Wednesday 27 May 2015

[-- Fun-DL --] کارهایی که نباید در طول رابطه جنسی انجام دهید

 

 


کارهایی که نباید در طول رابطه جنسی انجام دهید

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
 


 

کارهایی هستند که در طول رابطه جنسی بهتر است انجام نگیرند در حالیکه بسیار افراد آگاهی کامل را نداشته و دست به انجام این کارها در طول رابطه جنسی می زنند. کارهایی مانند نبوسیدن همسر در طول رابطه جنسی یا مهمتر از آن عدم توجه به ارضاء شدن یا نشدن او صدمات جبران ناپذیری به رابطه ی زناشویی وارد می کند.
در این مطلب سعی شده تا شما را با کارهایی که به رابطه جنسی شما صدمه وارد میکند آشنا کنیم تا با پرهیز از انجام این کارها رابطه زناشویی خود را محکم تر و با صمیمت بیشتری ادامه دهید.

 

-قبل از رابطه جنسی لمس بخش هایی از بدن همسر لازم است
در حالی که بسیاری از افراد از رابطه جنسی لذت می برند اما گفتنی است که قبل از آمادگی همسرتان نباید این کار را انجام دهید زیرا ممکن است موجب ناراحتی و درد در او شود یا به سادگی موجب ترسیدن او شود. بنابراین قبل از انجام رابطه جنسی به لیسیدن گوش، گردن، شانه یا هر قسمت دیگر بدن اطمینان حاصل کنید که او به اندازه ی کافی هیجان زده است و از نطر جنسی تحریک شده است.

 

- نبوسیدن همسر در طول رابطه جنسی

بسیاری از افراد به ویژه زنان زمان برقراری رابطه جنسی همسرشان را نمی بوسند. شاید موقعیت این اجازه را به آن ها نمی دهد. با این وجود، بوسیدن همسرتان در طول رابطه زناشویی بسیار توصیه می شود.

 

 

- چشم پوشی در طول رابطه جنسی از بخش هایی از بدن همسرتان
یکی از دانستنی های جنسی این است که در رابطه جنسی باید به تمام بخش های بدن همسرتان نیز توجه کافی داشته باشید. زانوها، شکم، پشت، کمر مردان نیز مانند این قسمت های بدن زنان بسیار تحریک کننده ی احساسات جنسی آنان می باشند.

 

- انداختن تمام وزن بدن یکی از کارهایی که نباید در طول رابطه جنسی انجام داد
از این کار به شدت بپرهیزید زیرا موجب آزار و ناراحتی همسرتان  در حین رابطه جنسی می شود.

 

 

- ساکت بودن در طول رابطه جنسی
آیا دوست دارید که بدانید همسرتان در چه حالتی است و به اندازه ی کافی لذت می برد یا نه؟ پس خودتان نیز نباید ساکت باشید و زمانی که لذت می برید بیان کنید. گفتن جمله ی ساده ای مانند" احساس بسیار خوبی دارم" کافی است.

 

- در رابطه جنسی خیلی زود یا خیلی دیر رسیدن به اوج لذت جنسی

خیلی زود یا خیلی دیر رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی، این به ویژه برای مردان خیلی مهم است. مردان باید توجه کنند که به محض رسیدن به ارگاسم خود را رها نکنند چرا که او ممکن است ارضا نشده باشد. خیلی کم یا زیاد انجام دادن این کار موجبات نارضایتی همسر را فراهم می آورد و آن ها باید توجه کنند که همسرشان نیز در رابطه جنسی ارضاء شود.

 

 

 


 

8 مزیت باور نکردنی رابطۀ جنسی سالم


بیایید در موردش صحبت کنیم

فعالیت داشتن در رابطۀ جنسی زناشویی ضرورتی برای داشتن زندگی سالم است. شاید نظرتان بیشتر بروی, کلاس کاهش وزن, یا ورزش های دیگر باشد, اما رابطۀ جنسی فقط برای تولید مثل و یا لذت بردن نیست. 600 ماهیچه در بدن انسان وجود دارد, رابطۀ جنسی بیشتر عضلات شما را درگیر می کند مانند بازوها, باسن, پاها, و ماهیچه های اساسی دیگر که باعث می شود کل بدنتان تمرین کند. در ادامه 8 مزیت باور نکردنی رابطۀ جنسی بیان شده است.

 


1. مسکن رفتار

بدیهی است که داشتن عمل جنسی لذت بخش است, اما می دانستید فقط جنبۀ فیزیکی ندارد و تاثیر عاطفی فراوانی دارد؟ مطالعات نشان داده است که افرادی که رابطۀ جنسی منظم دارند, خلق و خوی بهتری دارند و علائم افسردگی در آنها کمتر دیده می شود. اما چرا؟ باور داشته باشید یا نه, این تا حدودی بدلیل خروج مایع منی می باشد. خروج مایع منی باعث ایجاد تکان هایی در بدن می شود چون مملوء از ترکیبات مربوط به خلق و خو است. ترکیبی از اکسی توسین، اندورفین، سروتونین و پرولاکتین, بدنۀ آلت تناسلی تمامی این ترکیبات را جذب کرده و شما را از فردی پر تنش تبدیل به انسانی آرام می کند.

 


2. مسکن استرس

نه تنها داشتن رابطۀ جنسی احساستان را بهتر می کند, فشار خونتان را کاهش می دهد و مانند مسکنی برای استرس عمل می کند. تحقیقات نشان می دهد که افرادی که رابطۀ جنسی مکرر دارند, دارای فشار خون پایین تری نسبت به کسانی که از نظر جنسی فعال نیستند, می باشند. اکسیژن موجود در خون ذهنتان را از استرس های منفی دور می کند و با انتشار هورمونهای احساس بخش خوب مراکز لذت در مغز را فعال می کند. هیچ چیز بهتر از نداشتن استرس و داشتن رضایت نیست, مگر نه؟

 


3. مسکن درد


صرفنظر از اینکه چقدر برای سلامتی مان تلاش می کنیم, بعد از یک روز طولانی کاری همیشه سردرد, کمر درد, پشت درد برای ما وجود دارد. و آخرین فکری که به ذهنمان شاید خطور کند داشتن رابطۀ جنسی می باشد. اما این دقیقا همان کاری است که باید به عنوان یک مسکن درد طبیعی انجام بدهید؟ مطالعات ثابت کرده که داشتن رابطۀ جنسی می تواند هر نوع درد آزار دهنده ای را کاهش دهد. هجمه ای از oxytocin درست قبل از اینکه به اوج لذت برسید آزاد می شود و اندورفین فراوانی بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی در مغز آزاد می شود. که مانند مرفین عمل می کند, برای زنان حضور شی در داخل مهبل بصورت غریزی تحمل درد را افزایش می دهد. زنان قادر نخواهد بود بدون این مکانیسم تولد نوزادشان را تحمل کنند.

 


4. عادات ماهانۀ بهتر


این قسمت مربوط به سلامتی خانم ها می شود. آقایان, اخم نکنید – عادت ماهیانۀ زنانه. چطور اینکار با درد شکم کمتر و چرخۀ منظم تری انجام شود؟ ارگاسم مکرر, باعث درد شکم کمتر و احساس پوچی کمتری می شود. زنانی که اشتهای جنسی بیشتری دارند ارگاسم بیشتر و دوره های ماهانۀ کمتری را تجربه می کنند. چرا؟ ارگاسم های مکرر باعث عملکرد بهتر رحم یک زن برای از بین بردن ترکیبات گرفتگی عضلات می شود. بنابراین, افزایش تعداد انقباضات و لرزش های رحمی باعث می شود خون و ترکیبات مرده سریع تر و بهتر خارج شود.

 


5. سیستم ایمنی قویتر


دیگر هیچ بهانه ای برای بیمار شدن و بیرون رفتن در این فصل برایتان وجود ندارد – برای محافظت از بدن خود از ابتلا به سرماخوردگی و یا بیماری، سیستم ایمنی بدنتان را با افزایش تعداد رابطۀ جنسی تقویت کنید. بله, درست خواندید – داشتن رابطۀ جنسی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. تحقیقات نشان می دهد که افرادی که یک تا دو بار در هفته رابطه جنسی دارند در مقایسه با کسانی که رابطۀ جنسی منظمی ندارند، سه برابر ایمونوگلوبولین بیشتری در سیستم ایمنی خود دارند. ایمونوگلوبولین آنتی بادی بسیار قوی و قابل توجهی برای کمک به مبارزه با بیماری و حفاظت از بدن در برابر ابتلا به آنفولانزا است.

 


6. هوشیاری بیشتر

اگر دارید به خواندن این مقاله ادامه می دهید و به نصیحتم گوش می کنید, واقعا انسان زیرکی هستید. این فقط واقعیتی است که گفتم. غیر قابل انکار است که رابطۀ جنسی دارای مزایای جسمی و روحی فراوانی است, اما از لحاظ روانی چطور؟ گفته که شد عمل جنسی گردش خون بدن و ذهن را به شدت افزایش می دهد. گلوگز خون بعد از ارگاسم فوق العاده بالا می رود,که بدنتان آنرا به انرژی تبدیل می کند, و شما برای اینکه سطح توجه و بهره وریتان افزایش بیابد شدیدا به آن نیاز دارید.

 


7. پوست جوانتر


افزایش قابل توجه اکسیژن و گردش خون, باعث روشنایی موقت چهره تان می شود. ارگاسم باعث انتشار اندورفین ها و هورمون های رشد به بدن تان می شود که به التیام آسیب های ناشی از خورشید، سیگار کشیدن، و ساخت کورتیزول کمک می کند. بهرحال, اما بهترین مزیت رابطۀ جنسی در بلند مدت می باشد. مطالعات نشان می دهد که افرادی که رابطۀ جنسی منظم و بلند مدت دارند نسبت به کسانی که این رابطه را ندارند بین 7 الی 12 سال جوانتر بنظر می رسند!

 


8. جاذبۀ جنسی

رابطۀ جنسی یکی از بهترین حالت های تمرین ورزشی است, چونکه در آن بدن از لحاظ جسمی, روحی و روانی تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر روشنتر بخواهم بگویم: رابطۀ جنسی مانند تمرین هوازی است! که می تواند بین 85 تا 250 کالری را بسوزاند, البته بستگی به مدت و سطح فعالیت دارد, شما رابطۀ جنسی را به اندازۀ یک تمرین هوازی متوسط بروی تردمیل در نظر بگیرید.





لیوان Wow Cup

دیگر نگران ریخته شدن مایعات روی فرش یا ... نباشید

کودک خود را به خوردن مایعات تشویق کنید


قابل استفاده برای تمام سنین

قابلیت قفل شدن خودکار

این لیوان طوری طراحی شده است که در حالت برعکس

آب و یا آب میوه به هیچ عنوان ازش بیرون نمی ریزه


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1431417015.jpg

قيمت فقـط : 17000 تـومان

 


لیوان Wow Cup را می توانید به صورت 360 درجه بدون آن که قطره ای از مایع درون آن، به بیرون بریزد بچرخانید. مکانیسم نوآورانه لیوان با درپوشی دولایه که تنها با فشردن لب روی لایه بیرونی درپوش لیوان، مایع خارج می‌شود که این امر اجازه هدر رفتن و ریختن نوشیدنی را نمی‌دهد. از دیگر ویژگی های این لیوان دارا بودن تشتک سر پلاستیکی می باشد که مانع از آسیب دیدن و کج شدن دندان های کودکان شما می شود. همچنین نوع طراحی و رنگ های شاد این محصول کودک شما را تشویق به نوشیدن مایعات خواهد کرد.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1431417022.jpg

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1431417017.jpg


مشخصات لیوان Wow Cup:
ابعاد: 12.5 × 8 × 8 سانتی‌متر
وزن خالی: 105 گرم
وزن پر: 360 گرم
نوع سری: پلاستیک
گنجایش: 0.266 لیتر
جنس بدنه: پلاستیک BPA-Free

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1431417023.jpg

روش استفاده:
- درپوش لیوان را برداشته و نوشیدنی دلخواه را درون لیوان بریزید.
- درپوش لیوان را گذاشته و سپس جهت نوشیدن، لب خود را روی قسمت درپوش فشرده تا نوشیدنی از لیوان خارج گردد.
- مکانیسم نوآورانه لیوان با درپوشی دولایه که تنها با فشردن لب روی لایه بیرونی درپوش لیوان، مایع خارج می‌شود اجازه هدر رفتن و ریختن نوشیدنی را نمی‌دهد.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1431417016.jpg

قيمت فقـط : 17000 تـومان

 

قابل استفاده در ماشین، محل کار، مسافرت و ...

کارکرد آسان

قابلیت قفل شدن خودکار


شستشوی آسان

قابل استفاده برای تمام سنین


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1431417014.jpg

قيمت فقـط : 17000 تـومان

 

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment