Saturday 9 May 2015

[-- Fun-DL --] خانه ای در میان ابرها (عکس)

 

 


خانه ای در میان ابرها (عکس)

صراط نیوز - اسلوونی یکی از محبوب‌ترین نقاط دنیا برای عکاسی است و بسیاری از کارت‌پستال‌ها و پوسترها از تصاویر این مکان ساخته‌شده‌اند.

من نور را در عکس‌هایم نشان دادم وقتی‌که ابتدا نوک کوه‌ها را لمس می‌کند و سپس به‌آرامی به سمت پایین قلعه و کلیسا حرکت می‌کند. تصاویر زیبای این دریاچه سحرآمیز و جادویی را می‌توانید مشاهده کنید.
 





 

عروسک فامیل دور

عروسک فامیل دور را می توان به همراه کلاه قرمزی محبوب ترین عروسکهای سینما و تلویزیون ایران نامید. این دو عروسک بهمراه سازندگان خود ایرج طهماسب و حمید جبلی برای اولین بار در برنامه صندوق پستی در سال ۱۳۷۲ در قاب تلویزیون ظاهر شدند و تا هم اکنون در کنار ما حضور دارند و در برنامه های مناسبتی تلویزیون و فیلم های سینمایی، بیندگان خود را میخکوب می کنند.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1429776645.jpg

 

قيمت فقـط : 28000 تـومان 

عروسک فامیل دور شخصیتی لوطی منش، پر حرف و فداکار و پر توقع دارد . این شخصیت عروسکی بدون هیچگونه چشم داشت و توقع و در بعضی مواقع به زور به دوستان خود کمک می کند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1429776647.jpg

 

 

عروسک عروسک فامیل با صورت کاملا پنبه  توسط عوامل سازنده مجموعه کلاه قرمزی سفارش و تولید شده است و سعی شده تا بسیار شبیه به عروسک واقعی ساخته شود و از نظر قیمت هم مقرون بصرفه باشد.

ویژگی های کلیدی:

عروسک پسر خاله

 ابعاد : 35 در37 سانتیمتر

 وزن عروسک : 118

جنس : پارچه پولیشی

سازنده : کشور ایران

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1429776646.jpg

قيمت فقـط : 28000 تـومان 

 

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment