Tuesday 29 May 2012

[--> Fun-DL <--] NarmAfzar Haye Jadide Mobile + Game + SMS va Jok

 

 
هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Shariks v1.00 را آماده کرده ایم. این بازی زیبا مبتنی بر شتاب سنج گوشی شما می باشد. در این بازی زیبا شما باید توپ ها را با حرکات دست کنترل نمایید و همچنین توپ ها را جمع آوری نمایید . این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان آنا و بل ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .
PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار قدرتمند Polart Photorim HD v1.00 را آماده کرده ایم . این نرم افزار برای ویرایش حرفه تصاویر می باشند. این نرم افزار دارای افکت های بسیار زیبایی می باشد که شما به راحتی می توانید بعد از انتخاب عکس افکت ها را در عکس مورد نظر اعمال نمایید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان آنا و بل ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار قدرتمند MrAlshahawy Belle Extra Buttons v1.02 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید دکمه های اضافی را برای دسترسی سریع بر روی نوار ابزار صفحه اول نمایش گوشی قرار دهید. شما می توانید دکمه ای برای بستن ابزار های باز قرار دهید و به راحتی سرعت گوشی را نیز اضافه نمایید. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان آنا و بل ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

تعویض تم برای گوشی های موبایل جذابیت خاصی دارد . ما در اینجا برای شما تم بسیار زیبای Yoshi Theme Beta v1.00 را قرار داده ایم. این تم زیبا دارای آیکون های بسیار زیبا می باشد. همچنین دارای والپیپر و لوک اسکرین بسیار زیبایی است . این تم برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در بازی زیبای This Could Hurt v1.0 شما شاگرد Oakguard می باشید که یک روزی خود Oakguard می شودید. شما در این بازی تکامل یافته می شوید و با حمایت از درخت بلوط بزرگ زندگی میکنید و با قدرت می شوید. در این بازی شما به ماجراجویی می روید و بازی را در این هنگام به چالش می کشید. شما در این بازی باید از مکان های یخی و چاله ها بگزرید. این بازی زیبا برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه اس ام اس و پیامک های خنده دار و جملات جالب که میتوانید در ادامه مطلب بخوانید ....

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای PinMan v1.6 را در اینجا آماده کرده ایم. در این بازی شما باید پین من را از دست اشیا هایی که به دیوار پرتاب می شوند و به او می اسابت می کننده نجات دهید. شما می توانید پلباس پین من را سفارشی بسازید. این بازی با استفاده از شبیه سازی و پویا سازی 2 بعدی بسیار زیبا می باشد . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما والپیپر متحرک بسیار زیبای Galactic Core Donation v2.25 را آماده کرده ایم . این والپیپر زیبا نشان دهنده یک کهکشان بسیار زیبای متحرک می باشد. شما در تنظیمات این پس زمینه متجرک می توانید حالت های کهکشان، حساسیت به لمس، حرکت گوشی و دوربین، و رنگ کهکشان را تغییر دهید. این پس زمینه زیبا برای گوشی های آندروید ورژن 2.2 به بالا قابل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما نرم افزار جالب Tune Me v1.1.1 را در اینجا قرار داده ایم. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا های خود را با لحن و آهنگ های خواننده های معروف در بیاورید و همچنین می توانید صدای خود را ضبط نمایید. این نرم افزار قدرتمند می تواند از موزیک های داخل گوشی نیز استفاده نماید و الگو بگیرد. این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما موزیک پلیر قدرتمنمد NRG Player v1.0.9 را آماده کرده ایم . این موزیک پلیر قابلیت پخش انواع فایل های صوتی را دارد. با استفاده از این نرم افزارمی توانید تگ های موزیک را ویرایش نمایید. این نرم افزار قدرتمند دارای اکولایزر برای بالا بردن کیفیت صدا نیز می باشد . همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به جسنجوی موسیقی در Cloud بپردازید و موسیقی مورد نظر خود را دریافت نمایید. این نرم افزار برای گوشی های آندروید ورژن 1.6 به بالا قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانید این موزیک پلیر را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای JetEx 2 1.0.0 را در اینجا آماده کرده ایم. در این بازی زیبا شما باید کامیون باری را تا مقصد هدایت نمایید. این کامیون در بین راه به چاله ها و زمین های ناهموار بر می خورد که شما باید کامیون را از این چاله ها عبورد دهید. کامیون دارای نیتروژن برای کمک به شما نیز می باشد . این بازی زیبا دارای 135 مرحله می باشد. این بازی برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید.

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Emanuele Colombo Dukto v5.01 را هم اکنون برای شما در اینجا قرار داده ایم . این نرم افزار قدرتمند قادر است فایل ها ، پوشه ها و فایل های متنی را با استفاده از اتصال وایرلس به شبکه های محلی دیگر بفرستد . این نرم افزار قادر است تا فایل های را به شبکه های محلی مکینتاش، لینوکس، ویندوز بفرستند. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیا آنا و بل قایل نصب می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

X-plore 1.58 یک فایل منجیر بسیار قدرتمند می باشد که هم اکنون در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این فایل منجر قدرتمند به راحتی می تواندید به تمامی فایل های خود از جمله فایل های سیستمی گوشی دسترسی داشته باشید . این فایل منیجر قدرتمند نیز می توانید فایل های صوتی و تصویری و فایل های متنی را نیز نمایش دهد. این فایل منیجر قدرت فشرده سازی و خارج کردن از فایل های فشرده از جمله RAR را نیز دارد. این فایل منیجر قدرتمند برای گوشی های سیمبیان آنا و بل و سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی زمان قهرمانان Time of Heroes v1.0 یک بازی سرگرم کننده و بسیار زیبا می باشد. شاهزاده Minos در حال جستجو برای یک مکان و زمین مناسب برای خودش می باشد. سرزمین او را غارت کرده اند و او در پی پس گرفتن آن می باشد. در اینجا خانه های قدیمی را با یخ ساخته اند . شما در این بازی باید به جنگ بپردازید. این بازی زیبا دارای گرافیک بسیار بالا و داستانی هیجان انگیز می باشد که با موسیقی و فیلم بازی بسیار زیبا می شود. این بازی زیبا برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار PowerCam v1.9.2 که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم می توانید بصورت حرفه ای عکس برداری نمایید. این نرم افزار قدرتمند به شما اجازه می دهد تا عکس هایی با کیفیت بسیار بالا و با رنگ بندی بسیار عالی داشته باشید. این نرم افزار افکت های بسیار زیبایی که در اختیار شما قرار می دهد عکس هایتان را می توانید ویرایش نمایید. این نرم افزار برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون ممی توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه اس ام اس های فلسفی و جدید اردیبهشت 91 که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه کنید ...

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما پس زمینه بسیار زیبا و متحرک Cornfield Live Wallpaper v1.00 را آماده کرده ایم . محتوای این پس زمینه متحرک دارای یک آسمان با خورشید و ماه و ابرها می باشد. این پس زمینه زیبا به شب و روز و غروب آفتاب تغییر پیدا می کند که بسیار جالب است. این پس زمینه برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبا و اکشن Assaulter v1.07.00 را آماده کرده ایم. این بازی بسیار زیبا یک بازی تفنگی می باشد که شما باید دشمنانی که در سر راه شما می باشند را با اسلحه هایی که در بازی به شما داده می شود را بکشید و تروریست ها را نابود سازید . این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ورژن 2.1 بهخ بالا ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Battery Indicator Pro v5.1.5 برای نشان دادن میزان شارژ باتری موبایل می باشد. این نرم افزار نیز درجه حرارت، سالمیت باتری و میزان ولتاژ را نشان می دهد. این نرم افزار را می توانید با تنظیمات رنگ ها این وضعیت ها را نشان دهید. این نرم افزار نیز دارای وسجت بسیار زیبایی می باشد. این نرم افزار قدرتمند برای گوشی های آندروید ورژن 2.1 به بالا قابل نصب می باشد. هم اکنون می توانیداین نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment