Saturday 23 July 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade 2011 Mobile > SMS > Game > Theme > Wallpaper

 

 
نرم افزار IVT BlueSoleil v6.4.2.49 یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت گوشی در کامپیوتر است . برای استفاده از این برنامه فقط کافی است از طریق بلوتوث با این برنامه ارتباط برقرار کنید . همچنین این برنامه علاوه بر مدیریت فایل ها قابلیت استفاده از اینترنت گوشی توسط بلوتوث را نیز دارا است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از پرشین موب دریافت کنید .
PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Anti Virus Pro v2.8.1 یک آنتی ویروس قوی میباشد که علاوه بر شناسایی و حذف ویروس ها قابلیت از بین بردن تروجان ها را هم دارد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Guitar VIB v1.3.2 که یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار جالب و کاربردی را برای گوشی های موبایل آیفون از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی Angry Birds: Mine And Dine v1.6.0 که به تازگی منتشر شده است . این نسخه دارای مراحل جدید و بسیار زیبایی میباشد . هم اکنون میتوانید این بازی بسیار زیبا را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار iCamera HDR Version: 2.3 یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود جهت ساخت و ویرایش تصاویر میباشد . این نرم افزار قابلیت شفاف سازی اتواتیک تصاویر را نیز دارا میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آیفون از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از زيباترين و جديد ترين اس ام اس های فلسفی و حکمت آموز نیمه دوم خرداد ماه 1390 ...

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Akinator 2.7 یک نرم افزار فوق العاده جالب و سرگرم کننده است که قابلیت حدس زدن بالایی دارد ! کافی است شما شخصیتی را انتخاب کنید و به سوالات جواب بدید تا برنامه به شما بگوید شخص مورد نظر کیست ! این برنامه قابلیت حدس شدم شخصیت های مختلف مانند فوتبالیست ، بازیگر ، خواننده و ... را دارد . نرم افزار برای اجرا و ادامه نیاز به اینترنت دارد . هم اکنون میتوانید این نرم افرار را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده زیبای خفاش Pagnet The Night Flier v.1.01 که در این بازی باید از موانع سخت که پیش رو دارید عبور کنید و رکورد بزنید تا به مراحل بعدی بروید . هم اکنون میتوانید این بازی را به صورت ساین شده برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Sketch Effects v1.01 میتوانید از دوستان خود عکس بگیرید و آنها را به تصاویر نقاشی و به صورت سیاه و سفید تبدیل کنید . نرم افزار جاواست و احتیاجی به ساین ندارد .

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبای FireBall v1.0.8 که در این بازی شما پس زمینه های مختلفی دارید و باید با حرکت دست ، آنها را از بین ببرید . در این بازی نباید دستتان به توپ های قرمز برخورد کند و باید تا جایی که میتوانید فضا را محدود و محدود تر کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی Jump Birdy Jump v1.1 یک بازی زیبا و سرگرم کننده است . سبک بازی تقریبا مانند پرندگان عصبانی است که شما باید با استفاده از کمان پرنده را پرتاب کنید . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

ویجت Battery Monitor Widget Pro v1.6.3 یک ویجت کاربردی و زیبا میباشد که میزان مصرف باتری رو در چندین طرح شیک و زیبا بر روی هوم اسکرین فراهم میسازد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جالب و سرگرم کننده Robotek v1.12 که به تازگی منشر شده است . در این بازی شما ربات و سیستم های مختلفی دارید که به وسیله آن باید دشمن خودتان را که ربات میباشد از بین ببرید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Photo Funia v2.0.4 میتوانید بر روی تصاویر خود افکت های فوق العاده زیبایی بگذارید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار فوق العاده جالب را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار EpocCam Lite v1.03 یک نرم افزار قوی برای تبدیل گوشی به وب کم می باشد که به صورت ساین شده جهت دانلود قرار داده شده است .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده زیبا تیکه تیکه کردن میوه ها توسط نینجا Fruit Ninja v1.6 برای شما آماده شده است . هم اکنون میتوانید این بازی فوق العاده زیبا را برای گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Fring v4.05.17 میتوانید با دوستان خود چت کنید .یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار ارسال عکس ، کلیپ و ... برای طرف مقابل است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت ساین شده از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و جالب City Jump v1.1.7 که باید با پرش در شهر و بین ساختمان ها به کسب امتیاز بپردازید . همچنین باید دشمنانتان را از سر راه بردارید . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار SMS Me and You v3.2 برای قرار دادن پسورد بر روی اس ام اس ها به کار میرود . بعد از نصب و اجرای برنامه از منوی Contact افرادی را که میخواهید اس ام اس هایشان رمز دار شود را مشخصی کنید . بعد از این کار به هنگام دریافت اس ام اس از این اشخاص ، برای خواندن باید رمز را وارد کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل جاوا از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی Doodle Jump - BE WARNED: Insanely Addictive v.24 یکی از اعتیاد آورترین و سرگرم کننده ترین بازی ها میباشد . هم اکنون میتوانید نسخه جدید این بازی را برای گوشی های موبایل آیفون از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment