Sunday 21 September 2014

[-- Fun-DL --] Tarfand Haye Kelidi va Sade Baraye Zendegi

 

 


ترفندهای ساده برای زندگی !

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
 





لامپ قابل حمل Handy Bulb

لامپ اضطراری Handu Bulb اورجینال

یک محصول کاملا ضروری و مفید برای هر فضایی

لامپ بدون احتیاج به برق

هر کجا می توانید روشنایی داشته باشید

 


قيمت : 15000 تومان

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که به ناگهان در شب هنگام برق منزل قطع شده و همه جا را تاریکی مطلق  فرا می گیرد و بسیاری از کارهایی که می بایست انجام دهید به دلیل عدم روشنایی نمی توان اناجام داد.ما به شما محصولی با نام لامپ اضطراری را معرفی می کنیم که در این مواقع می تواند به کمک شما امده و با تولید نور بسیار زیاد براحتی محیط اطراف شما را روشن نماید.مدت زمان استفاده از نور این لامپ اضطراری بسیار زیاد بوده و همچنین قابلیتت تنظیم زاویه نور را نیز دارا می باشد.این لامپ را می توانید براحتی در هر کجا که خواستید نصب نمایید.

قيمت : 15000 تومان

برای تغذیه ان نیز از ۴ باتری قلم یمی توان استفاده کرد و به مدت زمان طولانی نیز می توان از آن استفااده نمود.خاصیت چسبی که در این لامپ وجود دارد باعث شده که براحتی در هر قسمت از کمنزل که خواستید انرا قرار دهید و استفاده کنید.همچنین از این وسیله علاوه بر محیط منزل می توان در اتومبیل خود نیز استفاده نمود و اگر زمانی اتفاق و حادثه ای رخ داد و چراغ های ماشین شما در شب هنگام در حال حرکت از کار افتادند بوسیله این محصول به خودروهای در حال حرکت علامت دهید که شما نیز در حال تردد در جاده هستید.

 

برای محافظت از لامپ درون این محصول از یک حباب نشکن استفاده شده است .شما همین الان در هر کجای یاران عزیز که باشید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از انکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید اندازه و حجم این محصول بسیار کوچک بوده و براحتی در هر جایی قابل حمل است.انرا می توانید در هر قسمت از منزل نصب کرده و استفاده نمایید و همچنین برای زمان هایی که می خواهید به مسافرت و یا کوه نوردی بروید این وسیله می تواند بسیار مفید واقع شود.در دل بیابان با روشنایی این لامپ می توانید با امنیت بیشتر  شب را سپری نماید.

قيمت : 15000 تومان

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Improvements in Yahoo Groups Search
Searching for new groups to join is easier than ever. We've honed our algorithm to bring you better search results based on relevance and activity. Try it today!


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment