Friday 2 September 2011

[--> Fun-DL <--] SMS Shabe Ghadr + Theme + Game + NarmAfzar Mobile !!!

 

 
( ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم. و از شب قدر چه آگاهت کرد. شب قدر از هزار ماه ارجمندتر است. در آن شب فرشتگان با روح به فرمان پروردگارشان براى هر کارى که مقرر شده است فرود مى آیند. آن شب تا دم صبح صلح و سلام است. ) شب قدر شبی است که کتاب قرآن در بر پیامبر بزرگ اسلام نازل شده است و شبی است که عبادت در ان شب از تمام شب ها با فضیلت تر می باشد. ما را در این شب های احیا از دعا هایتان بی نصیب نگذارید. بدین ترتیب برای شما مجموعه از اس ام اس های زیبا و عرفانی را برای این روز های پر فیض در پرشین موب آماده کرده ایم.
PersianMob.Net



 


 

Best TaskMan نام نرم افزارای است که به شمه کمک می کند که اولاً یک اطلاعات جامع از نرم افزار های نصب بر روی گوشی خودتان تهیه کنید هم اینکه ببینید چه نرم افزار بر روی موبایلتان نصب و در حال اجرا می باشد. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 9.4 مانند گوشی های 5800 و N97 نوکیا و .. می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و بسیار زیبای Than Dieu Dai Hiep را که یک بازی جنگجوبانه می باشد و جالب برای شما آماده کرده ایم . این بازی بصورت جاوا و در سایز 320×240 می باشد را برای شما در پرشین موب آماده کرده ایم . امید وارم از این بازی زیبا لذت ببرید.

PersianMob.Net



 


 

تم بسیار زیبای SPB Theme Green را که یک تم فوق العاده شیک و به رنگ سبز خوش رنگ می باشد را برای شما آماده کرده ایم. این تم برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 طراحی شده مانند گوشی های 5800 , N97 و.. نوکیا . امید است از این تم زیبا لذت ببرید . هم اکنون می توانید این تم را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

تم بسیار زیبای HELL CALLS را که با موضوع چهره ی وحشتناک می باشد را برای شما اماده مرده ایم. این تم برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبیان 3 طراحی شده است مانند گوشی های N8 , C7 , C6 , E6 و.. .هم اکنون می توانید این تم زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در این بازی شما نقش یک ماهی کوچک را بازی میکنیدکه باید مهارت شنای خود را افزایش دهید و به دنبال مواد غذایی بگردید و همچنین باید ماجراجویی های دیگر انجام دهید. این بازی برای گوشی های آندروید نسخه 2.1 به بالا (دارای سیستم مولتی لمسی) می باشد هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار سرگرم کننده و زیبای Bagatelle Touch را برای شما اماده کرده ایم. این بازی برای گوشی نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد مانند گوشی های 5800 و N97 و.. نوکیا که برای گوشی های لمسی طراحی شده است . هم اکنون می توانید این بازی را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید Skydiving یک بازی بسیار سرگرم کنند می باشد . همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید شما باید از ارتفاع های های زیاد بپرید و از موانع داخل بازی عبور کنید.این بازی بیش از 40 مرحله دارد. این بازی بصورت جاوا می باشد و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

3d table tennis نام یک بازی جدید و زیبای پینگ پونگ روی میز است که یک بازی بسیار سرگرم کنند و جالب بشمار می آید. همچنین این بازی برای گوشی های لمسی می باشد . این بازی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 ساخته شده است مانند گوشی های N8 و C7 نوکیا . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

فروش ویژه مجموعه کامل آندروید 2011 - اختصاصی سایت پرشین موب

طبق درخواست های کاربران سایت پرشین موب و همچنین رفع نیاز های کاربران مجموعه ای شکیل شامل 6 عدد دی وی دی شامل انواع بازی , نرم افزار , تم , عکس و ... برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندریود آماده ساخته ایم که با قیمتی مناسب آماده شده تا همگان بتوانند سفارش دهند , این مجموعه کاملا تست شده میباشد و تمامی نرم افزار ها و بازی های سال  2011 به همراه آموزش و کرک شده میباشند , با سفارش این محصول حداکثر بین 3 تا 4 روز کاری آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید .

ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
 - بیش از ۵۵۰ نرم افزار تست شده به همراه توضیحات و عکس از صفحه نرم افزار
 - در حدود ۷۵۰ بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده به همراه تصاویر مخصوص بازی ها

 - Wallpaper های مخصوص سایز صفحه نمایش گوشی های آندروید
 - برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
 - ویدئو های تحقیقاتی / آموزشی درباره آندروید
 - انواع رام ها برای گوشی ها و تبلت های مختلف
 - مباحث آموزشی و علمی درباره آندروید و…

 

قیمت فقط : 8200 تومان    تعداد : 6 دی وی دی اورجینال

  


 

kaspersky یکی از معروفترین آنتی ویروس هایی می باشد که بیشتر شما آگاه هستید و این آنتی ویروس نیز در عرصه موبایل هم حرف هایی برای گفتن دارد . Mobile kaspersky 9 را این گونه باید تعریف کرد آنتی ویروی موبایل مسدود کردن انواع تروجان و بد افزار های مخرب و ... که یک سری ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است که به ان می پردازیم . این انتی ویروس قدرتمند به شما کمک می کند که اگر گوشی شما به سرقت رفته است با کمک GPS بتوانید آن را بیابید . یکی از ویژگی های بارز این ورژن از کاسپر اسکای این است که شما می توانید بر روی فایل های شخصیتان رمز گزاری کنید.این انتی ویروس برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 ساخته شده است . هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبای ماشین مسابقه ای Globalrace rancing thunder را که بسیار مهیج میباشد را برای دوست داران بازی ماشین آماده کرده ایم. این بازی برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند 5800 و N97 و.. ساخته شده است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net



 


 

حتماً بیشتر شما بازی کانتر استریک را بازی کرده اید و شاید هم ورژنی از این بازی را در موبایل خود نیز بازی کرده اید . 3D Contr Terrorism Toch نیز یکی از این ورژن هایی است که برای موبایل ساخته شده است . این بازی با فرمت جاوا منتشر شده و در سایز 640×360 میباشد و می توانید با گوشی های لمسی نیز از این بازی لذت ببرید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net



 


 

داستان این بازی زیبا در خطه های میانی اتفاق می افتد و شما در نقش های مختلف مثل خلبان هواپیماهای جنگی و سرباز جنگجو و ... وظیفه جنگیدن دارید .

PersianMob.Net



 


 

به کمک این نرم افزار میتوانید اینترنت موبایل خود را به شکلی ساده در آورید و دسترسی به برنامه های مربوط به اینترنت برای شما راحت تر میشود . مانند دسترسی سریع به مرورگر اینترنتی شما , دسترسی سریع به ایمیل و فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی .

PersianMob.Net



 


 

این بازی به شکلی بسیار طبیعی و در عین حال بسیار زیبا و گرافیکی ساخته شده که شما میتوانید لذت بازی پینگ پونگ واقعی را با آن تجربه کنید .

PersianMob.Net



 


 

در این بازی زیبا شما در فضا باید با دشمنان فضایی بجنگید و پیروز شوید .

PersianMob.Net



 


 

به کمک این نرم افزار شما می توانید برنامه های داخل گوشی خود را محافظت کنید و روی آنها پسورد بگذارید و در مواقع باز کردن آن برنامه ها این نرم افزار به صورت خودکار فعال شده و از شما پسورد می خواهد .

PersianMob.Net



 


 

در این بازی زیبا شما در نقش پنگوئن هایی هستید که باید به جنگ با یکدیگر بروید و در برف های قطب با یکدیگر نبرد کنید.

PersianMob.Net



 


 

یکی از محبوب ترین بازی های دنیا بازی فکری شطرنج هست که طرفداران بسیار زیادی در جهان دارد . امروز در سایت بزرگ پرشین موب برای شما عزیزان بازی شطرنج برای موبایل را آماده کرده ایم که امیدواریم از بازی کردن آن لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید Eternal Legacy v1.0.0 یک بازی سه بعدی با گرافیکی فوق العاده به عنوان یک بازی اکشن و فانتزی میباشد که مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ میباشد که میتوانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 8 زنگ موبایل جدید ریمیکس شده با ریتم تند , تمامی آهنگ های موبایل دارای کیفیت بالا میباشند .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Boldbeast Nokia Call Recorder Advanced Edition v2.70 یک نرم افزار حرفه ای برای ضبط مکالمات تلفنی بدون صدای بوق در هر دو طرف میباشد که مخصوص گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 3 به صورت کرک شده و ساین نشده میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید The First Attempt v1.0.0 یک بازی بسیار جذاب در ژانر اکشن میباشد که شامل 10 ماموریت میباشد که درای مراحل بسیار جالب و هیجان انگیز میباشد , این بازی محصول سال 2011 و برای گوشی های موبایل آیفون 3 و آیفون 4 و آیپاد 3 و آیپاد 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار حرفه ای Fast Burst Camera v1.2.0 یک نرم افزار که قادر به گرفتن 5 تا 10 عکس در ثانیه میباشد همراه با امکانات فوق العاده از جمله پشتیبانی از فلاش , فوکوس , زوم , خاموش کردن صدای شاتر و ... , این نرم افزار برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 2.2 و 2.3 میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Racing Moto v1.0 یک بازی هیجان انگیز مسابقه موتور میباشد که شما قادر خواهید بود در ترافیک شهری با سرعت بالا برانید , این بازی بسیار متنوع بوده و در شهر و دریا و جنگل میباشد و دارای حجم پایین میباشد , این بازی مخصوص گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید است .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment