Sunday 25 December 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade Jadidarinha + SMS va Payamak

 

 
در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Generator Rex v1.0.4 را آماده کرده ایم . در این بازی زیبا و جنگی شما به دشمنانتان حمله می کنید و آن ها را با استفاده از صلاح هایتان نابود می کنید . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و در سایز 640×360 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .
PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و جالب AWEsum! v1.04 را آماده کرده ایم . این بازی یک بازی جالب می باشد که شما در این بازی باید شماره هایی که از بالا برای شما ما آید را به شماره ای که جمع آن باید عدد خواسته شده باشد جفت نمایید . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار امنیتی پیشرفته MobiTracker v2.1.5 را آماده کرده ایم . این نرم افزار امنیتی به شما امکان می دهد تا در صورت گم شدن یا دزدیه شدن گوشی اطلاعات محرمانه خود را حفظ سازید . این نرم افزار وقتی که سیم کارت جدیدی به گوشی وصل می شود به شماره ای که در تنظیمات وارد میسازید پیام میدهد و آزیر می کشد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار Call Log Calendar FULL v1.8.2 را قرار داده ایم . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تماس هایتان را در تقویم گوشی خود ذخیره سازید . همچنین مکان تماس هم برای شما در تقویم ذخیره میشود . این نرم افزار علاوه بر تماس ها ، اس ام اس ها را نیز ذخیره می سازد . این نرم افزار برا گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مرورگر قدرتمند و مشهور Opera Mobile v11.50 را آماده کرده ایم . این مرورگر با استفاده از امکاناتی که به شما می دهد باعث میشود تا با سرعت بیشتری صفحات وب را مشاهده نمایید . این مرورگر دارای امکانات بسیار زیادی می باشد از جمله شما می توانید متنی از یک وب سایت را کپی نمایید . این مرورگر اینترنت برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از اس ام اس و پیامک های فلسفی را که محتوای آن های پند آموزی از زبان بزرگان می باشد که بیشتر آنها از دکتر شریعتی می باشند را در پرشین موب برای شما جمع آوری و منتشر کرده ایم .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه 2 تم بسیار زیبا و دارای گرافیک بسیار عالی با نام های SoftTech و Atlantis را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با گرافیک بسیار بالا و همچنین دارای آیکون های بسیار زیبا می باشند . این تم ها برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا ساخته شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار کار با توییتر TweetCaster Pro for Twitter v5.3 را قرار داده ایم . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید توییتر خود را کنترل نمایید و به راحتی از تمام امکانات توییتر استفاده نمایید . این نرم افزار به شما امکان می دهد تا به چند حساب توییتری خود نیز دسترسی داشته باشید . این نرم افزار برای گوشی هاید آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی ورزشی بسیار زیبای هاکی با نام Chop Chop Hockey 1.5 را برای شما آماده کرده ایم . در این بازی بسیار زیبا شما با اسکیت هاکی روی یخ بسیار زیبایی را بازی می کنید و مسابقه می دهید که بسیار هیجان انگیز می باشد این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Shaolin Jump v1.0 را آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت شائولین می باشد که در این بازی شما باید از موانع بپرید به سمتی دیگر و از آن عبور کنید . این بازی زیبا بصورت جاوا و در سایز 640×360 می باشد که متناسب با گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد . هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Tank Riders v1.0.1 را آماده کرده ایم . در این بازی زیبا و جنگی شما دارای یک تانک با تجهیزات می باشید که به نابود کردن دشمنانتان می پردازید و برای این کار از صلاح هایی که دیوار ها را خراب میکند بهره می برید . این بازی زیبا و هیجان انگیزی می باشد که برای گوشی های آندروید ساخته شده است . فایل SD این بازی در فایل دانلود موجود می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار FastPdf+ v3.0.4 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور سریع یک فایل PDF را مشاهده نمایید . این نرم افزار قابلیت پخش دو صفحه از فایل PDF را در کنار هم دارد . و همچنین می توانید از طریف شبکه وایرلس بر فایل هایتان پی دی اف مدیریت داشته باشید . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار Paragon Software PenReader 1.00 را در اینجا آماده کرده ایم . این نرم افزار به شما امکان می دهد تا متن های نوشته شده را بصورت دست خط نمایش دهد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار Screencast Video Recorder v2.8 را آماده کرده ایم . این نرم افزار به شما امکان می دهد تا یک فیلم از صفحه نمایش گوشی تهیه نمایید . همچنین می توانید تاریخ را به قیل اضافه نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آنروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی جالب و سرگرم کننده Skliding Penguin v1.0 را آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا یک پنگوئن را پرتاب می نمایید تا به مقصد برسد . در این راه پنگوئن ماهی های در راه را باید بگیرد . این بازی زیبا در سایز 640×360 می باشد که برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و اکشن Infinity Blade II را آماده کرده ایم . این بازی زیبا شما را به یک جنگ میبرد که باید با شمشیرتان نیروهای بد را بکشید و نابود سازید . شخصیت داستان نیز بسیار قدرتمند می باشد و دارای سبک های رزمی سفارشی شده می باشد . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Crazy Penguin Freezeway v1.0.2 را در اینجا آماده کرده ایم . شما در این بازی جالب باید پنگوئن را به آن طرف رودخانه ببرید تا به حانه برسد که در این کار موانه ای وجود دارد و همچنین خرسی که با گلوله های برفی مانع می شود . این بازی زیبا بصورت جاوا و در سایز 640×360 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما یک پلیر قدرتمند CineXPlayer v2.5 را آماده کرده ایم . این پلیر قدرتمند قدرت پخش فایل های تصویری Xvid را که یک فایل با کیفیت تصویری می باشد را دارد . این پلیر نیز می تواند زیر نویس را به راحتی اجرا نماید . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد با IOS 4 بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment