Friday 11 October 2013

[-- Fun-DL --] دانلود رایگان جدید ترین بازی های روز

 

  • ميهن دانلود پربازديد ترين وب سايت دانلود ايراني

    هر روز با جديد ترين هاي دانلود روز دنيا با ما باشيد.

    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/12.gif

    بازی Legends of Aethereus افسانه ی خیالی

     

    Legends of Aethereus (1) دانلود بازی Legends of Aethereus افسانه ی خیالی

    نام بازی: Legends of Aethereus
    پلتفورم : PC
    ژانر: Action, Indie, RPG
    نوع فایل : دی وی دی کامل
    زبان: English
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: Three Gates
    تاریخ انتشار : Sep 27, 2013
    حمایت توسط : Three Gates
    درجه بندی سنی : Pegi 16
    قابلیت آنلاین:دارد
    این بار با یک افسانه ی فوق العاده خیالی رو به رو هستید. کاملا مشخص است که این بازی ساخته و پرداخته ی ذهن یک آدم خلاق بوده واگر مثبت اندیش باشیم می توانیم بگوییم نویسنده در این بازی به جد توانسته داستان بازی را به گونه ای روایت کند که کمتر کسی بتواند آن را درک کند ! این سرزمین دارای یک دنیای باستانی و مرموز پر از جنگل های با شکوه، مرداب های مبهم، غارهای عمیق و ویرانه های باستانی است…

    دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…
    m دانلود بازی Legends of Aethereus افسانه ی خیالیشما می توانید این بازی زیبا را در1 DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت 4200 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
    .
     
     
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/anti.gif
     
    باورتون میشه
    !!!!!!!!!!!!!!

    Downloadبراي دانلود فايل و توضيحات بيشتر اينجا كليك كنيد

    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/12.gif

    دانلود بازی NBA 2k14 بسکتبال حرفه ای

    NBA 2k14 XBOX360 (1) دانلود بازی NBA 2k14 بسکتبال حرفه ای
    |Region Free|
    نام بازی: NBA 2k14
    پلتفورم : XBOX360
    ژانر: SPORT
    نوع فایل : دی وی دی کامل
    زبان: English
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: 2K Sports
    مد بازی : N/A
    حمایت توسط : Visual Concepts
    درجه بندی سنی : RP
    قابلیت آنلاین:دارد
    NBA 2k14 نشانه ی بازگشت بزرگترین و بهترین بازیNBAاست که می توان آن را بهترین بازی ورزشی ویدیویی جهان دانست. در این نسخه ما شاهد آپدیت تمامی لیگ های جهانی و تغییر و تحول های بازیکنان تمامی تیم های جهانی هستیم.این در حالی است که چهره پردازی و هنر ساخت کرکتر های رئالیسم در این نسخه پیشرفت بسیار عالی ای داشته است. این نسخه از بازی پادشاه کنترل عالی کرکتر ها هس.مهارت ها و افزایش قرار داد های بازیکنان خود را در این بازی دنبال کنید.
    دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…
    m دانلود بازی NBA 2k14 بسکتبال حرفه ای شما می توانید این بازی زیبا را در 2 DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت 6900 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
    ICO info دانلود بازی NBA 2k14 بسکتبال حرفه ای قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن: فايلهايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن برروي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملا سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران درهنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورتکه پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRCرو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب رابا استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينهRepairاقدام به تعمير فايل فشرده نماييد
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/anti.gif
     
    باورتون میشه
    !!!!!!!!!!!!!!
     
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/12.gif

    د مجموعه فیلم آموزش ورزش پارکور – 3RUN Parkour Freerun Tutorial

    yuff دانلود مجموعه فیلم آموزش ورزش پارکور   3RUN Parkour Freerun Tutorial
     
    | مجموعه آموزشی ورزش پارکور کاری از گروه 3RUN در 5 سطح مبتدی، متوسط، پیشرفته و …|
    |تقدیم به کاربران علاقه مند به فیلم های آموزشی میهن دانلود|
    |دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
    دانلود پارکور یا هنر جابجایی، یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی های انسان می باشد. هدف این ورزش رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ ترین، مستقیم‌ ترین مسیر و مناسب‌ ترین حرکات است که میتواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و حتی خزیدن باشد. به عبارت دیگر پارکور یعنی رفتن از نقطه A به B در سریعترین زمان با استفاده از توانایی های بدن انسان. به عنوان مثال یک فرد عادی وقتی با یک مانع در مسیر خود رو به رو می شود با تغییر مسیر از مانع عبور می کند اما یک پارکور کار آن مانع را با یکی از حرکات پارکور که می تواند پرش یا هر نوع حرکت دیگری باشد، پشت سر میگذارد. حتمآ در سایت های مختلف ایرانی و فروشگاه های محل زندگی تان محصولاتی را با عنوان فیلم آموزش پارکور، آموزش پارکور به صورت حرفه ای و از این قبیل عناوین دیده اید. نقطه ی مشترک تمام این محصولات شباهت بسیار زیاد عناوین آنها به یکدیگر و حتی متن توضیحات هر محصول می باشد و کمتر به مشخصات و جزئیات آن اشاره شده. به عنوان مثال در عنوان یا توضیحات محصول ذکر نشده که آموزش متعلق به چه شرکت یا گروهی است و یا آموزش در چه سطحی است و مخصوص چه کسانی می باشد و حتی به نام لاتین آموزش هم اشاره نشده. تیم میهن دانلود قصد دارد تا محصول جدیدی را با عنوان 3RUN Parkour Freerun Tutorial به شما معرفی کند که در ادامه به توضیحاتی در رابطه با مشخصات این محصول می پردازیم. این مجموعه یک فیلم آموزشی است که در یادگیری ورزش پارکور به شما کمک بسیار زیادی میکند. همچنین سازنده این فیلم آموزشی یکی از مشهور ترین تیم های ورزش پارکور با نام 3RUN است که تا به حال در مسابقات مختلف ورزش پارکور مقام های بسیار مهمی را کسب کرده است. در این فیلم آموزشی انواع حرکات و تکنیک های ورزش پارکور به شما آموزش داده می شود تا شما بتوانید با تمرین این حرکات، تبدیل به یک پارکور کار حرفه ای شوید. یکی از ویژگی های مهم این مجموعه دارا بودن سطوح مختلف آموزشی می باشد. در واقع این مجموعه از 3 سطح اصلی مبتدی، متوسط و پیشرفته تشکیل شده که شما با توجه به اطلاعات و توانایی های خود از ورزش پارکور می توانید، برای شروع از یکی از سطوح ذکر شده استفاده کنید. علاوه بر این دو سطح دیگر با عناوین Conditioning و Starter در این مجموعه قرار دارد که شما هر بار که می خواهید تمرینات موجود در سطوح اصلی را انجام دهید ابتدا باید فیلم سطح Starter را تماشا کنید و سپس حرکات اصلی را تمرین کنید. در واقع در این سطح حرکات کششی و نرمشی به شما آموزش داده می شود تا از آسب دیدگی در هنگام انجام تمرینات جلوگیری شود. همچنین سطح Conditioning یک سطح تکمیلی برای تمرینات سطوح اصلی می باشد به عبارت دیگر برخی از تمرینات سطوح اصلی دارای حرکات خاصی هستند و نیاز است توضیحات و مثال های عملی بیشتری در رابطه با آنها زده شود که در این سطح به آنها پرداخته می شود. یادگیری ورزش پارکور با کمک این مجموعه بسیار آسان است زیرا روش انجام تمام حرکات به صورت کامل توضیح داده می شود و به صورت عملی به نمایش در می آید تا برای همه قابل درک باشد. – 3RUN Parkour Freerun Tutorial
    پارکور یا هنر جابجایی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.
     
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/anti.gif
     
    باورتون میشه
    !!!!!!!!!!!!!!
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/12.gif

    فیلم آموزش یوگا از مبتدی برای همه – Yoga For Beginners

    ygcover دانلود فیلم آموزش یوگا از مبتدی برای همه   Yoga For Beginners
    |دانلود آموزش یوگا از مبتدی برای همه |
    |تقدیم به کاربران علاقه مند به فیلم های آموزشی میهن دانلود|
    |دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

    YogaWorks for Everybody:
    Beginners AM/PM
    DVD5 | NTSC 4:3 | (720×480) | MPEG, ~5852 kbps | 01:07:38 | English: AC3, 192
    kb/s (2 ch)
    امروزه با توجه به صنعتی شدن دنیا، یوگا به عنوان برترین ورزش جسمی و ذهنی، برای برگشتن به تعادل امری الزامی است. یوگا تعادل برهم ریخته شما را باز میگرداند و سبب پیشرفت فیزیکی بدن شما و البته افزایش کنترل شما بر روی ذهن خواهد شد. لذا میهن دانلود مجموعه جدیدی را در خصوص ورزش و علم یوگا در اختیار شما قرار می دهد. امید داریم با استفاده از این ورزش فوق العاده تاثیر گذار بتوانید پیشرفت خود را در زندگی فردی و اجتماعی تضمین کنید.
    مختصری در خصوص یوگا:
    يوگا از ريشه كلمه سانسكريت YUJ گرفته شده و به معني اتحاد است. اتحاد بين تن و روان ، بين نيروهاي مثبت و منفي وجود انسان . يوگا قدمت زيادي دارد و بر اساس سبك هاي مختلفي كه در يوگا وجود دارد مي توان از آن براي راهگشايي و كسب انرژي بهره برد 0 تمرينات يوگا شامل تمرينات بدني (آساناها)تمرينات تنفسي (پراناياما) تمرينات ذهني( پراتي هارا) و … مي باشد كه در نهايت به جهت كسب سلامتي و آرامش و آگاهي مثبت بكار گرفته مي شود . يوگا هنر زندگي كردن است . دانشي است كه بايد با زندگي روزانه هر فرد عجين شود زيرا كه برتمام جنبه هاي حياتي اعم از جسمي – رواني و روحي تاثير بسزايي دارد . علم يوگا با عمل كردن روي عوامل خارجي و فيزيك بدن آغاز مي شود و به لايه هاي ظريف بدن ارتباط داده مي شود.
    یوگا ورزشی جسمی و روانی (فکری) می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها بوجود آمده‌است.ریشه یابی دقیق این ورزش که توسط چه شخصی و دقیقآ چگونه بوجود آمده کمابیش ناممکن است چرا که تاریخ شکل گیری یوگا به سالهای بسیار دور برمی گردد.
     
     
     
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/anti.gif
     
    باورتون میشه
    !!!!!!!!!!!!!!
     
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/12.gif

    آموزش ارتقای مهارت نوشتن در زبان انگیسی – Upgrade Your Writing

     
    Upgrade1 دانلود آموزش ارتقای مهارت نوشتن در زبان انگیسی   Upgrade Your Writing
     
    | برترین مجموعه ارتقای مهارت نوشتن در زبان انگیسی |
    | آموزش کامل در 10 DVD |
    در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا مجموعه آموزشی برترین مجموعه ارتقای مهارت نوشتن در زبان انگیسی را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. برترین مجموعه ارتقای مهارت نوشتن در زبان انگیسی در راستای آموزش های زبان انگیسی , مجموعه ی upgrad your writing , به صورت ویدئویی – متنی شما را با اصول و قواعد نوشتن یک متن استاندارد آشنا می سازد .
    اگر نیاز دارید که نگارش انگلیسی خود را ارتقا ببخشید و به یک نویسنده مسلط برای نامه ها ، پیغام ها و حتی کتابهای انگلیسی خود بتبدیل شوید این مجموعه را از دست ندهید ! Upgrade Your Writing یک مجموعه آموزشی تخصصی برای بهبود سطح نگارش شماست که آموزش های خود را از طریق متن و ویدئو ارائه می کند .
    زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.
     
     
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/anti.gif
     
    باورتون میشه
    !!!!!!!!!!!!!!
     
     
    http://mihandownload.com/pic2014/saeed/12.gif

    بازی Alien Rage Unlimited خشم بیگانگان

    Alien Rage Unlimited 1 دانلود بازی Alien Rage Unlimited خشم بیگانگان

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment