Monday 19 September 2011

[--> Fun-DL <--] Download New ( Theme,Game,SmS,Ringtone,... )

 

 
هم اکنون بازی زیبای Treasures of Montezuma 2 را برای شما عزیران آماده کرده ایم . این بازی زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 بوده مانند گوشی های 5530 و 5800 و N97 و ... نوکیا . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.
PersianMob.Net



 


 

King of Uninstall نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید نرم افزار های نصب شده گوشی خود را به آسانی حذف (Uninstall) نمایید. همچنین می توانید اطلاعات نرم افزار نصب شده بر روی گوشی را مشاهده نمایید. این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

نرم افزاری که در اینجا برای شما آماده کرده ایم یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که بوسله آن می توانید موقعیت شبح و روح های اطرافتان را ببینید. نرم افزار Ghost Radar V 3.3.0 برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در اینجا بازی جدید و جالب Age Of Empires II را برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا می باشد و در سایز 320×240 انتشار یافته است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و زیبای Ben 10 IV : Revenge of the Vilgax را در پرشین موب هم اکنون برای شما آماده کرده ایم. این بازی زیبا در فرمن جاوا و در سایز 640×360 می باشد که می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 

 

 

فروش ویژه مجموعه کامل آندروید 2011 - اختصاصی سایت پرشین موب

طبق درخواست های کاربران سایت پرشین موب و همچنین رفع نیاز های کاربران مجموعه ای شکیل شامل 6 عدد دی وی دی شامل انواع بازی , نرم افزار , تم , عکس و ... برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندریود آماده ساخته ایم که با قیمتی مناسب آماده شده تا همگان بتوانند سفارش دهند , این مجموعه کاملا تست شده میباشد و تمامی نرم افزار ها و بازی های سال  2011 به همراه آموزش و کرک شده میباشند , با سفارش این محصول حداکثر بین 3 تا 4 روز کاری آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید .

ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
 - بیش از ۵۵۰ نرم افزار تست شده به همراه توضیحات و عکس از صفحه نرم افزار
 - در حدود ۷۵۰ بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده به همراه تصاویر مخصوص بازی ها

 - Wallpaper های مخصوص سایز صفحه نمایش گوشی های آندروید
 - برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
 - ویدئو های تحقیقاتی / آموزشی درباره آندروید
 - انواع رام ها برای گوشی ها و تبلت های مختلف
 - مباحث آموزشی و علمی درباره آندروید و…

 

قیمت فقط : 8200 تومان    تعداد : 6 دی وی دی اورجینال

  


مجموعه ای از 2 تم زیبا و جدید را برای شما در پرشین موب آماده کرده ایم . این تم های زیبا دارای گرافیک بسیار خوبی می باشند . این تم ها برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های 5800 و N97 و C6 و... طراحی شده اند.هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

کمترکسی است که با نرم افزار WinRar کار نکرده باشد . همانطور که از اسم این نرم افزار پیداست در باز کردن فایلهای فشرده ی Rar , Zip ,... کار آرایی دارد . هم چنین با این نرم افزار می توانید فایل فشرده نیز درست نمایید.این نرم افزار بصورت جاوا می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از پس زمینه های بسیار زیبا و قابل استفاده در پس زمینه موبایل را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه دارای 20 والپیپر با موضوعات مختلف می باشد که در فرمت JPG می باشند . این مجموعه زیبا را هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای شما در اینجا آماده کرده ایم . این تم های با گرافیک برای نوکیا سیمبیان 3 ساخته شده اند که هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

با تنظیماتی که بر روی نرم افزار BH Production Call-Messaging Counter.v1.00 اعمال میکنید در تمس های تلفنی صرفه جویی می کنید . یعنی به عنوان مثال این نرم افزار به شما با استفاده از بوق اخطار می گویید که چند دقیقه است که شما زنگ زده اید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 قابل نصب است و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Bright Light شما قادر خواهید بود تا فلش گوشی موبایل خود را به یک چراغ قوه پر نور تبدیل سازید . این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد مانند گوشی های 5800 و ... که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

Fingerprint Scanner V1.5.0 نام نرم افزاری می باشد که شما می توانید با استفاده از آن یک قفل اثر انگشتی برای گوشی خود اجرا نمایید . البته این یک نرم افزار جالب میباشد که چنین کاری با استفاده از تنظیماتی که انجام خواهید داد به صورت دیگر امکان پذیر است . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در این مطلب برای شما 5 بازی زیبا را در یک بازی برای شما آماده کرده ایم . این بازی که برای شما قرار داده ایم مجموعه ای از 5 بازی زیبای جاوا می باشد که برای گوشی های لمسی ساخته شده است . این بازی جاوا در سایز تصویری 400х240 ساخته شده است و هم اکنون می توانید این بازی را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 20 عدد پس زمینه زیبا و بسیار جالب را برای شما با کیفیت فوق العاده آماده کرده ایم . این مجموعه دارای 20 عدد غکس با کیفیت در سایز 640×360 می باشد که مناسب برای پس زمینه بعضی از گوشی های موبایل مانند N8 است . هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

یک تم بسیار زیبا به نام OnSeries را در اینجا برای شما با سه رنگ آبی ، سبز و بنفش را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3 می باشند و می توانید هم اکنون از پرشین موب این تم های زیبا را دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

با نرم افزار LanternSoft Menu HScroll v1.01 شما می توانید منو و فولدر های گوشی خود را شخصی سازی کنید و آنها را جا به جا سازید . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 می باشد و هم چنین می توانید این نرم افزار را بر روی گوشی های سری 60 ورژن 5 نیز نصب نمایید. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

حتماً بسیاری از شما که گوشی هایی مانند 5800 و N97 , .. دارید تنظیمات Rotate وا خاموش می کنید چون سریعت چرخش صفحه پایین هست . ما در اینجا برای شما نرم افزاری با نام Quick Rotate New را آماده کرده ایم تا با استفاده از این نرم افزار گوشی شما سریع تر بچرخد . این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار TouchPal Android V1.10 صفحه کلید گوشی خود را در چند طرحی که این نرم افزار به شما ارائه می دهد را می توانید تعویض کنید . این نرم افزار با صفحه کلید های بزرگ تر تایپ کردن را برای شما آسان می سازد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامب آندروید است و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار های دزدگیر برای موبایل کم نیستند تعجب نکنید . نرم افزار هایی ساخته شده اند تا بتوانند با امکاناتی که نرم افزار ارائه میدهد و اطلاعاتی که شما به نرم افزار می دهید میتوانید برای شما یک دزدگیر بسیار عالی باشد . در این نرم افزار شما یک رمز عبور تعیین میکنید و اگر این رمز اشتباه وارد شود گوشی شما بعد از 10 ثانیه آژیر میکشد. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید طراحی شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

همان طور که می دانلود Resident Evil یک بازی بسیار جالب برای کامپیوتر می باشد که ورژن های مختلفی برای آن آمده است اینبار این بازی زیبا را بصورت جاوا را برای شما آماده کرده ایم با نام Resident Evil Uprising . این بازی برای گوشی های دارای صفحه لمسی درست شده است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


A bad score is 579. A good idea is checking yours at freecreditscore.com.
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment