Monday 21 November 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade Harchizi Baraye Mobiletan Faghat Dar In Email !!!

 

 

 


 

 

در اینجا برای شما کتاب الکترونیکی دانشنامه را که با محتوای علمی و آموزشی می باشد را آماده کرده ایم . در اینجا نسخه ی آبان ماه 90 این کتاب را برای شما آماده کرده ایم . این کتاب هم بصورت جاوا می باشد و هم برای گوشی های آندروید ساخته شده است . هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار SoundHound Unlimited v4.1.1 شما می توانید صداهایی که در اطراف وجود دارد را بیابید . این نرم افزار قادر به این است که میزان صدایی که در اطراف می باشد را تشخیص دهد و ارزیابی کند . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و جالب Joining Hands 1.1.0 را در اینجا قرار داده ایم . شما در این بازی جالب و زیبا باید اشکال هم شکل را به کنار هم هدایت نمایید البته با انگشت خود . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

غدیر خم نام مکانی بین مکه و مدینه می باشد که پیامبر اسلام در حجةالوداع ، علی را «ولی» پس از خود اعلام کرد . و ما شیعیان این روز را همه سال به فال نیک میپنداریم و جشن میگیریم . در همین راستا برای شما مجموعه ای از اس ام اس هایی برای تبریک عید غدیر در اینجا آماده کرده ایم . دست اند کاران پرشین موب پیشا پیش این روز خجسته را به شما بازدید کنندگان محترم تبریک و تهنیت عرض مینماییم .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Check My Lung v1.0 شما می توانید از ریه خود یه تست سلامت بگیرید . این نرم افزار پزشکی برای آنهایی که هم می خواهند از سلامت ریه خود مطمئن شوند و هم برای آنانی می باشد که مشکل ریوی مانند آسم دارند . این نرم افزار جالب برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Zombie Shock 1.2 را در اینجا آماده کرده ایم . در این بازی شما یک شخصیت قدرتمندی می باشید که به جنگ بسوی زامبی ها می روید . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیتم عامل آندروید می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

شما با استفاده از نرم افزار Remote Web Desktop Full v5.6.1 قادر خواهید بود تا دسکتاپ خود را از راه دور کنترل نمایید . این نرم افزار با وصل شدن به اینترنت می تواند دسکتاپ را به موبایلتان بیاورد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

SettingBar 2.0 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید یک پنل تنظیمات ساده و کاربردی را بر روی نمایش گر بصورت دسترسی به بالای صفحه می باشد . این نرم افزار تنظیمات تغییر روشنایی ، بلوتوث ، وایرلس و ... را در ساید بار دارد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 قابل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و تفنگی Contract Killer 1.3.0 را در اینجا آماده کرده ایم . این بازی زیبا یک بازی تفنگی و هیجانی که دارای گرافیک بسیار بالایی می باشد به شمار می آید . به شما سلاح هایی در این بازی داده می شود تا با استفاده از این سلاح ماموریت هایی که به شما میدهند را باید انجام دهید . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از تم فوق العاده زیبا با نام های Oktoberfest و Burj Khalifa را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا از گرافیک بسیار خوبی برخوردارند که به رنگ های زرد و آبی می باشند . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Geekbench 2 v2.2.3 نام نرم افزاری است که می تواند با معیار هایی که دارد گوشی شما را مورد آزمون و ارزیابی قرار دهد . این معیار ها مهندسی شده می باشند که گوشی شما را با استفاده از این معیار ها مورد آزمایش قرار می دهند . این نرم افزار بر روی گوشی های iPhone, iPod touch, and iPad که دارای IOS 3.1.3 به بالا تر دارند قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 

تی شرت محرم (طرح تاسوعا)

تی شرت تاسوعا یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

 برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران می باشد

برای مشاهده توضیحات بیشتر  کلیک کنید

قیمت :17000 تومان

تی شرت محرم (طرح عاشورا)

تی شرت عاشورا یک تیشرت فوق العاده زیبا

 برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران می باشد

برای مشاهده توضیحات بیشتر کلیک کنید

قیمت :17000 تومان

شال محرم (طرح تاسوعا)

شال تاسوعا یک شال فوق العاده شیک و زیبا

 برای آقایان خوش سلیقه و واقعی می باشد

برای مشاهده توضیحات بیشترکلیک کنید

قیمت :9800 تومان

شال محرم (طرح عاشورا)

شال عاشورا یک شال فوق العاده شیک و زیبا

 برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران می باشد

برای مشاهده توضیحات بیشتر کلیک کنید

قیمت :9800 تومان


 

هم اکنون در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Speedball 2 Evolution v1.0 را آماده کرده ایم . این بازی زیبا مخلوطی در اینده فوتبال و هاکی می باشد که دارای 28 تیم از 4 سیاره و 10 حالت های پخش در بازی و ... می باشد . این بازی زیبا بسیار هیجانی می باشد . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Calorie Calculator v1.01 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید کالری انواع غذا ها را محاسبه نمایید و مشاهده نمایید در طول روز چه مقدار کالری مصرف کرده اید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 9.4 (سری 60 ورژن 5) قابل نصب می باشد هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی زیبای World Cricket Championship Pro 3D v1.15 را برای شما آماده کرده ایم . این یک سری از بازی جهانی کریکت می باشد که بسیار زیبا است و تمام حرکات در بازی های کریکت در این بازی زیبا قابل اجرا می باشد . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید . این بازی زیبا بدون فایل دیتا قابل نصب می باشد همچنین این بازی را می توانید بعد از نصب به مموری کارت انتقال دهید.

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Visidon AppLock Plus v1.4.0 که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم می توانید نرم افزار های و بازی هایی که داخل گوشی شما می باشد و یا نصب کرده اید را مانند : اس ام اس ، گالری عکس، پست الکترونیک، فیس بوک، و غیره را قفل نمایید . قفل این نرم افزار چند نوع می باشد به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از گذاشتن Pin نرم افزار را قفل و یا با استفاده از سیستم تشخیص چهره این کار را انجام دهید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار قدرتمند چت در فیس بوک را با نام Chat For Facebook Pro v3.0 آماده کرده ایم . این نرم افزار به شما امکان می دهد تا وارد فیس بوک خود شوید و در آن به چت با دوستانتان بپردازید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما ماشین بازی بسیار زیبا و گرافیکی با نام Race of Champions Official Game v1.0 را آماده کرده ایم . این ماشین بازی زیبا برگرفته از سری مسابقات حذفی ROC می باشد که یکی از مشهور ترین بازی های مسابقات می باشد . شما می توانید بصورت چند حالت به این بازی بپردازید : Duel Mode ، Championship ، Time Challenge . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبایی با نام های Tavurvur و Lost را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا دارای بک گراند بسیار زیبا و آیکون های با گرافیک بسیار عالی می باشند . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

شما حتماً مرورگر Opera Mini و ویژگی سرعت بسیار بالای آن را می شناسید . ما در اینجا برای شما Opera Mini Web Browser v6.5 را آماده کرده ایم . مرورگری که تا 90 درصد داده ها و صفحات وب را فشرده می کند تا لود صفحه ها سریع تر و کم حجم تر شود و در نتیجه هزینه کمتری را بپردازید . این مرورگر را اینبار برای گوشی های آیفون و آیپاد برای شما آماده کرده ایم که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment