Tuesday 1 May 2012

[--> Fun-DL <--] SMS & Joke + Downloade Khafantarin va Daghtarin Ha ~> Hatman Bebinid

 

 
مجموعه اس ام اس و پیامک های خنده دار و جملات جالب که میتوانید در ادامه مطلب بخوانید ....
PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده Luxor 2 HD v1.1.0 یک بازی پازلی با کیفیت خیره کننده در میان اهرام مصر و معابد باستانی با 88 مرحله متفاوت میباشد که مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 و 4S و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده مکس پین اینبار برای موبایل با عنوان Max Payne Mobile v1.0 یک بازی فوق العاده جذاب و اکشن میباشد که مخصوص آیفون 3و 4 و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید Siegecraft v1.0.6 یک بازی استراتژیکی و سرگرم کننده میباشد که دارای کیفیت های مختلف میباشد , این بازی مخصوص آیفون 3 و 4 و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Azul Media Player v3.5 یک نرم افزار فوق العاده برای پخش ویدیو و آهنگ و همچنین دانلود از اینترنت میباشد , این نرم افزار مخصوص آیفون 3 و 4 و 4S و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید Air Attack HD v1.3 Full یک بازی جنگی و هواپیمایی میباشد که دارای کیفیت خیره کننده و مراحل متفاوت و هیجان انگیزی و دارای محیط سه بعدی است , این بازی مخصوص تمامی گوشی ها آندروید است .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Majesty: Fantasy Kingdom Sim v1.13.26 یک بازی استراتژیکی و تاریخی میباشد که دارای کیفیت فوق العاده ای میباشد , این بازی مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی پرنده خشمگین با عنوان Angry Birds v2.1.0 نسخه بدون تبلیغات میباشد که دارای مراحل جدید و جذاب است و این بازی مخصوص تمای نسخه های آندروید میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Living Earth HD - World Clock and Weather v1.51 یک پس زمینه زنده از زمین به صورت سه بعدی یا 3D را نشان میدهد و دارای ساعت جهانی برای تمامی شهر های جهان را دارا میباشد و همچنین قابلیت نشان دادن آب و هوا و زنگ هشدار برای بیدار شدن را دارد , این نرم افزار مخصوص آیفون 3 و 4 و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Transparent Screen PRO v2.12 یک نرم افزار کاربردی برای زمانی میباشد که شما به طور مثال در حال قدم زدن میباشید و همزمان با گوشی خود در حال انجام کاری هستید و روبروی خود را نمیتوانید ببینید , به کمک این نرم افزار از طریق دوربین گوشی خود میتوانید در صفحه گوشی هم جلوی خود را ببینید به صورت پس زمینه و هم کار خود را انجام بدید , مقدار شفافیت دوربین برای دید جلو در تنظیمات قابل تغییر است , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی SOULCALIBUR v1.1.0 یک بازی اکشن و فانتزی میباشد که باید با شمشیر مبارزه کنید و دارای 19 شخصیت مختلف میباشد , این بازی مخصوص آیفون 4 و 4S و آیپاد تاچ 4 و آیپد 2 wi-fi و آیپد 2 wi-fi 3g میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Hide My Text/Call Logs - Girl+ v1.6.2 یک نرم افزار امنیتی برای محافظت از تماس ها و اس ام اس های شما میباشد و دارای امکانات فوق العاده ای میباشد , این نرم افزار مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی Cars 2 World Grand Prix Read and Race v2.1 یک بازی ماشین سواری و مسابقات ماشین فانتزی میباشد که قابلیت تغییر در ماشین و عوض کردن قسمت های مختلف آن را دارد , این بازی مخصوص آیفون 3 و 4 و 4S و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Battery HD Pro v1.0.4 یک نرم افزار برای آنالیز مقدار باتری مانده و مقدار زمانی که با باتری باقیمانده میتوانید با هر یک از نرم افزار ها کار کنید را نشان میدهد , مانند : گوش کردن آهنگ , دیدن ویدیو , حرف زدن , عکس گرفتن , ... , این نرم افزار مخصوص آندروید 2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید Diamond Twister 2 v1.1.2 یک بازی پازلی جالب و اعتیاد آور میباشد که دارای 120 مرحله 8 مکان مختلف میباشد , این بازی مخصوص آندروید 1.5 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Tasker v1.2.1u1 یک نرم افزار بسیار کاربردی میباشد که همانند یک آچار همه کاره عمل میکنید , به کمک این نرم افزار بر روی تمامی قسمت های مختلف موبایل خود تسلط دارید و تمامی تنظمیات را به دلخواه میتوانید تغییر دهید , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد.

PersianMob.Net



 


 

بازی Darkness Rider Turbo v1.0.002 یک بازی موتور سواری به همراه آکروبات بازی میباشد که دارای مراحل متفاوت میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Rage Meme Camera v4.0 یک نرم افزار فوق العاده جهت قرار دادن شکلک های ترول بر روی صورت دوستان خود از طریق دوربین و یا گالری عکس میباشد , این نرم افزار دارا 140 ترول میباشد و قابلیت تغییر رنگ , اضافه کردن متن به عکس , چرخش و زوم نیز میباشد و مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment