Tuesday 13 October 2015

[-- Fun-DL --] همسر هادی نوروزی در بازی یادبود نوروزی + عکس

 

http://www.persiangroupbax.com/images/freemobile/images/templates/top.gif
http://www.persiangroupbax.com/groupads/adsbanner.gif
 
 

 
همسر هادی نوروزی در بازی یادبود نوروزی + عکس
 
چهار خانم در ورزشگاه دستگردی حضور داشتند. همسر هادی نوروزی، دخترش، همسر سپهر حیدری و خواهر همسر هادی نوروزی در ورزشگاه حضور داشتند. در این بین همسر هادی نوروزی به همراه دخترش روی نیمکت یاران هادی نشسته بود.

 
عکس همسر هادی نوروزی در بازی یادبود نوروزی
 
همسر هادی نوروزی در بازی یادبود نوروزی
 
همسر هادی نوروزی روی نیمکت یاران هادی
 
اهدا تابلو فرش منقش به تصویر هادی نوروزی به خانواده وی
 
 
همسر هادی نوروزی
 
همسر هادی نوروزی و تابلو فرش منقش به تصویر نوروزی

http://www.persiangroupbax.com/images/freemobile/images/templates/f1.gif
ساعت مچی دخترانه ماریا

عقربه های این ساعت مچی دخترانه نیز بسیار فانتزی و نوآورانه طراحی شده است که جذابیت خاصی به آن می بخشد. این ساعت مچی در 4 طرح آ
 
http://www.30cd.biz/upload_pic/1443029368.jpg
 
عقربه های این ساعت مچی دخترانه نیز بسیار فانتزی و نوآورانه طراحی شده است که جذابیت خاصی به آن می بخشد. این ساعت مچی در 4 طرح آماده سفارش می باشد که می توانید طرح مورد نظر خود را هنگام سفارش انتخاب نمایید.
این محصول با قیمت مناسب، کیفیت قابل قبول و جذابیتی که برای دخترهای جوان ایجاد می کند، را می توانید به عنوان هدیه ای غافلگیر کننده برای دختر، خواهر و یا نامزد خود تهیه نمایید.
 
 طرح 1
GUSES
ساعت ماریا ساعتی بسیار متفاوت با کیفیت بوده که یکی از زیباترین و شیک ترین در عین حال با کلاس ترین ساعت های جهان به شمار می رود. طراحی این ساعت طوری است که همه سلیقه ها ان را پسندیده اند.به طور کلی این نوع ساعت در بازار ایران بسیار کمیاب هست که این خود باعث می شودکه ساعتی تک و خاص در دستان شما باشد.به طور کلی کیفیت موتور ساعت کاملا تایید شده است.
 
طرح 2
طرح 3

http://www.30cd.biz/upload_pic/1443029383.jpg
 
قيمت فقـط : 24000 تـومان

 
این ساعت یکی از جدیدترین و دوست داشتنی ترین ساعت های سال 2015 می باشد که دارای طراحی بی نظیر وخلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند زیبا و طرح دار می باشد که بصورت شگفت انگیزی خودنمایی میکند و گل های موجود بر روی این ساعت زیبایی آن را دوچندان میکند. این ساعت در رنگ بندی قابل انتخاب با کیفیت فوق العاده بالا عرضه می شود

طرح 4 
http://www.30cd.biz/upload_pic/1443029384.jpg
 
عرضه هر روزه مدل های متفاوت ساعت مچی به دلیل توجه بسیار زیاد مردم به این محصول و فروش بسیار بالای آن باعث سخت شدن انتخاب یک ساعت مچی زیبا و مناسب می شوند.ساعت مچی زنانه و دخترانه کاترین با زیبایی منحصر به فرد و بسیار جذاب خود و هم چنین مدل های بسیار زیبای آن در بین سنین مختلف بانوان به خوبی جای خود را باز کرده است و در بازار های کشور های اروپایی و کشور های حاشیه خلیج فارس یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین ساعت های مچی به شمار می رود.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1443029385.jpg

ویژه سال 1394

قيمت فقـط : 24000 تـومان

 
 
http://www.persiangroupbax.com/images/freemobile/images/templates/bottom.gif
 

__._,_.___

Posted by: Saeed <mehdi.rahmati9@yahoo.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment