Sunday 30 December 2012

[--> Fun-DL <--] Downloade Bazi,NarmAfzar,Mostanad, ... ~ New

 

ميهن دانلود پربازديد ترين وب سايت دانلود ايراني

www.MihanDownload.com

هر روز با جديد ترين هاي دانلود روز دنيا با ما باشيد.

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Opera v12.12.1707 Final نرم افزار مرورگر اپرا

دانلود Opera نرم افزار مرورگر اپرا

در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت اپرا را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Opera جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر، فایرفکس و گوگل کروم به شمار میرود. این مرورگر دارای امکانات بسیار جالبی است که نظیر آنها را در هیچ مرورگری نمیتوان یافت به عنوان مثال فناوری Speed Dial که با کمک آن میتوانید سایت های دلخواهتان را که همه روز به آنها سر میزنید در برنامه وارد کنید تا دیگر بیهوده وقت خود را صرف باز کردن مجدد آنها نکنید در واقع فقط کافیست یکبار سایت مورد نظرتان را لود کنید و در دفعات بعدی ظرف چند ثانیه سایت لود می شود. همچنین امکان دیگری که در این نرم افزار قرار دارد Opera Turbo است که با بهینه سازی مرورگر سرعت گشت و گذار در اینترنت را تا حد چشمگیری افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Internet Download Manager v6.14 Final نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

دانلود Internet Download Manager نرم افزار اینترنت دانلود منیجر
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |
 

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Video2Brain Photo Restoration in Photoshop فیلم آموزش بازيابي و ترميم عکس در فوتوشاپ

دانلود Video2Brain Photo Restoration in Photoshop فیلم آموزش بازيابي و ترميم عکس در فوتوشاپ
| عکس هاي قديمي را بروز کنيد |
 

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Video2Brain - Photo Restoration in Photoshop را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. وقتي عکسهاي قديمي را به ديجيتال تبديل مي کنيد، اغلب با عکسهايي مواجه مي شويد که مدت زمان زيادي از گرفتن آنها گذشته است يا به شکل بدي نگهداري شده اند. در اين کارگاه 3 ساعته تيم گري تکنيک ها و تجارب خود را درباره تبديل عکسهاي قديمي به جديد در اختيار شما مي گذارد، از ترميم پاره گي ها و آسيب ديدگي ها تا افزودن رنگ در جاهايي که فاقد رنگ هستند. در اين برنامه همچنين شما فرا خواهيد گرفت که چگونه بطور غير مخرب کار کنيد به شکلي که اصلا اطلاعات مهم را از دست ندهيد و تصوير اصلي را حفظ کنيد و لايه هايي اضافه کنيد که تصوير شما را تغيير ندهد. همچنین فایل ها و پروژه های تمرینی که در هر درس مورد استفاده قرار میگیرد به صورت جداگانه همراه با فایل های ویدویی ارائه شده تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب آموزشی هر درس را فرا بگیرند.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Budokon Flow and Flexibility فیلم آموزش ورزشی جريان و انعطاف پذيری

دانلود Budokon Flow and Flexibility فیلم اموزش ورزشی جريان و انعطاف پذيري
| هنرهاي يوگا و مبارزه |
 

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Budokon - Flow and Flexibility را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن "جريان و انعطاف پذيري" است، نحوه نگاه شما به يوگا و مبارزه را تغيير مي دهد. اين تکنيک هايي که به دقت از Budokon يوگا سيستم MMA انتخاب شده اند به شما ياد خواهد داد که نقاط ضعف را زماني که در حال کشت زنجيره هاي جنبشي انرژي هستيد بشناسيد. راهنماي آموزشي ويژه (يک به يک تکنيک ها با کانکو کامرون شاين)، باعث مي شود اين دي وي دي هم براي افرد تازه کار و هم افراد کارکشته مفيد باشد. با تکنيکهاي مختلط بودوکان مانند غلط موج (Rolling Wave)، رقص سگ (Dancing Dog) و چرخ آب (Water Wheel) همراه با پا و ترکيب قابل توجه، اين ويدئو به شما چيزي نشان خواهد داد که هرگز نديده ايد.
کامرون شاين سيستمي را ايجاد کرده که تفکر درباره قدرت را تغيير خواهد داد. اين يک هنر اصلي است و يوگا با مکانيزم بدني  قدرت شما را بيشتر از قدرت بدني افزايش مي دهد. کانکو کامرون يک کار زنده، غيرقابل انتظار و موثر است. انرژي او باعث مي شود احساس سبکي کنيد و با صد در صد انرژي رواني بر قدرت خود تمرکز کنيد که با هيچ تمرين خانگي ممکن نيست.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Total Training for Website Design Extreme Website Makeover فیلم آموزش طراحی وب سایت

دانلود Total Training for Website Design Extreme Website Makeover فیلم آموزش طراحی وب سایت
| فیلم آموزش طراحي وب: عالي ترين سازنده وب در 2 دی وی دی |
 

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Total Training for Website Design - Extreme Website Makeover را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. اين برنامه هاي ويدئويي آموزشي شما را به مهارتهاي لازم براي تبديل يک سايت عادي به سايتي که با طراحي ويژه خود مطالب غني همراه با ابزار هاي لازم براي بهبود آن را ارائه مي دهد: خيالبافي، آتش بازي، فلاش زدن، مشارکت، فوتوشاپ و تصويرگري. شما واقعا مدهوش سادگي اين برنامه ها خواهيد شد. در این مجموعه آموزشی 11 ساعته «جان» تجربه خود را براي کمک به شما جهت درک چگونگي عملکرد اين مرورگرها و بسترهاي نرم افزاري در اختيار شما مي گذارد.
نکات برجسته:
- نکته هاي افزايش لوگو، مطالب مربوط به موجودي تصاوير، همين طور طراحي قالبها را فرا بگيريد.
- بفهميد که چگونه  از وب سايت خود براي ساخت کالاهاي بازاريابي مانند بروشورها، کارتهاي تبليغاتي و سربرگهاي شرکت استفاده کنيد.
- در استفاده از انتشار مطلب روي وب  و سل فونها و ... کاملا حرفه اي باشيد.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود TweakNow WinSecret 2012 v4.2.5 نرم افزار ایجاد تغییرات ویندوز

دانلود TweakNow WinSecret 2012 v4.2.5 نرم افزار ایجاد تغییرات در قسمت های مخفی ویندوز

TweakNow WinSecret یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه تغییر مقادر رجیستری و  ایجاد تغییرات در قسمت های مختلف و مخفی ویندوز می باشد. در واقع شما با دانلود و نصب این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تغییرات دلخواه خود را در رجیستری ویندوز اعمال کنید و سرعت سیستم را افزایش دهید. همانطور که می دانید رجیستری یکی از بخش های مهم و حیاتی ویندوز محسوب می شود و تمامی تغییراتی که در سیستم توسط نرم افرارهای مختلف اعمال می شود رابطه ی مستقیم با رجیستری داردو از طرفی کار کردن با رجیستری و مقادیری که در آنجا وجود دارد برای بسیاری از کاربران دشوار بوده و نیاز به دانش خاصی دارد که مختص کاربران حرفه ای می باشد. حال تصور کنید که می خواهید سرعت اینترنت خود را افزایش دهید و یا صفحه لوگین ویندوز را سریع بارگذاری کنید و بسیاری تغییرات دیگر, همه ی این تغییرات باید در رجیستری ویندوز اعمال شود. پس در این زمان شما نرم افزاری نیاز خواهید داشت که تمامی این کارها را برای شما انجام دهد. TweakNow WinSecret به شما کمک می کند تا بتوانید مقادیر دلخواه تان را به اسانی و در محیطی کاملا کاربرپسند بر روی رجیستری اعمال کنید و سرعت سیستم و بخش های مختلف را افزایش دهید.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Oozi Earth Adventure v1.0 بازی زیبا و ماجراجویانه

دانلود Oozi Earth Adventure v1.0 بازی زیبا و ماجراجویانه
 

Oozi Earth Adventure یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های ماجراجویی می باشد. داستان این بازی کم حجم  که از گرافیک دو بعدی بهره مند است در مورد یک خلبان به نام Oozi می باشد که در یک سیاره ناشناخته گرفتار شده است. Oozi که در واقع خلبان یک سفینه فضایی می باشد پس از خراب شدن سفینه اش مجبور شده است به خانه باز گردد و در این بین دشمننان زیادی وجود دارند که تصمیم در نابودی Oozi دارند. حال شما باید در نقش این خلبان ظاهر شوید و به وی کمک کنید که بتواند به خانه بازگردد. در طول بازی شما با دشمننان مختلفی روبرو می شوید که بیش از 10 دشمن قدرتمند هستند و شما باید تمامی قابلیت ها و قدرت هایی که دارید را کشف کرده و از آنها در مراحلی که پیش رو دارید استفاده کنید و در نهایت به مقصد برسید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Oktoberfest Manager v0.1 بازی مدیریت جشن اکتبر

دانلود Oktoberfest Manager v0.1 بازی مدیریت جشن اکتبر
 

Oktoberfest Manager یکی دیگر از بازی های کم حجم و بسیار زیبا می باشد که در سبک مدیریتی ساخته شده است. در این بازی شما مدیر یک کافی شاپ بسیار بزرگ در یکی از معروفترین پارک ها هستید. در ابتدای کار شما با تعداد محدودی کارگر سر و کار دارید و باید نوشیدنی , کیک و سایر چیزها به مشتریان دهید و به مرور در شغل خود پیشرفت خواهید کرد و کارگران بیشتری را استخدام می کنید و مشتریان زیادی را نیز جذب کافی شاپ خودد خواهید کرد و صاحب پول بیشتری می شوید. پس با توجه به شغل و کارگرانی که دارید می توانید ترقی کنید و کافی شاپ را گسترش داده و مشتریان را راضی نگه دارید و به طبع ثروت بیشتری بدست آورید. هم اکنون این بازی سرگرم کننده را می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Movienizer 5.6 Build 330 نرم افزار مدیریت آرشیو فیلم ها

دانلود  Movienizer 5.6 Build 330 نرم افزار مدیریت آرشیو فیلم ها
 

Movienizer یک نرم افزار کاربردی و مفید در زمینه مدیریت و دسته بندی فیلم ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا به آسانی تمامی فیلم هایی را که بر روی سی دی و دی وی دی دارید را بر روی کامپیوتر کپی کرده و یا فیلم هایی را که بر روی کامپیوتر دارید را وارد برنامه کرده و سپس آنها دسته بندی کرده و دسترسی سریعتر به اطلاعات آنها داشته باشید. توسط این نرم افزار می توانید نقد و بررسی های انجام شده فیلم، امتیاز، جوایز کسب کرده، مشخصات ساخت و بازیگران و کارگردان و  بسیاری از اطلاعات دیگر راجع به فیلم ها را مشاهده نمایید. این نرم افزار می تواند برای تمامی افرادی که به فیلم علاقه مند هستند مفید واقع شود و امکان ساخت یک آرشیو کامل و دیتابیس قدرتمند را برای آنها فراهم کند.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود WinTools.net Premium 13.0.1 نرم افزار بهینه سازی ویندوز

دانلود WinTools.net Premium 13.0.1 نرم افزار بهینه سازی ویندوز
 

WinTools.net Premium یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه بهینه سازی ویندوز می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا به آسانی تمامی بخش های سیستم را مورد آنالیز قرار داده و تمامی برنامه های ناخواسته را از روی سیستم حذف کنید و یا به آسانی فایلههای بیهوده و بی استفاده از روی رجیستری را از بین ببرید و مدیریت دقیق بر روی استارت آپ داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار کاربردی و کم حجم به سادگی می توانید سرعت رجیستری ویندوز خود را بهینه سازی کنید ، فایل های میانبر زائد و از کار افتاده را جستجو و در نهایت حذف نمایید ، Startup ویندوز را مدیریت کنید و یا از دیگر امکانات نرم افزار استفاده نمایید. Clean Uninstaller یکی از قسمت های نرم افزار است که به شما امکان حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را می دهد به طوری که اثری از آنها باقی نماند. Net Tweaker نام یکی دیگر از قسمت های نرم افزار است که امکان بهینه سازی اتصال به اینترنت و افزایش سرعت را برای شما فراهم می کند. همچنین یکی دیگر از امکانات این نرم افزار حذف فایل ها و فولدرهای شما بدون امکان بازگشت و بازیابی است که می توانید از آن برای فایل های محرمانه و خصوصی خود استفاده نمایید.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Swift To-Do List v8.0.36 نرم افزار مدیریت کارهای شخصی

دانلود Swift To-Do List v8.0.36 نرم افزار مدیریت کارهای شخصی
 

Swift To-Do List نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه مدیریت کارهای روزانه و شخصی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی امور روزانه را در برنامه ثبت کرده و مدیریت دقیق بر روی آنها داشته باشید. این نرم افزار می تواند استفاده شخصی و یا اداری داشته باشد و قادر است تا اطلاعات شما را بصورت دستی و یا بصورت فایلهای اکسل و HTML از شما دریافت کرده و آنها را در محیطی کاملا گرافیکی ذخیره نماید و در زمان های مقرر شما را از وقایع مربوطه مطلع سازد. همچنین شما می توانید از کارهای ثبت شده در نرم افزار پرینت بگیرید. البته نکته مهم این نرم افزار امکان اولویت بندی امور شخصی بر اساس ساعت , تاریخ و نوع قرار ملاقات ها می باشد که می توانید بصورت درختی آنها را مرتب کنید.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود مستند Polar Bears 2012 BluRay خرس های قطبی

دانلود مستند Polar Bears 2012 BluRay خرس های قطبی
 
|مستند ( خرس های قطبی ) محصول 2012  با کیفیت BluRay 720p|
 

|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستندهای حیات وحش میهن دانلود|
 

این مستند یکی از پر هزینه ترین و زمانبرترین مستندهای ساخته شده سال 2012 می باشد.در طی مدت 1 سال فیلم برداری از زندگی بچه خرسی که برای اولین بار قصد دارد بدون حضور مادرش زندگی کند.او باید در فصل تابستان که یخ ها نسبتا آب شده اند ، هم برای خود غذا تهیه کند و هم از خود در برابر خطرات موجود دفاع کند
خرس قطبی خرس بزرگی است که معمولاً در قطب شمال زندگی می‌کند.این خرس معمولاً به عنوان خرس سفید یا خرس شمالی نیز شناخته می‌شود.با توجه به گرم شدن زمین این موجودات در حال از بین رفتن هستند.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود 50 Performance Tricks to make your HTML5 Applications and Sites faster فیلم آموزش 50 نکته مهم براي افزايش کارآيي HTML5 و افزايش سرعت بيشتر سايتها

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی 50 Performance Tricks to make your HTML5 Applications and Sites faster را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. ايجاد برنامه هاي کاربردي وب با کارايي بالا براي هر توسعه دهنده وب بسيار مهم است تا آن سايت بصورت استاندارد و بر مبناي اجرا بر مرورگر وب و از طريق ويندوز قابل اجرا باشد. اخيرا مايکروسافت ميزبان کنفرانس BUILD 2012 در پرديس مايکروسافت در ردموند، واشنگتن بود. در اين کنفرانس، من فرصت داشتم با تيم کاري اين شرکت که بر روي Internet Explorer کار مي کردند آشنا شوم و 50 نکته درباره افزايش سرعت سايت فرا بگيرم.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود 100 Incredible Mixed Wallpapers 305 عکس گوناگون

دانلود 100 Incredible Mixed Wallpapers 305 عکس گوناگون

عنوان: عکس های فوق العاده با موضوعات گوناگون - Incredible Mixed Wallpapers
کیفیت: HD و HQ - خوب و عالی
رزولیشن: 1600x1200 - 2560x1600
فرمت: JPG
تعداد فایل: 100 عدد
سری: 305

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود 45 Beautiful Christmas HD Wallpapers 4 عکس کریسمس

دانلود 45 Beautiful Christmas HD Wallpapers 4 عکس کریسمس

عنوان: عکس های زیبا با موضوع کریسمس - Beautiful Christmas Wallpapers
کیفیت: HD - عالی
رزولیشن: 2560x1600
فرمت: JPG
تعداد فایل: 45 عدد
سری: 4

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود cmiVFX Mocha Pro Advanced فیلم آموزش نرم افزار Mocha

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی cmiVFX - Mocha Pro Advanced را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. اخيرا شرکت cmiVFX ويدئو جديدي با نام تجاري System's MochaPro Advanced Compositing Tactics Video عرضه نموده است اين برند جديد کارهاي بسيار مشکل را انجام مي دهد و استفاده از MochaPro و Adobe After Effects را آسان مي کند البته هر درخواست مرکب بر مبناي انتخاب شما بعد از انجام افکتهاي لازم قابل انجام است مانند EYE On Fusion، دود ناشي از ريخته گري، دود ناشي از سيگار روي ميز و... زماني که به عکسهاي غير ممکن مي رسد، بايد به راهي که بيرون جعبه است فکر کنيد. اجازه دهيد ترفندهايي در اين خصوص ارائه نماييم که گرفتن عکسهاي غیر ممکن و سريع را ممکن مي کند. برنامه ريزي پيش رو، هميشه نتايج بهتري دارد بنابر اين اشاره ي بهتري داشته باشيد و اين ويدئو را امروز ببينيد. همچنین فایل ها و پروژه های تمرینی که در هر درس مورد استفاده قرار میگیرد به صورت جداگانه همراه با فایل های ویدویی ارائه شده تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب آموزشی هر درس را فرا بگیرند.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود 50 Excelent Landscapes HD Wallpapers 122 عکس منظره

دانلود 50 Excelent Landscapes HD Wallpapers 122 عکس منظره

عنوان: عکس های عالی با موضوع منظره - Excelent Landscapes Wallpapers
کیفیت: HD - عالی
رزولیشن: 1920x1200
فرمت: JPG
تعداد فایل: 50 عدد
سری: 122

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود LiveLessons Python Fundamentals فیلم آموزش اصول پايتون

| براي هر دانشجو يا فرد حرفه اي که علاقه مند به يادگيري اصول پايتون است |
 

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی LiveLessons - Python Fundamentals را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. در اين بسته ويدئويي، توسعه دهنده پايتون و آموزش دهنده وسلي چون به شما کمک مي کند که به سرعت و کامل آن را ياد بگيريد، به طوري که شما بلافاصله خواهيد توانست در پروژه پايتون موفق شويد. فقط کليک کنيد و ببينيد. با هر قدم شما در اصول پايتون استاد خواهيد شد. اگر تاکنون تجربه پايتون را داشته ايد اين ويدئو ها به شما کمک خواهند کرد تا مهارتهاي خود را بهبود ببخشيد. درس بامعرفي ويژگي هاي اصلي زبان پايتون، از جمله اصول نحوه و نوع استاندارد و عمليات شروع مي شود. پيشرفت در درس به مباحث پيشرفته مانند مدل حافظه پايتون و برنامه نويسي هم مي رسد.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود 45 Beautiful Games HD Wallpapers 18 عکس بازی

دانلود 45 Beautiful Games HD Wallpapers 18 عکس بازی

عنوان: عکس های زیبا با موضوع بازی - Beautiful Games Wallpapers
کیفیت: HD - عالی
رزولیشن: 1920x1200
فرمت: JPG
تعداد فایل: 55 عدد
سری: 18

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود 100 Incredible Mixed Wallpapers 304 عکس گوناگون

دانلود 100 Incredible Mixed Wallpapers 304 عکس گوناگون

عنوان: عکس های فوق العاده با موضوعات گوناگون - Incredible Mixed Wallpapers
کیفیت: HD و HQ - خوب و عالی
رزولیشن: 1600x1200 - 2560x1600
فرمت: JPG
تعداد فایل: 100 عدد
سری: 304

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود CreativeLive A Shoot with Sue Bryce فیلم آموزش یک شات همراه با سو برایس

دانلود CreativeLive A Shoot with Sue Bryce فیلم آموزش یک شات همراه با سو برایس
| آموزش آرایش مو و صورت تا عکاسی و روتوش در فتوشاپ برای گرفتن یک شات زیبا |
 

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی A Shoot with Sue Bryce را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این فیلم آموزشی از سری فیلم های شرکت CreativeLive می باشد که در آن با Sue Bryce براي يک فصل، مانند پرنده اي روي ديوارباشيد! اين يک کلاس معمولي نيست، در اين کلاس هيچ داش آموزي وجود ندارد، هيچ ميزباني براي گفتگو نيست، تنها «سو» و دستيارانش و مشتريانش هستند. از آغاز تا پايان، سو موهايشان را آرايش خواهد کرد و آن را نشان خواهد داد و 4 نماي متفاوت طراحي را نشان خواهد داد، طراحي و خود نمايي، اما در جريان اين خود نمايي، سو و مشتريانش 30 قطعه از تصاوير زيبا را به نمايش خواهند گذاشت و بعد او خود بهترين ها را گزينش خواهد نمود. در پايان هم ما چند سئوال خواهيم داشت، اما درجريان اين کار، اين فقط سو و مشتريانش هستند، بنابر اين شما خواهيد ديد که سو چگونه کار مي کند زماني که همزمان او آموزش نمي دهد. اين يک معامله واقعي است.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود بازی Hitman Absolution PROFESSIONAL EDITION مامور ویژه ی 47

نام بازی: Hitman: Absolution
پلتفورم : pc
ژانر : Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: quare Enix Eidos Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : quare Enix Eidos Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ناگهان سكوت بازی با شكستن پنجره و پریدن مأمور 47 به داخل ساختمان از بین می رود و ما ناگهان شوكه می شویم. در همین حین نمایی باز از كتابخانه ای قدیمی كه دیگر تعطیل شده، می بینیم. فضای خاكی و كهنه آن مثل خانه ارواح است و حدس بزنید روح خبیس این كتابخانه چه كسی می تواند باشد؟

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Wondershare Video Editor 3.1.1.1 نرم افزار ویرایش فرمت های ویدیویی

دانلود Wondershare Video Editor 3.1.1.1 نرم افزار ویرایش فرمت های ویدیویی
 

Wondershare Video Editor یک نرم افزار حرفه ای و کاربردی در زمینه ویرایش فایلهای ویدیویی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مختلف را ویرایش کرده و آنها را مانند فیلمهای هالیوودی زیبا کنید. این برنامه دارای ابزارهای مختلف می باشد که همگی به شما کمک می کنند تا بتوانید ویدیوهای زیباتر و با کیفیتی را خلق کنید. بطور مثال شما می توانید قسمتی از ویدیو و یا صدای آن را ویرایش کنید و یا اینکه موزیک و تصاویر به ویدیو اضافه کنید و یا با کمک فیلترهای مختلف حالت های تصویری زیبایی را خلق کنید و یا متون موزد نظرتان را به ویدیوها اضافه کنید. این برنامه همچنین می تواند ویدیوهای ساخته شده را بر روی سی دی و دی وی دی رایت کند و یا آنها را برای پخش در دستگاه های قابل حمل و خانگی مانند iPhone, iPad, iPod بهینه سازی کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از فرمت های ویدیویی WMV, AVI, MP4, FLV, MOV, MKV, MTS را دارد و به کاربران اجازه می دهد تا فایلهای صوتی با فرمت های MP3, WMA, WAV, M4A, AAC, AC3, OGG و فایلهای تصویری با فرمت های BMP, JPG, PNG, GIF را به ویدیو اضافه کنند.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود SuperEasy Live Defrag 1.0.5.23.0014 نرم افزار دفراگ و یکپارچه سازی هارد دیسک

دانلود SuperEasy Live Defrag 1.0.5.23.0014 نرم افزار دفراگ و یکپارچه سازی هارد دیسک
 

SuperEasy Live Defrag یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی در زمینه دفراگ کردن و بهینه سازی هارد دیسک می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا به آسانی تمامی درایوها و کل هارد دیسک را مورد آنالیز قرار داده و سپس با فشردن کلید Defragment اقدام به دفراگ کردن کنید و سرعت پردازش هارد دیسک را افزایش دهید. در واقع شما با هر بار دفراگ هارد دیسک می توانید فضای خالی که در هارد ایجاد شده است را از بین ببرید و همین امر سبب می شود تا سرعت پردازش هارد افزایش پیدا کند و بسیاری از عملیات نظیر کپی کردن , اجرا کردن تصاویر و فایلها با سرعت بیشتری انجام شود. شما می توانید عملیات بهینه سازی و دفراگ را بصورت دستی و یا خودکار انجام دهید.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود TopStyle 5.0.0.83 نرم افزار طراحی سایت و ویرایشگر زبان های برنامه نویسی

دانلود TopStyle 5.0.0.83 نرم افزار طراحی سایت و ویرایشگر زبان های برنامه نویسی

TopStyle یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت های استاندارد و ویرایش کدهای CSS می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا وب سایت هایی را ایجاد کنید که با استانداردهای جهانی مطابقت داشته و قابل اجرا در تمامی مرورگرها با رزولوشن های مختلف باشد. این نرم افزار شما را قادر می سازد تا بتوانید فایلهای CSS مربوط به قالب های مختلف را به آسانی ویرایش کرده و خط به خط آن را تغییر دهید و سپس مناسب با نوع مرورگر قالب را مشاهده کنید و در صورت هرگونه مشکل آن را برطرف کرده و قالب های طراحی شده را برای اجرا در مرورگرهای مختلف بهینه سازی کنید. همچنین شما می توانید HTML را به XHTM تبدیل کنید و امکان ویرایش کدهای HTML, XHTML و CSS نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود Engelmann Media Videomizer 2.0.12.1112 نرم افزار بهینه سازی و تغییر فرمت ویدیوها

دانلود Engelmann Media Videomizer 2.0.12.1112 نرم افزار بهینه سازی و تغییر فرمت ویدیوها
 

Engelmann Media Videomizer یک نرم افزار بسیار مفید و کاربردی در زمینه بهینه سازی و تبدیل فرمت های ویدیویی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مختلف را بهینه سازی کرده و یا آنها را به سایر فرمت های تبدیل کنید. این نرم افزار با توجه به سادگی دارای امکانات متعددی می باشد که شاید کمتر نرم افزاری پیدا شود که با چنین حجم کم بتواند این قابلیت ها را برای شما فراهم کند. بطور مثال ممکن است شما فیلمی را توسط دوربین موبایل و یا دوربین های دیجیتالی تهیه کرده باشید و سپس دست شما در زمان فیلم برداری لرزیده باشد, آنوقت می توانید توسط همین نرم افزار اقدام به بهینه کردن و از بین بردن لرش کنید و یا ممکن است فیلم شما بسیار روشن و یا تیره شده باشد در اینصورت باز هم می توانید اقدام به ویرایش آنها کنید و سپس با بهینه سازی آنها تمامی مشکلات را از بین ببرید. همچنین این نرم افزار قادر است تا عملیات هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را برای شما انجام دهد و در کنار همه اینها از انواع فرمت های ویدیویی مانند DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،۳GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 نیز پشتیبانی می کند.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود StartIsBack v1.2.1 نرم افزار منوی استارت ویندوز هشت

دانلود StartIsBack v1.2.1 نرم افزار منوی استارت ویندوز هشت
 

StartIsBack نرم افزاری کاربرد و مفید برای تمامی استفاده کنندگان از ویندوز 8 می باشد. در واقع شما با کمک این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا منوی ویندوز 8 را دوباره بازگردانی کنید. چرا که در ویندوز 8 منوی استارت وجود ندارد و از آنجایی که تقریبا تمامی کاربران و استفاده کنندگان از نسخه های مختلف ویندوز با منوی استارت آشنا هستند و جز قابلیت های اصلی ویندوز می دانند لازم است تا دوباره به این قابلیت دسترسی داشته باشند. پس با نصب این نرم افزار از منوی استارت زیبا و مورد علاقه خودتان بهره مند شوید. شما با نصب این نرم افزار براحتی می توانید از منوی استارت بهره مند شوید و تمامی مشکلاتی که در زمان نداشتن این منو داشتید را پشت سر بگذارید. این نرم افزار قادر است تا تمامی امکاناتی را که در  استارت ویندوز 7 وجود دارد را در ویندوز 8 داشته باشید و می توانید آن را بر روی تمامی نسخه های مختلف ویندوز 8 نصب کنید.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود تمامی قسمت های مجموعه یو گی او Yu-Gi-Oh! GX Full Episode

دانلود تمامی قسمت های مجموعه یو گی او Yu-Gi-Oh! GX Full Episode

| دانلود تمامی قسمت های کارتون فوق العاده زیبای Yu-Gi-Oh! GX |
| همراه با لینک کمکی RapidShare |

 

کیفیت : خوب
فرمت : avi
 
انکودر : Tadeh@MihanDownload
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز : 5.8 از 10
خلاصه داستان :
کارتون یو گی او بر پایه بازی کارتی می باشد که هر نفر برای خودش کارت های خاصی دارد که با استفاده از آن جانور داخل آن را به بیرون می آورد و با رقیب خود می جنگد. داستان این کارتون از این قرار است که پسری که پدربزرگش مغازه فروش این کارت ها رو داشت عاشق این بازی بود . پدربزرگش بهترین کارت های خود را به او داده بود و او با دوستانش در مدرسه همواره این بازی را انجام می داد و همیشه پیروز میشد . روزی پگاسوس ( Pegasus ) خالق این بازی پدربزرگش را می دزدد و اعلام میکند که برای پس دادن او باید همه آنها در مسابقه جهانی این بازی شرکت کنند و یکی از آنها مقام اول را کسب کند ...

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود بازی Primordia مرد افسانه ای

 دانلود بازی Primordia مرد افسانه ای
 

نام بازی: Primordia
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy (Manage / Busin. / Real-time) / 3D
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Wormwood Studios
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Wadjet Eye Games
درجه بندی سنی : Pegi 12
قابلیت آنلاین:دارد

قرن ها می گذرد ، در آن هنگام که مرد افسانه ای داستان ما بر روی سیاره راه می رفت . در حال حاضر، در wastelands ، یک شهر متروکه ، فراتر از شهر متروپل یک ربات انفرادی به نام هوریشیو  فریاد آزادی سر می دهد.شما سفری عجیب به گذشته ای اسرار آمیر خواهید داشت.این یک نکته مهم است که چه استراتژی ای در قبال این بازی بگیرید.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن

 دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن
 

|مستند ( The Penguin King ) محصول 2012  با کیفیت BluRay 720p|
 

|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستندهای حیات وحش میهن دانلود|
 

پنگوئن یکی از موجودات دوست داشتنی قطب جنوب است.این مستند در مورد شاه پنگوئن می باشد که پس از سه سال به سرزمین خود باز میگردد ، جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده است.
پَنگوئن‌ها پرندگانی هستند بدون قدرت پرواز از راسته گُوِه‌سانان (Sphenisciformes) از خانواده گُوه‌گان (Spheniscidae) که از ماهی‌ها تغذیه می‌کنند آنها بال‌های کلفتی دارند که به عنوان باله شنا از آن بهره می‌گیرند. پنگوئنها در جاهای سردسیر نیمگردی پایینی زمین زیست می‌کنند.نام راسته و خانواده آنها نمایانگر شکل گوه‌ای بدن آنها است
از نظر ریشه‌ای نام پنگوئن متعلق به پنگوئن اقیانوس منجمد شمالی می‌باشداین پرندگان قادر به پرواز نیستند زمانی که ملوانها به اقیانوس منجمد جنوبی رسیدند همین نام را به پرندگان آنجا که قادر به پرواز نبودند اطلاق کردند. در مورد ریشه این نام گوناگون گویند.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

دانلود FlashBack Pro 4.1.1.2498 نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

دانلود FlashBack Pro 4.1.1.2498 نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش
 

FlashBack Pro ابزاری بسیار کارآمد و مفید در زمینه فیلم برداری از صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا بصورت کلی و یا تنها از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلم برداری کنید و سپس با کمک ویرایشگر آن اقدام به ویرایش فیلم ها کنید. این نرم افزار می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه فیلم های آموزشی باشد زیرا کاربر می تواند در هر قسمتی از فیلم که مایل باشد متون خود را بیافزاید. این نرم افزار به صورت پیش فرض دارای ویرایشگر فیلم بوده و به شما اجازه میدهد برای فیلم خود حاشیه نویسی داشته باشید و به آن نوشته و صدای توضیحات خود را اضافه کنید . این نرم افزار می تواند فیلم های خروجی را با فرمت های AVI و Flash رائه دهد و حتی آنها را با صفحات وب ترکیب کند . نرم افزار FlashBack با استفاده از تکنولژی جدید خود سرعت عمل بالایی را به شما ارائه میکند و باعث میشود عمل ضبط تصاویر در پس زمینه انجام شود بدون آنکه شما حتی وجود آن را احساس کنید . با برنامه FlashBack می توانید در فیلم خود صدا های کامپیوتر را ضبط کنید و یا فایل صوتی را به آن اضافه کنید و یا توضیحات خودتان را از طریق میکروفن ضبط  و به فیلم اضافه کند.

Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

http://www.salijoon.info/tempel/12.gif

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment