Monday 11 July 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade HOT Tarin Haye Mobile 2011

 

 
نرم افزار Perfect Keyboard v1.1.7 یک کیبورد مجازی است که علاوه بر داشتن اسکین های متفاوت و زیبا از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .
PersianMob.Net



 


 

نرم افزار My Photo Albums v1.6.5 برای ساخت آلبوم تصاویر به کار میرود . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آیفون از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی Donkey Jump v1.0.4 یکی از بازی های جالب و سرگرم کننده میباشد . در این بازی شما باید با پرش بر روی ابرها و رفتن به فضای بالاتر امتیاز کسب کنید و رکورد بزنید . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی Doodle Jump - BE WARNED: Insanely Addictive v.24 یکی از اعتیاد آورترین و سرگرم کننده ترین بازی ها میباشد . هم اکنون میتوانید نسخه جدید این بازی را برای گوشی های موبایل آیفون از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی فکری و زیبای شطرنج Shredder Chess v1.2 که به تازگی ارئه شده است . هم اکنون میتوانید این بازی فوق العاده را برای گوشی های موبایل آندروید از سایت پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 45 عکس زیبا و جدید در موضوعات مختلف با کیفیت بالا در سایز 360x640 برای گوشی های موبایل آماده شده که میتوانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید از بازی فوق العاده زیبای پرندگان عصبانی Angry Birds Rio v1.20 که به تازگی منتشر شده است . شما باید به جنگ میمون ها بروید و پرندگان اسیر شده را آزاد کنید . توجه داشته باشید که این نسخه به صورت آپدیت میباشد و بر روی نسخه قبلی نصب میشود . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را به صورت ساین شده برای گوشی های موبایل سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار LCG X-plore v1.53 بهترین نرم افزار برای مدیریت فایل میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبای بولینگ 365 Bowling که به تازگی منتشر شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل جاوا در سایزهای 128x160 , 176x208 , 176x220 , 240x320 , 240x400 و 480x800 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید Hotel Mogul HD v1.0 یکی از بازی های سرگرم کننده و جالب میباشد که باید با خرید و فروش ملک و کسب سرمایه اقدام به ساخت هتل کنید و مراحل رو پشت سر بذارید ، هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دانلود کنید .

PersianMob.Net



 


 

گلچینی از جدیدترین و زیباترین پیامک های عاشقانه نیمه دوم خرداد ماه 1390 ...

PersianMob.Net



 


 

جدیدترین نسخه نرم افزار معروف Nimbuzz v3.2.0 که به تازگی ارائه شده است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت ساین شده برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 وسیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه پخش کننده معروف Winamp v1.1 که هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Word Magic English Thesaurus v1.3.0 یک لغت نامه کامل انگلیسی به انگلیسی است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آیفون از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی بسیار زیبای Plants vs. Zombies v1.6 که به تازگی منتشر شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار ThinkChange nUnlock v6.0 میتوانید گوشی خود را به سبک گوشی های آیفون آنلاک کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت ساین شده و همراه با کد فعال ساز از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Talking Fun Baby v1.1.9 یک نرم افزار سرگرمی و جالب میباشد . این بچه سخنگو قادر است سخنان شما را تکرار کند و انیمیشن های جالبی انجام دهد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی بسیار زیبای Freestyle Dirt Bike v1.04 که برای شما عزیزان آماده شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Quickoffice Pro v4.0.120 نرم افزار قوی برای ساخت و مشاهده فایل های آفیس میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 

پخش کننده موزیک MP3 Player جدید ipod shuffle طرح اپل

 

قابليت دستگاه :
- پخش موزيك mp3 با صداي عالي
- باتري ليتيوم بسيار عالي استفاده 5 ساعت مداوم
- قابليت ارتقا تا 16 گيگابايت
- داراي بسته بندي اصل
- داراي گيره متصل شونده به پيراهن
- بسيار كم حجم سبك و زيبا
- مناسبترين هديه براي آنان كه دوستشان داريد
- ساخت تايوان
- داراي گارانتي تعوبض در صورت خرابي
 
لوازم جانبي :
- شارژر
- كابل USB
- هدفون آيپاد

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دیگر عکس ها اینجا را کلیک کنید ...

buy

قيمت محصول:  23800 تومان + گارانتی تعویض

تلفن پشتیبانی و مشاوره شرکت : 05118826174

توجه :قيمت اين محصول در بازار 75 هزار تومان است ولي ما بدليل واردات عمده و اينكه اين محصول را از وارد كننده اصلي ميخريد به قيمت 23800 تومان اين محصول به شما عرضه ميگردد.


 

بازی جالب Caveman Cricket که به تازگی منتشر شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی ها موبایل جاوا در سایز های 176x208 و 240x320 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی زیبای بولینگ Connect2Media 365 Bowling V1.00.1 که برای شما آماده شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را بدون نیاز به ساین برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید ماشین حساب Calc4M v2.2 که به تازگی منشر شده است . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های موبایل جاوا از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 40 عکس زیبا و جدید در موضوعات مختلف با کیفیت بالا در سایز 240x320 برای گوشی های موبایل آماده شده که میتوانید از پرشن موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار HongDi Tech DuDu Recorder v5.45 نرم افزاری قوی برای ضبط مکالمات تلفنی میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت ساین شده برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 و سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی بسیار زیبای Angry Birds Rio v1.2.0 که به تازگی منتشر شده است . شما باید به جنگ میمون ها بروید و پرندگان اسیر شده را آزاد کنید . هم اکنون میتوانید این این بازی را برای گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاج از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment