Sunday 6 November 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade JadidTarin Haye Mobile - HOT

 

 
DocScanner v5.0.5 نام یک نرم افزار بسیار حرفه ای تبدیل عکس به فایل PDF می باشد . شما می توانید از یک کاغذ یا یک وایت برد و ... عکس بگیرید و آن را تبدیل به فایل PDF کنید جالب اینجاست که این نرم افزار می توانید نوشته های داخل متن را بخواند و به رسمیت بشناسد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل IOS 3 آیفون و آیپاد تاچ می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .
PersianMob.Net



 


 

Mr. Bean را که همه شما میشناسید ! این بازی برای شما بازی جالبی را آماده کرده ایم با نام Mr. Bean Out of Control v 1.0 که یک بازی هیجانی و مهیج می باشد . Mr. Bean در این بازی از یک تپه ای با شتاب در یک مسابقه عالی پایین می آید و شما باید او را راهنمایی کنید و از موانع رد بشید . این بازی برای گوشی های آندروید می باشد و بدون فایل دیتا قابل نصب و اجرا می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا نرم افزار JuiceDefender Ultimate v3.8 را که برای افزایش طول عمر شارژ باطری شما می باشد را آماده کرده ایم . این نرم افزار با استفاده از کنترل خودکار و پیشرفته وایرلس ، حالت های شبکه ، تنظیمات رنگ و روشنایی هوشمند ، کنترل اسکرین سیور و .... می تواند مصرف باطری گوشیتان را به حداقل برساند . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

UC Player 3.0.3.19 نام یک پلیر قدرتمند می باشد که هم اکنون برای شما اماده کرده ایم . این پلیر قدرتمند می تواند فایل های صوتی و تصویری با فرمت های MP4,.AVI,.FLV,.WMV, .3GP, .3GPP,.MKV,.RM,.RMVB,.F4V را پشتیبانی و پخش نماید . این پلیر قدرتمند برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 9.4 (سری 60 ورژن 5) می باشد . هم اکنون می توانید این پلیر قدرتمند را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه ای از 2 تم فوق العاده زیبا را با موضوع Abstract را برای شما آماده کرده ایم . این تم ها با نام های T Halloween Time و Happy Disco که دارای گرافیک بسیار بالایی می باشند . این تم ها برای گوشی های سری 60 ورژن 5 نوکیا مانند 5530 و 5800 و N97 و ... طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبا و جذاب Qvik Wooden Labyrinth 3D v.1.00 را برای شما آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا باید مهره ها را برای رسیدن به مقصد جا به جا سازید . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 مانند N8 و C7 و ... ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما پک تم جدید Primavera را که دارای 4 نوع رنگ از این تم می باشد را در اینجا برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا از گرافیک و طرح بسیار زیبایی برخوردارند . این تم ها برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Harald Meyer CameraPro v2.2.4 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید با استفاده از دوربین خود با کیفیت بسیار بالا عکس بگیرید . این نرم افزار با پردازش بیشتر عکس هایی که میگیرد حجم و کیفیت عکس ها را بالا می برد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه ای شامل اس ام اس های سره کاری دختر و پسر ها و جک های خنده دار و جدید را برای شما در پرشین موب آماده و جمع اوری کرده ایم .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی زیبای Rope Rescue HD v1.0 را قرار داده ایم . شما در این بازی زیبا باید پرندگان داخل قفس را آزاد نمایید به این گونه که یک طرف طناب را به چرخ دنده ها و یک طرف دیگر را به قفس متصل سازید . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل IOS 3.1 یا بالاتر قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این بازی را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

BoldBeast Recorder Advance v2.90 نام نرم افزار قدرتمند ضبط مکالمات تلفنی می باشد که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . این نرم افزار قدرتمند کار یک دستگاه ضبط صوت را میکند . امکانات این نرم افزار عبارت اند از : ضبط مکالمات تلفنی بصورت خودکار ، بدون صدای بود در هر دو طرف ، پخش و حذف و کپی و ارسال و ... کلیپ صوتی ، گذاشتن رمز عبور و ... . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 و 3 و سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Perfect Ear Pro v2.07 که هم اکنون برای شما قرار داده ایم می توانید علم و هنر موسیقی را یاد بگیرید . این نرم افزار مملوع از انواع سبک های موسیقی می باشد که به شما این امکان را میدهد با گوشی کردن به آن ، آن سبک از موسیقی را که همراه با توضیح و اسم آن می باشد را یاد بگیرید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Camera Genius v3.9.1 نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به شما این امکان می دهد تا بصورت حرفه ای مانند دوربین های حرفه ای فیلم برداری کنید . این نرم افزار امکاناتی مانند زوم دیجیتال ×6 ، تایمر و ضبط صدا ، کلید های فوری تمام صفحه ای که به شما امکان عکس برداری و اشتراک گذاری را می دهد ، ضد لرزش و تار شدن تصویر ، ویرایش عکس ها و ... . این نرم افزار قدرتمند برای گوشی های آیفون و آیپاد می باشد که می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 

 

مجموعه نرم افزاري GPS 2012 اورجينال (اختصاصی پرشین موب)

اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس،سازگاربا تمامي گوشي ها در قالب يک DVD 

شامل نکات مفيد در ارتباط با استفاده از نرم افزارهاي مجموعه و مطالب آموزشي  ارزشمند و کاربردی

نرم افزارهای پرطرفدار موقعیت و مکان یابی به صورت ماهواره ای به همراه نقشه شهرهای ایران  شامل نرم افزارهاي GPS براي سيستم عاملهاي :

سيمبين ، ويندوز موبايل ، آندرويد ، آيفون ، جاوا

بیش از 110 نوع نقشه در فرمتهاي مختلف و مورد نياز شامل ترفند و نکات آموزشی به زبان فارسی در قالب موضوعاتی مانند :

 (کدهای مخفی گوشی ها ، بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل ،افزایش عمر مفید باطری ، راه های عکاسی بهتر با موبایل و ...).دارای کامل ترین و مهم ترين برنامه هاي کاربردي در زمينه موقعيت يابي به همراه آموزش فارسي نصب و نقشه هاي مهم آنها

 

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید ...

قیمت :4500 تومان


 

هم اکنون برای شما بازی گلف بسیار زیبای Everybody's Golf 2 v1.0.1 را برای شما قرار داده ایم . این بازی زیبا به بازی کنندگان مبتدی نیز اجازه می دهد تا مهارت خود را در گلف بالا ببرد و هم چنین به بازی کنندگان حرفه ای نیز اجازه میدهد تا گلف بازی بسیار خوبی را همراه با امکانات کامل گلف بازی داشته باشند . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ورژن 2.1 به بالا می باشد . این بازی زیبا را همراه با فایل SD می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما مجموعه 2 تم فوق العاده زیبا را با موضوعات مختلف برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Yin Yang Dragon و The Moon می باشد که دارای گرافیک بسیار عالی و زیبا می باشد . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های 5800 و 5530 و... نوکیا طراحی شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا و با گرافیک بسیار عالی با موضوعات مختلف را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Black Ferrari و Pink Star که بسیار شیک هستند می باشند . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3 مانند N8 و C7 و ... طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بیشتر شما نام شرک را میشناسید و یا فیلم های آن را دیده اید . Shrek Kart HD v1.02 نام بازی بسیار زیبا و بسیار جالب می باشد . شما در این بازی باید به ماجراجویی بپردازید که بصورت دوم شخص می باشد و می توانید شخصیت های دیگر را کنترل نمایید . این بازی زیبا محصولی از کمپانی Gameloft می باشد . این بازی برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Lucky Coins را آماده کرده ایم . شما در این بازی بسیار زیبا بای اشکال یکسان را 3 تایی کنار هم بچینید تا وقت شما به پایان نرسیده . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 9.4 می باشد که هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزاری با نام Mobile Info 2.0 که قابلیت نمایش اطلاعات گوشی را دارد را برای شما قرار داده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را مشاهده نمایید . این نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 5 قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

ezPDF Reader v1.5.2.0 نام نرم افزاری می باشد که می توانید با آن فایل های PDF را بخوانید و ویرایش کنید . دارای امکاناتی مانند نمایش تصویر بند انگشتی فایل ، زوم خودکار ، حاشیه نویسی ، ذخیره قسمتی از فایل ، باز کردن لینک در فایل ، قابلیت خواندن زبان های عربی ، چینی ، ژاپنی و .... می باشد .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment