که همراه با دسکش بکسش می باشد . شما باید دنزی را هدایت نمایید تا از پازل ها و مشکلات در راه سفرتان عبور کنید . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net





 

شـارژر همه کاره
 

قابـل استـفاده براي تمامي گوشي ها

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928718.png هم در ماشين        http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928717.pngهم در منزل

 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927395.jpg

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928718.png هم در ماشين        http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928717.pngهم در منزل

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322929009.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    

 

شارژر همه کاره – قابل استفاده برای انواع گوشی موبایل

حتماً تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که شارژر تلفن همراه یا مثلاً

 PSP خود را به همراه نداشته و دچار مشکل شده باشید و یا دوستتان

 شارژر موبایل خود را به همراه نیاورده، کلافه است و شما هم نمی توانید

 با شارژر گوشی خود کمکی به او بکنید.

اما با داشتن این کابل اختاپوسی که تا ۱۰ وسیله شما را به راحتی با

 اتصال به USB شارژ می کند، می توانید مشکل خود و احتمالاً دوستتان

 را حل کنید.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927396.jpg


مجموعه اتصال هایی که این کابل می تواند برای شارژ گجت های مربوط به

 آنها استفاده شود عبارتند از:

اتصال ۲ میلی متری گوشی های نوکیا

اتصال ۳٫۵ میلی متری گوشی های نوکیا

اتصال PSP سونی

اتصال mini USB مانند گوشی های موتورولا V3 و همچنین برخی

 گوشی های HTC

اتصال micro USB برای گوشی موتورولا V8

اتصال گوشی های LG

اتصال ۲۰P s سامسونگ

اتصال ۲۰P M سامسونگ

اتصال گوشی های سونی اریکسون

و در نهایت اتصال آی فون و آی پاد که علاوه بر شارژ می تواند

 برای جابجایی فایل نیز استفاده شود.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927397.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    


برق خانگی – شارژر فندگی

شارژر ۱0 کاره برای همه خانواده

همه جا – یکی برای همه

مدل گوشی شما چیه ؟؟

با شارژر همه کاره یک شارژر بخرید برای چند نفر

راحتی در اتومبیل خود موبایلتان را شارژ کنید !

فقط کافیست یک سر این دستگاه را به جافندکی ماشین و سر دیگر را

 به گوشی همراه خود وصل کنید تا گوشی شما شارژ شود.

این شارژر علاوه بر اینکه هم در منزل و هم در اتومبیل قابل استفاده

می باشد قابلیت شارژ بیش از 50 نوع تلفن همراه را دارد.

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927398.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    

 

تبديل براي مـاشين  USB

 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment