Friday 14 October 2011

[--> Fun-DL <--] Download Haye Jadid + SMS Haye Paeizi

 

 
در اینجا برای شما بازی جنگی و بسیار زیبا با نام Ontra را برای شما آماده کرده ایم . این بازی جنگی بصورت جاوا می باشد و در سایز 320 × 240 منتشر شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب این بازی زیبا را دریافت نمایید و لذت ببرید .
PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با موضوع Abstract را برای شما در اینجا آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Flower و Red Planet می باشد که از گرافیک بسیار بالایی برخوردارند . این تم های زیبا برای گوشی های سری 60 ورژن 5 نوکیا طراحی شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 2 تم بسیار زیبا با موضوع People را در اینجا برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Nikola Tesla و Girl With A Pearl می باشد که برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3 مانند N8 و C7 و ... طراحی شده است . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Lost Planet 2 نام بازی بسیار زیبا و جنگی تخیلی می باشد که پیش تر برای کامپیوتر بوده است و هم اکنون برای شما این بازی زیبا را برای سیستم عامل سیمبیان 3 اماده کرده ایم . این بازی زیبا با کیفیت بسیار بالایی می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Roller Coster را در پرشین موب آماده کرده ایم . بازی زیبای Roller Coster یک بازی بسیار هیجانی می باشد که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 9.4 ساخته شده است . این بازی زیبا ساین شده است و به راحتی قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این بازی را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار بسیار جالب Shake The Bottle را در پرشین موب آماده کرده ایم . در این نرم افزار جالب که شیشه ای می باشد که شما باید آن را بصورت فیزیکی در تعادل داشته باشید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 

 

بالاخره نسخه کامل  بازی محبوب فوتبال PES12 - 2012

نسخه کامل و اورجینال

PES2012

Pro Evolution Soccer 2012 یک شبیه ساز فوتبال است که هر ساله توسط شرکت کونامی شاهد آمدن سری های جدیدش هستیم. این نسخه ، نسخه ی کامل و کرک شده ی بازی pes 2012 میباشد.

 در این نسخه از بازی فوتبال دوستان شاهد موتور هوشمندی خواهند بود که باعث میشود هیچ حرکتی تکراری نباشد و تیم شما با دقت بسیار بالاتری به دستورات شما توجه کنند. از مشکلات سایر علاقه مندان به سری فوتبال های Pes نداشتن کنترل کافی روی switch بازیکنان بود و بازیکنان به موقع انتخاب نمیشدند. در این نسخه خواهیم دید که این مشکل رفع شده و گزینش بازیکنان در حین بازی کاملا هوشمند شده است. به گقته ی سازندگان این بازی هدف اصلی از ارائه ی نسخه ی pes 2012 نزدیک کردن دنیای مجازی به دنیای واقعی میباشد. این بازی از موتورهای شبیه سازی بسیار قدرتمندی بهره میبرد که باعث میشود که تمامی صحنه ها در بازی واقعی به نظر آیند.  برخی از خصوصیات این بازی را با هم مرور میکنیم.

 برای مشاهده عکس های بازی و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید ...

قیمت:  5200 تومان

ads


 

Spam Killer v2.0 نام نرم افزار می باشد که با توسط آن می توانید از ورود هرزنامه های و اس ام اس های ناخواسته و تبلیغاتی جلوگیری کنید . از امکانات بسیار عالی این نرم افزار این است که شما می توانید از آمادن اس ام اس هایی از طرف کشو ، شرکت ، اپراتور خاصی جلوگیری نمایید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 9.4 (سری 60 ورژن 5) ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در این جا برای شما بازی فوق العاده جالب HelpEarth را آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا باید به زمین کمک کنید بدین معنی که زمین مورد حمله قرار میگیرد و شما باید موشک هایی که به طرف کره زمین می آیند را نابود سازید . این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید بوده که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار Astro File Manager v1.0 را که یک نرم افزار مدیریت فایل می باشد را برای شما آماده کرده ایم . شما با استفاده این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های خود را مدیریت نمایید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیتم عامل آندروید ورژن 1.5 به بالا قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما یک نرم افزار جالب Pull Face v1.0 را در پرشین موب تدارک دیده ایم . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید چهره ی دوستانتان را به اشکال خنده داری در آورید . این نرم افزار بصورت جاوا بوده که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی سرگرم کننده و زیبای Brick Mania را آماده کرده ایم . در این بازی زیبا شما باید توپ را به آجر ها بزنید و امتیاز کسب کنید و به مرحله بعد بروید . این بازی زیبای بصورت جاوا بوده و در سایز 640 × 360 منتر شده است که قابل اجرا بر روی صفحه لمسی می باشد . هم اکنون می توانید از پرشین موب این بازی زیبا را دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

Zip Manager v1.0 نام نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا فایل های فشره را باز نمایید . همچنین با این نرم افزار می توانید یک فایل فشرده ایجاد نمایید . این نرم افزار می توانید با فایل های zip , rar , .... کار نماید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد . که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

File Hide v1.0 نام نرم افزاری میباشد که شما به راحتی می توانید با آن فایل هایی انتخابی خود را در موبایل خود Hide نمایید . یک امکان دیگر هم این نرم افزار دارد که با آن می توانید بر روی فایلی پسورد قرار دهید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 مانند N8 و C7 و . . . ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازدید کنندگان عزیز پرشین موب پلیر قدرتمند VLC Player v1.0 را برای شما آماده کرده ایم . این پلیر قدرتمند پخش فایل های تصویری و صوتی را دارد که یک امکان جالب در آن این است که شما می توانید موزیک و فیلم را با هم Play نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Tam Quoc اماده کرده ایم . این بازی زیبا یک بازی جنگی می باشد که بصورت جاوا و در سایز 320 × 240 منتشر شده است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

فصل پاییز شروع شده است برای بعضی فصل درس ، فصل زرد شدن رنگ برگ درختان فصلی که میتوان با آن خاطره ها آفرید . به مناسبت رسیدن فصل پاییز برای شما عزیزان همیشگی پرشین موب اس ام اس هایی در همین موضوع آماده کرده ایم . امید واریم مورد پسند شما قرار گیرد .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما 2 تم بسیار زیبای halloween hut 1 و halloween hut 2 را آماده کرده ایم . این تم های زیبا که از گرافیم بسیار بالایی برخوردارند برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند 5800 و N97 و ... طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما عزیزان 2 تم بسیار زیبا را که از گرافیک بسیار بالایی برخوردارند را آماده کرده ایم . این تم ها با نام های Transparent و alien می باشند که برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3 مانند گوشی های C6 ، C7 ، N8 و .... طراحی شده است . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Balance Toy Bricks را آماده کرده ایم . شما در این بازی جالب باید تعادل اهرم را بر قرار نمایید . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment