Friday 8 July 2011

[--> Fun-DL <--] SMS & Joke Jadid > Theme > Game > Software > Iphone > Android

 

 
نرم افزار Opera Mini Web Browser v6.0 update3 بهترین و قوی ترین مرورگر اینترنتی میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .
PersianMob.Net



 


 

بازی Puzzle Blox Arcade v2.3.2 یک بازی جالب فکری و سرگرم کننده میباشد . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده زیبای SA Ping Pong Insanely Addictive v1.00 که به تازگی منشر شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را به صورت ساین شده برای گوشی های موبایل نوکیا سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید نرم افزار PDF Reader Pro v2.5 که برای مشاهده فایل های PDF در گوشی به کار میرود . هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را برای گوشی های موبایل آیفون از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار iTunes v10.3.0.54 شما می توانید به کلیه موزیک ها و ویدئو ها و حتی نرم افزار ها و بازی ها دسترسی داشته باشید. خرید کلیه نرم افزار و بازی های گوشی اپل آیفون از این طریق امکان پذیر است. همان طور که می دانید دسترسی ایرانیان به دانلود این نرم افزار مسدود می باشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی Ultimate Matrix Kill 2 3D یک بازی رالی در سبک اکشن می باشد . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را به صورت جاوا و بدون نیاز به ساین برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Talking Ork v.1.4 یک نرم افزار سرگرمی و جالب میباشد . این دیو خشن قادر است سخنان شما را تکرار کند و انیمیشن های جالبی انجام دهد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از زيباترين و جديد ترين اس ام اس های فلسفی و حکمت آموز نیمه دوم خرداد ماه 1390 ...

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی فوق العاده زیبای گانگستر Gangstar West Coast Hustle v1.4.7 که به تازگی ارائه شده است . این بازی یکی از معروف ترین و بهترین بازی ها در سبک نقش آفرینی است . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار ezPDF Reader v1.2.2.4 یک نرم افزار کاربردی برای مشاهده فایل های PDF در گوشی میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Arise Joyeye Lite v2.00.244 میتوانید بر روی تصاویر خود افکت های زیبایی ایجاد کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت ساین نشده برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 و نوکیا سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Advanced Task Killer Pro v1.9.7B78 یک تسک منیجر قوی میباشد که شما با استفاده از آن میتوانید برنامه های در حال اجرا را مشاهده و در صورت نیاز ببندید . این کار باعث افزایش طول عمر باطری و همچنین افزایش سرعت گوشی میشود . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی Can Knockdown 2 v1.02 یکی از جدیدترین و بهترین بازی های آندروید است که به تازگی منتشر شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آندروید با سیتم عامل 2.2 به بالا از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی Pipyakas Pro v2.3.0 یک بازی استراتژیک جدید میباشد که به تازگی منتشر شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 و سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Talking Parrot v1.0.3 یک نرم افزار سرگرمی و جالب میباشد . این طوطی قادر است سخنان شما را تکرار کند و انیمیشن های جالبی انجام دهد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

گلچینی از جدیدترین و زیباترین پیامک های عاشقانه نیمه دوم خرداد ماه 1390 ...

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار SketchBook Mobile v2.0 یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای نقاشی و طراحی میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آیفون و آیپاد از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 

 

دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک  

 ۱۰۰ درصد تضمینی…

پدیده ای بی نظیر برای ترک سیگار در کوتاهترین زمان ممکن!

سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که ازتکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دیگر عکس ها اینجا را کلیک کنید ...

buy

قيمت محصول:  29000 تومان


 

نرم افزار Centurion v7.1 File Manager یک نرم افزار عالی برای مدیریت فایل ها میباشد . همچنین این نرم افزار قابلیت استخراج فایل های فشرده را نیز دارا میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های جاوا از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از SPP SlideUnlock v3.10 میتوانید گوشی خود را به حالت های زیبایی آنلاک کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار جالب را به صورت ساین نشده برای گوشی های موبایل سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید نرم افزار یاهو مسنجر به همراه پلاگین Yahoo Messenger v1.3.2 Updated Plugin که برای شما آماده شده است . توجه داشته باشید که برای نصب ابتدا باید فایل یاهو رو نصب کنید بعد پلاگین را نصب کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی Touchgrind BMX IPA 1.0.1 یکی از بهترین بازی های آیفون میباشد که شما باید با لمس صفحه دوچرخه را کنترل کنید . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آیفون از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید زیبای دوز Tic Tac Toe v1.6 که هم اکنون میتوانید این بزای زیبا را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

گلچین اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید نیمه دوم خرداد ماه 1390

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار MOZAT v6.0.2 یکی از قوی ترین و بهترین مسنجرهای گوشی های نوکیا میباشد .هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 و نوکیا سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment