Sunday 23 October 2011

[--> Fun-DL <--] SMS Asheghane > Wallpaper Love > Bazi > NarmAfzar > Mobile

 

 
مجموعه ای جدید و بهترین اس ام اس های عاشقانه که همراه با شعر و جملات می باشند را در مهر 90 برای شما در پرشین موب گرد آوری کرده ایم باشد تا مورد رضایت شما قرار کیرد .
PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Bubble Bom را آماده کرده ایم . در این بازی زیبا شما باید به رنگ نوپ هایی که به شما میدهد به همان رنگ شلیک کنید . این بازی بسیار بازی جالب و سرگرم کننده ای می باشد . این بازی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون بازی بسیار زیبا وهیجانی Reckless Getaway 1.0.3 را برای شما آماده کرده ایم . در این بازی بسیار زیبا شما دارای یک ماشین و شخصیت خلاف کاری می باشید که از دست پلیس ها فرار میکنید و ... . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ورژن 1.6 به بالا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار GoTo Menu v1.5 را که به شما امکان میدهد تا از صفحه نمایش با لمس کردن جهت دار بر روی گوشی خود به لیست کار ، منو یا ... بروید را برای شما آماده کرده ایم . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیتم عامل سیمبیان 3 مانند N8 و C7 و ... می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار Find Me v2.1 را گذاشته ایم تا به شما کمک کند وقتی موبایلتان به سرقت رفت آن را پیدا نمایید . این نرم افزار وقتی گوشی شما به تعویض سیم کارت میپردازید یک اس ام اس به شماره ی پیشفرضی که شما تعیین کرده اید میدهد . همچنین بعد از وارد کردن چند کلمه عبور اشتباه آژیر بلندی میزند . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Extended Controls v3.1 یک نرم افزار قدرتمند می باشد که با استفاده از آن می تواند آندروید خود را سفارشی سازید . با این نرم افزار می توانید ویجت ها ، گارلری ، تغییر آیکون ، ابزار ها و ... را شخصی سازی نمایید . این نرم افزار برای آندروید ورژن 1.6 به بالا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی زیبا و فکری Marble Solitaire را در پرشین موب آماده کرده ایم . این بازی یک بازی زیبای فکری می باشد که بصورت جاوا ساخته شده است و در سایز 360 × 640 می باشد . این بازی زیبا را هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

از زمانی که سیستم عامل آندروید آمده است نرم افزار های مختلفی ساخته شده است برای این سیستم عامل . موزیک پلیر های مختلفی نیز برای این سیستم عامل ساخته شده است . هم اکنون برای شما موزیک پلیر GoneMAD Music Player Full v0.28.1 که یک موزیک پلیر قدرتمند برای آندروید می باشد را برای شما در پرشین موب آماده کرده ایم .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 2 تم بسیار زیبا و با گرافیک بسیار عالی را هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با موضوع Movie می باشند که با نام های Darth Vader1 و Darth Vader2 میباشند . ای تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 طراحی شده اند که هم اکنون می توانید این تم ها را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا را با موضوع مختلف برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Cottage و Ubuntu Ana می باشد که دارای گرافیک بسیار بالایی می باشد . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3 طراحی شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 

ساعت النگویی طرح طاووس

طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت همه را حیرت زده خواهد کرد از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا با 169 نگین که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خـــوب عرضـــه میگردد پشـــیمان نخواهیـــد شد.

ads

شمایی که به دنبال جدیدترین و به روز ترین لوازم برای شیک پوش بودن می گردید و همه شمایی که از دادن هدایای تکراری خسته شده اید ساعت 169 نگین Dream گزینه ای مناسب برای شماست .

برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید ...

قیمت :15500 تومان



 

در اینجا برای شما یک ماشین حساب فوق پیشرفته مهندسی را برای شما آماده کرده ایم . شما با استفاده از نرم افزار Scientific Calculator v2.3 یک ماشین حسای مهندسی را در موبایل خود دارید که می تواند انواع توابع ریاضی مانند توابع مثلثاتی ، جبر ، لگاریتم ، رادیان و ... را محاسبه نماید . این ماشین حساب برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

LockMe v1.05 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید برنامه های در موبایل خود را چه نصب کرده اید و چه بصورت فابریک بوده اند را با پسورد مشخصی قفل سازید . اگر کسی سعی کند تا وارد برنامه شود و بعد از زدن چند پسور اشتباه گوشی به مدتی غیر قابل اجرای پسورد می باشد . این نرم افزار امنیتی برای گوشی ای سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازدید کنندگان عزیز پرشین موب بازی بسیار زیبای Deep Submarine Odyssey را آماده کرده ایم . در این بازی شما با یک زیر دریایی بر عمق آب میروید و چیز های با ارزشی را کشف خواهید کرد . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

همان طور که بیشتر شما می دانید Opera Mini یکی از پر سرعت و قدرتمند ترین مرورگر اینترنتی موبایل می باشد . مرورگر Opera Mini v6.10 با ذخیره کردن و فشردن کردن صفحات وب در سرور سرعت لود را بسیار بالا میبرد . یکی از ویژگی های این مرورگر داشتن مدیریت دانلود می باشد که فایل های شما را برای دانلود مدیریت می نماید . این مرورگر برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Autostart applications Modified که هم اکنون برای شما تدارم دیده ایم می توانید زمان بندی کنید که برنامه ای در ساعت مشخصی سروع به کار کند . این نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 5 سیمبیان می باشد مانند گوشی های 5800 و 5530 و ... که هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

BlueFTP v1.7 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید به مدیریت فایل های خود هم در گوشی و هم در مموری کارت بپردازید . این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد مانند مخفی کردن فایل ها ، دیدن تصاویر بصورت اسلاید ، کپی و انتقال و پاک کردن فایل ها ، کار با WiFi و Bluetooth و .... . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است که می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبای Ben10 یک سری از بازی های جالب می باشد که پرشین موب برای شما تدارک دیده است و سری های قبلی این بازی نیز در پرشین موب قابل دسترسی می باشد . هم اکنون این سری بازی را تحت عنوان Ben10 : Alien Force را برای شما آماده کرده ایم . این بازی بصورت جاوا می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Little River و Spider می باشند . این تم های گرافیکی برای گوشی های سری 60 ورژن 5 نوکیا مانند 5530 و 5800 و N97 و.... طراحی شده است. که هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون مجموعه ای از 2 تم زیبا با موضوع Festive را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های boo و Halloween skull می باشند که از گرافیک بسیار عالی برخوردارند . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا مانند N8 و C7 و ... طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی زیبای بستکتبال Slam Dunk Basketball v.1.00 را آماده کرده ایم . در این بازی زیبا شما می توانید با مهارت خود در بسکتبال به شهرت برسید و توپ های جدید بخرید و تماشاگر جذب کنید . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment