Wednesday 21 September 2011

[--> Fun-DL <--] Downloade Khafantarin Haye Mobile - HOT

 

 
بازی جدید و فوق العاده زیبا را با نام Brick & Bubble Revolution هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و در سایز 640 × 360 منتشر شده است . این بازی زیبا را می توانی هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید.
PersianMob.Net



 


 

Xplorer V1.53 یک نرم افزار قدرتمندی برای مدیریت فایل ها می باشد که امکانات فراوانی دارد مانند فرستادن فایل ، کپی کردن فایل از Index و ... این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد که به سیستم عامل سمبیان 3 نیز قابل نصب است . این نرم افزار را می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید .

PersianMob.Net



 


 

Google translate یک نرم افزار قدرتمند تحت وب میاشد که اینبار این نرم افزار را برای موبایل برای شما تدارک دیده ایم . این همان نرم افزار مترجم گوگل می باشد و کافیست که موبایل شما به اینترنت متصل باشد تا با آن کار کنید . این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 ساخته شده است و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

کمتر کسی است که نرم افزار های آفیس از شرکت ماکروسافت را نشناخته باشد یا با آن کار نکرده باشد . این بار ما این نرم افزار را برای گوشی های با سیستم عامل آندروید را برای شما آماده کرده ایم که قابلیت هایی مانند نسخه کامپیوتری آن دارد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

در اینجا یک بازی زیبا و جالب به نام Minesweeper Lite را برای شما آماده کرده ایم. این بازی زیبا برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

با نرم افزار جالب Mega X-Ray Scanner شما قادر خواهید بود بدن دیگران را مانند زمان عکس گرفتن با اشعه X مشاهده نمایید . این نرم افزار بصورت جاوا می باشد و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبا و جدید Puyo Pop Fever DX را اینبار برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا می باشد که در سایز 640×360 منتشر شده است . این بازی برای گوشی های لمسی ساخته شده است و به راحتی می توانید از این بازی لذت ببرید . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 

فروش ویژه مجموعه کامل آندروید 2011 - اختصاصی سایت پرشین موب

طبق درخواست های کاربران سایت پرشین موب و همچنین رفع نیاز های کاربران مجموعه ای شکیل شامل 6 عدد دی وی دی شامل انواع بازی , نرم افزار , تم , عکس و ... برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندریود آماده ساخته ایم که با قیمتی مناسب آماده شده تا همگان بتوانند سفارش دهند , این مجموعه کاملا تست شده میباشد و تمامی نرم افزار ها و بازی های سال  2011 به همراه آموزش و کرک شده میباشند , با سفارش این محصول حداکثر بین 3 تا 4 روز کاری آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید .

ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
 - بیش از ۵۵۰ نرم افزار تست شده به همراه توضیحات و عکس از صفحه نرم افزار
 - در حدود ۷۵۰ بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده به همراه تصاویر مخصوص بازی ها

 - Wallpaper های مخصوص سایز صفحه نمایش گوشی های آندروید
 - برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
 - ویدئو های تحقیقاتی / آموزشی درباره آندروید
 - انواع رام ها برای گوشی ها و تبلت های مختلف
 - مباحث آموزشی و علمی درباره آندروید و…

 

قیمت فقط : 8200 تومان    تعداد : 6 دی وی دی اورجینال

  



 

نرم افزار هایی برای تایپ کردن راحت و آسان برای گوشی های آندروید ساخته شده است . TSwipe-Pro keyboard Full v3.1.0519.2300 نام نرم افزار می باشد که تایپ را برای شما آسان می سازد و دیگر نباید زیاد به صفحه نمایش موبایلتان ضربه وارد سازید . با این نرم افزار می توانید نوع صفحه کلید موبایلتان را عوض کنید و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد تایپ کردن را برای خودتان آسان سازید. این نرم افزار قدرتمند را می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و بسیار زیبای Kim cuong را برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا می باشد و قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای فوق العاده زیبا از پس زمینه های زیبا را با موضوع طبیعت و آبشار های زیبا برای شما آماده کرده ایم . این مجموعه زیبا شامل 25 تصویر زیبا از طبیعت می باشد که با کیفیت عالی می باشند و در فرمت JPG ور در سایز 320 × 240 میباشند که هم اکنون می توانی این مجموعه را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید .

PersianMob.Net



 


 

Slick V0.69 نام نرم افزار می باشد که با استفاده از آن می توانید در موبایل خود به چت بپردازید . با این نرم افزار می توانید به یاهو مسنجر و لایو مسنجر و ... متصل شوید . این نرم افزار به انواع سیستم عامل سیمبیان قابل نصب می باشد . هم اکنون می توانی این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

Highway Racer یک بازی جدید و بسیار زیبای ماشن می باشد که برای دوست داران بازی ماشین آماده کرده ایم . این بازی زیبا برا گوشی های نوکیا سری 60 وژن 5 و سیمبیان 3 می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید و لذت ببرید.

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبا و جدید Farm Fenzy را که برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا در 48 مرحله می باشد . این بازی بصورت جاوا و در سایز تصویری 320×240 منتشر شده است . امید واریم از این بازی زیبا لذت ببرید . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده زیبای Doodle Jump را برای شما آمده کرده ایم . این بازی زیبا و جالب برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید بوده . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار Scydo Free Calls V 5.27 می توانید بصورت رایگان با گوشی های آیفون و آیپاد و آندروید تماس تلفنی برقرار کنید هم چنین در تماس های داخل شهری نیز می توانید با استفاده از این نرم افزار هزینه را کم سازید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

یک ماشین بازی زیبا و جدید 4x4 American Rally را برای دوست داران ماشین بازی موبایل آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا می باشد و قابل اجرا بر بیشتر گوشی های موبایل می باشد . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای جدید و فوق العاده زیبا از 20 والپیپر زیبا برای استفاده در پس زمینه موبایل برای شما آماده کرده ایم . این مجموعه زیبا با کیفیت بالا می باشد که در فرمت JPG و در سایز 640×360 ارائه شده است . هم اکنون می توانید این مجموعه را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم جدید و بسیار زیبا در اینجا به نام های JetBlack و Xmas برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا مانن N8 , C6 و .. . می باشند . هم اکنون می توانید این تم های زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Camera Plus V1.0.2 یک نرم افزار با امکانات زیباد برای گرفت فیلم و عکس می باشد مانند متر سطح، برچسب گذاری جغرافیایی و ... که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 می باشد و هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای از 2 تم فوق العاده زیبا برای شما عزیزان در اینجا آماده کرده ایم. این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های 5800 و 5530 و .. می باشد . هم اکنون می توانید این تم ها را از پرشین موب دریافت نمایید.

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


A bad score is 598. A bad idea is not checking yours, at freecreditscore.com.
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment