Saturday 10 December 2011

[--> Fun-DL <--] SMS Moharram + Downloade Bazi va Game Haye Android va Iphone !!

 

 
ماه محرم یکی از پر شورترین ماه ما شیعیان مسلمان می باشد زیرا در این ماه امام حسین برای عدل و عدالت شهید شده است . ما در این ماه عزاداری میکنیم برای آن امام بزرگوار . در اینجا مجموعه ای چند اس ام اس در وصف ماه محرم و امام حسین و یارانش آماده کرده ایم .. باشد که مورد قبول واقع شود .
PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای و سرگرم کننده Zombie Quest v1.0 را آماده کرده ایم. این بازی یکی از بازی هایی می باشد که با محتوای زامبی ها ساخته شده است . این بازی زیبا بصورت جاوا ساخته شده است که در سایز 640×360 منتشر شده است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Camera WiFi LiveStream v1.8.0 نام نرم افزار می باشد که به وسیله آن می توانید دوربین گوشی خود را با استفاده از وایرلس به اشتراک بگذارید . این نرم افزار می توانید بصورت زنده هم صدا و هم تصویر را به اشتراک بگذارد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Where's My Water? v1.2.0 را آماده کرده ایم . در این بازی تمساحی در شهر سر درگم است که به دنبال آب می گردد و در این میان شهر را بهم می ریزد و به باتلاق ها میرود . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی فکری و جالب و زیبای Puzzle Tracks v1.4.1 را آماده کرده ایم . شما در این بازی باید مسیر ریلی را که بصورت پازل می باشد را به هم وصل نمایید و یک مسیر کامل ریل قطار بسازید . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و در سایز 640×360 می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه 2 تم بسیار زیبا با نام های Classic و Colors را آماده کرده ایم . این تم های زیبا دارای گرافیکی بسیار زیبایی می باشند همچنین آیون های بسیار زیبایی نیز دارند . این تم ها برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

شطرنج یکی از بازی های همگانی و فکری بسیار عالی می باشد . در اینجا برای شما بازی شطرنج برای شما با نام Chess Knight v1.0.9 آماده کرده ایم . شما با استفاده از این بازی می توانید با چند نفر بصورت بلوتوث و وایرلس بازی نمایید . در این بازی زیبا هنگام بازی یک آهنگ ملایم نیز پخش می شود . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار قدرتمند Green Power Premium v4.11 را آماده کرده ایم . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از شارژ باطری خود حداکثر استفاده را ببرید . این نرم افزار طی تنظیماتی که بر روی گوشی شما انجام می دهد طول عمر شارژ باطری را افزایش میدهد . یکی از ویژگی های این نرم افزار این می باشد که وقتی شارژ باطری شما کم است گوشی را به حالتی میبرد که شارژ بسیار کمی مصرف شود . این نرم افزار برای گوشی های آندروید بوده و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار LangSwitcher v1.5.4 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تنها با یک کلیدی که تنظیمات آن را انجام داده اید زبان ورودی گوشی خودتان را تغییر دهید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 و گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 9.4 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار Weather Live v1.0 را آماده کرده ایم . این نرم افزار به شما وضعیت آب و هوایی هر منطقه را که می خواهید را نشان میدهد و همچنین نیز زمان محلی را نشان می دهد . یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار نشان دادن وضعیت کنونی به اشکال های مختلف است . اگر درجه هوا از صفر عبود کند این نرم افزار شما هشدار می دهد . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که قابل نصب بر روی IOS 3 به بالا می باشد . هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبا و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds v1.1 را برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا برای سیستم عامل های سیمبیان آندروید و .... تا کنون منتشر یافته است . اینبار ما این بازی زیبا را بصورت جاوا برای شما آماده کرده ایم . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Taskiller Full v3.5 که هم اکنون برای شما فراهم کرده ایم می توانید مدیریت کاملی بر روی نرم افزار های نصب شده و در حال اجرا داشته باشید . این نرم افزار می تواند برنامه هایی نصب شده ای که در حال اجرا می باشند و هیچ تاًثیری در کارکرد موبایل شما ندارند را ببندد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ورژن 2.1 به بالا ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای My First Trainz Set v1.2 را تدارک دیده ایم . شما در این بازی زیبا باید قطار طراحی نمایید و همچنین برای قطار باید دودکش ، بوق ، اتاق خواب و .... را در قطار های نیروی بخار و ... بگنجانید . بطور کلی این یک بازی شبیه ساز ساخت قطار می باشد . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار جالب و زیبای XIMAD Pandas vs Ninjas را آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا باید به پاندا ها در مقابل حملات نینجا کمک کنید و نگزارید به اردوگاه شما آسیبی وارد شود . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 بصورت جاوا ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه ای از 2 تم فوق العاده زیبا با نام های Cosmos و Luna در اینجا آماده کرده ایم . این تم های زیبا دارای گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشندکه رنگ های بکار رفته در آن های عبارت اند از نارنجی و مشکی می باشد . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما یک بازی زیبا با نام Race After 1977 v1.3.0 را قرار داده ایم . این بازی یک بازی ماشین جنگی زیبایی می باشد که در این بازی باید ماشین هایی که با شما به جنگ پرداخته اند را نابود کنید . شما در این بازی در مناطق یخی و دارای گرد و خام نیز می روید . این بازی زیبا برای گوشی های آیغون و آیپاد می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما آنتی ویروس فدرتمند Trustmobi MobiShield v.3.20 را آماده کرده ایم . با استفاده از این آنتی ویروس می توانید گوشی خود را اسکن کنید و ویروس ها را از بین ببرید . این آنتی ویروس قابلیت آپدیت نیز دارد . یکی دیگر از قابلیت های این آنتی ویروس این است که زمانی که گوشی شما فایلی از طریق بلوتوث و ... دریافت می کند آن فایل را نیز چک می نماید . این آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی های سیمبیان 9.4 (سری 60 ورژن 5) می باشد و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

SwiftKey X v2.2.0.38 نام یک کی بورد قدرتمندی می باشد که با استفاده از آن می توانید سرعت تایپتان را سریع کنید . این نرم افزار با استفاده از پیش بینی کلمات به شما کمک می کند تا تایپ کلمات بصورت سریع و آسان صورت گیرد . این کی بود از زبان های انگلیسی (US) ، انگلیسی (انگلستان) ، کاتالان ، چک ، دانمارکی ، هلندی ، فرانسوی ، زبان فرانسه (کانادا) ، آلمانی ، مجارستانی ، اندونزی ، ایتالیایی ، نروژی ، لهستانی ، پرتغالی ، پرتغالی (برزیل) ، رومانیایی ، روسی ، اسلواکی ، اسپانیایی ، اسپانیایی (ایالات متحده) و سوئدی پشتیبانی می کند . این کی بورد برای گوشی های آندروید سساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار قدتمند Stellarium Mobile 0.10 شما می توانید علم نجوم خود را افزایش دهید . این نرم افزار مانند این است که وقتی شما بخواهید با تلسکوپ آسمان را زیر نظر بگیرید و آنچه نگاه میکنید در داخل این نرم افزار بصورت 3 بعدی می باشد همچنین دارای امکانات متعددی است . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 میباشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما در اینجا بازی بسیار زیبای Where's Wally Now v1.0 را آماده کرده ایم . این بازی یک بازی بسیار جالب فکری می باشد که شخصیت بازی به مکان هایی سفر میکند که شما باید بگویید که در کجا سفر کرده است . این بازی زیبا بصورت جاوا می باشد که در سایز 360×640 به انتشار یافته است شما می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net





 


فروش ویژه مجموعه کامل آندروید ۲۰۱۱


شامل جدیدترین بازی ها ، نرم افزار ها و ...

مخصوص سیستم عامل آندروید


آندروید یکی از شگفت انگیزترین سیستم عامل های حال حاضر است که برای گوشی های موبایل طراحی شده و امکانات فراوانی که درون خود گنجانده است باعث گشته که افراد زیادی به آن روی آورند.
اپلیکیشن ها و بازی های فراوانی برای نصب و استفاده بر روی این سیستم عامل طراحی شده اند که مجموعه ای بی نظیر از امکانات و نرم افزارهای آن در این پکیج فوق العاده گردآوری شده است




تعداد : 6 DVD     قیمت : تنها 8200 تومان

خرید اینترنتی - تحویل در محل

ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
 - بیش از ۵۵۰ نرم افزار تست شده به همراه توضیحات و عکس از صفحه نرم افزار
 - در حدود ۷۵۰ بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده به همراه تصاویر مخصوص بازی ها
 - Wallpaper های مخصوص سایز صفحه نمایش گوشی های آندرویدی
 - برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
 - ویدئو های تحقیقاتی / آموزشی درباره آندروید
 - انواع رام ها برای گوشی ها و تبلت های مختلف
 - مباحث آموزشی و علمی درباره آندروید و…
 

مباحث آموزشی موجود در مجموعه آندروید :
- آموزش کامل روت کردن و نصب تمام رام های آندرویدی
 - آموزش کامل آپدیت X10 به ورژن ۲٫۱
 - آموزش تنظیم Gprs همراه اول و ایرانسل در آندروید
 - آموزش افزودن مناسبت ها در تقویم گوشی های Android
 -  نحوه قرار دادن آهنگ ( Ringtone – SMS – Alarm ) بدون نرم افزار
 - آموزش کامل نصب نرم افزار بر روی آندروید
 - آموزش کامل نصب فونت از طریق گوشی
 - روش تنظیم ایمیل Yahoo در آندروید
 - رفع مشکل شناسایی نشدن گوشی توسط کامپیوتر
 - آموزش استفاده از Market آندروید بدون محدودیت دسترسی و v-p-n
 - فارسی سازی کامل گوشی های : x10 , x10 mini , x10 Pro
 - آموزش Hard Reset گوشی های آندروید
 - اجرای ویندوز ۹۵ بر روی آندروید ها !
 - آموزش روت کردن انواع گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید
 - آموزش اتصال گوشی به اینترنت از طریق : کابل , بلوتوث , وایرلس
 - و …


 



تعداد : 6 DVD     قیمت : تنها 8200 تومان

خرید اینترنتی - تحویل در محل

لیست نام بازی های با گرافیک بالا در مجموعه آندروید :
Asphalt 5
 Assassins-creed
 Avatar HD
Brothers In Arms
 Dungeon Hunter
 FIFA 11
Real Soccer
 Let's Golf
 Gangstar
 Glyder 2
 H.A.W.X
 Heavy Gunner
 Hero Of Sparta
 Modern Combat Sandstorm
 NFS Shift
 Nova
Spider Man Total Mayhem
 The Sims 3
 BackStab HD
 Singularity 3D
 NFS Shift
 Nova
 Spider Man Total Mayhem
 Modern Combat 2: Black Pegasus HD
 Brothers In Arms 2
 Pro Evolution Soccer 2011
 و ۵۰۰ بازی گرافیکی دیگر

 برترین رام های Signed و Official برای گوشی های :
Desire
 Galaxy S
 GoogleNexusOne
 Hero
 Legend
 Magic
 Milestone
 Tattoo
 WildFire
 All HTC


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

تعداد : 6 DVD     قیمت : تنها 8200 تومان

خرید اینترنتی - تحویل در محل

 

 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment