Monday 14 November 2011

[--> Fun-DL <--] Tasavire Aramesh Dahande Az Tabiat

 































بازی هولناک Resident Evil5


گرافیک فوق‌العاده خیره کننده بازی به طوری که شما قادر به حدس درجه‌ی گرما در بازی
خواهید بود.

کنترل بازی که همانند سری قبلی یعنی اقامتگاه شیطان 4 از دید سوم است و در این نسخه بهبود پیدا کرده است.

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319995630.jpg

هوش مصنوعی دشمنان شما بسیار بالا رفته است تا جایی که با توجه به حرکات شما، کارهایی می کنند که شما را غافلگیر کنند.اخیرا یکی از اعضای تیم سازنده Resident Evil 5 به نام Masachika Kawata به خبرنگار1UP  در نمایشگاه لایپزینگ آلمان چنین گفته است:وحشت بازی به حدی زیاد است که در بعضی از صحنه های آن شما از وحشت فلج می شوید و برای لحظاتی قادر به هیچ حرکتی نخواهید بود.
به عنوان مثال شما و دوستتان وقتی که وارد یک تونل تاریک و ترس برانگیز میشوید یکی باید وظیفه‌ی گرفتن مشعل به دست را به عهده بگیرد و دیگری نیز باید پوشش دهنده باشد، که در این مابین اتفاقاتی که خواهد افتاد شما را از ترس فلج خواهد کرد.

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319995600.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319995598.jpg

قیمت :4000 تومان                 تعداد :2 دی وی دی

            

نسخه جديد و 2009 زيباترين بازي اکشن هولناک دنيا يعني Resident Evil 5 . گرافيک فوق العاده زيبا و طبيعي بازي در کنار فيلم نامه بسيار جذاب و سرگرم کننده اش بازي Resident Evil 5 را به يکي از زيباترين بازي هاي رايانه اي منتشر شده تا اين زمان تبديل کرده است نسخه PC اين بازي که با اختلاف چندماهه نسبت به کنسول هاي بازي PS3 و XBox360 منتشر شد از نظر منتقدان به مراتب زيباتر و گرافيکي تر و جذاب تر است و توانسته نمره فوق عالي و 9.3 وب سايت مطرح نقد بازي IGN را از آن خود کند. .داستان بازي به اين صورت است که ويروسي عجيب و خطرناک با نام Las Plagas در روستايي به نام Kijuju که در کشور نيجريه قرار دارد شيوع ميکند و مردم روستا را متحول مي کند و آنها را به موجوداتي مثل زامبي ها تغيير مي دهد . البته در بازي از اين موجودات با نام زامبي ها ياد نشده است و نام ديگري را براي آنها برگزيده اند . پس از شيوع اين ويروس گروهي با نام BSAA تصميم ميگيرند تا علت اين کار را دريابند و يکي از افراد ماهر خود به نام کريس ردفيلد را به همراه همکار تازه واردش شيوا آلمور به اين منطقه ميفرستند . ماموريت اين دو تن فهميدن علت شيوع و قضاياي پشت صحنه ي مربوط به اين کار هست که در اين بين با کسانيکه در نسخه هاي قبلي هم حضور داشته اند برخورد مي کنند و همين جاست که مي بينيد بهتر است کسي که اين بازي را براي خود انتخاب مي کند نسخه هاي قبلي را هم بازي کرده باشد !مجموعه بازي هاي Resident Evil همواره حس ترس و وحشت را به بازيکنان القاء مي کنند و به خاطر ترسي که در اين بازي وجود دارد هميشه طرفداران بسياري دارد. اين بار نيز Resident Evil 5 براي PC با صحنه هايي از رعب و وحشت وارد ميدان شده است. اين بازي با نقش آفريني کاراکتر نسخه اصلي بازي؛ کريس ردفيلد و دوست و همراه جديدش دختري به نام شوا آلومار هيجان انگيزتر شده است. شوا مأمور افريقاي غربي در يکي از پايگاههاي اتحاديه حفظ امنيت در برابر بيوتروريسم Bioterrorism Security Assessment Alliance (BSAA) مي باشد. اين نسخه به نوعي بازي علمي تخيلي عمليات نجات است که در مستعمره ايي دور دست در صحراي افريقا اتفاق مي افتد. صحنه هاي بازي تند و سريع است، و بازيکنان قدم در راهي مي گذارند که دشمنان با افکار عجولانه ي خود به انتظار آنها هستند. اين بازي آبستن حوادث وحشتناک است و نوزادي جديد از جنس اهريمن پا به عرصه مي گذارد. اين نسخه با داشتن حالت co-op دونفره، پوشش جديد کاراکترها، و حالت پيشرفته Mercenaries Mode همراه با ارائه ي فرصتهاي چندگانه، ويژگي جالبي به بازي داده و با نمايش افکتهاي بصري برجسته 3D بار ديگر در سدر بازيها قرار گرفته است.

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319995597.jpg


داستان بازي از قعر خاکسترها و بقاياي درگيريهاي گذشته، ترس و وحشت تازه ايي ظهور مي کند. نسخه 4 بازي با نام Umbrella Corporation و دستاوردهاي آن که منجر به شکل گيري ويروس کشنده ايي شد نابود شده است. اما اين بار تهديدي بسيار جدي تر و خطرناک تر پديدار مي شود. کريس سالها پس از رهايي از حوادثي که در شهر Raccon City با آن روبرو شد، اين بار براي مبارزه با سلاحهاي بيوشيميايي که سراسر جهان را فرا خواهد گرفت عازم افريقا مي شود. اکنون او يکي از اعضاء اتحاديه B.S.A.A است، و براي انجام مأموريتي خطرناک جهت کسب اطلاعات مهم و تحقيق درباره علل بيولوژيکي ماجرا وارد ماجرا مي شود. اين ويروس تا آنجا پيش رفته که افريقايي ها را به موجودات بسيار وحشتناک، پرخاشگر و ترسناک تبديل کرده است. در اين مأموريت با دختري به نام شوا که مأمور محلي BSSA در افريقا است آشنا مي شود. اين دو براي کشف واقعيت و پيدا کردن عوامل پشت پرده حوادث اخير به يکديگر کمک مي کنند. بازي دونفره ي هيجان انگيز در حالت co-op Mode عناصر جديد گيم پلي و همکاري صميمانه دو کاراکتر بر اساس واقعيت گرايي مأموريتهاي دونفره پايه گذاري شده است، و به تعبيري گريس و شوا مي بايست پا به پاي هم پيش روند تا بتوانند از حوادث غيرمنتظره ايي که سر راه آنها قرار مي گيرد جان سالم بدر ببرند. براي رسيدن به بالاترين پتانسيل لازم تنظيمات بازي، در حالت دونفره آنلاين و آفلاين، آيتم هايي درنظرگرفته شده که هرگاه موقعيت خود را با همکارتان به يک سطح برسانيد، در اختيار شما قرار مي گيرد.

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319995599.jpg

قیمت :4000 تومان                 تعداد :2 دی وی دی

            


مجهز به سيستم Quick-Select Inventory System سيستم پيشرفته فهرست بندي ويژگيهاي کاراکترها موجب مي گردد آيتم هاي هر فهرست بين دو کاراکتر منتقل شود. هنگام افزودن آيتم به فهرست فشرده، کل بخش مديريت فهرست اينکار را بصورت real time انجام مي دهد. همچنين بمنظور دسترسي سريع به آيتم ها، آنها را در مسير مشخصي قرار داده اند. الگوي جديد کنترل بازي- در بازي اکشن سوم شخص Resident Evil، ويژگيهاي مدرن و تازه ايي در بخش کنترل بازي لحاظ شده که برگرفته از الگوي قبلي Resident Evil 4 است. رويارويي با دشمنان جديد و چالش هاي نو- در اين نسخه سرعت حرکت و هوشياري دشمنان ارتقاء يافته است، و باعث شده که تک تک آنها مانند کل گروه شان کاملاً خطرناک و ترسناک باشند. سلاحهاي پرقدرت و جديد- تعداد سلاح هاي بکار رفته در بازي فوق العاده زياد و بسيار متنوع اند، بنابراين شيوه هاي جديدي براي سرکوبي دشمن طراحي شده است. ترس از روشنايي و تاريکي- افکتهاي نوري احساس تازه ي ترديد و دودلي به بازيکنان القاء مي کند، تا جايي که بازيکنان تمام تلاش خود را مي کنند تا هم در روشنايي روز و هم محيط هاي تاريک و مخوف بدنبال راه نجاتي باشند.ويژگي هاي منحصر به فرد بازي Resident Evil 5: – دو شخصيت مختلف و قوي براي انتخاب و ادامه بازي .Chris Redfield و Sheva Alomar. – بازي چند نفره مهيج آنلاين . – نسل جديدي از بازي هاي اکشن همراه با ترس . – کنترل عالي و سيستم مبارزاتي پيشرفته . – گرافيک فوق‌العاده خيره کننده بازي به طوري که شما قادر به حدس درجه‌ي گرما در بازي خواهيد بود. – هوش مصنوعي بالاي دشمنان . و ……

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996006.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996005.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996004.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996188.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996187.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996185.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996291.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996290.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996289.jpg

http://www.persiangroup.us/images/upic/1319996288.jpg


 

 ویژگی های بازی :

سازنده : کمپانی Capcom
ناشر : کمپانی Capcom
تاریخ انتشار :  September 15, 2009
وب سایت اختصاصی : Resident Evil 5
رده بندی ژانر : اکشن سوم شخص
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 17 سال و بالاتر .

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP with latest service pack installed or windows vista
Intel Pentium(4) 3.0 GHz or AMD Athlon 3000
1 Gb RAM and ,256 Mb of graphic adapter
8 GB Hard Drive Space

قیمت :4000 تومان                 تعداد :2 دی وی دی

            

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment