Sunday 28 December 2014

[-- Fun-DL --] مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014

 

 


مهم‌ترین خودروهای جدید در سال 2014
 

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
 

سال 2014 دورانی پر از رویدادهای مختلف برای دنیای صنعت خودروسازی بود. از تحولات صورت گرفته در فناوری های جدید تا تلاش برای به کمال رساندن فناوری های موجود، از ظهور شرکت های خودروسازی جدید تا بازگشت برندهایی که دیر زمانی خبری از آنها نبود، سال 2014 با معرفی خودروها و جریان های مختلف دوران پر باری را پشت سر گذاشت. در ادامه برخی از مهم‌ترین و چشمگیرترین خودروهای سال 2014 را معرفی می کنیم.

 

آکورا TLX

 

برند آکورا شاخه خودروهای لوکس شرکت هوندا محسوب می شود و طی چند سال اخیر نمایش قدرتمندی در صنعت خودروسازی نداشت. اما با معرفی مدل جدید TLX بار دیگر آکورا بخشی از جایگاه گذشته خود را باز یافته است. این سدان جدید که جایگزین دو مدل TL و TSX شده است با نظرات مثبت منتقدان و خریداران مواجه شد و این مساله به افزایش فروش آکورا منجر شد.

 

کادیلاک CTS-V

 

کادیلاک CTS-V که اخیرا معرفی شده است به پیشرانه 640 اسب بخاری مجهز شده و توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 322 کیلومتر در ساعت را دارد. از این رو، کادیلاک CTS-V سریع‌ترین و قدرتمندترین خودرو تولیدی در تاریخ 112 ساله برند کادیلاک محسوب می شود. در حقیقت، جنرال موتورز سرانجام سوپرسدانی را معرفی کرده است که می تواند شانه به شانه با همتایان اروپایی خود رقابت کند.

 

استون مارتین DB10

 

بار دیگر جیمز باند پشت فرمان یک استون مارتین خواهد نشست. استون مارتین DB10 در اواخر سال 2014 به صورت سفارشی برای حضور در فیلم جدید جیمز باند رونمایی شده است.

 

آلفارومئو 4C

 

آلفارومئو پس از 20 سال غیبت با مدل 4C بار دیگر به بازار خودرو آمریکا بازگشت. این خودرو به پیشرانه 1.7 لیتری توربوشارژردار مجهز شده است که توانایی تولید 237 اسب بخار نیرو را دارد. با آلفارومئو 4C می توانید یک رانندگی لذت بخش را تجربه کنید.

 

جگوار F-Type کوپه

 

طراحی ظاهری زیبا و اغواکننده جگوار F-Type کوپه آن را به یکی از جذاب‌ترین خودروهای اسپرت در بازار مبدل کرده است. این خودرو در حالت پایه به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خورجینی که توانایی تولید 340 اسب بخار نیرو و 332 پوندفوت گشتاور را دارد، مجهز شده است.

 

پورشه ماکان

 

نام پورشه به نوعی با مدل 911 گره خورده است. اما از زمان حضور در بخش خودروهای شاسی بلند، پورشه نشان داده است که توانایی های این شرکت تنها به خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت محدود نمی شود. پورشه ماکان به نوعی مدل ارزان‌تر و کوچک‌تر پورشه کاین است. ماکان می تواند فروش خودروهای شاسی بلند پورشه را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

 

لینکلن MKC

 

لینکلن شاخه خودروهای لوکس شرکت فورد طی یک دهه گذشته فراز و فرودهایی را برای کسب جایگاه مناسب در دنیای خودرو تجربه کرده اما اخیرا معرفی چند مدل جدید موجب شکل گیری یک نوزایی برای برند لینکلن شده اند. در مرکز این تولد دوباره کراس اوور MKC قرار دارد که بهترین آمار فروش لینکلن طی سالیان گذشته را ثبت کرده است.

 

فورد ماستنگ

 

همان گونه که ماستنگ پنجاهمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت، فورد نیز از مدل کاملا جدید این برند معروف در میان خودروهای قلچماق رونمایی کرد. ماستنگ جدید، به ترمزهای مدرن، سامانه تعلیق جدید و پیشرانه ای ارتقا یافته مجهز شده و دیگر خودرویی تنها مناسب برای مسابقات سرعت در مسیر مستقیم محسوب نمی شود. فورد ماستنگ جدید با پیشرانه های چهار سیلندر اکوبوست و 5 لیتری هشت سیلندر خورجینی عرضه می شود.

 

ب‌ام‌و i8

 

ب‌ام‌و i8 برگی جدید در فناوری خودروهای اسپرت محسوب می شود. در ساخت این خودرو حجم قابل توجهی از فیبر کربن و آلومینیوم استفاده شده است و به عنوان یک مدل هیبریدی خودرویی منحصر به فرد با طراحی ظاهری متمایز محسوب می شود.

 

هیوندای جنسیس سدان

 

حضور در بازار خودروهای رده بالا و لوکس برای برندی همچون هیوندای چالش آسانی نبوده است. با این وجود، معرفی جنسیس سدان می تواند مسیر موفقیت برای هیوندای در این بازار را هموار کند. هیوندای جنسیس سدان از نظر طراحی ظاهری، عملکرد، و البته جنبه لوکس بودن خودرویی تاثیرگذار محسوب می شود.

 

جیپ چروکی

 

برند جیپ طی سال 2014 افزایش بیش از 20 درصدی فروش خود را تجربه کرد و از این رو یکی از برگ های برنده شرکت فیات‌کرایسلر نام گرفت. در این میان، جیپ چروکی یکی از موفق‌ترین مدل های این شرکت بوده است. این خودرو که به جعبه دنده 9 سرعته مجهز شده آمار فروش بیش از 160 هزار دستگاه را در سال 2014 ثبت کرده است.

 

دوج چارجر/چلنجر همی هل‌کت

 

پیشرانه 707 اسب بخاری همی هل‌کت، دوج چلنجر را در دنیای خودروهای قلچماق به رقیبی جدی‌تر از هر زمان دیگر برای مدل های جدید شورلت کامارو و فورد ماستنگ مبدل کرده است. از سوی دیگر، مدل چارجر با بیشینه سرعت 328 کیلومتر در ساعت بر مبنای بیشینه سرعت سریع‌ترین خودرو سدان جهان است.

 

خودروهای لوکس جمع و جور

 

بخش خودروهای لوکس جمع و جور دوران پر رونقی را با معرفی مدل هایی مانند ب‌ام‌و سری 2 ... 

 

... آئودی A3 ...

 

... و مرسدس بنز CLA در سال 2014 تجربه کرد.

 

فورد F-150 

 

فورد F-150 به عنوان یکی از پر فروش‌ترین خودروهایی آمریکا طی سه دهه گذشته شناخته می شود. اما سرنوشت شرکت فورد ممکن است در گرو توانایی های مدل باز طراحی شده این وانت قرار بگیرد. شیوه جدید استفاده از آلومینیوم در ساخت این وانت بزرگترین نگرانی برای تداوم موفقیت فورد F-150 محسوب می شود.





پمپ باد فندكي همراه ماشين

پمپ باد کوچک و ارزان مخصوص ماشینهای سواری با 650 گرم وزن یک همراه خوب درمسافرت برای خانواده ها این پمپ باوصل شدن به جا فندک ماشین به راحتی باد لاستیک ها را تنظیم می کند قابل استفاده برای کـسانی که به استخر های دورازمحل زندگی می روند (نیازی به حمل تیوپ پرشده ندارید) قابل استفاده برای بازیکنان تیم های ورزشی جهت توپ فوتبال و الیبال بسکتبال و... قابل استفاده برای دارندگان دوچرخه وموتورسیکلت قابل استفاده در مدارس دانشگاهها مراکز فنی حرفه ای پمپ های ما در پنج مدل : کم قدرت , متوسط , پرقدرت , چراغدار , برقی فندکی می باشند

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1413571738.jpg

 قيمت فقـط : 39000 تـومان

مینی پمپ باد همراه اتومبیل اصل با قدرت 300 psi

پمپ باد کوچک و ارزان مخصوص ماشینهای سواری با 650 گرم وزنیک همراه خوب درمسافرت برای خانواده هااین پمپ باوصل شدن به جا فندک ماشینبه راحتی باد لاستیک ها را تنظیم می کند قابل استفاده برای کـسانی که به استخر هایدورازمحل زندگی می روند (نیازی به حمل تیوپ پرشده ندارید) قابل استفاده برای بازیکنان تیم های ورزشیجهت توپ فوتبال و الیبال بسکتبال و...قابل استفاده برای دارندگان دوچرخه وموتورسیکلتقابل استفاده در مدارس دانشگاهها مراکز فنی حرفه ایپمپ های ما در پنج مدل : کم قدرت , متوسط, پرقدرت , چراغدار , برقی فندکی می باشند

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1413576923.jpg

یه وقت اتومبیل شما در جاده نمی ماند و آسوده خاطر به راه خود ادامه خواهید داد . کمپرسور مخصوص اتومبیل سواری دارای سیلندر و دینام مستقل می باشد و لاستیک اتومبیل و هر گونه وسیله بادی شما را در عرض چند دقیقه باد می کند .

پمپ باد همراه اتومبیل

****دستگاه فوق شامل چراغ قوه و فلاشر و درجه باد می باشد **** در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید پس از ثبت سفارش و دریافت شماره تلفن تماس حاصل نمائید .توجه : مبلغ فوق کل وجه پرداختی شما به مامور پست میباشد

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1413576924.jpg

 قيمت فقـط : 39000 تـومان

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • 3 ماه گارانتی تعویض

  • دستگاه فوق شامل چراغ قوه و فلاشر و درجه باد می باشد

  • تحت ليسانس کشور تایوان

  • ارسال با پست به تمامی شهرهای ایران

  • جهت ارسال محصول نوشتنتلفن همراه الزامی میباشد

  • پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 3 الی 5 روز کاری

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1413576925.jpg

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1413576926.jpg 

 قيمت فقـط : 39000 تـومان

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment