Friday 19 August 2011

[--> Fun-DL <--] Download Haye Jadid Mobile !!

 

 
مجموعه 30 عکس زیبا مخصوص پس زمینه گوشی های موبایل آیفون در سایز 320x480 در موضوع هنری و طراحی که میتوانید از پرشین موب دریافت کنید .
PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Smarter Alarm v2.92 یک ساعت زیبا با امکاناتی جالب مانند آب و هوا و زنگ هشدار و ... که مخصوص گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی Dead Space v1.0.3 نسخه جدید مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آپیاد تاچ میباشد , این بازی یک بازی اکشن فضایی با گرافیکی خیره کننده میباشد که هم اکنون میتوانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Calugar NightStandMusicAlarm v1. 00(1) یک ساعت زیبا و شکیل به عنوان یک ساعت شب همراه با زنگ هشدار چندگانه میباشد , از قابلیت های این نرم افزار قرار دادن رادیو اینترنتی به عنوان زنگ هشدار یا موسیقی خواب میباشد , از قابلیت های دیگر امکان لیست پخش برای خواب یا از خواب بیدار شدن و همچنین انتخاب رنگ پس زمینه و نوشته ساعت میباشد , این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 به صورت ساین شده میباشد که نیاز به نرم افزار QT هم دارد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید و فوق العاده بازی Need for Speed Hot Pursuit v1.0.3 یک بازی معروف مسابقات ماشین میباشد که برای گوشی های موبایل آیفون و آیپد و آیپاد میباشد که میتوانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار SoftLock v1.70 یک نرم افزار امنیتی فوق العاده میباشد که توسط آن میتوانید بر روی نرم افزار های مختلف و قسمت های مختلف گوشی موبایل خود رمز گزاری کنید , این نرم افزار برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 3 میباشد که ساین نشده و میتوانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Shark Reef Live Wallpaper v1.00 یک پس زمینه زیبا و متحرک از دنیای زیر آب و کوسه ها و ماهی ها برای شما به نمایش در می آورد , این نرم افزار برای گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار FriendCaster Pro for Facebook v3.9.8.1 یک نرم افزار فوق العاده برای مدیریت پروفایل خود در سایت فیس بوک و دیدن پروفایل دیگران و ارسال پیغام و عکس گزاشتن و ... , این نرم افزار فوق العاده برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 1.5 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای جدید از تمامی زنگ های فابریک و اورجینال گوشی موبایل نوکیا X7 که میتوانید با کیفیت بالا از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Farce SMS یک نرم افزار اسپمر اس ام اس با سرعت بالا میباشد , به صورتی که شما تا 100 عدد اس ام اس میتوانید به صورت اتوماتیک در 20 دقیقه به یکی از مخاطبین خود بفرستید , این نرم افزار جاوا میباشد و قابلیت نصب و اجرا در تمامی گوشی های موبایل را دارا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده Drag Racing v1.0.10 یکی دیگر از بازی های کم حجم و سرگرم کننده برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 1.6 به بالا میباشد , این بازی دارای 40 ماشین متفاوت میباشد , هم اکنون این بازی را میتوانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 

 

پخش کننده موزیک MP3 Player جدید ipod shuffle طرح اپل

 

قابليت دستگاه :
- پخش موزيك mp3 با صداي عالي
- باتري ليتيوم بسيار عالي استفاده 5 ساعت مداوم
- قابليت ارتقا تا 16 گيگابايت
- داراي بسته بندي اصل
- داراي گيره متصل شونده به پيراهن
- بسيار كم حجم سبك و زيبا
- مناسبترين هديه براي آنان كه دوستشان داريد
- ساخت تايوان
- داراي گارانتي تعوبض در صورت خرابي
 
لوازم جانبي :
- شارژر
- كابل USB
- هدفون آيپاد

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دیگر عکس ها اینجا را کلیک کنید ...

buy

قيمت محصول:  23800 تومان + گارانتی تعویض

توجه :قيمت اين محصول در بازار 75 هزار تومان است ولي ما بدليل واردات عمده و اينكه اين محصول را از وارد كننده اصلي ميخريد به قيمت 23800 تومان اين محصول به شما عرضه ميگردد.


 

نرم افزار BlackList Pro v1.27 یک نرم افزار فوق پیشرفته برای مدیریت تمامی تماس ها و اس ام اس ها در گوشی های موبایل آندروید 2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

برای شما بازدیدکنندگان گرامی سایت 6 تم بسیار زیبا با رنگ های مختلف برای گوشی های سیمبیان سری 3 آماده نموده ایم که می توانید از سایت پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید در شب و یا در هوای تاریک عکس بیاندازید و دوربین آیفون شما به شما این اجازه را نداده که در شب بتوانید با کیفیت مناسب عکس بیاندازید. امروز به شما برنامه ی NightCam+ v1.6 را معرفی می کنیم. با این برنامه ی کاربردی می توانید در شب و هوای تاریک هم به عکس گرفتن بپردازید، با دریافت این برنامه به تفاوت انداختن تصویر با دوربین خود با این برنامه پی خواهید برد.

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبای Mobi Tennis 2011 که با فرمت جاوا و در سایز 240x320 عرضه شده است می توانید از سایت پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net



 


 

ورژن جدید ویجت ساعت که به صورت HD میباشد و این ساعت تجربه خوبی را برای شما در هنگام استفاده از ساعت رقم خواهد زد. امیدوارم لذت ببرید

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبای Cro-Mag Rally v3.0.3 یکی از بهترین بازی ها در سبک خود است، در این بازی شما در نقش یک انسان اولیه به مسابقه می پردازید. این بازی برای آیپد طراحی شده است و بر روی آیپد ورژن 3.1.3 و بالاتر کار می کند.

PersianMob.Net



 


 

امروز به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مجموعه ای از SMS های مناسب تبریک ماه مبارک رمضان جمع آوری شده که می توانید در سایت پرشین موب آن ها را مشاهده کنید.

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید بازی فوق العاده و معروف Angry Birds v1.5.3 که به تازگی منتشر شده است را آماده ساخته ایم , این بازی برای گوشی های موبایل آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment