Monday 5 December 2011

[--> Fun-DL <--] Hame Chiz Darbareye Salamat Poost

 







پیر شدن پوست: دلایل، روشهای پیشگیری و درمان


 

از همان روزی که به دنیا می‌آییم، شروع به پیر شدن می‌کنیم. پیر شدن پوست از 20 سالگی آغاز می‌شود و از آن زمان تاثیرات پیر شدن کم‌کم نمودار می‌شود.



چرا پیری شدن پوست اتفاق می‌افتد؟


پیری ذاتی که معمولاً فرایند پیر شدن طبیعی پوست خوانده می‌شود، موجب می‌شود پوست دستخوش تغییرات عمده‌ای گردد:

• سلول‌ها با سرعت کمتری تکثیر می‌شوند و غشای میانی پوست به تدریج باریک می‌شود. سلول‌های چربی زیر غشای میانی تدریجاً کاهش می‌یابد. نازک‌تر شدن پوست آن را نسبت به صدمات و تخریبات آسیب‌پذیرتر می‌کند. توانایی پوست برای ترمیم خود هم کاهش می‌یابد، ازاینرو زخم‌ها کُندتر التیام می‌یابند.

• شبکه زیرین فیبرهای الاستین و کلاژن که لایه‌های سطحی پوست را نگه می‌دارد، شل می‌شود. سپس پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و شروع به آویزان شدن می‌کند.

• غدد عرق زوال یافته و امولسیون محافظ آب-چربی پوست نیز از بین می‌رود. توانایی پوست برای حفظ رطوبت کاهش یافته و پوست خشک و ناهموار می‌شود.

• چین و چروک کم‌کم هویدا می‌شود.



پیری زودرس پوست چیست؟

پیری زودرس تاثیر قرارگیری دائم پوست در معرض نور خورشید است. پیری زودرس با پیر شدن طبیعی همراه شده و فرایند پیر شدن طبیعی را سریعتر می‌کند.
پیری زودرس طی چند سال اتفاق می‌افتد. افرادیکه پوست روشن دارند و زیاد درمعرض آفتاب قرار می‌گیرند، بیشتر علائم پیری زودرس از خود نشان می‌دهند تا آنها که پوست‌هایی تیره‌تر دارند. با قرارگیری دائم پوست در معرض نور خورشید، پوست توانایی ترمیم خود را از دست داده و تخریب ایجاد می‌شود. قرارگیری در معرض اشعه ماوراءبنفش کلاژن را از بین برده و سنتز کلاژن‌های جدید را مختل می‌کند. خورشید بر الاستین نیز اثر می‌گذارد. پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده، شل و چروکیده می‌شود.

تاثیرات قابل رویت پیری زودرس پوست عبارتند از:

• لک آوردن پوست
• خشک و سخت شدن پوست
• چروک‌های باریک یا عمیق
• کک و مک
• نازک‌تر به نظر رسیدن پوست
• ضعیف شدن بافت‌های پیوندی که قدرت و قابلیت ارتجاعی پوست را کاهش می‌دهد
• ایجاد رگ‌های قرمز رنگ روی پوست
 


جلوگیری از پیر شدن پوست و پیری زودرس آن


بهترین راه برای مقابله با پیری زودرس پوست پیشگیری است. در زیر به چند ایده در این رابطه اشاره می‌کنیم:

1. سبک زندگی سالم. لازم به گفتن نیست که بهترین روش پیشگیری طولانی مدت برای پیر شدن پوست داشتن یک سبک زندگی سالم است که شامل موارد زیر می‌باشد:

• داشتن یک رژیم‌غذایی متوازن که از آن به مقدار کافی از غلات، میوه‌ها و سبزیجات تازه و روغن‌های سالم مثل روغن زیتون وجود داشته باشد که می‌تواند از پوست در برابر استرس اکسیداتیو محافظت کند.
• ورزش منظم موجب منظم شدن گردش خون شده که اکسیژن را که ماده مهم برای داشتن پوستی سالم است، به کلیه قسمت‌های پوست می‌رساند.
• نوشیدن مقدار کافی آب
• مصرف روزانه ویتامین‌ها
• کنترل استرس‌های روزانه
• خودداری از مصرف دخانیات
• داشتن خواب کافی

2. داشتن رژیم روزانه محافظت از پوست. محصولات مراقبتی پوست دارای عملکردهای زیر است:

•    تمیز کردن آلودگی‌ها و آرایش از روی صورت
•    رطوبت بخشیدن به پوست
•    محافظت از پوست
•    بهبود ظاهر پوست

3. استفاده از محصولات آنتی‌اکسیدانه. آنتی‌اکسیدان‌ها موادی هستند که بعنوان پالاینده‌های رادیکال‌های آزاد عمل می‌کنند، مواد بی‌ثباتی که می‌توانند به سلول‌ها آسیب برسانند. آنتی‌اکسیدان‌های پوست با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تخلیه شده و باید با مواد زیر جایگزین شوند:

• مواد موضعی
• مکمل‌های خوراکی

4. محافظت در برابر آفتاب. بااینکه نمی‌توانید از فرایند طبیعی پیر شدن پوست جلوگیری کنید، می‌توانید با محافظت از پوستتان دربرابر نور خورشید از پیری زودرس آن پیشگیری کنید. متخصصین پوست استفاده مداوم از کرم‌های ضدافتاب را برای پیشگیری از پیری زودرس پوست توصیه می‌کنند.
 


توصیه‌های پزشکی و درمان


بااینکه تغییر تخریب‌های درازمدت آفتاب مقدور نیست اما متخصص پوست می‌تواند ظاهر پوست شما را با بسیاری روش‌های درمانی از جمله موارد زیر بهبود بخشد:

•    لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید  (alpha hydroxyl acid)
•    کرم‌ها و ژل‌های تریتینوئین (Tretonoin)
•    تازاروتین (tazarotene)
•    رتینول (retinol)
•    لایه‌بردارهای شیمیایی
•    جراحی لیزر
•    پُرکننده‌های پوست

تحقیقات علمی زیادی هر روزه در زمینه ضدپیری برای ساخت درمان‌های جدیدتر و قوی‌تر در حال انجام است. متخصص پوستتان می‌تواند بهترین راهکار درمانی را به شما پیشنهاد دهد.

 





موکن ویزیت + جعبه آرایشی

2 محصول در یک سفارش

با موچین های قدیمی و آینه مدتها طول می کشد تا شما موهای صورتتان را اصلاح کنید
و همچنین انجام این کار دردناک است اما اکنون وسایلی وجود دارد که این کار را با سرعت و بدون
اذیت انجام می دهد و به قدری این کار را به خوبی انجام
 می دهد که شما نیازی به آینه نخواهید داشت !

 ((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

27000 تومان

قیمت جدید : تنها 16000 تومان!

خرید اینترنتی - تحویل در محل


برطرف کننده تضمینی و سریع موهای زائد

معرفی موکن ویزیت :

ویزیت یک اختراع شگفت آور است که اخیرا انجام شده که موهای زائد شما را از ریشه می کند وبرطرف می کند و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو  گیری می کند. ضمانت شده است !


قابل استفاده ویژه در :

- مسافرت ها
- مهمانی ها
-  در گردش و ...


موکن ویزیت فقط با باطری کار می کند که باعث میشود بتوانید همه جا از آن استفاده کنید


این تکنولوژی بی نظیر مو های زائد شما را مانند یک آهنربا جمع می کند بنابر این شما نیازی به آینه نخواهید داشت ویزیت را روی محل مورد نظر بکشید بعد از آن مویی را در آن قسمت حس نخواهید کرد به همین دلیل است که ما اظهار می کنیم که ویزیت 30 الی 40 و حتی 50 برابر سریع تر از موچین عمل می کند و نکته جالب این است که شما برای هفته ها نیازی نخواهید داشت که دوباره از آن استفاده کنید

ویزیت برای بر طرف کردن مو های زائد در اطراف چانه لب بالایی ابروها یا مناطق دیگر صورت به بهترین شکل عمل می کند همچنین برای گردن زیر بازو ها پا دست و انگشتان دست و پا و بدون سعی زیاد مو های خط مایوی شما را برطرف می کند


این یک فروش ویژه نیست بلکه یک خرید ویژه است.

ارزش موکن ویزیت در بازار 40 هزار تومان است.

ضمن اینکه موکن ویزیت همراه با یک جعبه کامل آرایشی است



برای همیشه از شر موهای زائد راحت شوید



برطرف کننده سریع موثر و راحت مو

ویزیت یک بر طرف کننده موی چند کاره می باشد که شما می توانید در هر جایی که موی زائد داریداز ان استفاده کنید آن موهای زائد را مانندیک آهنربا از هرگوشه از بدنتان جمع آوری می کند چنانکه شما حتی یک موی زائدی را حس نخواهید کرد

ویزیت فقط راحت سر یع و بی درد نیست آن قابل حمل با دست و بدون سیم نیز هست شما می توانید از آن در هر جایی استفاده کنید حتی  وقتی درمسافرت هستید ان هر جا و هر موقعی که نیازداشتید در دسترس است

بر روی صورت بر روی بدن از سر شما تا نوک پا و همچنین جاهایی که دسترسی به آن سخت است و نمای قسمت های مختلف بدن شما مشکلی نخواهد داشت

مردها از دستگاهی خوششان می اید که سریع سریع و راحت باشد بنابر این ویزیت برای انها نیز مناسب است ابروها خط ریش ریش ها و قسمت های دیگر. با لمس زنخدان ها احساس تمیزی واصلاح شدگی خواهید داشت

بهترین مو کن برای همه

برای از بین بردن موهای زاائدتان به تیغ ریش تراشی فکر نکنید آنها بیخ مو را به شکل زشتی بر روی پوست باقی می گذارند و مو ها بعد از چندروز دوباره رشد می کنند در حالیکه ویزیت را می توان بر روی گردن مو های بغل گوش نیز استفاده کرد تصور کنید زمانی را که تیغ صورتتان را زخمی می کند و اگر با رو غن مخصوصی که همراه با این محصول ارسال میکنیم استفاده کنید دیگر در این قسمت مویی نخواهید دید

اما ویزیت تیغ ندارد بنابراین کار با آن است ویزیت بهتر از تیغ عمل می کند و شما تا هفته ها نگران رویش مجدد موها یتان نخواهید بود

ما در یک سمت ار اطراف لب از اصلاح کننده و درسمت دیگر از ویزیت استفاده کردیم 6 هفته بعد سمتی که از ویزیت استفاده کرده بودیم هنوز صاف بود استفاده از موم زمان زیادی می برد و شما مجبورید که آن را آماده کنیذو نیز پوستتان را اماده کنید بعد صبر کنید که خشک کنید چقدر خسته کننده و موم دقیق عمل نمی کند و شما نمی توانید از ان برای همه قسمت های صورتتان و یا بدنتان استفاده کنید



این تنها یک موکن ویزیت نیست همراه با یک هدیه با ارزش و رایگان


ویزیت برای بر طرف کردن مو های زائد در اطراف چانه لب بالایی ابروها
یا مناطق دیگر صورت به بهترین شکل عمل می کند

همچنین برای گردن زیر بازو ها پا دست و انگشتان دست و پا
و بدون سعی زیاد مو های خط مایوی شما را برطرف می کند


ویزیت در سیستم خود تیغ ندارد و بنابراین حتی برای استفاده در اطراف چشم ها مناسب است



2 محصول در یک سفارش

موکن ویزیت + جعبه آرایشی

 ((( فروش ویـــژه - فقط تا پایان هفته )))

27000 تومان

قیمت جدید : تنها 16000 تومان!

خرید اینترنتی - تحویل در محل

 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment