Friday 9 September 2011

[--> Fun-DL <--] Download Be Sorate BOMB !!! New Mobile 2011

 

 
مجموعه ای از 2 جدید و زیبا را با نام های Water Drop و Spring Flower را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا از گرافیک بسیار خوبی برخوردار میباشند . این تم ها برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های 5800 و X6 و N97 و ... طراحی شده اند . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.
PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم با موضوع مختلف ماشین و درخت را برای شما در اینجا آماده کرده ایم. این تم ها برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا مانند گوشی های N8 و C7 و ... طراحی شده است . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

یکی از دغدغه های بعضی از شما Hide کردن یا به همون مخفی کردن فایل در موبایلتان میباشد. File Hide نام نرم افزاری می باشد که کار تخصصی آن مخفی کردن فایل های موبایلتان است . این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های 5800 و N97 و ... نوکیا ساخته شده است. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در اینجا با یک بازی ورزشی سرگرم کننده در خدمت شما هستیم با نام Mobio Tennis که در این ورژن یک بازی جدید به شمار می آید. این بازی بصورت جاوا بوده و در سایز تصویر 640×360 طراحی شده است . هم اکنون می توانید این بازی جاوا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 20 والپیپر جدید و بسیار زیبا در سایز 320×240 را برای شما آماده کرده ایم.شما این والپیپر های زیبا و گرافیکی را می توانید برای بکگراند گوشی موبایل خود استفاده نمایید این والپیپر ها در فرمت JPG می باشند. هم اکنون می توانید این والپیپر های را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم جدید و فوق العاده زیبای نوکیا سیمبیان 3 را برای شما آماده کرده ایم. این تم های زیبا برای گوشی هایی مانند N8 و C7 و C6 و... نوکیا که دارای سیستم عامل سیمبیان 3 میباشند طراحی شده است. هم اکنون می توانید این تم های را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم جدید و بسیار جالب به نام های HipHop و Dawnofwarr برای شما بازدید کنندگان گرامی پرشین موب آماده کرده ایم. این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های N97 و 5800 و X6 و ... طراحی شده اند که می توانید این تم را از سایت پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 

 

فروش ویژه مجموعه کامل آندروید 2011 - اختصاصی سایت پرشین موب

طبق درخواست های کاربران سایت پرشین موب و همچنین رفع نیاز های کاربران مجموعه ای شکیل شامل 6 عدد دی وی دی شامل انواع بازی , نرم افزار , تم , عکس و ... برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندریود آماده ساخته ایم که با قیمتی مناسب آماده شده تا همگان بتوانند سفارش دهند , این مجموعه کاملا تست شده میباشد و تمامی نرم افزار ها و بازی های سال  2011 به همراه آموزش و کرک شده میباشند , با سفارش این محصول حداکثر بین 3 تا 4 روز کاری آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید .

ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
 - بیش از ۵۵۰ نرم افزار تست شده به همراه توضیحات و عکس از صفحه نرم افزار
 - در حدود ۷۵۰ بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده به همراه تصاویر مخصوص بازی ها

 - Wallpaper های مخصوص سایز صفحه نمایش گوشی های آندروید
 - برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
 - ویدئو های تحقیقاتی / آموزشی درباره آندروید
 - انواع رام ها برای گوشی ها و تبلت های مختلف
 - مباحث آموزشی و علمی درباره آندروید و…

 

قیمت فقط : 8200 تومان    تعداد : 6 دی وی دی اورجینال

  



 

یک بازی زیبا برای نوکیا سیمبیان 3 هم اکنون با نام Jumping Jack Motion Sensor v1.00 برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا و جذاب برای گوشی هایی مانند N8 و C7 و... نوکیا که دارای سیستم عامل سیمبیان 3 میباشند قابل نصب است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

Light Control v1.51 نام نرم افزاری می باشد که برای تنظیم کردن و تنظیمات گوشی به شما کمک می کند و شما براحتی میتوانید تنظیمات گوشی خود را انجام دهید کارهایی مانند تنظیمات نور صفحه و ... این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 ساخته شده است مانند گوشی های 5800 و X6 و... البته بر گوشی های سیمبیان 3 نیز قابل نصب می باشد و تست شده بر روی گوشی N8 نیز است . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی جالب و جدید UNO v3.4.1 را برای گوشی های آندروید آماده کرده ایم. این بازی جالب برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ورژن 2.1 به بالا می باشد و بدون فایل دیتا قابل اجرا است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

xPiano+ v2.4.11 نام نرم افزاری میباشد که به شما امکان می دهد تا گوشی خود را تبدیل به یک پیانو نمایید با امکاناتی مانند ضبط آهنگ و بزرگ کردن صفحه کیبورد پیانو و ... این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ورژن 2.1 به بعد ساخته شده است.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

یک بازی جدید و بسیار زیبای Crazy Taxi را برای شما امروز آماده کرده ایم. این بازی زیبا بصورت جاوا و در سایز 360×640 میباشد و هم چنین برای گوشی های لمسی ساخته شده است . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سایت پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم جدید و بسیار زیبا با موضوع گل را برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های 5800 و X6 را آماده کرده ایم . این تم های فوق العاده زیبا را می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

Advanced Device Locks v2.08.120 نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان میدهد تا هر قسمت از گوشی خودتان را قفل گذاری نمایید . این نرم افزار پیشرفته برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های X6 و 5800 نوکیا ساخته شده است . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا و جدید را برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا آماده کرده ایم.این تم های زیبا از گرافیک بسیار خوبی برخوردارند . این تم ها برای گوشی هایی مانند N8 و C7 نوکیا طراحی شده اند که می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و بسیار زیبا Iron Man 2 را که یک بازی فوق العاده اکشن برای موبایل بشمار می رود را بصورت جاوا برای شما آماده کرده ایم. این بازی جاوا در سایز 240×320 منتشر شده است . هم اکنون شما می توانید این بازی زیبا را از سایت پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

TubeMate! YouTube Downloader نام نرم افزاری است که شما به آسانی می توانید از سایت معروف YouTube فیلم ها و موسیقی های داخل این سایت را دانلود کنید. این نرم افزار قدرتمند دارای امکاناتی از قبیل سرعت بسیار بالا برای دانلود ، جستجو و پیشنهاد فیلم برای دانلود و اشتراک گذاری فیلم با استفاده از Google Buzz و امکاناتی دیگر. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید تهیه شده است و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در اینجا مجموعه 20 والپیپر فوق العاده زیبا و گرافیکی برای شما آماده کرده ایم. این والپیپر های زیبا در سایز 640×360 و با فرمت JPG میباشند. هم اکنون میتوانید این والپیپر های با گرافیک بالا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا و گرافیکی با نام های darknight و greenabstr را برای شما آماده کرده ایم. این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 ماننده گوشی های 5800 و X6 و N97 طراحی شده است.امید وارم از این تم های زیبا لذت ببرید.

PersianMob.Net



 


 

مسنجر های موبایل به ما کمک می کنند تا با کمترین مخارج با دوستانمان ارتباط برقرار کنیم . مسنجر WhatsApp Messenger نیز برا ارتباط با دوستانتان ساخته شده است. این مسنجر برای گوشی های دارای سیستم عمل سیمبیان 9.4 و سیمبیان 3 میباشد . هم اکنون میتوانید این مسنجر قدرتمند را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

گاهی اوقات شما فایل هایی در مموری گوشیتان دارید که نمی خواهید دیگران ببینند. امروز برای گوشی های اندروید نرم افزار Memory Card Locaker را که کار آرایی ساده ای نیز دارد را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید مموری گوشیتان را قفل کنید و اطلاعات را ایمت نگه دارید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با نام های fantasycat و pinkonwhit را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3 طراحی شده است مانند گوشی های C7 و N8 . هم اکنون میتوانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبای Hummer Jump & Race را برای شما تهیه کرده ایم.در این بازی شما ماشین Hummer را در مسابقات هدایت خواهید کرد. این بازی بصورت جاوا منتشر شده است و در سایز 240×320 می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبای RealFootball که در این بازی فوتبال به معنای واقی است با گرافیکی بسیار بالا می باشد . همچنین شما شما در این بازی می توانید به بصورت چند نفره و گروهی بازی کنید . این بازی برای گوشی های آندروید می باشد و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

یک زنگ خور جالب برای شما در این مطلب آماده کرده ایم با نام Moyna pakhi که صدای یک بچه کوچک ترکی می باشد که میتوانید آن را برای زنگ موبایل خود قرار دهید . این زنگ خور با فرمت MP3 می باشد .هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment