Wednesday 25 September 2013

[-- Fun-DL --] Kelide Talaei Baraye Jazbe Shohar ~ Khandani

 

 


کلیـدهای طلایـی بـرای جـذب شوهــــر

(قابل توجه همسرانی که قدر شوهر را نمی دانند)


برخلاف جذابیت‌های جسمی، ایجاد جاذبه احساسی زمان زیادی می‌طلبد. اگر واقعاً می‌خواهید رابطه بلندمدتی را با شریک زندگی‌تان تجربه کنید، باید بسیار صبور باشید و در این راه تلاش زیادی به خرج دهید. در این مقاله با هم چند روش را مرور می‌کنیم تا بتوانید با شوهرتان ارتباط عاطفی عمیقی ایجاد کنید. پس برای آنکه شوهرتان را تحت تاثیر قرار دهید و یک زندگی زیبا را در کنار او تجربه کنید، از همین امروز دست به کار شوید.


برای همسرتان شخص قابل اعتمادی باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. کسی که آن‌ها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می شود که مردها محتاط تر عمل کنند.

یک زن مهربان باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

یک زن کاملا ایده آل باشید
مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مد می روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می آورند.

علاقه‌مندی همسرتان را زیر سۆال نبرید
سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های همسرتان ممکن است با سلیقه شما جور درنیایند و شما همان احساس را نسبت به آن فعالیت‌ها نداشته باشید. اما اگر قرار باشد به هم نزدیک شوید و رابطه صمیمی‌تری داشته باشید، باید فعالیت‌هایی را با یکدیگر انجام دهید. این مسئله کمک می‌کند یکدیگر را بهتر درک کنید و ابعاد دیگر فردی که دوست دارید را نیز به بینید. خودتان هم می‌توانید از قرار گرفتن در محیطی متفاوت لذت ببرید و دوستان جدیدی هم پیدا کنید.

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید
شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم‌ها معمولاً احساسات خود را در قالب واژگان بروز می‌دهند، در حالی که مردها ترجیح می‌دهند سکوت کنند و البته گریه هم نکنند. در بیان عشق هم همین تفاوت وجود دارد. عدم درک این تفاوت‌ها می‌تواند منجر به ناامیدی گردد و مانع برآورده شدن انتظارات همسران از یکدیگر شود. زمان خود را با همسرتان بگذرانید و ببینید چه چیزهایی او را خوشحال می‌کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد. بدین ترتیب درک متقابل میان شما افزایش می‌یابد و میزان سۆتفاهم‌ها به حداقل می‌رسد.

ارتباطی شفاف و صادقانه برقرار کنید
زنان راهکارهای زیادی دارند که می‌توانند به واسطه آن‌ها مردان را از نظر احساسی درگیر خود کنند. در حالیکه برخی زنان می‌کوشند با نادیده گرفتن مشکلات و تظاهر به تغییر سبک زندگی نظر شوهرشان را به خود جلب کنند، برخی دیگر تلاش می‌کنند با استفاده از برقراری ارتباط، رابط‌های مستحکم ایجاد کنند. آن‌چه را که می‌اندیشید در رابطه شما درست و یا نادرست است، صادقانه با همسر خود در میان بگذارید. با این کار این فرصت به وی می‌دهید تا انتظارات شما را درک کند و خود نیز آزادانه انتظارات و احساساتش را بیان کند. بدین‌ترتیب فرصتی فراهم می‌شود تا هر دو شما رابطه دوستانه‌تری برقرار کنید که به منزله شالوده رابطه میان شما عمل خواهد کرد.

از به کارگیری تدابیر منفی اجتناب کنید
مردان از زنان ناامید خوششان نمی‌آید. شرایطی را فراهم نسازید که شوهرتان در برابرتان بایستد. در مورد مسائلی که می‌دانید به هر حال تغییری در آن‌ها ایجاد نمی‌کند، از او انتقاد نکنید. از آنجایی که شما می‌خواهید رابط‌های احساسی ایجاد و آن را تقویت کنید، باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. به همسرتان فضا و زمان لازم را بدهید تا از پیله خود بیرون بیاید و همراه با شما احساس رهایی را تجربه کند. برای این منظور باید به نرمی و آهستگی این امکان را برای وی ایجاد کنید تا بتواند درک کند شما دارای چه شخصیتی هستید و به قدری اعتمادسازی کنید که احساس کند می‌تواند حرف دلش را با شما در میان بگذارد. برای ایجاد حس اعتماد، بسیار مهم است که خود شما تا حد امکان برخورد معقولی داشته باشید و مشکلات را با ملایمت و با نهایت صبر مدیریت نمایید.





آشنای محبوب 2 ( ناگفته های زناشویی)

(پرسش و پاسخ)

پكيج كامل و بينظير براي راهنمايي تمامي زوج ها

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان 

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1370944206.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 7500 تـومان       پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شما

با توجه به موضوعات مهمی که در DVD آشنای محبوب (راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی ) بدان پرداخته شده است از جمله مقدمات آمیزش ، رفتار جنسی، بهداشت جنسی، بیماری‌های جنسی، داروهای محرک، ناتوانی‌های جنسی، و ... و همزمان با استقبال بی‌نظیری که همچنان ازاین DVD بعمل می‌آید DVD جدید تحت عنوان ناگفته‌های زناشویی برای استفاده خانواده‌های محترم عرضه می‌گردد.

همسرانی که بعد از مدتی که از رابطه زناشویی آنها می‌گذرد ممکن است کمی‌ها و کاستی‌هایی را در ارتباط جنسی خود با همسرشان را احساس کنند و از این بابت نگران باشند.  بسیاری از افراد به علت حجب و حیا از بیان مشکلات جنسی خودداری می‌کنند و این در حالیست که میزان شیوع اختلالات جنسی در بین خانواده‌ها قابل توجه است و به مداخلات آموزشی مناسب در این زمینه نیاز دارد.

آيا از كيفيت ارتباط زناشويي خود ناراضي هستيد

آيا مايل هستيد در كيفيت رابطه زناشويي خود تحولي ايجاد كنيد

آيا مي‌دانيد باورهاي غلط بسياري وجود دارد كه شديداً كيفيت رابطه را از بين مي‌برد؟

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1370944205.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 7500 تـومان       پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شما

با ارائه این DVD آموزشی به بیماری‌های شایع مانند انزال زودرس، اختلالات نعوظی، سرد مزاجی، بطور مفصل‌تر پرداخته‌ایم. امیداست با ارائه این DVD در جهت رفع مشکلات جنسی زوجین گامی برداریم.

اساتید میهمان :
دکتر محمدرضا صفری‌نژاد (جراح متخصص بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری (ارولوژیست) .استاد دانشگاه عضو انجمن ارولوژی امریکا، عضو انجمن ارولوژی اروپا، عضو انجمن بین‌المللی ارولوژی .

دکتر پرویز مظاهری (روانپزشک، دبیر انجمن روانپزشکان ایران، مدیر عامل انجمن ارتقاء بهداشت و روان، کارشناس روانپزشکی کمیسیون‌های نظام پزشکی و پزشکی قانونی، کارشناس رانپزشکی رسانه).

آيا مي‌دانيد چه بيماري‌ها و خطراتي از رابطه زناشويي عارض مي‌شود

 كه دليل آن هم نداشتن اطلاعات لازم در اين زمينه است؟

آيا مي دانيد بيشتر مشكلات زناشويي با گرفتن مشاوره 

دلسوزانه و علمي به سادگي قابل حل مي‌باشد

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1370944207.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 7500 تـومان       پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شما

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment