Tuesday 24 February 2015

[-- Fun-DL --] معرفی اولین ساعت‌ لوکس هوشمند (+عکس)

 

 


معرفی اولین ساعت‌ لوکس هوشمند (+عکس)

Watch Urbane همچون جی واچ آر از یک صفحه‌ی نمایش ۱.۳ اینچی P-OLED با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد که ارمغان آن تراکم پیکسلی ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ است.

نامه نیوز: در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، ال‌جی از ساعت‌هوشمند جدید خود Watch Urbane، با فرم‌فکتور دایره رونمایی کرد. این ساعت‌هوشمند که بسیار لوکس طراحی شده مبتنی بر اندروید وِر است.

 شاید دلیل اینکه ساعت های هوشمند هنوز انگونه که باید و شاید شد مخاطب پیدا نکرده اند این باشد که یک گزینه مهم را دارا نیستند. لوکس بودن! ال‌جی در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون یکی از محصولات بسیار زیبای خود را معرفی کرد. ساعت‌هوشمند جدید ال‌جی که Watch Urbane نام دارد بر مبنای اندروید ور توسعه یافته و از یک بدنه‌ی تمام فلزی به همراه بند‌های چرم طبیعی بهره می‌برد.

بدنه‌ی اصلی ساعت از وجود سنسورهای نظیر سنسور سنجش ضربان قلب بهره می‌برد. ال‌جی صراحتا اعلام کرده که این محصول را نباید به‌عنوان نسل جدیدی از ساعت‌های‌هوشمند این کمپانی به حساب آورد، بلکه Watch Urbane یکی دیگر از محصولات خانواده‌ی ساعت‌های‌هوشمند ال‌جی است که برای تکمیل خانواده‌ی گجت‌های پوشیدنی این کمپانی در کنار جی واچ و جی واچ آر قرار خواهد گرفت.

 


 


Watch Urbane همچون جی واچ آر از یک صفحه‌ی نمایش ۱.۳ اینچی P-OLED با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد که ارمغان آن تراکم پیکسلی ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ است. همچنین باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه‌ی داخلی چهار گیگابایتی این ساعت‌هوشمند نیز اشاره کرد. البته طراحان و مهندسان ال‌جی موفق شده‌اند تا حاشیه‌ی ساعت را تا حد امکان در مقایسه با جی واچ آر کاهش دهند. ابعاد این ساعت‌هوشمند ۴۵.۵ در ۵۲.۲ در ۱۰.۹ میلی‌تر است.

 

ظرفیت باتری مورد استفاده ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعت است، از این‌رو نمی‌توان انتظار داشت که این ساعت‌هوشمند نیز بتواند با یک بار شارژ چندین روز دوام بیاورد. براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل نیز در ماه می ساعت‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد و از این‌رو به نظر می‌رسد ال‌جی برای رقابت با محصول اپل، ساعت‌هوشمند لوکس خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد. این ساعت در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.





فلاسك فندكي ماشين (چاي ساز فندكي خودرو)

بهترين وسيله براي مسافرت

كم حجم ، پر كاربرد و مدرن

اگر اهل سفر هستيد اين وسيله حتما براي شما بهترين مي باشد

با يكبار وصل شدن به جا فندکی چاي و قهوه گرم را براي شما به ارمغان مي آورد

فلاسك فندكي ماشين سازگاري با انواع فندك هاي ماشين خودروهاي داخل كشور و خارج كشور

دارای اندازه مناسب برای ماشین


لاسک فندکی ماشین!!محصولی جدید که با وصل شدن به فندک تمامی ماشین ها در زمان ۱۰ دقیقه دمای آب را به ۸۰ درجه سانتگراد می رساند.چای ساز فندکی خودرو همچنین.شما با این محصول  بسیار جالب می توانید به راحتی در زمان کوتاهی چای یا قهوه گرمی برای خود به ارمغان بیاورید.پیشنهاد ما این است که چای ساز فندکی ماشین را ازما بصورت کاملا تضمینی خرید کرده و مبلغ ان را پس از دریافت کالا به مامور پست بدهید.
 

قیمت در شبکه تلویزیونی : 28.000 تومان

 20% تخفیف فستیوال بهاره 

قیمت خرید اینترنتی : تنها 23000 تومان!

برای خرید اینجا کلیک کنید

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment