Tuesday 6 October 2015

[-- Fun-DL --] گرانترین و زیباترین ماشین عروس جهان در اصفهان! + عکس

 

http://www.persiangroupbax.com/images/freemobile/images/templates/top.gif
http://www.persiangroupbax.com/groupads/adsbanner.gif

 
گرانترین و زیباترین ماشین عروس جهان در اصفهان! + عکس
 
گرانترین و زیباترین ماشین عروس …
گران قیمت ترین و زیبا ترین ماشین عروس کشور در اصفهان دیده شداین اتومبیل تشریفاتی که بصورت گذر موقت به کشورمان وارد شده،در جشن عروسی یک زوج ایرانی به عنوان ماشین عروس استفاده شده است. به گزارش تیترآنلاین به نقل از عصر خودرو، رولزرویس فانتوم کوپه بالغ بر ۴۱۱ هزار یورو قیمت داردو اتومبیلی است که در همه جای دنیا مورد توجه است.
 
اما کوتاه درمورد این ماشین بسیار شیک:

SiteRooz.com
 
طراحی داخلی ـ لوکس

تیترآنلاین:مسئولیت طراحی داخل اتاق رولزرویس بر عهده "آلن شپر" گذاشته شد. آقای "یان رابرت سن" مدیر مجموعه بزرگ رولزرویس از "یان" خواست که در کنار طراحی مفهومی، باید قدرت و لوکس بودن همیشگی این مارک حفظ شود.
پروژه ای بس سخت و طاقت فرسا برای "یان" هنگامی که به فضای داخلی کوپه رولزرویس می‌نگرید، چوبکاری دست ساز با ترکیبی از چوب سرخ و بلوط قرمز در اطراف قاب و شاسی های پنجره ها بیش از هر چیز سرنشینان را مجذوب خود می کند. داشبورد نیز که با ترکیبی از آلومینیوم و چوب تزئین شده بر زیبایی آن افزوده است.
به سراغ صندلی ها می‌رویم. در طراحی صندلی های این رولزرویس کوپه، "یان" اوج هنر خود را بکار گرفته است. برای ایجاد فضای مناسب، لبه صندلی ها قوس دار طراحی شده اند که همین امر فضای کافی برای دو نفر در صندلی عقب و یک شخص فربه در صندلی جلو را تضمین می‌کند. "یان شپرد" برای ایجاد فضای مجلل درون کابین، چراغ های هوشمند LED را در قسمت های مختلف سقف تعبیه کرد..
 
 SiteRooz.com

SiteRooz.com
SiteRooz.com

http://www.persiangroupbax.com/images/freemobile/images/templates/f1.gif
دستگاه کوفته پیچ

دستگاه کوفته پیچ وسیله پرکاربرد و خوش دست می باشد که میتوانید با آن غذای سنتی و خوشمزه کوفته را آماده نمایید. با این دستگاه علاوه بر کوفته میتوان انواع بستنی، کیک های قالب دار، گوشت تو پر و...


 
دستگاه کوفته پیچ

استفاده آسان در چند دقیقه

در عرض چند دقیقه کوفته های زیبا و یکنواخت درست کنید

قابل استفاده برای انواع کوفته، انواع بستنی، کیک های قالب دار، گوشت تو پر و ...
 

دستگاه کوفته پیچ وسیله پرکاربرد و خوش دست می باشد که میتوانید با آن غذای سنتی و خوشمزه کوفته را آماده نمایید. با این دستگاه علاوه بر کوفته میتوان انواع بستنی، کیک های قالب دار، گوشت تو پر و ... را به راحتی و سرعت بالا آماده طبخ نموده و نوش جان کنید.


قيمت فقـط : 18000 تـومان

 
 
كوفته تبريزي يكي از مشهورترين غذاهاي ايراني و متعلق به شهر تبريز مي‌باشد. اين غذا در نقاط مختلف خاورميانه تهيه مي‌شود. نقطه تمايز آن با ساير كوفته‌ها در بقيه مناطق مربوط به طرز تهيه و مواد مورد استفاده در تهيه اين غذا مي‌باشد. دركوفته تبريزي از گوشت قرمز، لپه، برنج، تخم‌مرغ، انواع سبزيجات معط (تره و مرزه)، آلو، مغزگردو و زرشك استفاده مي‌شود، داخل آب اين غذا زعفران و رب گوجه‌فرنگي بكار مي‌رود.
در اينجا ما وسيله اي را به شما معرفي خواهيم كرد كه كوفته هاي يكدست منظم و با سرعت بسيار بالا مي توانيد ار آن استفاده نماييد. با این دستگاه همچنین میتوانید تهیه ی انواع بستنی های توپی ، کیک های قالبی و هر گونه ماده خوراکی را در گلوله های توپی به قطر 4/5 سانتی متر درست کنید.

 
ویژگی های دستگاه کوفته پیچ:
- تهیه ی انواع بستنی های توپی ، کیک های قالبی و هر گونه ماده خوراکی
- به وسیله آن می توانید گلوله های توپی به قطر 4/5 سانتی متر درست کنید
- استفاده بسیار آسان و سریع
- در عرض چند ثانیه کوفته های زیبا و یکنواخت درست کنید


روش خرید دستگاه کوفته ساز :

خرید پستی :
 در این روش , دستگاه کوفته ساز درخواستی شما بوسیله پست برای شما ارسال میشود و شما بعد از دریافت کالا , مبلغ آن و هزینه پست را به مامور پست میپردازید.برای اینکار روی لینک خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را طبق آنچه که خواسته شده وارد نمایید. پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه‌ی این محصول را نیز پس از اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می‌کنید. 
 
دستگاه کوفته درست کن
عکس دستگاه کوفته پیچ

ویژه سال 1394

قيمت فقـط : 18000 تـومان

 
 
http://www.persiangroupbax.com/images/freemobile/images/templates/bottom.gif
 

__._,_.___

Posted by: Saeed <mehdi.rahmati9@yahoo.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment