Sunday 13 November 2011

[--> Fun-DL <--] SMS Love & Jok Haye KhandeDar & Downloade JADID Tarin Ha

 

 
هم اکنون برای شما در پرشین موب مجموعه ای از اس ام اس های شیرین خنده دار و جوک های بامزه ای را در آبان ماه 90 جمع آوری و آماده کرده ایم . امید واریم لذت ببرید .
PersianMob.Net



 


 

OPlayer v1.34 نام یک پلیر قدرتمند و با کار آرایی بسیار بالایی می باشد که هم اکنون برای شمنا آماده کرده ایم . این پلیر قدرتمند قابلیت پخش کرده انواع فایل های صوتی و تصویری را دارد . فایل هایی که این پلیر می تواند پخش کند عبارت اند از : MP3/WMA/RM/AAC/OGG/APE/FLAC و تصویری : WMV/AVI/MKV /RM/RMVB/XVID/MP4/MOV/3GP/MPG که می توانید با این پلیر قدرتمند فایل های با کیفیت 720P XVID را نیز پخش نمایید . این پلیر قدرتمند برای گوشی های آیون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی جنگی زیبای Shadowgun v1.0.2 را آماده کرده ایم . در سال 2350 موجوداتی حمله می کنند که جان اسلاند برای نجات جهان پا پیش میگزارد و وارد جنگ سختی میشود که شما باید آن را هدایت نمایید . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید . این بازی زیبا همراه با فایل دیتا می باشد .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما یکی از قدرتمند ترین مرور گر های اینترنت Dolphin Browser HD v7.0.1 را برای شما آماده کرده ایم . این مرورگر دارای سرعت بسیار بالایی برای باز کردن صفحات وب می باشد . یک ویژگی این مرور گر این می باشد که می تواند افزونه های فایر فاکس را اجرا نمایید . این مرور گر با کیفیت HD می باشد که می تواند 16 زمان مختلف دنیا را نمایش دهد . این مرورگر برای کوشی های آندروید می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

MobiCar Auto Mechanic v1.0 نام نرم افزاری می باشد که در آن اطلاعاتی از خرابی انواع لوزم ماشین به همراه تعمیر آن ذکر شده است که به راحتی قابل رویت می باشد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار تسبیح شمار حرفه ای TugaLogix Tasbeeh v1.0 را آماده کرده ایم . با این نرم افزار نمی توانید ذکر هایی که در طول روز میفرستید را قرار دهید و به شمارش آنها بپردازید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان 9.4 قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی زیبا و فوق العاده ای را با نام Final Fantasy III v1.1.0 آماده کرده ایم. شما در این بازی زیبا و دارای گرافیک بسیار بالا نقش یک نوجوان را بازی می کنید که می خواهد جهان را از تاریکی و زشتیها نجات دهد و در همین امر مشکلات زیادی درپیش دارید . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از دو تم جدید و بسیار زیبا با نام های Halloween Pacman و Blue Apple که به رنگ های نارنجی و آبی می باشند را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا بای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما یک نرم افزار امنیتی با امکانات بالا با نام F-Secure Anti-Theft v7.0.17240 را آماده کرده ایم . شما با این نرم افزار می توانید وقتی که گوشی شما گم شده یا سرقت رفته است با استفاده از یک پیامک گوشی را قفل و یا اطلاعات آن را پاک نمایید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان هر ورژنی قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از اس ام اس های عاشقانه ای را که همراه با شعر و جملات کوتاه می باشد را در پرشین موب آماده کرده ایم .

PersianMob.Net



 


 

GoodPlayer v3.7 نام نرم افزاری است که یک پلیر فیلم و موزیک و هم یک دانلودر قدرتمند به شمار می آید . این نرم افزار همه کاره قدرت نمایش فرمت های AVI, Xvid, Divx, DAT,VOB,FLV,WMV ,MKV,MP4,RM,RMVB,AC3,HTTP,FTP,RTSP,MMS,SMB,MMSH,MM ST,RTP,UPnP را دارد .هم چنین امکاناتی مانند قبل کردن فولدر ها و ... را نیز دارا می باشد . این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد IOS 3 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی Earth And Legend v1.0.6 را در اینجا آماده کرده ایم . این بازی یک بازی استراتژیکی می باشد که شما دارای یک منطقه می باشید و در آن منطقه همراه با خانه ها حیوانات و .. رشد می کنید و به تعلیم نیروهایتان برای مبارزه می پردازید . شما این باز را می توانید بصورت چند نفره نیز بازی نمایید . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را همراه با فایل دیتای آن از پرشین موب دانلود نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Movies v3.7.3 که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم می توانید اطلاعات و تریلرهای فیلم های جدید روز را مشاهده نمایید هم چنین می توانید فیلم های برتر باکس آفیس را نیز مشاهده نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ورژن 1.5 به بالا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار جالب Fruit Ninja 1.6.2 را برای شما در اینجا آماده کرده ایم . شما در این بازی مانند جنگجوی نینجا میوه ها را با شمشیر خود تکه تکه می کنید و با تکه تکه کردن میوه های شیرین امتیاز کسب می کنید . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بیشتر شما با مرورگر پرسرعت Opera Mobile آشنا هستید . این مرورگر با استفاده از سرور های قدرتمند خودش می تواند سرعت بارگزاری صفحات وب را بسیار زیاد افزایش دهد . همچنین این نرم افزار یک دانلود منجر قدرتمند داخلی نیز دارد . در Opera Mobile v11.10 قابلیت اجرای HTML5 و CSS 3 اضافه شده است . هم اکنون این نرم افزار را برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 را برای شما در پرشین موب آماده کرده ایم .

PersianMob.Net



 

 

تی شرت محرم (طرح تاسوعا)

تی شرت تاسوعا یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

 برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران می باشد

برای مشاهده توضیحات بیشتر  کلیک کنید

قیمت :17000 تومان

تی شرت محرم (طرح عاشورا)

تی شرت عاشورا یک تیشرت فوق العاده زیبا

 برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران می باشد

برای مشاهده توضیحات بیشتر کلیک کنید

قیمت :17000 تومان

شال محرم (طرح تاسوعا)

شال تاسوعا یک شال فوق العاده شیک و زیبا

 برای آقایان خوش سلیقه و واقعی می باشد

برای مشاهده توضیحات بیشترکلیک کنید

قیمت :9800 تومان

شال محرم (طرح عاشورا)

شال عاشورا یک شال فوق العاده شیک و زیبا

 برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران می باشد

برای مشاهده توضیحات بیشتر کلیک کنید

قیمت :9800 تومان


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از 2 تم های زیبا و با گرافیک را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Grass و Paradise می باشند که از گرافیک بسیار بالایی برخوردارد . این تم ها برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net




 




 

آقای کاروشی ژاپنی که شخصیت اصلی این بازی می باشد برای نجات شاهزاده خانم سفری را پر از خطرات آغاز میکند . در این بازی شما باید پازل ها را کنترل نمایید تا راه را بپیمایید . این بازی در 50 مرحله می باشد . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net




 




 

در اینجا برای شما مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبای Use Your Illusion را برای شما آمده کرده ایم . این تم های زیبا در رنگ های نارنجی و آبی می باشند که از گرافیک بسیار بالایی برخوردارند . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net




 




 

FolderPlay v1.8 نام یک موزیک پلیر قدرتمند می باشد که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . شما با استفاده از این موزیک پلیر می توانید فرمت های WAV, LPCM, FLAC, APE/MAC, AC3, MP3, OGG, AAC را بصورت نمایش در فولدر آن پخش نمایید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 مانند گوشی های N8 و C7 و ... می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net




 




 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Whale Trail v1.0.3 را برای شما آماده کرده ایم . در این بازی زیبا شما یک نهنگ می باشید که در راه یک سفر می باشد که در طول را به چیز های عجیب برخورد می کنید و همچنین دشمنانی سد راه شما میشوند که باید آن ها را نابود نمایید . این بازی زیبا برای گوشی های آیفوت و آیپاد می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net




 








 

بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment