Sunday 14 August 2011

[--> Fun-DL <--] Khafantarin Haye Mobile 2011 - Download Now !!!

 

 

 

نرم افزار SwiftKey X v2.0.5.120 یک نرم افزار قوی و بسیار کار آمد جهت تایپ سری ایمیل ها و اس ام اس ها و متن های طولانی میباشد به صورتی که با تایپ یک یا دو حرف از کلمه آن را پیش بینی و تایپ میکند و باعث میشود تا شما سری متن دلخواهتان را تایپ کنید , این نرم افزار بسیار هوشمند بوده و برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جاوا جدید Air Race Champions یک بازی هواپیمایی سرگرم کننده میباشد که در سایز های 128x160, 176x208, 176x220, 240x320 آماده دریافت میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 30 عکس زیبا و دیدنی در سایز 360x640 با کیفت بالا برای گوشی های موبایل آماده دریافت میباشد .

PersianMob.Net



 


 

شاید گاهی در هنگام مراجعه به کتابخانه یا مکانی مقدس گوش خود را در حالت بی صدا (silent) قرار داده اید و بعد از خروج از آن مکان ساعت ها یادتان رفته که گوشی خود را از حالت بی صدا خارج کنید و بعد شاهد زنگ ها و اس ام اس های از دست رفته خود شدید , نرم افزار SilentOFF v1.01(0) یک نرم افزار حرفه ای برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 و سیمبیان 3 و 4 به صورت ساین شده میباشد که به شما کمک میکند به وسیله آن در صورت جابجایی از آن مکانی که گوشی خود را در حالت بی صدا قرار داده اید به حالت قبل بازگرداند تا دیگر تماس های مهم خود را از دست ندهید .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده BackStab v.1.00 که محصول سال 2011 میباشد و توسط gameloft ساخته شده و در رده اکشن میباشد و در گوشی های موبایل آیفون 3GS و آیفون 4 و آیپاد تاج 3 و 4 و آیپد قابل نصب و اجرا میباشد , تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب موجود میباشد , هم اکنون این بازی جذاب را از سایت پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید نرم افزار Bluetooth File Transfer v4.80 به تازگی برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 1.5 به بالا تولید شده است که این نرم افزار به عنوان یک مرورگر و مدیریت فایل میباشد که قابلیت ارسال و دریافت فایل را دارا میباشد , از مزایای این نرم افزار میتواند به فشرده سازی فایل ها به صورت zip و پسورد گزاری بر روی فایل zip و gzip و tar اشاره کرد , در این نسخه تمامی مشکلات و bug های نسخه های قبلی برطرف شده که میتوانید از سایت پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

دو تم جدید و بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری 3 آماده کرده ایم که می توانید از سایت پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبا و جذاب Cliff Climb v1.0 که از سری بازی های پنگوین و مرد یخی می باشد. بسیاری از اشخاص با این بازی ها آشنایی دارند، در این سری از بازی شما باید به طرف پنگوین پرتاب شوید و با نشانه گیری دقیق به سمت او سنگ پرتاب کنید تا پنگوین به سمت بالا بپرد. با اجرای این بازی زیبا به داستان این بازی پی خواهید برد. قابل اجرا بر روی آندروید 1.6 و بالاتر

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و بسیار زیبای Miniclip SA iStunt2 v1.0 به صورت ساین نشده یک بازی در سبک اسنوبوردینگ می باشد که بسیار جذاب و سرگرم کننده است. این بازی با گرافیک و فضا های جذاب خود، شما را تا مدت ها سرگرم می کند. اگر به دنبال بازی هستید که جذاب و سرگرم کننده باشد و شما را تا مدت ها مشغول کند حتماً این بازی را دریافت کنید.

PersianMob.Net



 


 

تا به حال شده است که در یک هواپیمای جنگی بنشینید و با دشمنان خود به جنگ بپردازید؟
با بازی جدید Zombie Gunship v1.0 می توانید در گوشی آیفون و یا آیپاد تاچ خود به جنگ دشمنان بروید.
این بازی دارای قابلیت اجرای آن به صورت مولتی پلیر می باشد و شما می توانید با دوستان خود و یا هر شخص دیگری در سراسر جهان به مقابله بپردازید.
در حقیقت شما سلاح سنگین هواپیمای جنگی AC-130 را به عهده می گیرید و به جنگ می پردازید.

PersianMob.Net



 

 

دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک E-Health Cigarette
پدیـده ای بی نظیر برای تــرک سیگار در کوتاهتـرین زمان ممکن
با استفاده  از  این  وسیـله  سلامتی را به  خود  و  عزیزانتان  هدیـه دهیـد !

سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند اما یکسری تفاوتهایی با سیگار های معمولی دارد:از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود.


سیگار الکترونیکی محصولی جدید برای مراقبت از سلامتی شماست. e-health cigarette به شما امکان لذت بردن از سلایق خود بدون خطر وابستگی به تنباکو را می دهد. با استفاده ازسیگار سلامتیe-health cigarette (همان سیگار اکتریکی) می توانید همان احساس کشیدن سیگار تنباکو اما بدون خطرات ناشی از استعمال آن را داشته باشید. سيگار سلامتيe-health cigarette (همان سيگار اكتريكي) كاملاً شبيه يك سيگار است اما بدون مواد مضر. سيگار سلامتيe-health cigarette دود توليد مي كند در صورتيكه هيچ ماده آلوده كننده اي در آن نيست. براي روشن كردن آن به شعله احتياج نداريد. مي توانيد با تندرستي سيگار بكشيد اما بدون هيچ آلودگي محيطي…

این محصول در سایر فروشگاه ها و بازار ایران بالای 80 هزار تومان عرضه میشود

هم اکنون این محصول را با قیمت استثنایی 29 هزار تومان به همراه یک سال گارانتی تعویض می توانید سفارش دهید!

 قیمت : 29000 تومان


 

یکی از برنامه های کاربردی برای گوشی شما حتماً از سری برنامه های Office می باشد.
امروز ورژن جدید برنامه ی Quickoffice Inc Quickoffice v6.04 به صورت کامل و ساین نشده برای گوشی های سیمبیان سری 3 را در اختیار شما قرار می دهیم.
این ورژن از برنامه دارای قابلیت خواندن و ویرایش زبان فارسی است و همچنین قابلیت خواندن پرونده های Word، Excel و PPT می باشد.
از امکانات کاربردی آن می توان به پشتیبانی از فونت های مختلف، ویرایش پرونده ها، پشتیبانی از پسوند های TXT، PPS، PPT، XLS، XLSM، XLSX، DOC، DOCX و ورژن های 97، 2000، 2003، 2007 و 2010 اشاره کرد.
و همچنین این برنامه با تمام فونت های فارسی سازگاری دارد.
توجه: این برنامه بر روی N8 تست شده و به خوبی جواب داده است.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 20 عکس پشت زمینه ی موبایل با سایز 360x640 و موضوع پلنگ برای شما بازدیدکنندگان سایت تهیه شده است که می توانید از سایت پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net



 


 

شاید یکی از مهم ترین خصوصیات گوشی، زیبا بودن ظاهر و ترکیب بندی مناسب می باشد. بسیاری از افراد به زیبایی درونی گوشی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند به همین دلیل همواره به دنبال تم و یا همان پوسته های زیبا برای گوشی خود هستند. در حال حاظر برای شما بازدیدکنندگان محترم سایت یک تم زیبا تهیه کردیم که قابل اجرا بر روی گوشی های نوکیا سیمبیان سری 3 می باشد.

PersianMob.Net



 


 

این برنامه ی دارای امکانات بسیار فراوانی است که می توان به فرستادن نظرات و دیدگاه ها با سرعت هر چه تمام تر است فرقی نمی کند که شما کجا باشید! فقط با این برنامه می توانید همیشه به روز و اطلاعات خود را میان دوستانتان به اشتراک گذاشته و از تغییرات دوستانتان آگه شوید.

PersianMob.Net



 


 

یکی از سری بازی های شرکت Mini Clip که در طی چند روز طرفدار های زیادی پیدا کرد! این بازی ابتدا در سایت Mini Clip به صورت فلش عرضه شده بود که بعد از موفقیت این بازی نسخه ی آیفون آن را عرضه کرد! اگر شما از اشخاص حرفه ای در بازی بیلیارد هستید این بازی را دریافت کنید و رکورد خود را در سایت سازنده ی بازی ثبت کنید. از جمله خصوصیات این بازی ی توان به گرافیک بسیار بالا و آموزش برای اشخاص مبتدی اشاره کرد. قابل اجرا بر روی آیفون و آیپاد تاچ ورژن 3.1.3 و بالاتر.

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدیدی از پلیر قدرتمند TTPod برای گوشی هایی که سیستم عامل سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 را پشتیبانی می کنند را امروز برای شما آماده کرده ایم. در نسخه جدید این نرم افزار چندین باگ حذف شده و برنامه بهینه سازی شده است که هم اکنون می توانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از سایت بزرگ پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

Box Buster نام بازی جذاب و سرگرم کننده ای است که برای گوشی های با سیستم عامل آندروید تولید شده است.در واقع شما در این بازی با استراتژی های خود از مراحل عبور کرده و در ضمن این بازی تحت شتاب سنج بوده که ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند.

PersianMob.Net



 


 

یکی از ویژگی های گوشی های آیفون وجود تم های فراوان و متنوع برای این سیستم عامل است که امروز تم زیبا و منحصر به فرد LS Sense که تم ساده و زیبایی است را برای بازدیدکنندگان محترم سایت پرشین موب آماده کرده ایم و برای دانلود قرار داده ایم.

PersianMob.Net



 


 

تم زیبای Wooden HTC Clock برای گوشی های آیفون 4 که با طرح چوب و به سبک گوشی های HTC می باشد که هم اکنون می توانید این تم زیبا را به صورت رایگان از سایت بزرگ پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

Runstar v1.1.3 Pro یک نرم افزار جالب و کاربردی برای برنامه ریزی برای ورزش و تمرین در چهار حالت مختلف است. این برنامه بر روی گوشی های با سیستم عامل آندروید 1.6 و بالاتر قابل اجرا است که هم اکنون می توانید این نرم افزار جالب را از سایت بزرگ پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

یک تم زیبا مخصوص گوشی های آیفون . با نصب این تم بیش از 80 نوع آیکون مختلف به آیفون شم اضافه میشود تا از ظاهر زیبای

PersianMob.Net



 


 

گوگل پلاس ، یک نرم افزار جامع ساخت گوگل جهت اشتراک گذاری فایل ها ، اطلاعات شخصی و دوستی در اینترنت میباشد . با کمک این نرم افزار ، پروفایل خود را بسازید ، برای خود عکس انتخاب کنید و فیلمها و عکس های مورد علاه خود را به اشتراک بگذارید . میتوانید در این نرم افزار ، با دوستان خود در لیست جی میل چت کنید . همچنین میتوانید اطلاعات و فایل های خود را در آلبوم های جداگانه دسته بندی کنید و سپس آنها را برای هر کسی که دوست دارید ارسال کنید .

PersianMob.Net



 


 

اگر فیلم مهیج و پر طرفدار روح سوار را دیده اید ، پس این بازی را از دست ندهید . روح سوار شخصیتی خیالی است اولا با سرعت بسیار بالایی حرکت میکند ، دوما بعد از عبور او همه چیز اطراف آتش میگیرد . اکنون نسخه جدید این بازی را میتوانید از سایت پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

اسکرین سیور زیبای ببر آبی ، متحرک ، بهترین تصویر برای مواقع بیکاری صفحه نمایش شما . این اسکرین سیور بر روی تمام گوشی ها از جمله نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ ، موتورولا ، آیفون ، آندروید ؛ اچ تی سی و .... قابل اجرا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

یک ماشین حساب پیشرفته با قابلیت های منحصر به فرد . تواناتی تبدیل مبناهای دیجیتالی ( باینری ، دسیمال و ... ) به یکدیگر ، همچنین محاسبه چندین عبارت پشت سر هم بدون اشتباه . برای مثال عبارتی مانند این را به راحتی محاسبه کرده و جواب را نمایش میدهد : و...25.67-8/5+3 یا اگر عدد باینری 010 را بدهید ، عدد دسیمال 2 را به شما نمایش میدهد . یک ماشین حساب مهندسی کامل ، مناسب برای دانشجویان .

PersianMob.Net



 


 

یک پس زمینه متحرک برای گوشی های آندروید که با تمامی ورژن ها سازگار است . وقتی یک قسمت از صفحه نمایش خود را لمس کنید ، دست داخل تصویر نیز به همان قسمت میرود .

PersianMob.Net



 


 

اگر طرفدار بازی های استراتژیک باشید ، حتما نام این بازی را شنیده اید . بازی ای که پس از انتشار آن با استقبال فوق العاده ای روبرو شد .

PersianMob.Net



 


 

یک بازی جذاب و سرگرم کننده در ورزش محبوب اسکی . کنترل بازیکن در این بازی بسار راحت است و به همین دلیل یکی از بازیهای پر طرفدار محسوب میشود . یکی از خصوصیات خوب این بازی ، ذخیره خودکار مراحل میباشد و اگر به هر دلیلی بازی نیمه کاره بماند ، شما مطمئن باشید تا آخرین لحظه بازی ذخیره شده است .

PersianMob.Net



 


 

آپدیت نسخه جدید از بازی فوق العاده زیبای پرندگان عصبانی Angry Birds Rio v1.1.0 که به تازگی منتشر شده است . شما باید به جنگ میمون ها بروید و پرندگان اسیر شده را آزاد کنید . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را برای گوشی های موبایل آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبای مسابقات چتر بازی Skydiving Challenge v1.00 که به تازگی منتشر شده است . هم اکنون میتوانید این بازی را به صورت جاوا برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment