Sunday 29 December 2013

[-- Fun-DL --] Hame Chiz Darbareye Eynak Haye Aftabi...

 

 


چه نوع عینک آفتابی استفاده کنیم؟

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید 


 

عینک آفتابی گرچه تا چند سال پیش شما با شنیدن یا دیدن عینك‌های آفتابی یا دودی به یاد هنرپیشه‌های هالیودی یا بالیودی می‌افتادید، اما  امروزه استفاده از عینک آفتابی به عنوان یك ضرورت و حفظ سلامت چشم‌هامطرح است .

محافظت چشم در مقابل نور شدید آفتاب و اشعه فرابنفش موجود در آن بسیار مهم است. استفاده از عینک آفتابی مناسب در شرایطی كه نور آفتاب شدید است، باعث بهتر شدن دید و پیشگیری از صدمه به عدسی و شبكیه چشم می‌شود. استفاده از عینک آفتابی تقلبی نه تنها این خاصیت را ندارند بلكه سبب بسیاری از عوارض چشمی‌می‌شوند كه از آن جمله می‌توان، كاهش بینایی، آب مروارید و بیماری شبكیه را نام برد.

در نور شدید، چشم احساس خستگی و كاهش دید رنگی می‌كند. در صورتی كه چشم‌ها بدون محافظ هر روز برای ساعات طولانی در نور آفتاب به سر برد احتمال ابتلا به آب مروارید بسیار افزایش می‌یابد.

  
 

توصیه های لازم در مورد انتخاب عینک آفتابی
 

1- افرادی كه در حال اسكی كردن، حمام آفتاب گرفتن و كوهنوردی در ارتفاعات هستند باید حتماً از عینک آفتابی استفاده كنند.برای اینگونه محیط‌ها عینک های آفتابی لازمند كه فقط ۱۲ ـ ۸ درصد نور را از خود عبور دهند.

 

2 ـ عینكهای آفتابی رنگی متمایل به سبز و قهوه ای به علت مختل كردن طیف رنگ ، مضر هستند . البته برای افرادی كه می‌خواهند به مدت طولانی رانندگی كنند ، توصیه می‌شود از عینكهای قهوه ای استفاده كنند ،چرا كه این عینكهای آفتابی نور آبی آسمان را كاهش و وحدت بینایی را افزایش می‌دهند،لذا برای مصارف روزمره توصیه به استفاده از این رنگ از عینکهای آفتابی نمی‌شود.

 

3 -اگر پشت فرمان می‌نشینید توصیه می‌شود كه از عینكهای آفتابی سبز رنگ استفاده نكنید چرا كه تشخیص نور قرمز و زرد را مختل می‌كند و از این نظر مناسب نیستند. به عنوان یك اصل بدانید كه بهترین رنگ برای عینک های آفتابی در وهله اول خاكستری و پس از آن قهوه ای است.

 

4ـشیشه‌های عینک آفتابی باید مقاومت كافی داشته باشد. پلی كربنات از همه مواد مقاوم تر است.

 

۵ ـ قاب عینک آفتابی باید بزرگ باشد تا محافظت كامل در این خصوص صورت گیرد.

 

۶ - یك عینک آفتابی استاندارد عینكی است كه وقتی آن را در مقابل یك صفحه طرح دار تكان می‌دهیم نباید صفحه موجدار تار و كج و معوج دیده شود.

 

۷ - اگر می‌خواهید بدانید كه تیرگی عینک آفتابی شما مناسب است یا نه، در یك اتاق با نور معمولی با عینك آفتابی به آینه نگاه كنید اگر عینك آفتابی شما مناسب باشد نباید چشمان خود را ببینید.


 

۸ -كودكانی كه برای ساعتهای طولانی در زیر نور آفتاب در حال بازی كردن هستند باید از عینكهای آفتابی مخصوص خودشان استفاده كنند.

 

۹ - اگر در محل كار خود با اشعه‌های زیاد در تماس هستید، عینک آفتابی جوابگو نخواهد بود لذا توصیه می‌شود عینكهای متفاوت و مخصوص استفاده نمایید (برای مثال در جوشکاری ویا کار با وسائلی که تولید اشعه میکند عینک ویا محافظ های خاصی لازم است )

 

۱۰ - افرادی كه تحت عمل آب مروارید یا لیزیك یا لازك قرار گرفته‌اند باید در مواجهه با آفتاب از عینكهای آفتابی مجاز استفاده كنند .

 

۱۱- بعضی داروهای پوستی یا چشمی‌حساسیت چشم‌ها را به نور آفتاب بیشتر می‌كند در صورت استفاده از این داروها ( به عنوان مثال كسانی كه از قطره های چشمی‌یا قرص داكسی سیكلین استفاده می‌كنند ) باید حتماً از عینک آفتابی استفاده كنند .

 

۱۲- عینكهای آفتابی با شیشه‌های رفلكس كه دارای پوشش آینه‌ای هستند برای مصارف اسكی یا كوهنوردی مناسب می‌باشند .

 

۱۳- با توجه به هزینه‌های مختلف كه روزمره متحمل می‌شوید خرید یك عینک آفتابی استاندارد نه تنها عملی درست و به جا بلكه ضروری می‌باشد . بهای استفاده از عینكهای تقلبی به خطر انداختن سلامتی چشم هایتان می‌باشد.

 

۱۴-برای تهیه عینک آفتابی بهتر است با یك چشم پزشك مشورت كنید و یا از یك اپتومتریست كمك بگیرید . و جهت خرید آن به عینک فروشیهای معتبر مراجعه نمایید . با خرید یك عینک خوب به راحتی می‌توانید تا چند سال از آن استفاده كنید .

 

۱۵- اگر دچار اختلال در بینایی هستید و از عینک طبی استفاده می‌كنید چنانچه مایل بودید می‌توانید از عینكهای آفتابی مخصوص كه بر روی عینك طبی قرار می‌گیرند استفاده نمایید و یا برای عینك طبی خود شیشه های فتوكروم و یا شیشه های رنگی سفارش دهید .





محصول بی نظیر عینک دید در شب و روز( HD vision ) اچ دی ویژن مخصوص رانندگی در شب.

حتما رانندگی در شب را تجربه کرده اید.

 

عوامل مزاحم رانندگی که چشم را آزار می دهد مثل نور انعکاسی لامپ ماشین ها در آینه و تلالو نور چراغ های خیابان و ماشین ها همه مانع از یک رانندگی ایمن و لذت بخش می شوند و همچنین مهم تر از همه ایمنی رانندگی و امنیت شما را تهدید می کنند.

با عینک عینک دید در شب و روز( HD vision ) اچ دی ویژن که مخصوص رانندگی در شب است امنیت و ایمنی شما را در رانندگی افزایش می دهد.

 http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1367608077.jpg

با طراحی فوقالعاده مدرن مدل 2012 برای اولین بار در ایران.

با استفاده از این عینک جذاب شوید.

با خرید این عینک دو عینک دریافت می کنید که دیگری مخصوص دید در روز است.

از اولین اشخاصی باشید که این عینک را تهیه میکنند.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1367608075.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29800 تـومـان            پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شما

با خرید این عینک دو عینک دریافت می کنید که دیگری مخصوص دید در روز است.

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

عینک دید در شب یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد.

هم جذاب شوید و هم برای خود شب ایمنی را فراهم سازید .

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1367608078.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29800 تـومـان            پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شما

همان طور که می دانید بیش تر تصادفات و سوانح رانندگی در شب اتفاق می افتد زیرا انعکاس نورها و همچنین نور های مزاحم باعث خستگی چشم و همچنین بر هم زدن تمرکز و دید شخص می شود. بنابراین این عینک به امنیت شما در رانندگی کمک می کند و نور ماشین های جلو را خنثی می کند.

فریم عینک دید در شب و روز( HD vision ) اچ دی ویژن از تیتانیوم ساخته شده و با الاستومرها پوشیده شده است بنابراین این عینک بسیار سبک و با قابلیت انعطاف پذیری در اطراف شقیقه است و بسیار شیک برای رانندگی خواهد بود.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1367608504.jpg


براساس آمار موجود، رانندگی و تردد در شب بسیار خطرآفرین تر از رانندگی در روشنایی روز است . تصادفات منجر به مرگ در شب چند برابر روز است . اساسی ترین دلیل این سوانح این است که در تاریکی مردمک چشم گشاد می شود و وسعت دید ما کم می شود. وجود تابش خیره کننده، تشکیل هاله و کاهش دید پیرامون، همه با هم موجب خستگی چشم می شود.

این عینک به طور ویژه برای اصلاح کاهش نزدیک بینی در تاریکی، کاهش درخشندگی، کنتراست آبی تیره محیط اطراف بدون تغییر کردن ادراک رنگ و نهایتاً ارائه رانندگی ایمن تر بعد از تاریکی هوا طراحی شده است. فریم دید در شب از تیتانیوم ساخته شده و با الاستومرها پوشیده شده است. بنابراین این عینک بسیار سبک و با قابلیت انعطاف پذیری در اطراف شقیقه است و بسیار شیک برای رانندگی خواهد بود. از جمله امتیازات این عینک این هست که نور مزاحم چراغهای ماشینهای جلوی را خنثی میکند و شب را مانند روز روشن خواهید دید .

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1367608505.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29800 تـومـان            پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شما

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment