Tuesday 19 May 2015

[-- Fun-DL --] چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

 


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی


با سلام. پیش از همه چیز بابت تاخیر یک شماره ایِ پیش آمده در انتشار «چهره ها در شبکه های اجتماعی» از همه شما عزیزان معذرت خواهی می‌کنیم. امیدواریم این قصور ما را با الطاف همیشگی تان نادیده بگیرید.

شماره 110 را با این سلفی از آزاده خانم نامداری با شال و مانتوی «کبود» رنگ در پشت فرمان شروع می‌کنیم که به لطف خدا همه چیز سر جایش است و خیلی خندان و بشاش و خوب بنظر می آیند و هیچ خطری سرور های اینستاگرام و آمار بازدید سایت ها را تهدید نمی‌کند! 

 



 

اکران فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» اولین اثر بلند صفی یزدانیان با هنرنمایی زوج دوست داشتنی و هنرمند سینما یعنی علی مصفا و لیلا حاتمی، مهم ترین سوژه روزهای گذشته چهره ها در فضای مجازی بود که با حضور ستاره های سینمای کشور در مراسم اکران، عکاسان و پاپاراتزی های وطنی را دست بکار کرد تا ده ها پست و عکس در شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص بدهد. در اینجا هم عکس حبیب رضایی و علی مصفا را در کنار پوستر فیلم مشاهده میکنید. تیپ و لباس علی مصفا، مخصوصاً شلوار ساسون دار و سگک کمربند زبانه دار و صد البته یقه بازِ پیراهنش آدم را یاد مردان دهه شصت و هفتاد می اندازد که این ظاهر انتخاب متفاوت و جالبی برای این روز ها می‌تواند باشد. 
 



 
علی مصفا، غرق صحبت با بهمن فرمان آرا، آلفرد هیچکاکِ سینمای ایران.
 



 
سادگی، وقار و هنرمندی. سه واژه ای که محبوبیت این زوج را فرا تر از سلیقه های شخصی برده و کاملاً همه گیر کرده است.
 



 
گپ و گفت بهناز جعفری و لیلا حاتمی با آب میوه های در دستشان که به همه داده بودند. شبنم فرشادجو هم در آن وسط از دیدن یک چیزی که نمی‌دانیم چیست حسابی شگت زده شده است!
 



 
جعفر پناهی و ناصر تقوایی در مراسم اکران فیلم «در دنیای تو ساعت چند است».
 



 

نوید محمد زاده و پژمان بازغی در فرش قرمز جشنواره فیلم کن به عنوان عوامل فیلم «ناهید» ساخته آیدا پناهنده که به نمایندگی از سینمای ایران در این جشنواره حضور دارد. همانطور که ملاحظه میکنید نوید جان با جدیت خاصی در حال دفاع از عزت و کیان ایران و ایرانی در مجامع بین المللی است، فقط چون یک مقدار هوا بارانی بود و یکی از فرش قرمز ها خیس شده بود، نوید مجبور شد شلوار را بالا بزند، وگرنه خودش چنین انتخابی در چنین مراسمی نداشته است!
 



 

سلفی ترلان پروانه در مقنعه و لباس مدرسه. یادش بخیر یک دورانی دختران دبیرستانی با مقنعه چونه دار و مانتو اپل دار و چهره ای نزدیک به تاج السلطنه سوگلی ناصرالدین شاه از لحاظ تراکم مو در صورت، وقتی به صورت دسته جمعی از مدرسه راهی خانه میشدند اُبُهَتی آرنولد شوارتزنگر وار داشتند که یک محله را دقایقی استند بای می‌کرد! دختر دبیرستانی این روز ها را هم که می‌بینید!
 



 

یک عکسِ پینک از ترانه علیدوستی، دختر همیشه پانزده ساله سینما.
 



 

انشاالله پس از 120 سال عمر با عزت. 

رضا جان لطفا دیگر از این پست ها نگذار. مطمئن باش با دعای مردم خیلی زود خوب می‌شوی.
 



 

آزیتا خانم ترکاشوند در حال آماده سازی خود برای اسب سواری. آفرین بر شما که نکات ایمنی را رعایت می‌کنید!
 



 

عکسی که بهاره رهنما از همسرش طی افتتاحیه یک تئاتر گرفته است. پیمان قاسمخانی با گذاشتن ریش کمِ کم 15 سال بزرگتر شده است؛ موافقین قیام کنند. مخالفین هم که مهم نیستند!
 



 

عکس آتلیه ای شهرزاد عبدالمجید. عکسی که به رسم گذشتگان جا داشت سیاه و سفید شود! ولی خب شهرزاد جان کوتاهی کرده اند. با دیدن سوراخِ ایجاد شده روی بینی شهرزاد یک سوال کلی در مورد این عزیزانی که بینی خود را سوراخ میکنند به ذهنم آمد. آیا این عزیزان از هر سه سوراخ تنفس می‌کنند؟! سوال بعدی اینکه آیا موقع بیرون دادن دود قلیان از آن سوراخ هم دود خارج میشود؟! یا دکوری است؟! اگر پاسخ دهید ممنون می‌شویم.
 



 

روناک یونسی و تعریفی که از حس زیبای مادر بودن دارد. با عکسی زیبا که مهرسام کوچولو را خوابیده در آغوش مادر نشان می‌دهد.
 



 

بله! فقیهه خانم سلطانی و همسر جان پای سفره عقد. عرض تبریک و آرزوی خوشبختی برای فقیهه سلطانی عزیز. انشالله همه جوانان این مرز و بوم یک روز از این عکس ها در کنار همسر پای سفره عقد بیاندازند!

بلند بگو آمییین! 
 



 

امیر نوری بازیگری مظلوم تر از قاسم زارع برای مسخره بازی هایش پیدا نکرده است!
 



 

افشین پیروانی به کنسرت محسن یگانه رفته بود که این عکس را در پایان کنسرت با هم انداختند.
 



 

عکسی نوستالژیک از جوانی های شادروان استاد محمد علی سپانلو در کنار تنها دخترش، شهرزاد سپانلو که احتمالاً او را نیز بشناسید.
 



 

عکس آتلیه ای بامزه آقا ارشان خواجه امیری در روز تولد یک سالگی!
 



 

علیرضا جهانبخش، جوان آینده دار و خوشتیپ فوتبال کشورمان با این عکسش که او را با جایزه بهترین بازیکن لیگ یک هلند نشان می‌دهد، به اینستاگرام بازگشت. تبریک به علیرضا که بدون شک مایه افتخار کشورش است.
 



 

مهدی پاکدل و دوچرخه سواری در هوای بهاری. و تشکر ویژه از اپلیکیشن های ویرایش عکس که به تنهایی لوکیشن این عکس را از استان البرز به استان مازندران تغییر هویت داد! 
 



 

شهره قمر در حال تماشای سقف.
 



 

سلفی جالب سوسن پرور و دوستان در ماشین.
 



 

دوستان در پشت صحنه کار جدید. پیام دهکردی، الهام پاوه نژاد، نیکی نصیریان، فریبا متخصص، خاطره حاتمی و سایر دوستان.
 



 

گویا عزیزان پشت پرده صدای ملت را به گوش نوید جان رساندند که باعث شد بلافاصله لباس ها را عوض کند و این عکس را آپلود کند! و همچنین تشکر ویژه از پژمان بازغی که در این لحظات سخت نوید را تنها نگذاشت!
 



 

این روز ها مُد شده موقع عکس انداختن با انگشت اشاره به یک جایی اشاره کنی. مهم نیست به چه و کجا! مهم این است که فقط اشاره کنی! در این عکس سحر قریشی هم در حال اشاره کردن تشریف دارند!
 



 

مینا ساداتی در حال خاطره بازی. از این که چه خاطره ای است و چه ماجرایی را شامل میشود چیزی نقل نشده است. البته هیچ ربطی هم به ما ندارد! خاطره خودش است!
 



 

امیر محمد زند و جد بزرگوارش در یک روز معمولی! امیرمحمد جان وکیل الرعایا به داشتن نواده ای چون شما افتخار می‌کند! (از خواستن مدرک و شجره نامه از امیرمحمد زند صرف نظر می‌کنیم).
 



 

امروز تولد 34 سالگی بهنوش طباطبایی است. برای بانوی دوست داشتنی سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی و سعادت داریم. در این پست هم متین ستوده این روز را به بهنوش تبریک گفته است.
 



 

قضیه از این قرار است که بامداد یکی از روز های گذشته، یک مامور پلیس امنیت خودروی محسن افشانی را به جرم ویراژ و دُر دُر در نیمه شب به پارکینگ منتقل کرد و محسن به مثابه کودکی که اسباب بازی اش را به زور از وی گرفته باشند، خیلی عصبانی و عجولانه در یک پست حاوی کلمات غیر متعارف خطاب به آن مامور پلیس امنیت، از خجالتش در آمد و البته پستش را پس از مدتی پاک کرد. همین پست سوژه سایت ها شد تا محسن را بکوبند و این متنی که میبینید واکنش محسن جان به آن قضیه است. خب عزیز دل! نیمه شبی نرو دُر دُر تا گرفتار نشوی!
 



 

دستکاری آیلا کریمی در شرایط جوی کشور.
 



 

تینا آخوندتبار و عشق جدیدیش، تهمینه میلانی!
 



 

نیکبخت واحدی در ادامه سلفی در نقاط مختلف خانه به این میز ناهار خوری رسید. تقریبا با تمام بخش های منزل علیرضا جان آشنا شده ایم و فقط حیاط خلوت پشتی و توالت فرنگی باقی مانده است.
 



 

آخی! عزیزم... چه ذوقی کرده. مجید جان با این روندی که شروع کرده ای مجوز را تا پایان هفته به باد ندهی خیلی خوب است! در ضمن کوتاه کردن ناخن ها و به نمایش نگذاشتن موهای زائد بدن، اگر چه در صدای پر احساس شما تاثیر ندارد، ولی در بهداشت شخصی و عدم تهوع حال ما تاثیر دارد!
 



 

سلفی خلاقانه شیلا خداداد و خانواده در دامان طبیعت.
 



 

حدیث میرامینی و ژستی تکراری که در اینستاگرام 70 درصد دختران ایرانی یک نمونه مشابه اش پیدا میشود!
 



 

پست شرمنداننده بابک جهانبخش برای دندانپزشک اش. خدا می‌داند این پست چند درصد در قیمت های جناب دکتر تاثیر دارد.
 



 

شرط میبندم تا بحال بهنوش بختیاری را از این زاویه ندیده بودید!
 



 

برخی دوستان هم هستند که به صورت ناگهانی طرفدار یونتوس شده اند. همان هایی که پارسال طرفدار اتلتیکو مادرید و سال قبلش طرفدار بورسیا دورتموند بودند! کلاً تیم مورد علاقه این عزیزان به نتیجه کسب شده توسط تیم ربط دارد. عِرق و تعصب هم که با کشک برابری میکند.
 



 

مریم خدارحمی.
 



 

متین ستوده با این عکس آتلیه ای و با یک احترام نظامی از کسانی که تولدش را تبریک گفته بودند تشکر کرد. متین 30 ساله شده است.
 



 

مهدی ماهانی با اشاره به این نکته که خانه شان در محله زعفرانیه واقع شده است است، با عکسی ترکیبی از جشن تولد های دوران کودکی و امسالش به استقبال تولد 32 سالگی اش رفت. 
 



 

سلفی رامبد جوان و امین حیایی در پشت صحنه برنامه خندوانه. استند آپ کمدی امین حیایی عالی بود.
 



 

عوامل فیلم «ناهید» روز فرش قرمز جشنواره فیلم کن. پژمان بازغی، نوید محمدزاده، آیدا پناهده، بیژن امکانیان که تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند در کنار ساره بیاتِ خوشتیپ که لوگوی مجله روی صورتش افتاده است!
 



 

لاله اسکندری و علی زند وکیلی در حاشیه کنسرت علی جان.
 



 

آرش مجیدی در حال گرفتن جانی دوباره در آسمان شمال.
 



 

از اینکه روناک یونسی و خانواده به چه مناسبتی به دیدار سید حسن خمینی رفته بودند چیزی مشخص نیست، فقط امیدواریم صرفاً برای گرفتن عکس برای اینستاگرام نبوده باشد!
 




 

علی معلم و پژمان بازغی در محوطه جشنواره در حال تازه کردن نفس!
 


 

کوروش سلیمانی و بیستون.
 



 

شاهرخ استخری در حال گریم کردن هادی ساعی. روزگاری را بیاد آورید که هادی ساعی تنها طلای المپیک 2008 پکن را برای کاروان ایران به دست آورد تا یکی از بدترین نتایج کاروان ایران در تاریخ المپیک رقم نخورد. 
 



 

الآن دقیقاً شراره فرنژاد از چه زاویه ای این عکس را گرفته است؟! خودش در چه زاویه ای است؟!

ای کاش انقدر درگیر زوایا نبودم!

شراره فرنژاد یکی از اعضای گروه آریانِ خدابیامرز بودند.
 



 

البته محسن جان تعریف از خودتان نباشد یک وقت!
 



 

عکس عالیِ مجید صالحی و دوقلو های بانمک اش، آقا آروین و حنا خانم!
 



 

دوستان در یک رستوران. سحر قریشی، سیما خضر آبادی، علیرام نورایی و همسر جان و دوست عزیزشان.
 



 

سلفی دوستان در یک جایی. کمند امیرسلیمانی و پدر و مادر عزیز در کنار شبنم مقدمی و هنگامه قاضیانی و علی اوجی که خدارا شکر از بیمارستان مرخص شده و باز هم با توانی مضاعف در خدمت اینستاگرام و البته مطالب ماست!
 



 

مهراوه شریفی نیا و تینا پاکروان در جشن امضای یک کتاب. مراسم جشن امضا هم بساط جدید چهره ها است که هر روز یک جایی پهن میشود!
 



 

سلفی مجید قناد با منوچهر آذری عزیز، گوینده و مجری قدیمی رادیو و تلویزیون. منوچهر آذری از اقلیت های محترم کلیمی (یهودی) کشورمان هستند. 
 



 

سلفی علیرضا رئیسی با بهروز خان بقایی در منزل استاد بقایی.
 



 

حمید گودرزی و همسر محترم در یک رستورانِ سلف سرویس.
 



 

یخ بگذار رویش!
 



 

سلفی کامران نجف زاده ا بچه های گل فروشِ بهشت زهرا.
 



 

سلفی هستی مهدوی فرد و فاطیما بهارمست که این روزها حسابی با هم رفیق شده اند. امیدواریم این دوستی ها مستدام باشد و در پنج، شش عدد سلفی خلاصه نشود.
 



 

مشخص نیست که مهران ضیغمی با این توصیف از یاس تعریف کرده یا تخریبش کرده است!
 



 

دوستان در پشت صحنه فیلم «اینجا هوا خنک است». احتمالاً فیلم در شهرکرد یا اردبیل ضبط شده است!
 



 

حراج بهاری زانیار خسروی، با 50 درصد تخفیف! بجنبید تا تمام نشده است!
 



 

و عماد طالب زاده که ساتیار را با موشک کروز اشتباه گرفته است! هیچ وقت پدرانی را که بچه هایشان را تا ارتفاع 2000 پایی به آسمان پرتاب میکنند درک نکرده ام. این حرکت چه چیزی جز رعب و وحشت برای بچه دارد؟!
 



 

یک عکسِ کاملاً عادی از بهنوش بختیاری برای تبریک عید مبعث. 
 



 

ارسطو خان در کنار برادر زن های عزیز!
 



 

سلفی المیرا شریفی مقدم، مجری خبر تلویزیون و پسرش در پل طبیعت تهران.
 



 

پست پر احساس مهدی پاکدل در روز تولد همسر جان، با عکسی زیبا از بهنوش طباطبایی.
 



 

سلفی بیتا بادران و خواهر زاده موزیسین اش.
 



 

رضا یزدانی و عقابی که به تازگی حضانت اش را به عهده گرفته است! 
 



 

اینستاگرامت مشکل نداره افسانه جان، پروفایل های فیک و تقلبی از طرف خود اینستاگرام در حال مسدود شدن هستند و این است عاقبت تقلب کنندگانی که برای دو سه هزار فالوئر بیشتر دست به هر کاری میزنند!
 



 

عکسی که مربوط به سفر حج خاطره حاتمی و دوستان در چند سال پیش است.
 



 

عکسی از دوران کودکی هانیه توسلی که در کنار دوستانش در حال نقاشی کشیدن است.
 



 

سلفی جالب کامبیز دیرباز و نیاز خانم که گویا عازم مسافرت هستند.
 



 

سلفی پریناز ایزد یار سوار بر تله کابین یکی از شهر های شمال. سگش را هم با خود به تله کابین برده است تا از طبیعت زیبا لذت ببرد!
 



 

امیر قنادی، خواننده خوش صدای گروه 7 و کلکسیون گیتار اش!
 



 

فریبا کوثری به عیادت رضا ایرانمنش عزیز رفته بود که این عکس یادگاری را گرفتند.
 



 

آدم باید خیلی افسرده باشد که در اوج زیبایی فصل بهار در اردیبهشت، یک عکس پاییزی به اشتراک بگذارد! با آرزوی سلامتی برای شیوا طاهری.
 



 

الهام حاج فتحعلی در یکی از کشورهای اروپایی.
 



 

سیما تیرانداز دارد به تراژدی زندگی نیشخند می‌زند.
 



 

اشکان دژاگه هم هر چند ماه یکبار یک پست میگذارد تا صفحه اش مسدود نشود!
 



 

مژده لواسانی به تشریح اعضای خانواده مخاطبش و معرفی رفقایش پرداخت.
 



 

عکسی قدیمی مربوط به سال 59 از شهاب عباسی در آغوش پدر جان.
 



 

سلفی سامان فخارزاده مجری اخبار تلویزیون با یکی از دوستان در زیر برف بهاری.
 



 

سلفی خواهران فیروز آذر، یعنی السا و النا با یکی از دوستان، در کنار توصیفی جالب از سو تفاهم در روابط انسان ها.
 



 

سلفی علیرضا دبیر در استراحتگاه خدام عزیز حرم مطهر امام رضا (ع).
 



 

حسام نواب صفوی در گریم دشوار ترین و حساس ترین نقشی که تا بحال بازی کرده است، نقش شهید نواب صفوی که جدّ پدری وی نیز می باشد.
 



 

احتمالاً صدای عطسه یکی از عزیزان بوده است.
 



 

نادر جان با این عکست همین که خواب به چشممان بیاید کافی است! 
 



 

خاطره بازی سحر جعفری جوزانی. عکس بالا سمت راست مربوط به کودکی های سحر در کنار حمید خان جبلی است، عکس پایینی هم تاب بازی سحر کوچولو در آغوش پدر را نشان میدهد.
 



 

خوشحالی زیبا بروفه از حیات دوباره کاکتوسش.
 



 

هدف بهاره افشاری از گذاشتن دستش روی دهان صرفاً این بوده که نشان دهد لاک هایش با شالش ست هستند.
 


 

سلفی کلوزآپ مه لقا باقری.
 



 

الیکا عبدالرزاقی و مادر جان در دامان طبیعت.
 



 

حدیث خانم فولادوند در اتاق گریم.
 



 

سلفی حدیث میرامینی با یکی از دوستان یا آشنایان. و یا حتی اقوام. از کجا معلوم شاید برادرش است! خلاصه حدیث جان نگفته اند که این عزیز چه کسی هستند.
 



 

لاله صبوری و همسر محترم در پارک آب و آتش تهران.
 



 

مریم معصومی سوار بر تله کابین.
 



 

در استرالیا هم از این آتلیه ها پیدا می‌شود؟!
 



 

شیلا خداداد در کنار این آقا پسر که از روی شباهتش به شیلا حدس زده میشود که برادر، برادرزاده یا خواهرزاده وی باشد.
 



 

تینا خانمِ ورزشکار هم که همچنان در پی یافتن ورزش مورد علاقه اش است.
 



 

و این شماره را به پایان میبریم با این سلفی از ویدا جوان که این روز ها هنرنمایی اش را در مجموعه شمعدانی اثر سروش صحت شاهد هستید.
 





پشتی طبی راد به عنوان یک حمایت کننده برای ستون فقرات کمری عمل می نماید و برای قرار گرفتن بر روی تمامی صندلی ها طراحی شده است . ساختار اگونومیک  این محصول در راستای عمود قابل انعطاف بوده و میتواند بر مبنای فشاری که فرد بر آن وارد می کند به سمت عقب فرورفته  به طوری که با پرشدن انحنای طبیعی ستون فقرات از lumbar (ستون فقرات کمری ) حمایت مینماید . این ساختارمتشکل از یک ترکیب پلیمری است که نهایتا  بعد از ساعت ها آزمایشات آزمون و خطا خاصیت ارتجاعی لازم را یافته است .

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1429519256.jpg

قيمت فقـط : 39000 تـومان 



قابل استفاده در : :
با توجه به قابلیت تنظیم و انعطاف پذیری پشتی طبی راد در ارتفاع و عمق گودی کمر ، همه افراد بالغ می توانند از محصول استفاده کنند با این وجود افراد ذیل به جهت شرایط خاص کاری مخاطبان اصلی پشتی طبی راد هستند:
کارمندان ادارت وشرکتها و سازمانها و افرادی که بیشتر ساعات روز را پشت میز می نشینند
رانندگان سواری ازجمله شخصی وتاکسی
رانندگان اتوبوس وکامیون وترانزیت
کاربران صندلی درمنازل
بیمارانی که ازکمردرد و مشکلات ستون فقرات از جمله دیسک کمر رنج می برند
کاربران ویلچر

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1429519257.jpg

قيمت فقـط : 39000 تـومان 


 

استفاده از صندلی های ارگونومیک برای حفظ صحیح طرز قرارگیری ستون فقرات و کاهش فشار وارد بر آن ضروری می باشد اما هزینه های بالای این محصول برای تمام اقشار جامعه قابل پرداخت نیست . آنچه در یک صندلی ارگونومیک حائز اهمیت است بخشی است که با پر کردن انحنای طبیعی ستون فقرات ( lordotic curve   ) فشار اضافی وارد بر انتهای ستون فقرات را کاهش می دهد بطوریکه ماهیچه های اطراف ستون فقرات از مسئولیت اضافی حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات خلاص می شوند .
 .

 

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1429347444.jpg


ویژگی های پشتی طبی راد
1-جلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت

2-پشتی طبی راد با پرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری از ایجاد خستگی و درد درهنگام نشستن جلوگیری می کند .

3-جلوگیری از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات

4-پشتی طبی راد با تصحیح طرز قرار گیری ستون فقرات در نشستن های طولانی مدت از بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و ... جلوگیری می کند.

5-جلوگیری از گردن درد و سردرد

6-در نشستن های طولانی مدت اکثریت سردردها ازتغییرقوس  ستون فقرات در ناحیه گردن حاصل می گردند . پشتی طبی آراد با تصحیح طرز قرارگیری ستون فقرات  ازگردن درد و سردرد جلوگیری می کند .

7- بهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز

8-پشتی طبی راد با جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن سبب بهبود تنفس  و در نتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می گردد .

9-بهبود فرایند هضم

10-پشتی طبی راد با جلوگیری از خم شدن روی میز کاراز فشرده شدن حفره شکمی و محدود کردن هضم غذا جلوگیری می نماید .

11- بهینه سازی وافزایش راندمان کار

12-بعد از سرماخوردگی کمردرد اولین دلیل غیبت از کار می باشد . پیشگیری از خستگی زودرس و کمردرد به بهینه سازی ساعات کار می انجامد .

13- ایجاد ظاهرمناسب و افزایش اعتماد به نفس

14-طرز نشستن شما می تواند ذهنیت روحی افراد را نسبت به شما تغییر دهد. با پشتی طبی راد درست و با ظاهری مناسب بنشینید .

15- کاهش هزینه های درمانی فرد و بیمه گزاران

16-هزینه های درمان کمردرد با سرطان تقریبا برابری می کند مسلما جلوگیری از کمردرد به کاهش هزینه های درمانی می انجامد .

17- حذف هزینه های خرید صندلی های گرانقیمت ارگونومیک

18-پشتی طبی باراد با قابلیت نصب بر روی انواع صندلی ها ، تکیه گاه صندلی اداری و اتوموبیل شما را ارگونومیک  و طبی   می سازد و شما و سازمانتان را از تعویض و خرید صندلی های گرانقیمت بی نیازمی سازد .

 

قيمت فقـط : 39000 تـومان 

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (22)

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment