Friday 2 December 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade Bazi Haye Mobile - New 2012

 

 
 

در اینجا برای شما نرم افزار Ab Workouts Pro v1.1 را آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا شما به اندام ایده آلی دست پیدا کنید . این نرم افزار با گذاشتن تمارینی راحت و تاثیر گذار و همچنین رژیم غذایی مناسب به شما کمک می کند تا اندامتان زیبا شود . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Full Screen Launcher Pro v1.4.5 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید گوشی خود را سه بعدی سازید . این نرم افزار قابلیت 3 بعدی ساختن محیط کاری و منو ها را دارا می باشد . همچنین این نرم افزار بطور پیش فرض دارای والپیپر های 3 بعدی برای لیست مخاطبین ، ویجت ، نرم افزار ها و ... دارد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ورژن 2.2 به بالا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای The Enchanted Kingdom v1.9.5 را آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت این است که یک منطقه ای را مورد حکومت خود قرار میدهید و مانند بازی های استراتژیکی منطقه خود را به پیشرفت برسانید که در این راه باید جادوگر های و هیولا ها و .. را نیز بسازید . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ورژن 2.1 به بالا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

احتمالاً بیشتر شما بازی بسیار زیبا و معروف و جدید Angry Birds را می شناسید . این بازی زیبا طی مدتی که آمده است و سر و صدایی که با ورژن آن برپا کرده است یک بازی معروفی برای سیستم عامل های زیادی شده است . هم اکنون برای شما این بازی زیبا را که تحت عنوان Angry Birds Seasons Ham'O'Ween v2.0 می باشد را در پرشین موب آماده کرده ایم . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Call of Mini: Double Shot v1.0 را در اینجا آماده کرده ایم . این بازی زیبا یکی از بازی های ههیجانی و بسیار جالب می باشد که ربطی هم به کشتن زامبی های آدم خوار دارد . در این بازی زیبا که بصورت انیمیشنی می باشد باید زامبی ها را بکشید . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مرورگر قدرتمند اینترنت UCBrowser V8.1.0.104 را آماده کرده ایم . UCBrowser یک مرورگر قدرتمندی می باشد که صفحات اینترنت را با سرعت زیاد برای شما و با کمترین حجم باز می کند . این مرورگر قدرتمند در این ورژن قدرت پخش فیلم ها از سایت های فیلم آنلاین را نیز دارد . این مرورگر برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 قابل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Mantano Reader v1.6.4 که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم می توانید بصورت راحت و پیشرفته کتاب های الکترونیکی را بخوانید . این نرم افزار می تواند حاشیه های کتاب را نمایش دهد و زوم کند و سرچ کند و ... . این نرم افزار برای گوشی های آندروید می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

MondayCoder Battery Info v1.0 نام نرم افزاری می باشد که مشخصات باتری را به نمایش می گذارد بدین معنی که به شما نشان میدهد که چه درصدی از باتری مصرف شده یا چه درصدی مانده و ... . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا قابل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما 2 تم بسیار زیبا با نام های Red Flag و Trick or Treat را که بسیار شیک می باشند را آماده کرده ایم . این تم های زیبا از گرافیک بسیار بالایی برخوردارند که پس زمینه به رنگ مشکی دارند . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 

 

بازی جذاب و پرطرفدار پرنده های خشمگین Angry Birds  

(به همراه نسخه های ویژه موبایل)

در سال گذشته ي ميلادي براي دستگاه هايي نظير آيپاد , گوشي هاي آندروييدي و پي اس پي يك بازي منتشر شد كه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به يكي از محبوب ترين بازي ها تبديل شد . شدت استقبال از اين بازي به قدري بالا بود كه شركت سازنده تصميم به ساخت نسخه ي كامپيوتري اين بازي گرفت و حالا نسخه مخصوص كامپيوتر اين بازي منتشر شده است . نام اين بازي محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگين) مي باشد و بدون شك اگر تا به حال اين بازي رو نديده باشيد با دانلود اين بازي و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد .

چه شما اجرای بازی بر روی گوشی تلفن تان را دوست داشته باشید چه نداشته باشید، ممکن است افرادی را ببینید که به قدری مشغول بازی های خاصی می شوند که دیگر اصلا به اطراف خود توجهی نمی کنند. کدام بازی است که اینقدر مشغول کننده می تواند باشد؟ بازی " پرنده های عصبانی" اینگونه است.

قیمت : 4800 تومان      تعداد :1 دی وی دی

      

خرید دیگر بازی ها :

بازی هولناک Resident Evil 5

گرافیک فوق‌العاده خیره کننده بازی به طوری که

شما قادر به حدس درجه‌ی گرما در بازی خواهید بود.

برای مشاهده توضیحات بیشتر  کلیک کنید

قیمت :4000 تومان

بازی فوق العاده شبیه ساز پرواز

این بازی فقط برای کودکان نیست شما یا هر سنی

می توانید لذت خلبانی را در محیط مجازی بچشید

برای مشاهده توضیحات بیشتر کلیک کنید

قیمت :8000 تومان


 

این روزها نرم افزار هایی برای امنیت گوشی ها زیاد ساخته می شوند . My Secret Folder v1.6 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید امنیت آیفون خودتان را بالا ببرید . بعد از تنظیمات و فعال سازی این نرم افزار وقتی که گوشی شما به سرقت میرود و سرقت کننده رمز گوشی را اشتباه وارد می کند این نرم افزار مشخصات محل گوشی شما را برایتان ایمیل می کند . این نرم افزار آیفون را هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه 2 تم بسیار زیبا با نام های Flowers Abstract و Pink Theme را آماده کرده ایم . این تم های زیبا به رنگ های صورتی و بنفش می باشند که دارای آیکون های بسیار زیبایی هستند . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 ساخته شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی زیبای Block Breaker 3 Unlimited HD 1.0.2 را که یک بازی بسیار سرگرم کننده می باشد را برای شما آماده کرده ایم . در این بازی زیبا که بازی کردن با آن بسیارساده است کافی است توپ را به بلوک ها گذاشته شده بفرستید . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما ماشین بازی بسیار زیبای Danny Danger Racer v1.0 را برای شما آماده کرده ایم . شما در این بازی طی مراحلی در جاده حرکت می کنید و چیز هایی مانند پول و .. را که در جاده هستند را دریافت می نمایید و امتیاز کسب می کنید . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و در سایز 640×360 منتشر شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Evertales v1.01 را که یک بازی بسیار زیبا و داستانی می باشد را برای شما آماده کرده ایم . شما در این بازی به سفر های حماسی میروید و یک شوالیه میشوید که باید بجنگید . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار MailDroid v2.19 که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم. می توانید ایمیل ها را ارسال و دریافت کنید . با استفاده از سرویس دهنده ایمیل خود می توانید به راحتی به دریافت و ارسال ایمیل بپردازید و همچنین می توانید ایمیلی را در فولدر و یا ذخیره نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Prayer Times v1.01 نام نرم افزار اسلامی می باشد که با استفاده از آن می توانید از وقت اذان با خبر شوید همراه با صدای دلنشین اذان . این نرم افزار به شما کمک می کنک تا مسیر قبله را نیز مشخص نمایید . این نرم افزار اسلامی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 می باشد مانند گوشی های N8 و C7 و ... که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبای نوکیا با نام های Halloween و Witching Wel را هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا از گرافیک بسیار بالایی برخوردارند . این تم ها برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا ساخته شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment