Tuesday 18 October 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade HOT Tarin va JADID Tarin Ha - Beshetabid !

 

 
با نرم افزاری که در پیش روی شما می توانید به برنامه های کلچینتان سریع تر دسترسی داشته باشید . نرم افزار Favourite Apps v1.0 به شما امکان میدهد تا 255 از نرم افزار دلخواهتان را بصورت یک دسترسی سریع در صفحه اصلی گوشیتان قرار دهید تا در صورت نیاز سریع تر دسترسی داشته باشید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .
PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Mc Venture را آماده کرده ایم . این بازی یک بازی زیبای فکری بوده است که بصورت جاوا بوده و در سایز 640 × 360 منتشر شده است که پیشتر در سایز 320 × 240 انتشار یافته بود در پرشین موب . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و معتاد کننده Meganoid Version 1.4.2 را آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت آندروید بوده و قابل نصب بر روی ورژن 1.6 به بالای این سیستم عامل را دارد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Call Blocker Version 16.0 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید تماس هایی که نمی خواهید را مسدود و بلوک نمایید و همچنین پیامک های تبلیفاتی و ... که ناخواسته می باشند و نمی خواهید به شما برسد را مسدود نمایید . یکی دیگر از امکانات این برنامه این است که می توانید یک جعبه خصوصی پیامک دریافتی برای خودتان بسازید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ورژن 1.5 به بالا قابل نصب می باشد .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا در موضوع Nature پروانه ها را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Butterfly Fantasy و Pink White Butterfly می باشند که پروانه های زیبا را به نمایش می گذارند . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند 5530 و 5500 و 5800 و .... ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشینموب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با موضوع Automotive را هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام Nfs Car و 3D Timer می باشند که از گرافیک و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا مانند C7 و C6 و N8 و ... ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Weather Touch نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را ببینید . این نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 5 سیمبیان ساخته شده است که البته می توانید بر روی گوشی های سیمبیان 3 نیز نصب نمایید . این نرم افزار ساین شده می باشد و براحتی قابل نصب است . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا نرم افزاری برای مدیریت و آسان سازی کار با وایرلس آماده کرده ایم . شما با نرم افزار JoikuSpot Premium V3.11 می توانید با WiFi فایل های خود را به اشتراک بگذارید و هم چنین می توانید پهنای باند کاملا محدود نمایید. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون بازی بسیار زیبای Plant vs Zombie را برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا یک سری از بازی های زامبی می باشد . این بازی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 مانند نوکیا N8 و C7 و ... ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

AVG PRO v2.5 نام شناخته شده ی آنتی ویروسی قدرتمند می باشد که اینبار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است . با استفاده از این آنتی ویروس قدرتمند می توانید با خیال راحت فایل از طریق اینترنت و بلوتوس و وایرلس دریافت نمایید . هم اکنون می توانید این آنتی ویروس قدرتمند را از پرشین موب دریاف نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Battery Improve نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید مشخصات باتری خود را ببینید . همچنین این نرم افزار نیز قدرتم این را دارد تا ببیند چه نرم افزار هایی بر روی گوشی خود در اجرا می باشد که با استفاده از این نرم افزار آن را ببندید و به سرعت گوشی خود بیفزایید . این نرم افزار بصورت جاوا می باشد و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Remote Desktop Version 2.11.1 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن و وصل شده به اینترنتی می توانید دسکتاب خود را مدیریت نمایید . این نرم افزار می تواند به سیستم عامل های ویندور ایکس پی سرویس پک 2 و 3 ، ویندوز ویستا ، ویندوز سرور 2003 و 2007 و ویندوز ویستا و 7 و ... نیز متصل شود . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 2 تم بسیار زیبا در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده ایم . این تم های زیبا با موضوع Festive می باشند . این تم ها دارای گرافیک بسیار بالایی هستند که با نام های Haunted House و Scary Angel منتشر شده اند .این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با موضوع Technology را برای شما در اینجا آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Electons icons و Windows 7 BLUE می باشند که برای گوشی های سیمبیان 3 طراحی شده اند . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 

 

بالاخره نسخه کامل  بازی محبوب فوتبال PES12 - 2012

نسخه کامل و اورجینال

PES2012

Pro Evolution Soccer 2012 یک شبیه ساز فوتبال است که هر ساله توسط شرکت کونامی شاهد آمدن سری های جدیدش هستیم. این نسخه ، نسخه ی کامل و کرک شده ی بازی pes 2012 میباشد.

 در این نسخه از بازی فوتبال دوستان شاهد موتور هوشمندی خواهند بود که باعث میشود هیچ حرکتی تکراری نباشد و تیم شما با دقت بسیار بالاتری به دستورات شما توجه کنند. از مشکلات سایر علاقه مندان به سری فوتبال های Pes نداشتن کنترل کافی روی switch بازیکنان بود و بازیکنان به موقع انتخاب نمیشدند. در این نسخه خواهیم دید که این مشکل رفع شده و گزینش بازیکنان در حین بازی کاملا هوشمند شده است. به گقته ی سازندگان این بازی هدف اصلی از ارائه ی نسخه ی pes 2012 نزدیک کردن دنیای مجازی به دنیای واقعی میباشد. این بازی از موتورهای شبیه سازی بسیار قدرتمندی بهره میبرد که باعث میشود که تمامی صحنه ها در بازی واقعی به نظر آیند.  برخی از خصوصیات این بازی را با هم مرور میکنیم.

 برای مشاهده عکس های بازی و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید ...

قیمت:  5200 تومان

ads


 

در اینجا برای شما بازی بسیار زیبای Dream Way را آماده کرده ایم . این بازی یک بازی تخیلی و بسیار جالب می باشد که شما را به مکان های تخیلی می برد . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد که هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Meteor Brick Breaker نام یک بازی بسیار زیبایی می باشد که در اینجا برای شما آماده کرده ایم . این بازی یکی از سری های پرترفدار بازی های موبایل می باشد که هم اکنون برای گوشی های دارای سیمبیان 3 برای شما اماده کرده ایم . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار قدرتمند Facial v3.0 را که برای فیس بوک می باشد را آماده کرده ایم . این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار موبایل جهت کار با فیس بوک می باشد . امکانات این نرم افزار مانند ارسال عکس ، فرستادن پست با استفاده از GPS ، اضافه کردن تقویم ، کار آرایی با صفحه لمسی ، زوم به عکس ها ، لینک دادن به اطلاعات و.... می باشد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

App Protector v1.0 نام نرم افزای می باشد که بوسیله آن می توانید هم قسمتی از گوشی خود را قفل سازید . یک امکان دیگر این نرم افزار این است که می توانید صفحه اصلی گوشی خود را قفل سازید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 9.4 (سری 60 ورژن 5) ساخته شده است که می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

App Manager v1.0 نام نرم افزاری می باش مه با کمک آن می توانید برنامه های نصب شده بر روی موبایلتان را مدیریت نمایید . به عنوان مثال می توانید نرم افزاری را انتقال دهید ، ویرایش یا پاک کنید ، دسته بندی کنید و .... این نرم افزار برای گوشی های آندروید می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

وقتی که شما نرم افزار یا اطلاعات دیگر یا اطلاعات صوتی تصویری را پاک می کنید به ظاهر پاک شده است ولی این گونه نیست و گوشی شما یک کچ ذخیره برای این اطلاعات دارد . History Eraser v1.0 این نرم افزار به شما کمک می کند تا این کچ ذخیره شده را پاک کنید و اینکه حریم خصوصی خود را حفظ کنید و سرعت گوشی خود را بالا ببرید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment