Tuesday 24 January 2012

[--> Fun-DL <--] SMS & Joke Haye Jadid + Download Haye Daaghe Hafte

 

 
در اینجا برای شما بازدیدکنندگان عزیز سایت پرشین موب مجموعه ای از اس ام اس های فلسفی و جملات زیبا از زبان بزرگان را برای شما تهیه و به انتشار رسانیده ایم . امید واریم از این مجموعه لذت ببرید .
PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار امنیتی PhoneLocator Pro v4.5.3 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار امنیتی می توانید گوشی دزدیده شده خود را بصورت کامل کنترل نمایید . اگر رمز این نرم افزار بصورت اشتباه وارد شود به شماره ای که در آن ذخیره کرده اید پیام می دهد و همچنین می توانید از راه دور عکس های گوشی خود را حذف نمایید . همچنین این نرم افزار قابلیت پیدا کردن گوشی را از طریق GPS نیز دارد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

اگر به دنبال زنگ هایی متفاوت برای گوشی موبایل خود می گردید ما در اینجا برای شما مجموعه ای از 10 زنگ فوق العده زیبا برای موبایل را آماده کرده ایم . این زنگ های زیبا مجموعه 10 تراک با کیفیت MP3 می باشند . هم اکنون می توانید این مجموعه را که در یک فایل فشرده آماده شده است را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار زنگ هشدار Sleep as Android v20120109 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را در ساعت مشخصی زنگ هشدار بگذارید و با خیال راحت و آسان از خاب در همان ساعت بیدار شوید . این نرم افزار دارای زنگ های طبیعی مانند صدا های موج دریا ، پرندگان ، طوفان نیز می باشد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانی از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی فوتبال Urban Soccer v1.0 را هم اکنون آماده کرده ایم . این بازی یک بازی فوتبالی زیبا می باشد که فوتبال در خیابان است . شما در این بازی با رقابت با رقیبان خود می پردازید و با آنها در خیابان فوتبال بازی می نمایید . این بازی زیبا بصورت جاوا می باشد که در سایز تصویری 640×360 به انتشار یافته است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار برای عکس و فیلم برداری CameraPro 3.0.4 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید با قابلیت هایی که این نرم افزار دارد به فیلم برداری و عکس برداری نمایید . این نرم افزار با کیفیت 720p فیلم برداری می نمایید . با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس برداری را بسیار با کیفیت انجام دهید که قابلیت فوکوس خودکار آن به شما در انجام این کار کمک می نماید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ، سیمبیان آنا و بل ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما یک بازی بسیار زیبا و هیجانی Motorbike HD v 3.0.1 را آماده کرده ایم . این بازی یک بازی موتور سواری بسیار زیبا می باشد که می توانید با آن حرکات و بدلکاری های بسیار زیبا انجام دهید و از بازی کردن و انجام حرکات زیبا لذت ببرید . در هنگام بازی کردن برای شما آهنگ هایی بسیار زیبا پخش میشود که لذت بازی کردن را 2 چندان می کند . این بازی زیبا برای آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار برای ویرایش فایل های تصویری VidTrim Pro - Video Editor v1.2.5 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید به ویرایش فیلم و کارهایی مانند تغییر سایز و تغییر اندازه و ... بپردازید . همچنین بر روی فایل های تصویری نیز مدیریت نمایید و آنها را نیز می توانید به اشتراک بگذارید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار مانیتورینگ باتری BatteryPro-v2.17 را هم اکنون آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی اطلاعات در رابطه با باتری گوشی خود را از جمله مقدار شارژ ماند ، مقدار شارژ مصرفی هر برنامه ، و مقدار شارژ مصرفی را در رابطه کاری گرافیکی ببینید . این نرم افزار نیز درصد سلامت باتری شما را به شما می گوید . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما والپیپر بسیار زیبای Mortal Kombat Live Wallpaper v1.0 را آماده کرده ایم . این والپیپر زیبا نشان دهنده شخصیت های معروف مرتال کمبت بوده و همپنین دارای تصویری از اژدها نیز می باشد . این والپیپر بصورت متخرک بوده که زمانی شما لمس می نمایید تاثیرات آن را نیز مشاهده می نمایید . این والپیپر زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ورژن 2.1 به بالا می باشند قابل نصب است . هم اکنون می توانید این والپیپر زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا مجموعه ای از اس ام اس های عاشقانه را برای شما در پرشین موب آماده کرده ایم . این مجموعه شامل شعر ها و دوبیتی های بسیار زیبا و همچنین دارای متن های عاشقانه بسیار زیبا می باشد . امید واریم از این اس ام اس ها لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار جالب و زیبای Brisksaber v1.0 را آماده کرده ایم . در این بازی زیبا و جالب شما با شمشیری که در اختیار شما قرار می دهد جنگ با دشمنان را انجام می دهید . محیط این بازی در کهکشان تخیلی می باشد که یک بازی فانتزی را برای شما تدارک می بیند . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

زنگ موبایل شما می تواند شخصیت شما را نشان دهد . هم اکنون برای شما مجموعه ای فوق العاده زیبای زنگ موبایل را برای شما آماده کرده ایم . این مجموعه شامل 10 زنگ بسیار زیبا فرمت MP3 می باشد که بر روی اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد . هم اکنون می توانید این مجموعه را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مرورگر اینترنت قدرتمند Dolphin Browser HD v7.3.0 را آماده کرده ایم . با استفاده از این مرورگر قدرتمند با سرعت زیاد می توانید وبگردی نمایید . این مرورگر دارای رابط کاری Tab نیز می باشد که بدون بستن صفحه ای صفحه دیگر را نیز ببینید . با شیویه هایی که این مرورگر برای تایپ آدرس در اختیار شما قرار می دهد می توانید بطور سریع آدرس سایتی را وارد نمایید . این مرورگر قدرتمند اینترنت برای آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبا و جالب Farm Diaries v1.0 را هم اکنون آماده کرده ایم . در این بازی زیبا باید مزرعه داری نمایید شما یک کشاورز و مزرعه دار هستید که باید کشاورزی نمایید و محصول بکارید و همچنین دامداری حیوانات را نیز انجام دهید . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و در سایز 640×360 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزاری جهت شبیه سازی ویندوز با نام WPEmu v1.0.0 در اینجا آماده کرده ایم . این نرم افزار با تغییر دادن ظاهر گوشی ، گوشی شما را به یک ویندوز موبایل تبدیل می سازد . این نرم افزار توسط شرکت Nandoo ساخته شده است . این نرم افزار مبدل ظاهری گوشی با ویندوز 7 برای گوشی های سیمبیان 3 ، سیمبیان آنا و سیمبیان بل قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Super Jump World Plus v1.1 را آماده کرده ایم . این بازی زیبا همانند بازی قارچ خور دارای شخصیت قهرمانی می باشد . در این بازی شما می توانید پرش نمایید و از موانع بگذرید . این بازی دارای 20 سطح هیجانی می باشد . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما پلیر قدرتمند VPlayer v1.2.0 را آماده کرده ایم . با استفاده از این پلیر قدرتمند می توانید بیشتر فایل های تصویری و صوتی را از جمله : AVI,MOV,MKV,FLV,AVI,3GP,3G2,ASF,WMV,MP4,M4V,TP,TS, MTP,M2T را همراه با فایل زیرنویس آن مانند فرمت های Alpha(.ssa/.ass), SAMI(.smi), SubViewer(.sub), Subrip(.srt), MicroDVD(.sub), MPL2(.txt) مشاهده نمایید . این پلیر قدرتمند قابلیت پخش فایل های با کیفیت 720p را نیز دارد . این پلیر برای گویش های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما موزیک پلیر بسیار قدرتمند 3D Music Player Pro v1.2.1 را آماده کرده ایم . این موزیک پلیر قدرتمند دارای اکولایزر هایی برای سبک های راک ، جاز ، کلاسیک ، پاپ، R & B و ... با باس سه برابر می باشد . همچنین برای پخش کردن موزیک نیز می توانید صدای مجازی را نیز به آن اضافه نمایید . قابلیت مهم این نرم افزار این است که شما می توانید آهنگ ها را بصورت سه بعدی استریو گوش دهید . این موزیک پلیر برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما والپیپر فوق العاده زیبا را با نام Deus Clock Live Wallpaper FULL v1.1 آماده کرده ایم . این والپیپر زیبا یک ساعت بسیار شیک را نشان می دهد و دارای بکگراند بسیار زیبا و گرافیکی می باشد . در تنظیمات این والپیپر خواهید دید که می توانید از 2 نوع ساعتی را که برای شما گداشته است را انتخاب نمایید . این والپیپر دارای بکگراند متحرک می باشد . این والپیپر برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هما اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



هندزفري جادويي

تغيير صدا با قابليت هاي جالب

توانايي ايجاد تغييرات كلي در صدا و

تبديل صداي مرد به زن و بالعكس

دوست داري يك عمر دوستاتو سركار بزاريد؟؟

يك شوخي فوق العاده جالب وخنده دار

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1291537972.jpg

((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

12800 تومان

قیمت جدید : تنها 10800 تومان!


سری K، W، S و تمام مدلهای دارای فيش سونی اریکسون
 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261253.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261252.gif       http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261254.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261847.gif

 

تغيير صدا با قابليت هاي جالب!!!

تبديل صداي شما به مرد يا زن هنگام صحبت با موبايل

كافيست اين هندزفري را به گوشي خود وصل كنيد

 و صداي خود را تغيير دهيد

دستگاهي براي تغيير صدا در مكالمات

داراي قابليت اكو (برگشت ) كه در هنگام مكالمه شما علاوه بر

صداي مخاطب صداي تغيير يافته خودتان را نيز خواهيد شنيد.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1291537973.jpg            

((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

12800 تومان

قیمت جدید : تنها 10800 تومان!


سری K، W، S و تمام مدلهای دارای فيش سونی اریکسون
 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261253.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261252.gif       http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261254.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261847.gif

 

خوشت مياد دوستاتو سر كار بزاري و با صداي دختر يا پسر

 با آنها صحبت كني؟!

واقعا كه اين محصول باور نكردنيه ! 

توانايي ايجاد تغييرات كلي در صدا و تبديل صداي كاربر به صداي مرد و زن

شما مي توانيد در هنگام مكالمه حالت صدا را تغيير داده

 و حالت مرد يا زن را حين مكالمه انتخاب كنيد...

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1291798052.jpg

((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

12800 تومان

قیمت جدید : تنها 10800 تومان!


سری K، W، S و تمام مدلهای دارای فيش سونی اریکسون
 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261253.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261252.gif       http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261254.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261847.gif

هيچ كس نمي داند شما چه كسي هستيد!!!

تغيير همزمان صدا بعد از صحبت كردن

شما با صداي متفاوت مي توانيد صحبت كنيد همچنين شما براي دريافت تماس  نيز مي توانيد

 از اين دستگاه استفاده و قبل از بر قراري ارتباط دكمه lift/hang-up را فشار دهيد و

 با صداي متفاوت تلفن خود را پاسخ دهيد.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1291537975.jpg

((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

12800 تومان

قیمت جدید : تنها 10800 تومان!


سری K، W، S و تمام مدلهای دارای فيش سونی اریکسون
 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261253.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261252.gif       http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261254.gif

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1293261847.gif 

 

 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment