Monday 10 October 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade JadidTArin Ha Baraye Mobile Shoma - 2012

 

 
در اینجا برای شما بازدید کنندگان پرشین موب بازی زیبای Monsterilla "The First Wave" را آماده کرده ایم . شما در این بازی زیبا باید شکل های هم نوع را پیدا نمایید . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 9.4 (سری 60 ورژن 5) و در سایز 640 × 360 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .
PersianMob.Net



 


 

نرم افزار امنیتی Smart Guard به شما این امکان را میدهد تا هر قسمتی از موبایلتان مانند : Gallery و Messages و App و ... را با رمز مشخصی قفل نمایید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 می باشد و همچنین قابل نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 9.4 (سری 60 ورژن 5) نیز قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Smart Recorder نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان ضبط مکالمات را می دهد با امکانات زیاد . همچنین با این نرم افزار می توانید بصورت آسان صدا ضبط نمایید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 و سری 60 ورژن 5 می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دانلود نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما دوست داران پرشین موب بازی بسیار زیبای Mad Fighters را آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده . در سایز 320 × 240 منتشر شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم گرافیکی و بسیار زیبایی را برای شما با موضوع کارتونی در پرشین موب آماده کرده ایم . این تم های زیبا به نام های IchigoMugetsu و StreetlightCouple می باشند . این تم های گرافیکی برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 طراحی شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با موضوع Orginal را برای شما در اینجا آماده کرده ایم .این تم های زیبا و گرافیک بالا با نام های Meego و Oblique می باشند . این تم ها برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی زیبای Avtar Fortress Fight 2 را برای شما آماده کرده ایم . این بازی یک بازی جنگی در سطح شائولین می باشد که برای موبایل ساخته شده است . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 طراحی شده است که می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Door Bell v1.00 نام نرم افزار جالبی می باشد که هم اکنون برای شما دوست داران پرشین موب تدارک دیده ایم . همان طور که در تصویر پیداست شما می توانید در زدن با استفاده از زنگ در را شبیه سازی کنید . این نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 5 ساخته شده است که هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار CameraBag V1.0.1 که هم اکنون برای شما گذاشته ایم می توانید عکس های فوق العاده هنری و دارای فیلتر های جذاب بگیرید . یکی دیگر از امکانات این نرم افزار این است که به شما امکان میدهد تا عکس های گرفته شده را در فیس بوک خود به اشتراک بگذارید . این نرم افزار بای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی زیبای 3D Sky Fighter 2 را برای بازدیدکنندگان سایت پرشین موب آماده کرده ایم . در این بازی زیبا که جنگنده آسمان نام دارد شما باید با دشمنان خود در آسمان مقابله کنید . این بازی برای گوشی های دارای سیتم عامل سیمبیان 3 می باشند طراحی شده است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار فوق العاده جالب را با نام Touch Ripple برای شما آماده کرده ایم . این نرم افزار صفحه گوشی شما را مانند آب راکتی می کند که با دست زدن بر روی آن موج زیبایی درست میشود این موج ها مختلف می باشند که با تنظیمات بر روی این نرم افزار می توانید انتخاب نمایید. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیتم عامل آندروید می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 

 

گردنبند مغناطیسی پاور بالانس با پکیج اورجینال

تقویت فوق العاده هاله انرژی به صورت کاملا علمی و عملی
 اگر می خواهید به آرامش برسید و یا خواب راحتی داشته باشید
گردنبند مغناطیسی پاور بالانس را تست کنید!
 با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز را به خود هدیه دهید

استفاده شده توسط : علی دایی - هانیه توسلی - امین زندگانی - دیوید بکهام - کریستین رونالدو - لیندزی لوهان - ایکر کاسیاس - داوید ویا - رافائل نادال (تنیسور مشهور) - بازیکنان باشگاه بارسلونا (ویکتور والدز -داوید ویا - جرارد پیکه - اینیستا) و هنرمندان و ورزشکارن دیگر ...

 قیمت فقط : 11000 تومان


 

بیشتر شما با نرم افزار قدرتمند Nimbuzz کار کرده اید . این بار ما برای شما ورژنی از این نرم افزار با نام Nimbuzz 1.93 With Chatroom را فراهم کرده ایم تا هم بتوانید به چت خود در اکانت هایی که اجازه دسترسی به شما میدهد را بپردازید و هم وارد چت روم های پرترفدار و مشهور شوید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ورژن 1.2 به بالا ساخته شده است قبل از نصب ابتدا فایل Signed را نصب نمایید . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Mesa Info Booth نام نرم افزاری ی باشد که به شما این امکان را می دهد تا از آخرین اخبار های روز جهان مانند ورزشی ، هنری ، سیاسی و فرهنگی و .... باخبر بشید و نیز از آخرین اتفاق های بورس و سهام نیز با خبر باشید . هم چنین یک سری امکاناتی دیگر هم دارد که باید به اینترنت متصل باشید . این نرم افزار برای گوشی های جاوا می باشد که هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی زیبایی را با نام Worms 2011 Armageddon که نشان دهنده ماجراجویی کرم های کوچک می باشند را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و در سایز 640 × 360 منتشر شده است که هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا را در اینجا برای شما دوست داران پرشین موب آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Burnout و Skull که دارای گرافیک بسیار بالایی می باشند برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های 5800 و 5530 و N97 و... منتشر شده است که هم اکنون میتوانید از پرشین موب این تم ها را دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا را با موضوع Animal برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Owl و Feathers می باشند که دارای گرافیک بسیار بالایی برخوردارند که برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا طراحی شده است و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

GoGreen نام نرم افزار جالبی برای محاسبه آلوده کردن طبیعت از جانب شما می باشد . این نرم افزار ابتدا از شما سوال هایی مبنی بر آلوده سازی طبیعت میپرسد که باید به آن پاسخ صحیح دهید تا برای شما محاسبه کند که چقدر در آلوده کرده طبیعت نقش دارید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بازی های مار یکی از بازی های بسیار زیبای موبایل به شمار می رود که ختماً بیشتر شما بازی کرده اید . در اینجا برای شما یک نمونه بازی زیبای مار را با نام Snake Delux را برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا بازی بسیار زیبای Jet Ex Bombs Away را برای شما دوستان گرامی آماده کرده ایم . شما در این بازی جالب باید بمب را در نقطه همای خواسته شده پرتاب نمایید و منفجر سازید . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

Kaiten Mail v1.144 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید ایمیل خود را مدیریت نمایید . یعنی وارد ایمیل خود شوید و به ارسال یا دریافت ایمیل بپردازید . این نرم افزار از سرویس های IMAP و POP3 سرویس دهنده ایمیل شما پشتیبانی نیز می نماید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment