Sunday 8 June 2014

[-- Fun-DL --] Nokate Jaleb Az Zendegi Khososi Honarmandan Az Zabane Khodeshan

 

 


نکاتی جالب از زندگی خصوصی ستاره ها از زبان خودشان!

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
 

همه ما، یا حداقل خیلی از ما، دوست داریم در مورد ستاره‌ها بدانیم، اینکه آنها کجا به دنیا آمده‌اند، چگونه ستاره شده‌اند و چه هدفی دارند و چه نوع زندگی و … بهترین راه پاسخ گرفتن هم حرف‌های خود این ستاره‌ها است.

 

رضا عطاران: استعداد دزدی داشتم!


1- استعدادش را دارم که دزد بشوم! در کودکی تجربه‌هایی هم داشتم… مشهد که بودم، دوستی داشتم که حرفه‌اش همین بود. در یک گروه نمایش هم با هم بودیم. برگشتنی، او من را هم می‌رساند و البته کار خودش را هم انجام می‌داد. اگر به یک ماشین تر ‌و تمیز و خوبی می‌رسیدیم، او می‌پرید آینه‌اش را بر می‌داشت، می پرید ترک موتور و با هم می‌رفتیم. من زیاد کاری به کارش نداشتم ولی خیلی هم آدم بدی نبود.


 


علی صادقی:هیجان اسکی!


اولین باری که اسکی کردم، توی در رودربایستی گیر کردم! هیچی هم بلند نبودم. دوستانم اصطلاحات اسکی را به کار میبردند و من هم مثل آنها همان حرف‌ها را می‌زدم و دلم می‌خواست که کم نیاورم. بعد به آن‌جا رفتم و همین باعث شد تا همه چیز را یاد بگیرم. هر ورزشی هیجان دارد من هم هیجان این ورزش را دوست دارم.


 

شهاب حسینی: می‌خواهم کارگردانی کنم!


من دارم سعی می‌کنم زمینه کاری‌ام را عوض کنم، دلم میخواهد کارگردانی را هم تجربه کنم. چون تنها چیزی که فکر می‌کنم می‌تواند در این شرایط به من انگیزه بدهد تا دوباره حرکت کنم این است که مجری تفکرات خودم باشم و یک تیم خوب تشکیل دهم تا شاید کمی آرام شوم…


 


سحر جعفری جوزانی: متولد آمریکا هستم!


11 تیر ماه 1357، ساعت 10 صبح در سانفرانسیسکو آمریکا به دنیا آمدم. من تا 5 سالگی در آمریکا بودم و در آنجا رشد کردم ولی میتوانم بگویم که کاملا ایرانی تربیت شده‌ام….حتی از پدر و مادربزرگم لهجه لری را آموختم و شاید خیلی بیشتر و بهتر از جوانان هم سن و سال خود که اصلیت لر دارند به این نوع گویش تسلط دارم.بعد از آمدن به ایران همبازی‌های جدیدی پیدا کردم و از آنجا که بچه‌های عمویم هم سن و سال من بودند بیشتر با آنها بازی می‌کردم . آنها همیشه فوتبال بازی می‌کردند و من نیز برای این که تنها نباشم با آنها فوتبال بازی می‌کردم.

 


لیلا اوتادی
: هفت سالگی اولین پیشنهاد!


وقتی 7 ساله بودم احمدرضا درویش به مدرسه ما آمد تا برای نقش دختر خسرو شکیبایی بازیگر پیدا کند. من کلاس یک یک بودم و اول صف می‌ایستادم. من را انتخاب کردند. مدیر مدرسه زنگ زد تا از پدرم اجازه بگیرد. پدرم گفت تا وقتی درسش تمام نشود، نه.

 


امین حیایی:پسر 11 ساله من!


یک پسر 11 ساله به نام دارا از ازدواج اولم دارم. او پسر بسیار خوب، درس‌خوان و با استعدادی است. پدر بزرگش واقعا انسان خوبی است و خیلی هوایش را دارد. من هم تاجایی که بتوانم به او رسیدگی می‌کنم.


 

حمید عسگری:بنیامین از من تقلید کرد!


به دلیل احترامی که برای شخص بنیامین و کارهایش قائلم، می‌خواستم سکوت کنم اما متاسفانه نشد! مرا به تقلید از بنیامین متهم می‌کنند و کارهای مرا شبیه کارهای او میدانند اما من در همین جا با صراحت می‌گویم که بنیامین از من تقلید کرده، نه من از او.


 

شیلا خداداد: من و نیوشا ضیغمی!


یک دوست بسیار صمیمی دارم به نام نیوشا ضیغمی،‌ او مثل یک خواهر برای من است. وقتی سر کار نیستم همدیگر را بیشتر می‌بینیم. با تلفن هر روز با هم در تماس هستیم، دو دوست واقعی و محرم اسرار یکدیگر… ! بسیار با او راحت هستم، شاید در کار رقیب باشیم اما رقابت چیز شیرینی است زمانی تلخ می‌شود که رقابت به حسادت تبدیل شود. یکروز دوستی از ما پرسید اگر کاری به هر دوی شما پیشنهاد شود که یک نفر جای دیگر برود آیا قبول می‌کنید؟ من و نیوشا پاسخ دادیم بله.





دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم

لاغری و سلامتی را در کمترین زمان ممکن و فوق العاده آسان به دست آورید 

برای اولین بار در ایران

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1402236586.jpg

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 82000 تومان

ریووفلکس اکستریم دستگاه ورزشی که تمرینات سخت شکم،پهلو،بالا تنه و سایر حرکات بدنسازی را برای شما به شکل مفرح و لذت بخش تبدیل می کند.با انجام حرکات دستگاه ریووفلکس اکستریم به صورت متداوم در مدت زمان کوتاهی تاثیرات مثبتش را در اندام و ظاهر خود حس خواهید کرد.ریووفلکس اکستریم با قابلیتهایی که دارد شما را به انجام صحیح و طولانی حرکات تشویق می کند و باعث می شود به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسید.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1402236478.jpg
با ریووفلکس اکستریم اکثر نقاط بدن خود از جمله عضلات بالا و پایین شکم،پهلو،بازو،پشت بازو،عضلات سینه و ران را تمرین دهید و اندامی متناسب،خوش فرم و لاغر داشته باشید.
 

آیا با فشار آوردن و دراز و نشست میتوان اندامی ایده آل داشت؟
آیا با ورزش در یک باشگاه ورزشی و صرف ساعتها از وقت خود میتوان تناسب اندام داشت؟


فقط با ریووفلکس اکستریم revoflex xtreme میتوان تمام این عوامل تناسب اندام را باهم داشت.
با ریووفلکس اکستریم revoflex xtreme می توانید جذابیت و هیکل عضلانی داشته باشید.
این دستگاه اختراع انجمن ورزش و تجهیزات تناسب اندام ترکیه است.

 فقط با این دستگاه میتوان به راحتی و بدون بازگشت و با صرف زمانی اندک و بدون هزینه های گزاف اندامی ایده آل داشت.با صرف 5 دقیقه زمان در روز و با دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم میتوانید با سهولت و تلاش کمتر تناسب اندام داشته باشید.

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 82000 تومان


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1402236479.jpg

با ریووفلکس اکستریم بسیار ساده تر و سرگرم کننده تر میتوانید تمرین کنید و این دستگاه به شما انتخاب های بیشتری میدهد بنابراین شما میتوانید به نتایج دلخواه دست یابید.
دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم وسیله ای ورزشی است که جهت شکل دادن عضلات شکم به شما کمک کرده تا شکمی صاف،ماهیچه ای و جذاب را راحت تر و سریع تراز دیگر وسایل ورزشی موجود در بازار داشته باشید.عضلات پا ,فیله کمر, زیر بغل و سرشانه های خود را در خانه مانند یک ورزشکار و بدنساز حرفه ای پرورش دهید.


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1402236480.jpg

این دستگاه به قسمت های زیر فشار وارد میکند تا چربی و کالری بسوزانید:
پهلوها ، شکم ، ران ، عضلات بالای شکم ، پشت کمر و کتف ها ، بازوها ، سرشانه ، عضلات سینه ، پشت بازو و تقریبا تمام عضلات و ماهیچه های بدن


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1402236481.jpg

دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم يك وسيله كاملا مناسب براي يك تمرين كامل در منزل و همچنين سوزاندن چربي است.با دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم شما قادر خواهيد بود حركات كششي مخصوص دستها و پاها را بر روي آن به آساني انجام داده و از ورزش كردن نهايت لذت را ببريد.حركاتي كه با دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم ميتوانيد انجام دهيد كاملا موثر بوده و براي چربي سوزي و انعطاف پذيري بسيار مفيد است.تمامي حركات این دستگاه منحصر به فرد به شما كمك ميكند به آساني و عدم خستگي زياد زماني را به فعاليت بپردازيد.

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 82000 تومان

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment