Sunday 18 December 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade Jadidtarin Ha Mobile + Maddahi Moharram

 

 
هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و جالب Excite BigFishing v1.0 را در اینجا فراهم کرده ایم . شما در این بازی در یک قایق می باشید که در آب های جنوب به ماهیگیری می پردازید . این بازی زیبا لذت ماهی گیری را برای شما فراهم می کند که تنوع ماهی ها و تنوع وزن های آنها نیز وجود دارد . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ورژن 2.1 به بالا قابل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .
PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Full Screen Caller ID v6.4.3 که هم اکنون برای شما قرار داده ایم می توانید زمانی که شخصی به گوشی شما زنگ میزند تصویر او در مخاطبین شما وجود دارد را بصورت تصویر بزرگ تمام صفحه ای نشان می دهد . هم چنین در این نرم افزار می توانید سایز عکس را نیز تنظیم نمایید . این نرم افزار علاوه بر اینکه تماس ها را به شما آگاه میکند پیامک ها و ایمیل های دریافتی را نیز شما را آگاه می سازد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب این نرم افزار را دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هر شب برای شما مجموعه نوحه و مداحی مخصوص همان شب را برای شما آماده کی نماییم . این مداحی با صدای دلنشین حاج محمود کریمی می باشد . در این شب برای شما مجموعه شامل 10 تراک با فرمت Mp3 میباشد که ما برای شما این مجموعه را در یک فایل فشرده قرار داده ایم . امید واریم از این مجموعه نیز لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هر شب برای شما مجموعه نوحه و مداحی مخصوص همان شب را برای شما آماده می نماییم . این مداحی با صدای دلنشین حاج محمود کریمی می باشد . در این شب برای شما مجموعه شامل 8 تراک با فرمت WMA میباشد که ما برای شما این مجموعه را در یک فایل فشرده قرار داده ایم . امید واریم از این مجموعه نیز لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Armageddon Squadron v.1.0 را آماده کرده ایم . این بازی نشانه ای از آخر دنیا می باشد که موجوداتی حمله کرده اند و شما برای مقابله با آنان می جنگید . شما در این بازی زیبا هواپیما هایی که در جنگ جهانی دوم ساخته شده اند پرواز می کنید و مقابل دشمنانتان قرار می گیرید . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار جالب و زیبای Donut Dance - Tappi Bear v2.0 را قرار داده ایم . این بازی یک بازی زیبا و جالبی می باشد . در این بازی جالب خرس ها رقص دسته جمعی میکنند و شما باید یک خرسی را که در این رقص خرابکاری می کند را بیابید . این بازی برای آیفون و آیپاد دارای IOS 4 بالاتر قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما یک نرم افزار بسیار جالب Talking Ted v1.0 را آماده کرده ایم . گربه ای که داخل این نرم افزار می باشد به نام تد است که یک صدای خنده دار و با مزه ای دارد که وقتی حرف میزند بسیار جالب است . هم چنین می توانید بدن تد را نیز لمس کنید تا عکس العملش را نشان دهد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از 4 تراک زیبا از مرثیه و روضه ویژه شب اول محرم با اجرای مداح اهل بیت محمود کریمی را که با نام های : لبیک یا حسین ، شوریده و شیدای توام و ... را برای شما آماده کرده ایم . این 4 تراک با فرمت MP3 می باشند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با نام های Gold و Color را هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا دارای بک گراند مشکی می باشند . این تم ها برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا ساخته شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار The Quality Equalizer v1.3 را در اینجا قرار داده ایم . این نرم افزار یک اکولایزر قدرتمند می باشد که به شما کمک می کند تا کیفیت صدای خود را تنظیم کنید . این نرم افزار دارای سه حالت مختلف برای دیدن شکل صدا دارد . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نسخه آذر ماه 90 کتاب الکترونیکی ماهانه ی EBooKMagic را برای شما آماده کرده ایم . این کتاب شامل مطالب و داستان های خواندنی از جمله طنز ، اس ام اس ، جمله بزرگان ، پزشکی و ..می باشد . این کتاب بصورت جاوا و آندروید و همچنین نسخه آزمايشی براي اپل - آيفون - تبلت و كتابخوانهای الكترونيكی با فرمت استاندارد ePub را برای شما در پرشین موب آماده کرده ایم .

PersianMob.Net



 


 

Light Flow v2.7.1 نام نرم افزاری بسیار جالب می باشد که اطلاعات گوشیشما را با استفاده از رنگ ها به شما نشان می دهد . به عنوان مثال اگر گوشی شما یاد آور تقویم داشته باشد با یک رنگی نشاد می دهد . تنظیمات این نرم افزار به شما امکان می دهد تا این امکان را برای تنظیمات پیام صوتی ، اس ام اس ، جی میل ، یاهو ، فیس بوک ، تویتر ، سیگنال ندادن گوشی ، تماس ها و ... تنظیم نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Sleepy Jack v0.9152 را آماده کرده ایم . جک در این بازی نقش اول را دارد که هر شب به رویاهایش در حاب با اسباب بازی هایش میرود . اسباب بازی هایی که آن ها را مانند موجودات برقی ، موجودات تفنگدار حس میکند . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و گانگستری Gangstar Rio: City of Saints را آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا یک فرد خلافکاری می باشید که برای رسیدن به اهداف خود باندی خلافکار تشکیل داده اید و سلاح می خرید و شهر را نابود می سازید . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبان 9.4 قابل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما آنتی ویروس قدرتمند Dr.Web Anti-Virus v6.0 را آماده کرده ایم . این آنتی ویروس قدرتمند علاوه بر اسکن گوشی شما و محافظت از گوشی شما یک بلک لیست هم برای گوشی شما فراهم می کند . این آنتی ویروس قدرت اسکن فایل های فشرده شده را نیز دارد همچنین وقتی شما دارید با وایرلس و بلوتوث استفاده میکنید این آنتی ویروس فایل های منتقل شده را نیز اسکن می کند . این آنتی ویروس نیز قابلیت بروز رسانی هم دارد . این آنتی ویروس برای گوشی های سیبیمان می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای B.A.N.G. Invasion 1.0.1 را آماده کرده ایم . این بازی یک بازی جنگی ، زیبا ، جوک و ... می باشد . در این بازی شما که دارای توپی می باشد که گلوله ها را به سمت دشمنانتان پرتاپ می کنید . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

محرم 90 رسیده است ما در اینجا برای شما مجموعه ای از فایل های صوتی در وصف ماه محرم را برای شما آماده کرده ایم . محتوای این فایل های صوتی مجموعه ای از سخنان و اشعار بزرگان مانند سید حمید رضا برقعی ، آیت الله بهجت ، محمود کریمی ، استاد ضیا آبادی و ... می باشند . این مجموعه شامل 10 تراک با فرمت MP3 می باشد که هم اکنون می توانین از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزاری قدرتمند جهت اسکرین شات گرفتن از صفحه نمایش گوشی برای شما آماده کرده ایم . این نرم افزار با نام Screenshot It v3.01 می باشد که قابلیت هایی مانند تایمبر برای زمان عکس برداری دارد و همچنین قابلیت ویرایش عکس را نیز دارد . این نرم افزار قبل نصب بر روی گوشی های آندروید ورژن 2.2 به بالا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

آیا تاکنون گوشی شما سیگنال خود را از دست داده و شما از آن با خبر نبوده اید ؟ . ما در اینجا برای شما نرم افزاری با نام Mahesh NoSignalAlarm v1.0 آماده کرده ایم تا وقتی سیگنال گوشی شما رفته است به شما هشدار دهد . این نرم افزار دارای تنظیماتی می باشد که وقتی سیگنال میرود اعمال میکند . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Digital TV - Full HD v1.2 که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . می توانید بسیاری از کانال های تلویزیونی خارجی را نگاه نمایید . این نرم افزار می تواند کانال های اسپانیا ، ایالات متحده آمریکا ، انگلستان، فرانسه، ایتالیا ، آلمان، روسی، لاتین، ژاپنی، عربی و ... را نمایش دهد . این نرم افزار برای گوشی های آیغون می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net





 

شـارژر همه کاره
 

قابـل استـفاده براي تمامي گوشي ها

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928718.png هم در ماشين        http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928717.pngهم در منزل

 

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927395.jpg

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928718.png هم در ماشين        http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322928717.pngهم در منزل

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322929009.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    

 

شارژر همه کاره – قابل استفاده برای انواع گوشی موبایل

حتماً تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که شارژر تلفن همراه یا مثلاً

 PSP خود را به همراه نداشته و دچار مشکل شده باشید و یا دوستتان

 شارژر موبایل خود را به همراه نیاورده، کلافه است و شما هم نمی توانید

 با شارژر گوشی خود کمکی به او بکنید.

اما با داشتن این کابل اختاپوسی که تا ۱۰ وسیله شما را به راحتی با

 اتصال به USB شارژ می کند، می توانید مشکل خود و احتمالاً دوستتان

 را حل کنید.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927396.jpg


مجموعه اتصال هایی که این کابل می تواند برای شارژ گجت های مربوط به

 آنها استفاده شود عبارتند از:

اتصال ۲ میلی متری گوشی های نوکیا

اتصال ۳٫۵ میلی متری گوشی های نوکیا

اتصال PSP سونی

اتصال mini USB مانند گوشی های موتورولا V3 و همچنین برخی

 گوشی های HTC

اتصال micro USB برای گوشی موتورولا V8

اتصال گوشی های LG

اتصال ۲۰P s سامسونگ

اتصال ۲۰P M سامسونگ

اتصال گوشی های سونی اریکسون

و در نهایت اتصال آی فون و آی پاد که علاوه بر شارژ می تواند

 برای جابجایی فایل نیز استفاده شود.

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927397.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    


برق خانگی – شارژر فندگی

شارژر ۱0 کاره برای همه خانواده

همه جا – یکی برای همه

مدل گوشی شما چیه ؟؟

با شارژر همه کاره یک شارژر بخرید برای چند نفر

راحتی در اتومبیل خود موبایلتان را شارژ کنید !

فقط کافیست یک سر این دستگاه را به جافندکی ماشین و سر دیگر را

 به گوشی همراه خود وصل کنید تا گوشی شما شارژ شود.

این شارژر علاوه بر اینکه هم در منزل و هم در اتومبیل قابل استفاده

می باشد قابلیت شارژ بیش از 50 نوع تلفن همراه را دارد.

تبديل براي مـاشين USB

http://www.dl.persianmob.net/images/upic/1322927398.jpg

 قيمت فقـط : 11500 تـومان

    

 

تبديل براي مـاشين  USB

 

 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment