Monday 26 September 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade Berooztarin Haye Mobile

 

 
مجموعه ای از 2 تم فوق العاده زیبا با موضوع طبیعت با نام های Hawaii و Stone stairs را آماده کرده ایم . این تم های زیبا از گرافیک بسیار خوبی برخوردارند . این تم ها برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشند . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .
PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا با نام های Nextgen و Superdn را در اینجا برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3 می باشد . هم اکنون می توانید این تم ها را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Uc Safebox نام نرم افزار قدرتمندی می باشد که به شما در پشتیبان گیری پیشرفته از اطلاعات موبایلتان کمک می کند . این نرم افزار به شما کمک می کند تا از اطلاعاتی مانند لیست مخاطبین و اطلاعات شخصی مموری کارت و ... را پشتیبان گیری کنید و همچنین می توانید با این نرم افزار از فایل های پشتیبان گرفته استفاده نمایید . این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3 می باشد و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبای Connect For Touch را برای شما در اینجا آمده کرده ایم . در این بازی شما باید نقاط را با استفاده از صفحه لمسی گوشی خود به هم وصل سازید . این بازی برای گوشی های سیمبیان 3 می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

Ferrari GT Revolution نام یک بازی ماشین مکی باشد که شما در آن با ماشین های فراری مسابقه می دهید . این بازی از را GameLoft ساخته است . این بازی زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Alc Phone Info شما می توانید انواع اطلاعات گوشی خود را از نظر سخت افزاری ببینید . به عنوان مثال می توانید ببینید چند درصد از باطری موبایلتان خالی می باشد . این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بازی هاکی هوایی Air Hockey را اینبار برای دوست داران بازی های ورزشی موبایل آماده کرده ایم . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد . این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Look Tv & Movies به شما امکان می دهد تا به سایت این نرم افزار روید و تلویزیون ها را بصورت آنلاین تماشا کنید . با این نرم افزار می توانید انواع فیلم های جدید و هالیوود را نیز تماشا کنید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Astroller می توانید ستاره ها و سیارات را در آسمان و ماه را رسد کنید . ایننرم افزار با استفاده از GPS به طور خودکار محل زنگیتان را تعیین میکند . این نرم افزار بصورت جاوا بوده و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با بازی زیبای Jojo's Fashion Show 3 World Tour را که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم شوی لباس اجرا نمایید . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و د سای 640×360 منتشر شده است . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

با نرم افزار SPB Wireless Monitor v3.00 شما قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات WiFi خود را مانند حجم ترافیک رد و بدل شده و ... را مشاهده نمایید . این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 می باشد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 

 


 

فروش ویژه مجموعه کامل آندروید 2011 - اختصاصی سایت پرشین موب

طبق درخواست های کاربران سایت پرشین موب و همچنین رفع نیاز های کاربران مجموعه ای شکیل شامل 6 عدد دی وی دی شامل انواع بازی , نرم افزار , تم , عکس و ... برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندریود آماده ساخته ایم که با قیمتی مناسب آماده شده تا همگان بتوانند سفارش دهند , این مجموعه کاملا تست شده میباشد و تمامی نرم افزار ها و بازی های سال  2011 به همراه آموزش و کرک شده میباشند , با سفارش این محصول حداکثر بین 3 تا 4 روز کاری آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید .

ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
 - بیش از ۵۵۰ نرم افزار تست شده به همراه توضیحات و عکس از صفحه نرم افزار
 - در حدود ۷۵۰ بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده به همراه تصاویر مخصوص بازی ها

 - Wallpaper های مخصوص سایز صفحه نمایش گوشی های آندروید
 - برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
 - ویدئو های تحقیقاتی / آموزشی درباره آندروید
 - انواع رام ها برای گوشی ها و تبلت های مختلف
 - مباحث آموزشی و علمی درباره آندروید و…

 

قیمت فقط : 8200 تومان    تعداد : 6 دی وی دی اورجینال

  


 


 

Netqin Mobile Security V5 یک آنتی ویروس قدرتمند موبایل می باشد که دارای امکاناتی فراوان است . این آنتی ویروس برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 مانند N8 و C7 نوکیا و .. می باشد . هم اکنون می توانید این آنتی ویروس را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و زیبای Snorbies را برای شما در اینجا آماده کرده ایم . این بازی زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

در اینجا برای شما نرم افزار قرآن را آماده کرده ایم تا بتوانید در موبایل خود یک قرآن کامل داشته باشید . این نرم افزار دارای امکانات فراوانی می باشد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده زیبا و جنگی War Hero را در اینجا برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده که بر تمام گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد . این بازی زیبا را می توانید هم اکنوناز پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم جدید و بسیار زیبا با نام های ZHU و Blue را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم بسیار زیبا و فوق العاده جالب را برای شما با نام های Surreale و Watermatch آماده کرده ایم . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا می باشد . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

iphone Music Player یک موزیک پلیر قدرتمند می باشد که مانند موزیک پلیر آیفون می باشد و هم اکنون برای گوشی های سری 60 ورژن 5 نوکیا آماده شده است . مانند گوشی های 5800 و N97 و .. . هم اکنون می توانید این موزیک پلیر را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبای جدید و جالب Devilry Hunterss را هم اکنون در اینجا برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE
A bad score is 598. A bad idea is not checking yours, at freecreditscore.com.

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment