Sunday 12 February 2012

[--> Fun-DL <--] Download > SMS < Download > SMS <

 

 
در اینجا برای شما مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با نام های Silver Skull و Bokeh Pro را هم اکنون آماده کرده ایم . این تم های زیبا بسیار شیک می باشند که دارای گرافیک بسیار بالایی می باشند . همچنین این تم های زیبا دارای آیکون های اختصاصی نیز هستند . این تم های زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 و سیمبیان آنا ساخته شده اند . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .
PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما یک بازی بسیار زیبای جنگی تخیلی Star Warfare:Alien Invasion v1.0 را در اینجا آماده کرده ایم . در این بازی زیبا شما باید دشمنان عجیب و غریب خود را در محیطی کاملاً تخیلی و زیبا شکست دهید و صلح را به سیاره خود بیاورید . در این بازی زیبا روش هایی بسیار زیبا برای جنگیدن نیز وجود دارد . این بازی زیبا برای آیفون و آیپاد ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بازی پرندگان خشمگین یک بازی پر مخاطب و بسیار زیبا می باشد که تا کنون برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است . این بازی زیبا در ورژن های مختلفی نیز آمده است . ما در اینجا برای شما سری جدید این بازی را با نام Angry Birds v2.0.2 Birdday Party را هم اکنون آماده کرده ایم . در این بازی پرندگان خشمگین جشن تولد خود را جشن می گیرند . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزاری برای مدیریت شبگه اجتماعی تویتر با نام Tweeties 1.10.0 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید بصورت کامل بر تویتر خودتان مدیریت داشته باشید همچنین این نرم افزار دارای گرافیک برای کار کردن با این نرم افزار می باشد . با این نرم افزار می توانید به راحتی پیام به دوستان خود در تویتر ارسال نمایید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزاری برای مدیریت ایمیل ها با نام MailDroid Pro v2.31 در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید بر ایمیل ها خود نظارت و مدیریت کامل داشته باشید . با استفاده از این نرم افزار می توانید میل هایی که بدست شما می رشد را ذخیره نمایید . این نرم افزار می تواند از Webdav و POP3 ، IMAP پشتیبانی کند . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار خواندن کتاب های الکترونیکی iBooks v2.0 را هم اکنون آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید کتاب های الکترونیکی را بخوانید . همچنین یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که می توانید کتاب مورد نظر را از iBookstore دریافت نمایید . با استفاده از این نرم افزار می توانید کتاب الکترونیکی را شخصی سازی نمایید یعنی اینکه با فونت مورد علاقه خود بخوانید . این نرم افزار برای آیفون و آیپاد که IOS 4.2 به بالا دارند قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از اس ام اس های جدید عاشقانه را جمع آوری و تهیه نموده ایم . این مجموعه شامل شعر و دو بیتی و متن های عاشقانه بسیار زیبایی می باشند . امید واریم از این اس ام اس های عاشقانه از پرشین موب لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار زیبا سازی ویجت ها با نام Fancy Widgets v3.4.3 full را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید صفحه گوشی موبایلتان را شخصی سازی نمایید . همچنین این نرم افزار دارای ویجت های بسیار زیبایی برای ساعت ، تاریخ و ... می باشد که گوشی شما را بسیار زیبا می سازد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما که بیشتر اوقات زنگ موبایل خود را تغییر می دهید و تنوع پذیر هستید مجموعه زنگ خور موبایل را آماده کرده ایم . این مجموعه دارای 10 زنگ بسیار زیبای موبایل می باشد که با فرمت Mp3 می باشد که مناسب برای زنگ موبایل است . شما می توانید این مجموعه را در یک فایل زیپ از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Downfall HD 2.08 را در اینجا آماده کرده ایم . با این بازی زیبا می توانید ساعت ها با موبایلتان سرگرم شوید . این بازی زیبا شباهت زیادی به بازی خانه سازی دارد . در این بازی باید بلوک هایی که از برای شما می آید را یک ساختمان درست نمایید و امتیاز کسب کنید . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما یک بازی اکشن و جنگی بسیار زیبای HITMAN v1.0 را در اینجا آماده کرده ایم . یک فرد قاتلی که آموزش دیده است که هیچکس از اصل او خبر ندارد هدف هایی از کارفرما به رسانیده میشود برای کشتن انسان ها . این بازی زیبا یک بازی جنگی تمام عیار است که در طی بازی با موسیقی زیبایش چند برابر می شود . این بازی زیبا برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما یک تم فوق العاده زیبای Striped Series را هم اکنون آماده کرده ایم . این تم زیبا دارای گرافیک بسیار زیبا و آیکون های گرافیکی می باشد . این تم زیبا را برای شما با 5 رنگ مختلف آبی ، سبز ، صورتی ، قرمز و نارجی برای شما آماده کرده ایم . این تم زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 و سیمبیان آنا قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این تم را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار مبدل قدرتمند Dragon Sight Unit Converter v.1.60 را در اینجا آماده کرده ایم . این مدل قدرتمند دارای 18 نوع تبدیل گر می باشد از جمله : ارز ، وزن ، مسافت و .... . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار موزیک پلیر بسیار قدرتمند Sensor Music Player v0.95 را هم اکنون آماده کرده ایم. این موزیک پلیر قبلیت کنترل با سنسور شتاب سنگ گوشی بر روی پخش کردن آهنگ ها را دارد . به عنوان مثال اگر شما گوشی را به طرفی بچرخانید موزیک بعدی اجرا می شود و قابلیت های دیگر برای این سو و آن سو کردن گوشی نیز دارد . همچنین می توانید این سنسور ها را شخصی سازی نمایید . این موزیک پلیر برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود iDownloader v2.5 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید زمانی که در مرورگر خود می باشید و لینک را می خواهید دانلود نمایید را به این نرم افزار بدهید تا دانلود نماید . با استفاده از آنکه بر روی لینک لمس داشته باشید و انتخاب نمایید تا با این نرم افزار دانلود نمایید . این نرم افزار قدرتمند برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما والپیپر بسیار زیبای I Love Flow! Live Wallpaper v1.22 را در اینجا آماده کرده ایم . این والپیپر دارای بسیاری از پس زمینه های زیبا با موضوع Love می باشد که متحرک می باشند . همچنین در این والپیپر ها می توانید رنگ انوای شکل ها را تغییر دهید و شخصی سازی نمایید . با لمس به اشکال در والپیپر می توانید سایز آنها را نیز تغییر دهید . این والپیپر بسیار زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از اس ام اس های جدید عاشقانه را جمع آوری و تهیه نموده ایم . این مجموعه شامل شعر و دو بیتی و متن های عاشقانه بسیار زیبایی می باشند . امید واریم از این اس ام اس های عاشقانه از پرشین موب لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار لانچر 3 بعدی سازی Full Screen Launcher Pro v1.6.5 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید محیط کاربری گوشی خود را سه بعدی سازید . این نرم افزار می تواند برنامه ها ی کاربری ، لیست مخاطبین و ... را سه بعدی سازد . همچنین این نرم افزار دارای ویجت های سه بعدی زیبا نیز برای جایگزینی ویجت های قبلی می باشد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment